I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mintfang
Member
I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool   I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 16:59


Wat verveeld zat de langharige kater op de grond. Hij wist niet wat hij zou moeten doen vandaag. Jagen had hij al gedaan, zonder resultaat, en hij was niet moe genoeg om te slapen. Er was net een grens patrouille vertrokken dus hij hoefde ook de grens niet te gaan controleren. Een beetje suf ging zijn blik door het kamp heen. Hij kon bij Snowbird langsgaan, maar die was nog steeds niet te genieten. Ook zijn apprentices waren nergens te bekennen, maar die waren ook wel vaker alleen op weg. Verschillende katten zaten net zoals hem niks te doen, maar het overgrote deel was druk aan het werk. Eigenlijk zou hij ook wat moeten doen, nogmaals jagen of iets anders doen, maar hij had er eigenlijk gewoon geen zin in. Een gaap ontsnapte uit zijn bek en hij legde zijn kop op zijn poten, dit zou een saaie dag worden.
MINTFANG
Tag; Brindlepool || Words;150|| Note; Meest slechte post ooit :’D



I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool MKN7vHE I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool LcrIgCQI could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindlepool
Member
I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool DPKsfdL
Danii
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ┼ 20 Moons ┼
Gender:
Rank:
Brindlepool
BerichtOnderwerp: Re: I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool   I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 20:38

close your eyes, don't worry
I'll still be here in the morning
Eindelijk had de poes een beetje tijd voor zichzelf. Ze had sowieso voor het laatst gisterochtend gegeten, gezien het redelijk druk was geweest en ze zichzelf wat aan de kant geschoven had. Toen ze haar den uit stapte was het eerste wat ze merkte de koude, ijzige grond onder haar zachte kussentjes. Het had weer behoorlijk was gesneeuwt. De verse sneeuw knisperde onder haar poten toen ze naar de prooistapel liep. Het zielige hoopje had niet meer dan 10 stuks, en hier moesten alle clankatten van leven. Ze wist dat er een prooischaarste heerste, en dat ze heel voorzichtig moest doen met wat ze koos. De kittens hadden het harder nodig dan haar. Voorzichtig pakte ze een klein musje tussen haar tanden en ging deze naast de prooistapel oppeuzelen. Het was niet voldoende, maar wel genoeg om de ergste honger te stillen. Eenmaal klaar ging ze een rondje rond het kamp, gewoon om weer even buiten te zijn. Haar oog viel op een kater die zo te zien niets had te doen. ''Je kan altijd nog wat kruiden voor me gaan zoeken hoor,'' zegt ze plagend en glimlacht even toen ze op hem af stapte.
thank you ♥


Swiftheart.ClearkitBrindlepool - Saltdale - CouragepawI could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool 1znpwmp
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool   I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 15:46


Zijn maag knorde en zijn blik dwaalde af richting de prooistapel die geen prooistapel meer was. Het was een klein hoopje dode dieren, dat was wat het was. Nee, hij zou niet het eten wegpakken voor de kittens en de elders, dat zou hij ze niet aandoen. Hij had het niet nodig, zijn vacht hield hem al warm en hij kon wel even zonder eten. Ineens kwam een grijze poes zijn blikveld binnen. Ze pakte een prooi uit het kleine stapeltje. Het was een kleine mus, één van de kleinste die Mint ooit gezien had. Ze at het op en liep weer verder, waarschijnlijk haar taken afwerken. Brindlepool, de naam van de Medicine Cat schoot hem weer te binnen. Nogmaals gaapte hij en ging hij even met zijn poot langs zijn oor om de jeuk te bestrijden. Ineens keek hij tegen een paar poten aan, een paar grijze poten. Zijn blik ging via de poten naar de kop die erbij hoorde, Brindlepool. ''Je kan altijd nog wat kruiden voor me gaan zoeken hoor,'' Zei ze plagend tegen hem. Langzaam kwam hij overeind zodat hij net iets groter was dan de poes. ”Zie je niet dat ik druk bezig ben dan?” Zei hij sarcastisch plagend terug. Nee, hij was echt niks aan het doen, nada, noppes. Misschien moest hij het aanbod van de poes wel aannemen, kon hij in ieder geval wát nuttigs doen voor de clan. ”Maar misschien kan ik wel even een gaatje maken in mijn drukke schema voor je.” Miauwde hij nep-hooghartig,waarna er een grote glimlach verscheen op zijn snuit. ”Nee ik zal serieus doen. Ik kan je wel helpen als je het nodig vindt, het jagen lukt toch niet.” Het laatste zei hij duidelijk geïrriteerd.
MINTFANG
Tag; Brindlepool || Words;289|| Note; ~



I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool MKN7vHE I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool LcrIgCQI could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindlepool
Member
I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool DPKsfdL
Danii
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ┼ 20 Moons ┼
Gender:
Rank:
Brindlepool
BerichtOnderwerp: Re: I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool   I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 19:36

close your eyes, don't worry
I'll still be here in the morning
De kater voor haar kwam langzaam overeind. Hij was net wat groter dan haar. Ze had de kater al een aantal keer gezien, genoeg om zijn naam te weten. Maar echt tegen hem gesproken heeft ze niet, en ze wilde wat spontaner overkomen. ”Zie je niet dat ik druk bezig ben dan?” zei hij met een sarcastisch plagende toon. Brindlepool lachte even. ”Maar misschien kan ik wel even een gaatje maken in mijn drukke schema voor je.” zei hij weer en er kwam een grote glimlach op zijn gezicht. Brindles mondhoeken trokken omhoog en ze keek hem even schuin aan. ''Sorry, ik wilde je niet storen met je héle drukke bezigheden.'' greens ze. ”Nee ik zal serieus doen. Ik kan je wel helpen als je het nodig vindt, het jagen lukt toch niet.” zei hij. Brindlepools ogen schoten even naar de ingang van het kamp. Iedereen had last van deze prooischaarste. Zelf kon ze niet echt goed jagen, maar ze heeft het wel gemerkt aan de katten en de prooistapel zelf. ''Ik hoorde het al. Maar ik zou goed wat hulp kunnen gebruiken. In deze sneeuw zijn kruiden veel moeilijker te vinden, maar ik heb ze toch echt nodig.'' miauwde de poes en keek weer in de richting van Mintfang.
thank you ♥


Swiftheart.ClearkitBrindlepool - Saltdale - CouragepawI could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool 1znpwmp
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I could do something, yeah i cóuld... ~ Brindlepool
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: