Ambush [OPEN]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ambush [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Carrottail
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 21:17





Carrotkit was een ondeugend katje. Ze hield ervan om haar clangenoten te grazen te nemen, hen te verrassen of met hen te stoeien. Of de zon nu scheen, het regende (oké, regen, daar hield ze niet zo veel van. Veel te nat.), of er een laag sneeuw lag. Dat laatste was vandaag het geval. Het had veel gesneeuwd de afgelopen dagen en Carrotkit had er veel plezier mee beleefd. Hoewel ze het wel wat koud vond, al deze witte troep, genoot ze er toch ook wel van. Leafbare, zo werd het genoemd en er was haar verzekerd dat de witte substantie op een dag weer zou verdwijnen en de kale takken van de bomen weer bladeren zouden krijgen. Op dit moment kon Carrot dat zich maar slecht voorstellen, ze was al weer bijna vergeten hoe het was om niet tussen de takken van bomen door te kunnen kijken, om niet naar buiten te lopen en te stuiten op een dikke laag sneeuw.

Goed, terug naar Carrotkit en het vandaag. De kleine kitten hield er dus van om ondeugend te zijn. Regelmatig zette ze een hinderlaag op voor nietsvermoedende katten – meestal katten die ze kende, maar soms ook katten die ze niet kende. Soms slaagde haar actie… Soms ook niet. Vandaag was weer zo’n dag. Als ze over de grond kroop, kwam ze niet boven de sneeuw uit en daar besloot ze gebruik van te maken. Dat haar plan bij voorbaat al gedoemd was te mislukken, dat had ze niet door. Het zat namelijk zo: de kitten kroop door de sneeuw heen, laag bij de grond, aan weerszijden sneeuw die boven haar uit torende. Het eerste probleem deed zich al voor, hoewel Carrot dat zelf niet doorhad: ze liet een diep spoor achter in de sneeuw, zodat iedereen kon zien dat er gelopen was. Het tweede probleem, en dat probleem had ze wél zelf door, was dat ze nu zelf niet kon zien of er een kat aan kwam of niet en ze dus op haar reuk moest vertrouwen. Maar ja, als zij de kat kon ruiken, dan kon de kat haar ook ruiken, zo redeneerde ze. Toch gaf ze niet op.

Het derde probleem was, en ook dit probleem drong niet tot haar door, dat ze haar staart niet laag hield, en er dus een fraaie oranje pluim boven de sneeuw uit te zien was. Een soort vlaggetje dat riep: Hier zit een jager, hier zit een jager. Nouja, misschien dat iemand het opvallende teken juist als een aanleiding zou zien om naar de plek toe te komen?

Hoe je het ook wendt of keert, er kwam uiteindelijk een kat aan. Carrotkit rook de kat en dook dieper ineen en toen de geur zo sterk was, dat ze ervan overtuigd was dat de andere kat dicht in de buurt moest zijn, sprong ze uit haar verstopplaats. ‘MRIAUW!’ piepte ze (want veel meer dan piepen was haar strijdkreet niet te noemen), terwijl ze op de geur af sprong. Zou ze de kat raken?


Note: Wees welkom!





Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallwing
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 8:51

Smallwing kwam terug van haar jacht en legde haar kleine konijntje op de stapel. Ze wou net naar haar den gaan, toen ze een spoor zag door de sneeuw, dat eindigde in een mooie oranje staart. Smallwing grinnikte, en besloot het spelletje mee te spelen met de kat die in de sneeuw verstopt zat. Ze liep nietsvermoedend langs, Toen hoorde ze een gepiep, wat leek op:"MRIAUW!" En ze voelde het lichaam van een kit op haar rug. Smallwing schudde speels heen en weer, en liet zich toen vallen, terwijl ze riep:
"ik geef mij over! Genade!" Dramatisch rolde ze over de grond en speelde voor dood. Zou het kleintje er in trappen?

sorry voor korte post


Ambush [OPEN] N3mejo
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 20:22






Ja! Ze raakte de kat! Carrotkit was zo verbaasd door haar eigen succes, dat ze niet goed wist wat ze nu moest doen. Ze had nog geen halve seconde de tijd om te beseffen dat ze op de rug van een kat was beland die minstens twaalf manen oud moest zijn, voordat die heen en weer begon te schudden. Carrotkit probeerde haar pootjes in een reflex in de vacht van de kat te klemmen, maar ze was zo verrast door haar eigen succes, dat ze vergaat haar nagels uit te slaan en zo voor meer grip te zorgen. Als gevolg daarvan lukte het haar niet op de rug van de kat te blijven zitten en terwijl de kat viel en riep dat ze zich over gaf, viel Carrotkit ook. Carrotkit krabbelde snel overeind en schudde de sneeuw uit haar vacht, terwijl de kat riep: ‘Ik geef mij over! Genade!’ Ze zag de grotere kat, een grijze, verslagen op de grond liggen en trots overmeesterde haar. ‘Gaaf!’ riep ze uit en ze maakte een klein sprongetje, voordat ze zich bedacht dat dat niet de reactie was die van haar verwacht werd. Ze stak trots haar borst naar voren en keek neer op de kat. ‘Dat had je niet verwacht, hè?’ zei ze. ‘Maar je moet ook altijd...’ Ze zweeg even. Hoe heette dat ook alweer? Hm... Er was een moeilijk en stoer woord voor, maar ze kon er zo gauw niet op komen, dus zei ze maar: ‘Je moet ook altijd goed opletten.’ Ze keek naar de kat en voegde er toen aarzelend achteraan. ‘Eh... ik heb je toch hopelijk geen pijn gedaan, hè?’



Note: Geeft niet hoor, voel je niet gedwongen om lange posts te maken =)





Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallwing
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 22:01

De kleine kitten die Smallwing herkende als Carrotkit probeerde zich vast te klemmen op haar rug, maar door haar heen en weer geschud viel ze er al snel af. Smallwing ging op de grond liggen en deed haar act. De kleine kit krabbelde overeind en keek naar haar slachtoffer. "Gaaf!" riep ze, waarna Smalwing rechtop ging zitten. Carrotkit maakte een klein sprongetje, en keek toen weer ernstig. Ze stak haar borst vooruit en zei: ‘Dat had je niet verwacht, hè? Maar je moet ook altijd...' Carrot zweeg even en dacht na. Toen zei ze: ‘Je moet ook altijd goed opletten.’ Smallwing lachte in zichzelf. ‘Eh... ik heb je toch hopelijk geen pijn gedaan, hè?’ vroeg de kit aarzelend. "Nee hoor, met mij is alles goed. Maar je was wel erg sterk, ik denk dat jij een goeie warrior zult worden." Smallwing begon haar vacht te wassen, en vervolgde: "Ik ben Smallwing. En jij bent Carrotkit, toch? Tussen de likken door keek ze de kit aan. Smallwing hield van kittens, altijd al, en vond het erg leuk om met ze te spelen. Jammer genoeg had ze het ook vaak druk met haar Warrior taken, dus ze had niet altijd tijd. Het liefst wou ze zelf een nestje, maar ze was niet verliefd en ook geen enkele kat op haar. Ze stopte met wassen en keek Carrotkit Vragend aan. "Wil je iets samen doen?"


Ambush [OPEN] N3mejo
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 20:06





Carrotkit straalde van trots toen de kat opmerkte dat Carrotkit vast een hele goeie warrior zou worden. ‘Dat denk ik ook!’ beaamde ze, waarna ze ging zitten en toekeek hoe de kat zichzelf begon te wassen en tussendoor opmerkte dat ze Smallwing heette. Carrotkit kende Smallwing nog niet, maar ze had de naam wel eens horen vallen – net als zoveel andere namen. Toen ze de naam voor het eerst had gehoord had ze gedacht dat Smallwing vleugels zou hebben, maar ze zag nu dat dat niet zo was. Dat vond ze een beetje teleurstellend, maar ook wel logisch: katten hoorden nou eenmaal geen vleugels te hebben! ‘En jij bent Carrotkit, toch?’ Carrotkit knikte, de trots was nog altijd niet uit haar houding verdwenen. ‘Ja!’ zei ze. Wauw! Ze vond het wel stoer dat de kat haar kende, ondanks dat ze elkaar nog nooit gezien hadden. Betekende dat dat ze beroemd was? Ze keek om zich heen. Zouden er meer katten zijn die haar bij naam kenden? Zouden ze het over haar hebben tijdens het tongen? Ze zag het al helemaal voor zich: twee stoere warriors die met elkaar zaten te praten en het er over hadden hoe stoer Carrotkit wel niet was! Die gedachte stemde haar heel erg vrolijk (nog vrolijker dan dat ze al geweest was) en ze snorde even.

‘Wil je iets samen doen?’ vroeg Smallwing plots. Daar hoefde Carrotkit niet lang over na te denken! ‘Ja!’ riep ze enthousiast uit. ‘We kunnen gaan spelen!’ Ja, dat leek haar wel wat. De meeste warriors namen niet de tijd om te spelen met kittens, wat Carrotkit jammer vond, want ze bewonderde de warriors juist zo erg. ‘Ik vind het heel erg leuk om in de sneeuw te spelen,’ babbelde ze. ‘En ze zeggen dat de sneeuw weg zal gaan, dus speel ik extra vaak in de sneeuw, want straks is het weg en dan kan ik niet meer in de sneeuw spelen.’



Note: Geeft niet hoor, voel je niet gedwongen om lange posts te maken =)





Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallwing
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimema 24 feb 2014 - 20:01

De kleine kit snorde even, voor ze enthousiast riep: "Ja!" En zei vervolgens: 'We kunnen gaan spelen! Ik vind het heel erg leuk om in de sneeuw te spelen, En ze zeggen dat de sneeuw weg zal gaan, dus speel ik extra vaak in de sneeuw, want straks is het weg en dan kan ik niet meer in de sneeuw spelen.’ Smallwing moest lachen omdat kits altijd zoveel te vertellen hadden, en dat vond ze aandoenlijk. "Prima." zei ze. Ze schepte wat sneeuw op, en gooide het tegen de flank van Carrotkit. Niet te hard natuurlijk, het was een spel. Ze lachte en keek de kit aan. "Nou?" Zei ze speels. "Wacht je op een officiële uitnodiging?"


Ambush [OPEN] N3mejo
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 11:47






Ze hupte lichtjes op en neer op haar pootjes, overladen met energie, nadat ze met de nodige geestdrift verteld had dat ze zoveel mogelijk van de sneeuw wilde genieten, nu het er nog was. Smallwing moest lachen om Carrots enthousiasme en Carrot lachte vrolijk mee, hoewel ze zelf niet zo goed doorhad waarom Smallwing nou eigenlijk lachte. De warrior had vast ook heel veel zin om te gaan spelen! En ja, daar had ze gelijk in, want de warrior zei dat ze dat prima vond en voordat de nog altijd bewegende Carrotkit kon reageren had de gestreepte kat sneeuw tegen de kitten aangegooid. ‘Oh!’ riep Carrotkit quasi-verontwaardigd uit, ze stopte met huppen, maar bleef lachen: Echt verontwaardigd was ze dan ook niet, want ze vond het veel te leuk dat Smallwing met haar wilde spelen. ‘Nou?’ zei die speels. ‘Wacht je op een officiële uitnodiging?’

Daarop grijnsde Carrotkit ondeugend. ‘Nee hoor, wees maar niet bang.’ Ze zwiepte vrolijk met haar staart en deed wat Smallwing even daarvoor nog had gedaan: ze sloeg met haar poot door de sneeuw heen, zodat het witte poeder naar de warrior toe vloog. En nog een keer, en nog een keer! Carrotkit begon er plezier in te krijgen, hoewel ze niet keek of de sneeuw zijn doel wel raakte. Er vloog zoveel sneeuw in het rond, er moest toch wel iets raak zijn?!


Hoop dat je er wat mee kunt, zat een beetje vast met schrijven. :3





Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallwing
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 19:36

Carrotkit grijnsde naar Smallwing, en begon met haar bekogelen met witte sneeuw. Ze sloeg sneeuw alle kanten op, zodat de kitten is een soort draaikolk van sneeuw terecht kwam. De helft gooide ze er naast, maar toch vloog er een enorme hoeveelheid sneeuw haar kant op. Smallwing liet het er niet bij zitten en gooide sneeuw terug op de kleine kitten. Een gigantische sneeuwstorm vormde om hen heen, en Smallwing kan niks meer zien. Ze knipperde met haar ogen en zag een klein knal oranje figuurtje in de grote witte massa. Ze besloop de kit van achteren en schepte wat sneeuw op met haar poot. Toen ze een klont sneeuw had, liet ze hem vallen op het kopje van Carrotkit. Smallwing gieggelde als een kleine kit en verstopte zich in de hoge sneeuw hopen. Ze liet haar staart er wel hoog boven uit, zodat Carrot haar nog wel zou kunnen zien.


Ambush [OPEN] N3mejo
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 11:32





Sneeuw. Sneeuw. Sneeuw. Niemand zou kunnen zeggen dat Carrotkit niet optimaal genoot en optimaal gebruik maakte van de witte deken, die zo veel speel plezier met zich meebracht. De kleine kitten was er dan ook hartstikke blij mee dat Smallwing met haar wilde spelen en het kon niet anders of de volwassen krijgskat zou dat zien. Even stoof er zoveel sneeuw op, dat de beide katten elkaar niet meer konden zien. Of in ieder geval: Carrotkit kon Smallwing niet meer zien. Maar ze gokte erop dat de volwassen kat nog op dezelfde plek stond als waar ze eerder had gestaan en dus bleef ze die kant op scheppen. Een nogal uitputtende bezigheid, maar gelukkig had Carrot energie voor tien – wat zeg ik? Maak daar maar honderd van!

Het nadeel van de sneeuw was dat het wit was. Carrotkit had daar nog niet zo overnagedacht, maar de oplettende lezer natuurlijk al wel: de kleine kitten had een oranje staart die nogal opviel in de sneeuw, terwijl de krijgskat grijzig van kleur was en dus iets minder goed zichtbaar was, al helemaal nu de sneeuw alle kanten op vloog. Daarom (en waarschijnlijk ook omdat ze zo op de sneeuw gefocust was) had ze niet door dat Smallwing helemaal niet meer vóór haar stond, maar haar inmiddels van achteren besloop.

Carrotkit slaakte een piepend gilletje toen een brok sneeuw op haar kopje terecht kwam. Ze draaide zich geschrokken om, haar haren en staart recht overeind, en zag een staart boven de sneeuw uit zwiepen. ‘Wie deed dat?!’ riep ze uit. Ze keek even om, naar Smallwing, die opvallend stil was geworden, en zag tot haar verbazing dat Smallwing weg was. Even was ze in de war, maar toen vielen de puzzelstukjes op hun plaats. ‘Aha...’ zei ze zacht en ze keek naar de staart die boven de sneeuw uitkwam. Domme Smallwing, dacht ze. Ik kan je zien hoor! Het kwam niet in haar kleine kopje op dat Smallwing expres haar staart liet zien. Langzaam sloop ze naar de staart toe en toen ze dichtbij genoeg was sprong ze op de staart af. ‘Raawr!’ riep ze uit, trots op haar eigen jagerskunsten.







Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallwing
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 12:12

Smallwing zat stil in de hoop sneeuw. Wachten, wachten, en nog eens wachten. Ze wist dat het niet lang meer zou duren, omdat ze de geur van Carrotkit herkende. Ze voelde kleine pootjes naar haar staart grabbelen en hoorde een luid: "Raawr!" Smallwing zag de trotse blik in Carrotkits ogen en besloot mee te spelen. "Wat?" zei ze verbaasd, terwijl ze grote ogen opzette. "Ben ik nu alweer gepakt?" Daarna ging ze liggen en zei dramatisch: "O grote Carrotstar, alstublieft, laat mij leven!" Daarna ging ze zitten en vroeg aan de kleine kit: "Waar is je mamma eigenlijk? het word al laat..." Ze keek de kit in haar blauw-groene ogen vragend aan.



Ambush [OPEN] N3mejo
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 20:26





Carrotkit lachte toen Smallwing haar verbaasd aankeek. ‘Ben ik nu alweer gepakt?’ vroeg de warrior, waarna ze ging liggen en smeekte om in leven gelaten te worden. En haar Carrotstar noemde. Carrotkit spitste haar oortjes. Carrotstar? De naam galmde een paar keer door haar heen en ze spinde even. Ja, dat klonk wel goed. Carrotstar… Ze zou een leider worden, ja, dat idee stond haar wel aan. ‘Kom overeind, krijgskat Smallwing,’ zei ze bevelend en Smallwing ging zitten, hoewel het maar de vraag was of ze dat deed omdat Carrot het beval, of omdat ze daar zelf zin in had. Voor Carrotkit maakte dat niet uit, die zag toch alleen maar wat ze wilde zien en dat was in dit geval een trouwe onderdaan. Een trouwe onderdaan die vroeg waar Carrots mama was. Hmpf. ‘Ik ben al een grote poes,’ zei Carrot eigenwijs. ‘Ik kan zelf bepalen wanneer ik ga slapen.’ Ze keek Smallwing even uitdagend aan, alsof de grijze kat haar moeder was. Toch voegde ze nog even nederig toe, omdat ze al wel geleerd had dat ze niet brutaal mocht zijn tegen katten die ouder waren dan zij. ‘Maar ik denk dat ik maar beter wel naar mama op zoek kan gaan.’ Hm, dat klonk toch iets te kinderlijk naar Carrots zin en dus vervolgde de kitten: ‘Ze zal zich vast alleen voelen zonder mij. En mijn zusjes en broertje zullen me ook wel missen.’


Sorry dat het zo lang duurde.





Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallwing
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 19:08

"Kom overeind, krijgerskat Smallwing." zei de kleine kit. Smallwing ging rechtop zitten en vroeg: "Waar is je mamma eigenlijk? het word al laat..." Carrotkit keek haar uitdagend aan en zei: ‘Ik ben al een grote poes, Ik kan zelf bepalen wanneer ik ga slapen.’ ze keek naar Smallwing alsof ze haar moeder was. Smallwing glimlachte even. Ze was dol op kits. ‘Maar ik denk dat ik maar beter wel naar mama op zoek kan gaan.’ voegde ze eraan toe, terwijl ze een beetje beduusd keek. Om haar ego groot te hoeden zei ze toen: ‘Ze zal zich vast alleen voelen zonder mij. En mijn zusjes en broertje zullen me ook wel missen.’ "Dat denk ik ook. Zal ik je begleiden naar de nursery of kun je het zelf?" Ze vroeg zich af wie Carrotkits familie was, dus vroeg ze vervolgens: "Wie zijn je ouders?" Ze stond op, klaar om met de gevlekte kitten mee naar de nursery te lopen.

occ: is niet erg hoor Wink



Ambush [OPEN] N3mejo
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 20:33





‘En mijn zusjes en broertje zullen me ook wel missen,’ had Carrot gezegd. Eigenlijk moet ik zeggen: zussen en broer, dacht ze, want ze was de jongste uit het nest, maar toen bedacht ze zich dat Smallwing dat niet hoefde te weten. Die mocht best denken dat Carrot de oudste van het stel was. Ha! De volwasseneste ben ik sowieso! dacht Carrotkit, maar dat zij ze niet hardop, want Smallwing was tegen haar aan het praten. ‘Zal ik je begeleiden naar de nursery of kun je het zelf? Wie zijn je ouders?’

‘Oh, dat mag hoor, als je dat wilt,’ zei Carrotkit, terwijl ze dacht: Ja, kom alsjeblieft mee! En toen antwoordde ze op de tweede vraag: ‘Mijn mama is Icyrose, ze is heel mooi. Ik heb mijn kleuren van haar, zeggen ze. Mijn papa is Lionroar, die ken je vast wel! Hij is deputy!’ Ze straalde toen ze dat zij, hoewel ze nog altijd niet precies wist wat een Deputy nou eigenlijk was. Maar ze wist dat hij belangrijk was en daarom schroomde ze er ook nooit voor om anderen te laten weten dat hij een deputy was.

Terwijl ze naar de nursery toe gingen, besloot Carrotkit ook eens wat aan Smallwing te vragen. ‘Waarom heet je Smallwing?’ vroeg ze. ‘Je hebt helemaal geen vleugels. Ook geen kleintjes.’







Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallwing
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 19:24

'Oh, dat mag hoor, als je dat wilt,’ Zei Carrotkit stoer. Een tijdje zwegen beiden katten, terwijl ze naar de Nursery liepen. 'Mijn mama is Icyrose, ze is heel mooi. Ik heb mijn kleuren van haar, zeggen ze. Mijn papa is Lionroar, die ken je vast wel! Hij is deputy!’ zei ze vervolgens. Smallwing zag het kleine snoetje van Carrotkit stralen toen ze het over haar vader had. "Jou vader en moeder ken ik inderdaad." Ze keek naar Carrotkit. ‘Waarom heet je Smallwing?’ vroeg Carrotkit. ‘Je hebt helemaal geen vleugels. Ook geen kleintjes.’ Nee, ik heb geen vleugels. Ik heet Smallwing omdat ik klein en snel ben. Soms zo snel, dat het lijkt alsof ik kan vliegen." Ze hoopte dat de kitten dat zou begrijpen, en zei toen: "Weetje, voor zo'n kleine kitten als jij, ben je heel opmerkzaam." Ze wist dat dit haar ego zou strelen, en dacht dat Carrotkit dat wel fijn vond. Ze hadden bijna de Nursery bereikt, en Smallwing vond het jammer nu al afscheid te nemen van deze kit. Carrotkit was een vrolijke stuiterbal, en een lieve kitten. Zelf zou Smallwing er alles voor doen om zelf kits te hebben, of een kleiner broertje of zusje. Smallwing schrok op uit haar gepeins en zei: "Later nog een keer spelen?"


Ambush [OPEN] N3mejo
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 21:32






‘Oh,’ zei Carrotkit, toen Smallwing haar verteld had waar haar naam vandaan kwam. Ze kon het zich maar slecht voorstellen dat een kat zó snel was dat ze kon vliegen en wilde dolgraag vragen of Smallwing het misschien zou willen laten zien, dat snelle vliegen, maar voordat ze dat kon doen, was Smallwing al verder gegaan met praten. ‘Weetje, voor zo’n kleine kitten als jij ben je heel opmerkzaam.’ Tsja, wie was Carrotkit om dat te ontkennen? En dus knikte de kleine kitten trots.

Inmiddels waren ze bij de nursery aangekomen. Veel te snel naar Carrots mening, want de kitten had absoluut nog geen zin om afscheid te moeten nemen van Smallwing. ‘Later nog een keer spelen?’ vroeg de krijgskat, die even stil was geweest. ‘Ja, leuk!’ riep Carrotkit uit. ‘Ik vond het leuk om met je te spelen,’ voegde ze eraan toe en ze gaapte. Oké, misschien was ze toch wel een beetje te moe om nog langer buiten te blijven. Ze keek wat beschaamd naar Smallwing. ‘Ik ben niet moe hoor,’ beweerde ze. ‘Ik weet niet waarom ik gaapte.’ Ze lachte wat nerveus, alsof ze zojuist betrapt was op het stelen van iemand anders eten. Die schaamte was echter maar van korte duur, want al snel daarna zei ze opgewekt: ‘De volgende keer dat we gaan spelen, ga je me dan laten zien dat je kunt vliegen? Ik wil het wel een keer zien hoor, anders geloof ik je niet.’ En ze grijnsde uitdagend naar de krijgskat.








Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallwing
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 8:47

‘Ja, leuk!’ riep Carrotkit enthousiast. 'Ik vond het leuk om met je te spelen,’ "En dat vond ik ook." Zei Smallwing toen. Ze zag dat Carrotkit gaapte. Carrotkit klapte snel haar kaken op elkaar om te zorgen dat Smallwing het niet zag. ‘Ik ben niet moe hoor,’ Zei ze vol overtuiging. ‘Ik weet niet waarom ik gaapte.’ Ze lachte zo'n beetje naar Smallwing, met rode wangetjes. Smallwing vond het er schattig uitzien. Zo snel ze rode wangetjes had gekregen, zo snel waren ze weer verdwenen. ‘De volgende keer dat we gaan spelen, ga je me dan laten zien dat je kunt vliegen? Ik wil het wel een keer zien hoor, anders geloof ik je niet.’ Zei ze uitdagend. Smallwing lachte en knikte toen. "Dat is goed. Als je wat ouder bent, zullen we een keer samen rennen." Ze keek de kit schuin aan. "Maar nu moet je naar bed. Probeer mij maar eens wijs te maken dat jij niet moe bent." Ze duwde de kitten richting de nursery, en zei: "Tot ziens!" Ze liep naar haar den en ging met een tevreden gevoel liggen.

occ: Ik weet dan Carrot nu een apprentice is, maar misschien is het handiger dat nu deze topic te doen ;3


Ambush [OPEN] N3mejo
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
Ambush [OPEN] DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: Ambush [OPEN]   Ambush [OPEN] Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 20:03





‘Dat is goed. Als je wat ouder bent, zullen we een keer samen rennen,’ beloofde de Warrior. Als Carrotkit niet zo moe was geweest, had ze misschien de alertheid gehad om daarop te antwoorden: “Morgen ben ik ouder!”, maar ze was toch wel heel erg slaperig en daarom kwam het niet in haar op om dat te zeggen. Bovendien was ze best tevreden met Smallwings antwoord. Misschien wordt ze wel mijn mentor, later... dacht ze heimelijk. De krijgskat had echter wel door dat Carrotkit moe was en dus duwde ze de kitten naar de nursery toe. ‘Tot ziens!’ riep ze en Carrotkit reageerde direct: ‘Tot snel! Ik kan niet wachten tot ik je zie vliegen!’ En daarop ging ze de nursery in, op zoek naar de warmte van haar familie. Ze vond het heel leuk dat ze Smallwing ontmoet had en wist zeker dat ze zometeen als een blok in slaap zou vallen, misschien wel dromend over wat ze die dag beleefd had!

Einde topic :3 Tot ziens Smallwing!  





Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ambush [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: