My first topic! Tips are always welcome :)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My first topic! Tips are always welcome :)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firelily
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Suzanne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Firelily
BerichtOnderwerp: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 13:18

Zachtjes, poot voor poot liep ze door het hoge gras. Ze liep met haar hoofd naar beneden, haar lichaam uitgestrekt zodat ze nét niet gespot werd door het zonlicht dat doorbrak. Het was niet geheim dat ze hier liep, maar toch was ze bang dat iemand haar 'ontdekte'. Daarbij vond ze het heerlijk om rustig 's ochtends te wandelen, zonder het dollen en springen om haar heen.
Ja, ze was er. Het gras werd steeds lager en hield op een gegeven moment plotseling op. Ze was aangekomen bij haar favoriete plekje in het bos. Open, maar net niet té open voor haar haar. Stil, maar ook vol met indrukken waar ze zo rustig van werd. Ze ging op een grote, platte steen liggen die al helemaal was opgewarmd door de warme ochtendzon. Met haar voorpoten recht vooruit stak ze haar hoofd in de lucht, snoet naar de zon en snoof ze even heel diep....een lange zucht kwam als waterdamp naar buiten zetten. Even sloot ze haar ogen en kon even haar gedachten opzij zetten.
Jammer genoeg kwamen al erg snel de gedachten weer, veel te snel naar haar zin. Ze stond weer op en liep nu dezelfde weg weer terug, niemand zou gemerkt hebben dat ze even weg was. Dit keer liep ze met rechte rug terug, niks te verbergen en opgelucht dat deze paar minuten van leegte in haar hoofd morgen weer zouden terugkomen. Even sidderde ze en keek naar de harde grond, ijzig van de kou. De ochtendzon, die net haar donzige vacht verwarmde, was achter de grijze wolken verdwenen. Haar tempo versnelde en met lange passen verdween ze weer tussen het hoge gras.


Dream your life and live your dreams. Remember, a life without dreams is like nature with no flowers...

My first topic! Tips are always welcome :) TH98Qjz
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 18:54

Ik ben hier ook nog vrij nieuw :p maarik wilde zeggen dat ik het eigenlijk een prima post vinden. Ik kan niet echt tips geven omdat ik zelf ook niet super ben xD maar ik ben wel onder de indruk ^_^
Zou je het erg vinden als ik mee rp?


My first topic! Tips are always welcome :) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelily
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Suzanne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Firelily
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 19:47

Leuk, ook iemand die vrij nieuw is Smile En dankje ^^ Ik zou het juist leuk vinden als je dat deed!! Dan kunnen we allebei oefenen en het is natuurlijk leuk Wink


Dream your life and live your dreams. Remember, a life without dreams is like nature with no flowers...

My first topic! Tips are always welcome :) TH98Qjz
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 21:59

^_^ dan zal ik maar eens beginnen Very Happy

De grote kater was net opzoek geweest naar voedsel voor zijn clan maar helaas kon hij geen enkel muisje of vogeltje vinden. Zelfs het groene gras dat hier normaal volop groeide was bedekt met een dikke laag sneeuw. Hij slaakte een zucht en spitste zijn oren toen hij iemand hoorde lopen. Het zachte gekraak onder de pootjes van de rode poes trokken zijn aandacht. "Hallo miss" begroette hij de poes "wie bent u, als ik vragen mag?" Zijn zwart snoet krulde in een glimlach en hij legde zijn achterste op het koude witte wegdek. Hij bibberde even maar herstelde zich snel en keek haar doordringend aan, wachtend op een antwoord


My first topic! Tips are always welcome :) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelily
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Suzanne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Firelily
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 16:31

Zo, ze was bijna weer terug van waar ze vanochtend vertrokken was. Jak, dat ijs onder haar poten was koud en het kraakte ook nog. Plotseling hoorde ze niet alleen het gekraak van haar poten, maar ook van iemand anders. Ze spitste haar oren en precies op dat moment zag ze de zwarte kater uit het met sneeuw bedekte gras komen. "Hallo miss, wie bent u, als ik vragen mag?" Het feit dat ze niet meteen wat terug zei, kwam doordat ze een beetje overdonderd was. Hopelijk kwam ze niet te onhandig over en mompelde "Dat heb ik weer..."De poes herstelde zich en antwoordde: "Ik, euh ik ben Firelily".Ze baalde een beetje, want het feit dat ze zich hersteld had, was niet echt te merken in haar woorden. "En wie bent u dan, als ík vragen mag?, zei Firelily, dit keer wat zelfverzekerder. Ze keek hem recht in de ogen aan, waar ze het karakter van de kater misschien al in kon peilen. Zou hij zo'n macho zijn, of heeft ze misschien eindelijk een vriend ontmoet? Nee nee, niet te hard van stapel lopen....al was zijn glimlach wel vriendelijk. Verbeeldde ze zich nou, of leek hij zelfs ook een beetje onhandig?


Dream your life and live your dreams. Remember, a life without dreams is like nature with no flowers...

My first topic! Tips are always welcome :) TH98Qjz
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 10:04

Hij zwiepte met zijn staart en wilde iets meer naar voren lopen. Maar toen de kater zijn pootje optilde om zich te verplaatsen, gleed zijn andere pootje weg in de sneeuw. Met een plof kwam hij met zijn snufferd in de sneeuw terecht. Meteen miauw sprong de kater op en schudde zijn kop wanhopig om het koude spul er af te krijgen. Opeens besefte de kluns dat het er idioot uit had moeten zien. Met een lachje draaide hij zich om en vermande zich door zo nonchalant mogelijk te proberen zitten. "blackgaze" hij ontweek haar blik uit schaamte. "ik ben Blackgaze." zei de kater met meer zelfvertrouwen. Hij keek haar weer en hoopte dat hij geen verkeerde indruk had gemaakt


My first topic! Tips are always welcome :) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimema 24 feb 2014 - 12:00

12:01:03Jullie beginnen allebei goed, bij Suzanne kan ik er nu nog niks over zeggen, het is een prima post, hij leest lekker en voor zover ik even kan zien staan de punten en komma's ook goed! Luca, bij de eerste paar zinnen valt me dit al op: een zin kan Nooit met een 'maar' beginnen, het is een klein ding, maar het is wel grammatica die fout was. Verder kan ik er niks op aanmerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
My first topic! Tips are always welcome :) 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimema 24 feb 2014 - 12:28

Jullie schrijven allebei al hele goede posts. Blackgaze, ik heb nog een kleine tip wat betreft citaten, die moeten namelijk zo:
"Ik ben Blackgaze", zei de kater met meer zelfvertrouwen.

Veder is het heel goed ^^


My first topic! Tips are always welcome :) 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelily
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Suzanne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Firelily
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 20:34

Dankjulliewel!

Ja, onhandig was hij zeker, hij reageerde heel schattig op haar vraag. Terwijl hij met zijn staart zwiept, zwiept hij zichzelf ook nog eens onderuit! Hij herstelde zich net zoals zij dat had gedaan, dus ik denk niet dat het hem was opgevallen dat ze heel zenuwachtig was. Daarvoor was hij namelijk zelf veel te zenuwachtig... Met Blackgaze wilde ze wel een praatje maken, dus zei ze: "Zo, Blackie, wat brengt jouw hier op de vroege ochtend? Kom je hier vaker?" Ze hield haar kop een beetje schuin en haar oceaanblauwe ogen werden wat zachtaardiger. Ze schrok van het feit dat ze zomaar 'Blackie' zei, dat was niks voor haar! Ze moest nu niet alsnog dom gaan doen en risico's nemen, hij had nét juist geen aandacht besteed aan haar onhandigheid! Daarom brabbelde ze er maar achteraan: "Blackgaze, euh dat bedoel ik. Sorry hoor, maar ik ken iemand, en die naam lijkt erop en...ja..." Haar kop draaide verschrikt weer terug en haar ogen werden iets groter, dit keer was ze wel te laat met zich te herstellen. Zou hij haar uitlachen zoals zovelen al gedaan hebben?


Dream your life and live your dreams. Remember, a life without dreams is like nature with no flowers...

My first topic! Tips are always welcome :) TH98Qjz
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 20:51

Hij keek een beetje verbaas nadat ze zijn naam had uitgesproken als Blackie. Terwijl hij er over nadacht staarde hij dromerig voor zich uit. "Vroege ochtend?", stamelde de kater, nog steeds een beetje verbaasd. "Ow! Ja ik bedoel nee... Nee normaal lig ik op deze tijd nog in me nest", hij liet een zucht over zijn lippen glijden en de kater wierp een blik naar achter, waar zijn den nog warm was.
Hij lachte een beetje toen de poes zich een soort van verontschuldigen was, omdat ze hem Blackie had genoemd. Zijn ogen richtte zich weer op firelily terwijl hij begon te praten. "Je mag me Blackie noemen hoor... Niet heel mannelijk maar ach ja, zolang jij de enige vent die me zo noemt is het oke", de grijze kater lachte even en tekende een beetje in de sneeuw. "Zeg lily?", een grijns trok over zijn gezich. "Wat brengt jou hier op deze morgen?". Hij keek haar vermakelijk aan.


My first topic! Tips are always welcome :) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 20:59

Nog heel erf bedankt voor alle reacties! ^^
Ow en ik dacht misschien kunnen we verder gaan met de rp in een topic van thunderclan, en zeg maar niet in t oefen deel :p


My first topic! Tips are always welcome :) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelily
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Suzanne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Firelily
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 21:06

Haha, is goed, genoeg geoefend Razz


Dream your life and live your dreams. Remember, a life without dreams is like nature with no flowers...

My first topic! Tips are always welcome :) TH98Qjz
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 7:57

Ik heb een topic gemaakt onder thunderclan territory ^^ ik denk wel dat je het kan vinden, de titel is: A early morning [firelily] Very Happy


My first topic! Tips are always welcome :) Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelily
Member
My first topic! Tips are always welcome :) DPKsfdL
Suzanne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Firelily
BerichtOnderwerp: Re: My first topic! Tips are always welcome :)   My first topic! Tips are always welcome :) Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 18:27

Gezien! Very Happy


Dream your life and live your dreams. Remember, a life without dreams is like nature with no flowers...

My first topic! Tips are always welcome :) TH98Qjz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My first topic! Tips are always welcome :)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: