Peace ~ [S T R A W]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Peace ~ [S T R A W]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jaytail
Member
Peace ~ [S T R A W] 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Peace ~ [S T R A W]   Peace ~ [S T R A W] Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 11:13





Met kalme pootstappen had hij het kamp verlaten, iedere stap liet een pootafdruk achter in de sneeuw, iedereen kon hem volgen in dit weer. Sinds dat gesprek met Littlewish voelde hij zich beter, maar de stem in zijn hoofd stopte niet. 'Verrader! Verrader! Verrader! Verrader!' zei het altijd door in zijn hoofd. Hij kon er niks aan doen. Gebeurd is gebeurd, maar toch stopte het niet. Waarom stopte het niet? Jaytail ging sluipen, hij rook een vogel in de buurt. Hij sloop richting de vogel, maar de vogel vloog op. Hij probeerde de vogel nog te pakken, door op te springen, maar de vogel was op tijd weg en hij viel vol in de sneeuw. Goed gedaan Jaytail, eten voor de clan was voor nu weg.

[& S trawberry]



Sucks don't it?
Peace ~ [S T R A W] Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Peace ~ [S T R A W] DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Peace ~ [S T R A W]   Peace ~ [S T R A W] Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 12:15


Save yourself
From all the things that you have learned
Save yourself
From all the trust you never earned
We will all learn from the burning out
We will all learn from the liars mouth


Een beetje slaperig spreidde Strawberry haar kaken. Een gaap ontsnapte en loste op in een kleine witte mistwolk. Het was een slaperige ochtend om te lopen, maar ze vond het wel best. Haar conditie begon langzaam weer terug te komen door de kleine wandelingen die ze maakte en daar was ze opgelucht door. Maar plotseling schoot er een vogel voor haar langs en ze slaakte een kleine kreet van schrik, achteruit deinzende. Nadat ze zich ietwat hersteld had, keek ze zoeken om zich heen, haar oren wat achteruit leggende.


Peace ~ [S T R A W] T4W3e3N
Stamps
Peace ~ [S T R A W] PS18GM0Peace ~ [S T R A W] W0qAlxRPeace ~ [S T R A W] EjrsROFPeace ~ [S T R A W] FWu1gsfPeace ~ [S T R A W] D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Peace ~ [S T R A W] 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Peace ~ [S T R A W]   Peace ~ [S T R A W] Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 12:10






Jaytail stond op, en schudde de sneeuw uit zijn vacht, toen hij opeens een kreet in de buurt. Instinctief ging hij op het geluid af, misschien had er wel iemand hulp nodig! Toen hij de poes zag met haar oren iets in haar nek keek hij even om zich heen. Was er een rogue ofzo? Hij spitste zijn oren, maar hij leek verder niks te horen, en er was ook geen andere geur. "Wat is er, Strawberry?" vroeg hij dus maar aan de poes. Van wat hij wist had de poes ook geen makkelijk leven, haar mate was weg, haar apprentice was vermoord. Dat was ook geen fijn leven, nu was ze alleenstaande moeder met kittens. Ach, er waren vast nog meer katten die het niet fijn hadden. Maar het leek of iedere keer als hij zijn ogen knipperden, hij de tanden van die hond weer zag. Geen fijn gezicht dus.


Sucks don't it?
Peace ~ [S T R A W] Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Peace ~ [S T R A W] DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Peace ~ [S T R A W]   Peace ~ [S T R A W] Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 22:36

Zachtjes nahijgend keek Strawberry de vogel na. Het gevleugelde wezen was ondertussen allang tussen de kale, bevroren takken verdwenen. Met een lichte zucht schudde Strawberry haar kop weer. Hoe schrikachtig was ze geworden? Schrikken van een stuk gevogelte? Een prooidier? Ze bromde zachtjes door haar eigen schrikachtigheid, teleurgesteld in zichzelf. Helaas was haar kreet ook niet onopgemerkt gebleven. Bijna direct toen ze zichzelf iets gekalmeerd had, leken de struiken te exploderen toen er een kater uit sprong. Ze sperde haar ogen wat open en legde haar chocolade kleurige oortjes achteruit van lichte schrik, alweer. De kater was jonger dan haar, een stuk zelfs, maar al wel groter, merkte ze op. Een licht pijnlijke herinnering aan het feit dat ze gewoonweg niet zo groot van bouw was. "Wat is er, Strawberry?" vroeg de kater. Mousedung, hij had haar dus echt gehoord. Haar oren brandden van schaamte terwijl ze ze liet hangen. Ze wendde haar blauwe blik af. "Ik.. Ik schrok van een vogel die voor me langs vloog plotseling... Sorry dat ik je alarmeerde.." mompelde de poes.


Peace ~ [S T R A W] T4W3e3N
Stamps
Peace ~ [S T R A W] PS18GM0Peace ~ [S T R A W] W0qAlxRPeace ~ [S T R A W] EjrsROFPeace ~ [S T R A W] FWu1gsfPeace ~ [S T R A W] D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Peace ~ [S T R A W] 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Peace ~ [S T R A W]   Peace ~ [S T R A W] Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 13:42






Ze zien me nu hier,
Vol met passie en liefde.
Ben daar voor m'n familie en vrienden.
Bepaalde mijn keuzes,
En gunde iedereen alles.
Maar wie ze namen dan voor mij als er niets meer dan dat is.


"Ik.. Ik schrok van een vogel die voor me langs vloog plotseling... Sorry dat ik je alarmeerde.." mompelde de poes, en hij wist al meteen waar die vogel vandaan kwam. "Ik moet sorry zeggen, Strawberry." zei hij eerlijk tegen de poes. "Ik liet die vogel gaan, ik had een slechte timing waarna de vogel dus langs jou schoot." zei hij waarna hij even naar zijn poten keek. "Dus, hoe gaat het met je kittens?" besloot hij maar te vragen, hij kwam niet zo vaak in de nursery, eigenlijk nooit. 'Wat moet je daar ook, je geeft ze alleen maar een slecht voorbeeld, je bent toch een verrader. Ben je dat soms vergeten?' Het liefste zou Jaytail nu tegen die stem praten, maar Strawberry was nu voor hem, en dan zou ze hem waarschijnlijk raar vinden en hem alsnog alleen laten. Hij hield daar niet van, alleen zijn.


Maar ze weten t niet, ze weten t niet.
Nee ze weten t niet hoeveel emoties mijn hart kent.
Ik liep met bloed aan m'n handen,
Verdriet in m'n ziel en tranen op m'n wangen.

Note;; Die groene kleur is zijn stem in zijn hoofd :3


Sucks don't it?
Peace ~ [S T R A W] Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Peace ~ [S T R A W] DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Peace ~ [S T R A W]   Peace ~ [S T R A W] Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 16:29

Wat nerveus ging Strawberry's staartpunt heen en weer. Ze wachtte eigenlijk op gelach. Welke redelijke warrior schrok er nou van een miezerige vogel? Nou... Zij dus. "Ik moet sorry zeggen, Strawberry." sprak Jaytail echter, tot Strawberry's verbazing. De poes hief voorzichtig haar kop omhoog en knipperde licht verbijsterd. "Ik liet die vogel gaan, ik had een slechte timing waarna de vogel dus langs jou schoot." zei hij waarna hij even naar zijn poten keek. Strawberry weifelde eventjes lichtjes, maar zette daarna een voorzichtige glimlach op toen ze de kater aankeek. "Dat geeft niet," sprak ze op een warme toon, "kan gebeuren... De prooi ziet je nu veel eerder aankomen nu alles zo wit is." Hierna zweeg de poes weer, niet wetende wat te zeggen. "Dus, hoe gaat het met je kittens?" Jaytail doorbrak gelukkig de stilte en licht dankbaar keek de poes hem aan. "Het gaat wel goed met ze.. Saltkit heeft het moeilijk met de verdwijning van Twirlfang en zorgt voor wat problemen.. Maar voor de rest gaat het leven door.." murmelde Strawberry.


Peace ~ [S T R A W] T4W3e3N
Stamps
Peace ~ [S T R A W] PS18GM0Peace ~ [S T R A W] W0qAlxRPeace ~ [S T R A W] EjrsROFPeace ~ [S T R A W] FWu1gsfPeace ~ [S T R A W] D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Peace ~ [S T R A W] 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Peace ~ [S T R A W]   Peace ~ [S T R A W] Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 18:54






"Dat geeft niet," Sprak de bruin-witte poes op een warme toon. "kan gebeuren... De prooi ziet je nu veel eerder aankomen nu alles zo wit is." Hij knikte instemmend. Het was waar, prooi was nu lastiger te vinden. "Dus, hoe gaat het met je kittens?" vroeg hij aan de poes, "Het gaat wel goed met ze.. Saltkit heeft het moeilijk met de verdwijning van Twirlfang en zorgt voor wat problemen.. Maar voor de rest gaat het leven door.." murmelde de poes. Hij bleef in het verleden hangen. Waarom kon hij niet doorgaan? "Het is ook niet leuk om je vader of moeder kwijt te raken op jonge leeftijd." zei hij tegen de poes, hij had het twee keer meegemaakt, pleegouders en echte ouders. "Maar soms hebben ze zo hun redenen." sloot hij maar af.

Als ik zwijg, wil ik zoveel zeggen, veel meer zeggen
Dan het lijkt, dat ben ik




Sucks don't it?
Peace ~ [S T R A W] Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Peace ~ [S T R A W] DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Peace ~ [S T R A W]   Peace ~ [S T R A W] Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 17:01

"Het is ook niet leuk om je vader of moeder kwijt te raken op jonge leeftijd." merkte de kater op en Strawberry knikte wat zachtjes. "Maar soms hebben ze zo hun redenen." Vervolgde de kater en Strawberry's blik schoot omhoog, angstig dat er nog iets achteraan kwam. Had hij een vermoeden over wat er gebeurd was? Wat Twirlfang gedaan had? Niemand mocht het weten... Straks gaven ze haar kittens de schuld of benadeelden ze hen... Dat kon ze niet laten gebeuren. Maar ze ontspande wat gelaten toen ze zich bedacht dat er waarschijnlijk niks met bedoeld was. "Ja.. Wie weet.." Kwam er dus wat gelaten uit.


Peace ~ [S T R A W] T4W3e3N
Stamps
Peace ~ [S T R A W] PS18GM0Peace ~ [S T R A W] W0qAlxRPeace ~ [S T R A W] EjrsROFPeace ~ [S T R A W] FWu1gsfPeace ~ [S T R A W] D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Peace ~ [S T R A W] 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Peace ~ [S T R A W]   Peace ~ [S T R A W] Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 12:51





"Ja.. Wie weet.." kwam er uit de mond van de poes. "Geef je kittens de tijd om er aan te wennen." zei hij met een knikje. "Ik heb er bijvoorbeeld ook aan moeten wennen." ... zei hij dat nou echt? Nu moest hij het waarschijnlijk uitleggen, maar aan de andere kant kon hij deels zijn hart luchten. "Toen mijn zusje en ik geboren werden, stierf mijn moeder. Mijn vader was woedend op mij, omdat ik de laatst geborende was, pakte mijn zusje en ging weg uit de Clan. BloodClan wist ik later." begon hij kalm. "Ik kreeg een pleeggezin, maar die gingen na twee manen ook dood. Vanaf toen had ik alleen Marvelpaw, mijn pleegzus. Toen ik apprentice was, kwam ik mijn vader schijnbaar tegen. Hij herkende me, maar lang heb ik hem niet kunnen kennen." hij zuchtte even en zag het beeld weer voor zich. "Hij werd gebeten door een slang, een paar minuten later was hij overleden. Toen... kwam mijn zusje, woedend en niet wetend dat ze mijn zusje was. Omdat ze als BloodClanner was opgevoed was ze van plan me te vermoorden. En toen..." Hij stopte even om diep adem te halen, en sloot zijn ogen even bij het zien van zijn zusje... "... Heb ik haar vermoord." eindigde hij.


Sucks don't it?
Peace ~ [S T R A W] Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Peace ~ [S T R A W]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: