Eerste rpg, doe mee :D



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste rpg, doe mee :D

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackgaze
Member
Eerste rpg, doe mee :D DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Eerste rpg, doe mee :D   Eerste rpg, doe mee :D Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 19:22

Riversnow voelde de kleine druppels bloed langs zijn kin glijden. Hij schudde zijn hoofd om de irritante vliegjes uit zijn zicht te krijgen. "Verdomde vliegen" hij siste even snel en merkte dat de dode muis in zijn bek nog ietwat spartelde. Hij liet zichzelf vallen in het hoge gras en beet nog even flink door de muis heen, om er zeker van te zijn dat het diertje dood was. Met een klein lachje op zijn gezicht stortte hij zich op het diertje. Het verse vlees vulde zijn mond en de geur drong zijn gevoelige neus binnen. "Net wat ik nodig had" zei hij tevreden toen hij het muisje op had. Het gras kriebelde in zijn oren toen hij zijn kop op zijn poten neerlegde, gevolgd met een zwiep van zijn staart viel hij in een diepe slaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Eerste rpg, doe mee :D KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Eerste rpg, doe mee :D   Eerste rpg, doe mee :D Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 19:53

Een heel mooie en goede post, ik wil wel even wat opmerken;

>> Als er iets tussen aanhalingstekens staat, moeten er ook leestekens geplaatst worden. Bijvoorbeeld;

"Verdomde vliegen" hij siste even snel en merkte dat de dode muis in zijn bek nog ietwat spartelde.

Dit schreef jij. Wat je er kan van maken is het volgende. Ook klopt je zin niet helemaal, dus zal ik deze even aanpassen;

"Verdomde vliegen!" Bromde Riversnow. De prooi die tussen zijn tanden had was duidelijk ook niet van plan hem veel rust te geven. Een zucht gleed langs zijn tanden en bloeddruppels schoten uit zijn bek, om het frisse gras een verassende tint te geven.

Maar al je een komma plaats in de aanhaling, dan moet het woord dat daarop volgt in een kleine letter geschreven worden Wink

>> Verder zou je wat beter op je leestekens kunnen letten. Een tip is; Denk aan pauzes. Iedere keer als er een komma staat is er een pauze, hetzelfde voor de punt. Vergeet deze ook nooit de plaatsen, want dit kan voor verwarring zorgen! ;3

>> Ik wil ook even zeggen dat een clankat zijn prooi niet zelf opeet, dat is tegen de Warrior code, maar ze verzamelen de prooien op een stapel in het kamp. Daarna eten ze gezamenlijk een prooi van de stapel tijdens de avond. Wink

Hopelijk ben je er iets mee!

Bo-2 xx


and as he was the black canvas
Eerste rpg, doe mee :D MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
Eerste rpg, doe mee :D DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: Eerste rpg, doe mee :D   Eerste rpg, doe mee :D Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 20:00

Heel erg bedankt voor de tips ^^ als ik eerlijk moet zijn weet ik helemaal niks van wareior cats. Ik heb wel wat informatie opgezocht, maar bijvoorbeeld de dingetjes dat een clankat zijn prooi niet zelf opeet wist ik niet.
Ik snap alleen je punt met de pauzes niet?
Verder erg bedankt :3


Eerste rpg, doe mee :D Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Eerste rpg, doe mee :D KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Eerste rpg, doe mee :D   Eerste rpg, doe mee :D Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 20:03

Als je wat meer in de RPG komt, kom je er vanzelf achter. Ik kende er zelf ook niks van, maar ik ben inmiddels {Na 1-2 jaar op het forum, inactief} ook begonnen met de boeken. Opzoeken is inderdaad ook een goed middel om dingen te vinden. ;3

Ow en van die pauzes is het vrij simpel: Je leest je zin hardop of je herhaalt hem in je hoofd en je stopt bij de komma; Vind je dat het niet past, dan hoort hij er niet te staan. Past de pauze, dan wel ;3


and as he was the black canvas
Eerste rpg, doe mee :D MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
Eerste rpg, doe mee :D DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: Eerste rpg, doe mee :D   Eerste rpg, doe mee :D Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 20:05

Oh ik snap je punt Wink
Ik leer het allemaal zelf wel uiteindelijk Smile gewoon veel oefenen neem ik aan :3


Eerste rpg, doe mee :D Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Eerste rpg, doe mee :D DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Eerste rpg, doe mee :D   Eerste rpg, doe mee :D Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 20:19

Erg goede post voor je eerste keer C:
Toen ik hier begon snapte ik er ook weinig van, maar als je gewoon wat rondvraagt kom je al erg ver. Na een tijdje heb ik ook de boeken gelezen (alleen de eerste serie) en alles wordt al een stuk logischer ;d
Ik heb geen thunderclan kat dus kan ik niet meedoen met je RPG, maar ik kan je ook nog wat tips geven als je wilt;
- In plaats van alleen hij, kun je ook dingen zoals 'de kater' of 'de bruine kat' of iets in die richting, gebruiken, dan wordt het al gelijk wat minder eentonig als je het leest.
- Je kunt altijd dingen uit je omgeving gebruiken om een post wat langer (of poëtischer) te maken ;D
- Als je een post langer wilt maken kun je ook altijd wat eerder teruggaan, toen hij op jacht was bijvoorbeeld.
- Flashbacks of gedachten kunnen de emoties van je kat ook beter uitdrukken over dingen.

Dit zijn een paar basistips die aan veel beginners wordt gegeven. Maar oefenen is uiteindelijk altijd het best ;o

xIsa


Eerste rpg, doe mee :D WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
Eerste rpg, doe mee :D DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: Eerste rpg, doe mee :D   Eerste rpg, doe mee :D Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 20:26

C: bedankt voor jullie reacties! Ik heb er veel aan Smile


Eerste rpg, doe mee :D Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste rpg, doe mee :D
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: