Natureclan {RPG-Topic}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Natureclan {RPG-Topic}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dyingblack
StarClan
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 19:37


Natureclan {RPG-Topic} Foreststar
Camp~
Behendig sprong de tabby poes op de laagste tak van de boom. Onder zich zag ze dat enkele katten van haar clan zich verzamelen. "Laat alle katten, oud genoeg om hun eigen fruit te plukken, zich verzamelen onder de boom!" De bekende woorden galmden uit haar mond. De overige katten kwam er nu ook bijstaan. Met z'n allen keken ze op naar hun leader. "Beste Natureclan katten. Zoals jullie weten hebben we een nieuwe deputy nodig. Lostfaith zal deze rang vanaf dit moment uitoefenen." De zandkleurige poes kwam naar voren gelopen. Zoals de gewoonte was, legde Foreststar haar kop in haar nek en keek ze naar Starclan. "Starclan, ik toon U deze poes, die altij loyaal geweest is aan onze clan en die altijd haar geloof voor U geuit heeft. Ik raad haar aan als Deputy om deze clan te helpen leiden.", sprak ze de rituele woorden uit. Nu moest Starclan beslissen. Als ze niet eaccepteerd werd, zouden ze dat wachten. Bijna met ingehouden adem wachtte de clan af. Toen er na een tijdje nog niks gebeurd was, zuchtten ze opgelucht, als 1 cat. "Gefeliciteerd Lostfaith.", feliciteerde ze de poes. De tabby poes maande haar aan om zich naast haar te zetten, op de tak. "En dan nu, moet er een medicine cat gekozen worden. Deze rang zal uitgeoefend worden door Shadowfall." Weer keek ze op naar Starclan. De meeste leden van haar clan zouden hetzelfde doen, die die hun geloof op elk moment van de dag wilden bewijzen. "Starclan, accepteer je deze poes als een dienaar van uw wijsheid, om deze te vertalen naar de clan toe? En om de zieken te genezen en te helpen?", vroeg ze aan de hemel. Weer kwam er geen teken, wat dus goed nieuws was. "Dan zal je vanaf nu bekendstaan als Shadowleaf." Ze knikte Shadowleaf toe. Even haalde Foreststar adem, om daarna verder te gaan met het volgende deel van de ceremonie. "En dan is er nog een apprentice die een mentor moet krijgen." Ze keek de tabby kater aan. "Crookedpaw, kom maar naar voren." De kater kwam naar voren. "Jouw mentor zal Pitchsong zijn." Ze knikte de zwarte kater toe. "Ik weet dat je een goede mentor zult zijn voor deze jonge apprentice, Pitchsong.", zei ze tegen hem. Daarna klom ze weer naar beneden. "Dan is deze ceremonie afgelopen!"



Natureclan {RPG-Topic} Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 19:46

Shadowleaf~Camp
"Laat alle katten, oud genoeg om hun eigen fruit te plukken, zich verzamelen onder de boom!" De poes trippelde naar de plek toe waar de leader sprak. "Beste Natureclan katten. Zoals jullie weten hebben we een nieuwe deputy nodig. Lostfaith zal deze rang vanaf dit moment uitoefenen." De zandkleurige poes kwam naar voren gelopen. Zoals de gewoonte was, legde Foreststar haar kop in haar nek en keek ze naar Starclan. Ze keek rustig toe,beetje teleurgesteld maar Lostfaith verdiende het. "Starclan, ik toon U deze poes, die altij loyaal geweest is aan onze clan en die altijd haar geloof voor U geuit heeft. Ik raad haar aan als Deputy om deze clan te helpen leiden.", sprak ze de rituele woorden uit. Nu moest Starclan beslissen. Als ze niet geaccepteerd werd, zouden ze dat wachten. Bijna met ingehouden adem wachtte de clan af. Toen er na een tijdje nog niks gebeurd was, zuchtten ze opgelucht, als 1 cat. "Gefeliciteerd Lostfaith.", feliciteerde ze de poes. De tabby poes maande haar aan om zich naast haar te zetten, op de tak. "En dan nu, moet er een medicine cat gekozen worden. Deze rang zal uitgeoefend worden door Shadowfall." Ze hoorde haar naam en keek op. Weer keek ze op naar Starclan. De meeste leden van haar clan zouden hetzelfde doen, die die hun geloof op elk moment van de dag wilden bewijzen. "Starclan, accepteer je deze poes als een dienaar van uw wijsheid, om deze te vertalen naar de clan toe? En om de zieken te genezen en te helpen?", vroeg ze aan de hemel. Weer kwam er geen teken, wat dus goed nieuws was. "Dan zal je vanaf nu bekendstaan als Shadowleaf." Ze knikte Shadowleaf toe. Een verwarde blik stond in haar ogen te lezen,maar ze was blij en zou alles doen om de Clan te helpen! Even haalde de leader adem om daarna verder te gaan met het volgende deel van de ceremonie. "En dan is er nog een apprentice die een mentor moet krijgen." Ze volgde de blik van Foreststar. "Crookedpaw, kom maar naar voren." De kater kwam naar voren. "Jouw mentor zal Pitchsong zijn." Ze luisterde rustig mee naar wat er gezegd werd. "Ik weet dat je een goede mentor zult zijn voor deze jonge apprentice, Pitchsong.", zei ze tegen hem. Daarna klom ze weer naar beneden. "Dan is deze ceremonie afgelopen!" Na die woorden liep Shadowfall die vanaf vandaag Shadowleaf noemde naar Lostfaith toe om haar te feliciteren. 'Gefeliciteerd Lostfaith!'zei ze vriendelijk. Daarna liep ze naar Crookedpaw en Pitchsong en feliciteerde hen. Daarna besloot ze haar nieuwe plek op te gaan zoeken.


Natureclan {RPG-Topic} 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 20:26

Lostfaith - Camp


"Laat alle katten, oud genoeg om hun eigen fruit te plukken, zich verzamelen onder de boom!" Lostfaith keek verrast op en liep richting de tak waar de Greatest cat, Foreststar, stond "Beste Natureclan katten. Zoals jullie weten hebben we een nieuwe deputy nodig. Lostfaith zal deze rang vanaf dit moment uitoefenen." wacht, wat! Werd zij nu de Great cat, de Deputy. Eerst verlamd van verbazing en blijheid kon ze niet bewegen maar al snel was dat weer over. Zoals de gewoonte was, legde Foreststar haar kop in haar nek en keek ze naar Starclan.. "Starclan, ik toon U deze poes, die altij loyaal geweest is aan onze clan en die altijd haar geloof voor U geuit heeft. Ik raad haar aan als Deputy om deze clan te helpen leiden.", sprak Foreststar de rituele woorden uit. Tot Lostfaith geluk kwam er geen teken dat StarClan het ermee oneens was en zuchtte onopgemerkt van opluchting. "Gefeliciteerd Lostfaith." Ze knikte eervol en Lostfaith ging naast de Leader zitten, wachten wat ze verder ging zeggen. "En dan nu, moet er een medicine cat gekozen worden. Deze rang zal uitgeoefend worden door Shadowfall." Ze knikte naar Shadowfall, binnenkort Shadowleaf, en wachtte op wat Foreststar verder zou zeggen. "Starclan, accepteer je deze poes als een dienaar van uw wijsheid, om deze te vertalen naar de clan toe? En om de zieken te genezen en te helpen?", vroeg ze aan de hemel. Weer kwam er geen teken, wat dus goed nieuws was. "Dan zal je vanaf nu bekendstaan als Shadowleaf." Ze knikte Shadowleaf toe. Lostfaith glimlachte, waarschijnlijk zou Shadowfa- nee, Shadowleaf erg blij zijn, want net zoals bij haar nieuwe rank was er maar een kleine kans dat je werd gekozen "En dan is er nog een apprentice die een mentor moet krijgen." Ze volgde de blik van Foreststar. "Crookedpaw, kom maar naar voren." Een kater kwam naar voren, wat waarschijnlijk Crookedpaw zou zijn. "Jouw mentor zal Pitchsong zijn." Ze luisterde rustig mee naar wat er gezegd werd. "Ik weet dat je een goede mentor zult zijn voor deze jonge apprentice, Pitchsong.",zei Foreststar tegen hem. Nu klom de Leader naar beneden en Lostfaith volgde, er zou nu veel geregeld worden. "Dan is deze ceremonie afgelopen!" Net toen ze beneden was zag en Shadowleaf naar haar toe komen en zeggen  Gefeliciteerd Lostfaith!' zei ze vriendelijk. Een glimlach verscheen op haar mond en zei "dankje! Jij ook Shadowleaf" De kattin liep weg en Lost liep het kamp uit, zoeken naar fruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 20:38

φ Crookedpaw ♂ φ 6 moons φ Camp φ

"Laat alle katten, oud genoeg om hun eigen fruit te plukken, zich verzamelen onder de boom!" Crookedpaw schoot naar voren. Hij had gewacht op deze ceremonie. Vrolijk keek hij op naar de poes. "Beste Natureclan katten. Zoals jullie weten hebben we een nieuwe deputy nodig. Lostfaith zal deze rang vanaf dit moment uitoefenen." Een verbaasde piep kwam uit zijn mond. Lostfaith, dat had hij echt niet verwacht. "Starclan, ik toon U deze poes, die altij loyaal geweest is aan onze clan en die altijd haar geloof voor U geuit heeft. Ik raad haar aan als Deputy om deze clan te helpen leiden." De kittenachtige kater hield hoorbaar zijn adem in. "Gefeliciteerd Lostfaith." Blablabla, kon het allemaal wat sneller? "En dan nu, moet er een medicine cat gekozen worden. Deze rang zal uitgeoefend worden door Shadowfall. Starclan, accepteer je deze poes als een dienaar van uw wijsheid, om deze te vertalen naar de clan toe? En om de zieken te genezen en te helpen?" Crookedpaw draaide met zijn ogen. Hij wou alleen een mentor. "Dan zal je vanaf nu bekendstaan als Shadowleaf." Hij trappelde ongeduldig. "En dan is er nog een apprentice die een mentor moet krijgen." Jah, jah, het kwam. Zijn ogen werden groot. "Crookedpaw, kom maar naar voren." Hij schoot ongeduldig naar voren. "Jouw mentor zal Pitchsong zijn." Een opgelaten piep ontsnapte hem. Zijn ogen vonden Pitchsong. "Ik weet dat je een goede mentor zult zijn voor deze jonge apprentice, Pitchsong." Crookedpaw hoorde de laatste woorden al niet meer. Als een dolle rende hij naar Pitchsong. "Wanneer gaan we beginnen. Nu, morgen, overmorgen, straks, of over een uurtje?", ratelde hij vragend.


Natureclan {RPG-Topic} 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Natureclan {RPG-Topic} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 20:42




CYPRESSDANCE :: Met lichte passen trippelde ze naar een goed plekje in het kamp en nam daar plaats, luisterend naar wat hun leider allemaal te zeggen had. Eens de namen van de nieuwe deputy en medicine cat genoemd waren en de ceremonie tot zijn einde was gekomen, stond ze op. Met een gemeend glimlachje stapte de poes op de nieuwe aangewezen hoge rangen af. "Gefeliciteerd!" Het was bedoeld voor zowel Shadowleaf als Lostfaith. Zij zouden het vast goed doen en hopelijk voor een lange tijd bij hen blijven.

Camp // 15 Moons // Single
Een lichtgebouwde somali poes, met lichtgroene ogen.




Natureclan {RPG-Topic} RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bassdrop
Member
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
PENTAHOLIC (Marieke)
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Bassdrop
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 20:53

Natureclan {RPG-Topic} V7ruqc
Camp|20 Moons|Single
Pitchsong keek op toen hij een bekende stem hoorde, een stem die de hele Clan zou moeten kennen en waarschijnlijk ook kende. "Laat alle katten, oud genoeg om hun eigen fruit te plukken, zich verzamelen onder de boom!" Hij stond op en liep langzaam richting de boom, waar Foreststar op haar Clan wachtte om te verzamelen voor een belangrijke toespraak. "Beste Natureclan katten. Zoals jullie weten hebben we een nieuwe deputy nodig. Lostfaith zal deze rang vanaf dit moment uitoefenen." Vervolgde de poes vanaf de laagste tak van de boom. Foreststar legde haar hoofd in de nek van Lostfaith. "Starclan, ik toon U deze poes, die altij loyaal geweest is aan onze clan en die altijd haar geloof voor U geuit heeft. Ik raad haar aan als Deputy om deze clan te helpen leiden.", Nadat de bruine tabby dat had gezegd was er een moment stilte waarin katten (niet) hoopten dat StarClan Foreststars beslissing goed zou keuren. Na de stilte miauwde Foreststar: "Gefeliciteerd Lostfaith." Vanaf dat moment was het officieel: Lostfaith was de nieuwe NatureClan deputy. "En dan nu, moet er een medicine cat gekozen worden. Deze rang zal uitgeoefend worden door Shadowfall. Starclan, accepteer je deze poes als een dienaar van uw wijsheid, om deze te vertalen naar de clan toe? En om de zieken te genezen en te helpen?" Weer was er een moment stilte waarin katten hun geloof aan StarClan bewezen. "Dan zal je vanaf nu bekendstaan als Shadowleaf." zei Foreststar uiteindelijk. De poes haalde even adem en ging verder. "En dan is er nog een apprentice die een mentor moet krijgen. Crookedpaw, kom maar naar voren." De apprentice kwam naar voren. "Jouw mentor zal Pitchsong zijn." Een verraste uitdrukking verscheen op het gezicht van de gitzwarte kater, hij had een Apprentice gekregen?! "Ik weet dat je een goede mentor zult zijn voor deze jonge apprentice, Pitchsong." zei de bruine tabby poes tegen hem. "Dan is deze ceremonie afgelopen!" Na die zin sprong ze van de tak af. Pitchsong keek hoe Crookedpaw naar hem toe kwam. "Wanneer gaan we beginnen. Nu, morgen, overmorgen, straks, of over een uurtje?" Ratelde zijn apprentice. "Weet ik nog niet, maar in elk geval zo snel als het me gaat lukken om trainingsopdrachten voor je te bedenken." zei Pitchsong met een hoge stem, hij wist dat het een vermoeiende taak zou gaan worden om deze jonge kater te trainen.


Natureclan {RPG-Topic} 14mti1i
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 19:34


Natureclan {RPG-Topic} Foreststar
~Camp
Ze zag dat verschillende katten naar Shadowleaf en Lostfaith liepen om hen te feliciteren. Ze zag ook Crookedpaw en Pitchsong samen staan. Waarschijnlijk waren die twee bezig om al te bespreken voor hun training. De tabby poes glimlachte. Alles ging z'n gangetje in haar clan, hoewel sommigen nogsteeds bedroefd waren door het verlies van hun healing cat en great cat, zeker omdat het zo kort opeen was. Maar het had geen zin om lang te blijven treuren. Foreststar zag dat Lostfaith over de boompjes klom om uit het camp te komen. Dan zou ze de eerste patrouille morgen of vanavond wel bespreken. Als nieuwe great cat sliep de poes in het holle gat in de boom vlak onder haar. Vaak zat ze nog wat op de tak vanwaar de ceremonies gehouden werden en keken ze naar de katten in het camp. Nu hoefde ze dat niet langer alleen te doen, en kon Lostfaith naast haar zitten als goede vriendin. De poes liep naar hun nieuwe healing cat, Shadowleaf, die zich klaarmaakte om naar haar nieuwe hol te gaan. "Ik weet zeker dat je het goed zal doen, Shadowleaf.", zei ze kalm tegen de zwarte poes. Foreststar gaf haar een vriendschappelijke lik, waarna ze zich omdraaide en in het terug op de tak kroop. Enkele nieuwsgierige gezichten keken weer even naar haar, alsof ze verwachtten dat ze nog een cermonie zou doen. Maar dit keer zat ze enkel op de tak om de clan, haar clan, te bekijken. Naar het huiselijke, gezellig drukke alledaagse leven van de clan. Zo glimlachte ze Natureclan toe.



Natureclan {RPG-Topic} Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 19:46

"Ik weet zeker dat je het goed zal doen, Shadowleaf."Ze draaide zich om toen ze de stem van haar Leader Foreststar hoorde. 'Bedankt,ik zal alles voor de Clan doen!',antwoordde ze. Ze liep naar haar boom en bekeek de voorraad. De vorige Med.Cat had nog genoeg laten liggen. Ze wist goed genoeg welk welk was. De geur van de twee hing nog in de boom rond. Ze maakte van het mos dat er nog was een lekker nestje.


Natureclan {RPG-Topic} 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 20:38



"Weet ik nog niet, maar in elk geval zo snel als het me gaat lukken om trainingsopdrachten voor je te bedenken." Zijn hart ging een tikje hoger. "Echt? Yes. Dankje, dankje wel." Hij sprong een paar keer heen en weer. Hopend dat hij zou bezwijken door zijn lieve blik. Crookedpaw bleef springen. "Nu? Yes! Nu? Yes!", mompelde hij hysterisch inzichzelf. Wat zouden ze leren? Wat zouden ze doen? Jagen? Vechten? Misschien tegen de andere Clankatten.



Natureclan {RPG-Topic} 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 14:10


Natureclan {RPG-Topic} Foreststar
~Fruit trees
Zuchtend stond de poes op. Ze moest maar eens wat fruit gaan halen. In de winter was dat een vervelend taakje, omdat er amper iets was en wat er wél was, was amper eetbaar. Ze klom over de boompjes die rond hun camp stonden en liep richting de fruit trees, aan de kant van hun territorium. Ze klom behendig, door jaren van training, in een van de bomen. Foreststar scharrelde tussen de blaadjes, tot ze een stukje eetbaar fruit gevonden had. Die plukte ze er voorzichtig af. De tabby poes voelde het sap dat in haar mond stroomde, en moest zich inhouden om het stukje fruit niet meteen in te slikken. Voorzichtig liet ze het stukje vallen op de grond, zodat ze die later mee zou kunnen nemen naar het camp. Daarna scharrelde ze verder, op zoek naar meer fruit.



Natureclan {RPG-Topic} Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 9:00

Natureclan {RPG-Topic} Dr5u7d
Fruit trees - 20 moons - Single

Ondertussen bij de Fruit trees aangekomen klom de pasbenoemde great cat de bomen in, bijna de hoogste takken bereikt zag Lostfaith al wat fruitstukken hier en daar. Met behendige sprongen ging de kattin naar de stukken fruit, inspecteerde die of ze nog wel goed waren en plukte er een paar vanaf. Voorzichtig ging ze naar de grond en legde de twee stukjes neer, vlak nadat ze die had neergelegd kwam er een verse geur haar mond binnen die ze herkende als die van Foreststar. De geur kwam van iets verderop uit de bomen drijven, behendig klom ze de bomen weer in en liep op de geur af, oplettend waar ze haar poten zou neerzetten bij elke stap. Na een klein tijdje door de bomen gelopen kwam ze inderdaad de Great cat tegen "Hoi Foreststar, hoe gaat het?" ze zag tussen de takken door op de grond een stukje fruit liggen en nam aan dat de leader ook op zoek naar fruit was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 15:49


Natureclan {RPG-Topic} Foreststar
Achter zich hoorde de Greatest cat gescharrel. Ze rook de geur van haar pas benoemde Great cat. Voor nu draaide ze zich nog niet om. De tabby poes ging gewoon verder met het zoeken naar fruit. "Hoi Foreststar, hoe gaat het?", vroeg Lostfaith. Foreststar, die verwacht had dat ze dat zou zeggen, draaide zich behendig om. "Hallo, Lostfaith. Met mij gaat alles god, dankje.", antwoordde ze. "Ben jij ook op zoek naar fruit?" Haar bladgroene ogen keken de kattin onderzoekend aan. Ze vertoonde nog geen tekenen van erge trots omdat ze great cat geworden was, dus misschien had ze dit keer wél een geschikte persoon uitgekozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacialvoice
Member
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
Dιεuw
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Glacialvoice
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 16:44


Natureclan {RPG-Topic} 212ihsj
                        Apprentice • Camp

Met een zucht liet de jonge Apprentice haar kopje zakken. De ceremonie was net afgelopen, en ze had geen nieuwe mentor gekregen. Kennelijk vond Foreststar dat de kat die haar alles moest leren zijn taken voldeed. In tegenstelling tot Rosepaw zelf. Ze vond hem maar saai. Hij deed bijna nooit iets met haar. Zo werd ze nooit een Warrior! Dat was toch het doel van een mentor? Ach ja, er maakt het ook uit. Ze haalde haar schoudertjes op en sprong overeind. Wat zou ze eens gaan doen? Het was een grote ceremonie geweest, en de Natureclan had een Medicine Cat en een Deputy gekregen. Misschien dat ze hun eens kon gaan feliciteren? Even keek ze rond. Een eindje verderop zag ze de kersverse Medicine Cat, Shadowleaf, weglopen. Enthousiast trippelde ze achter haar aan. In stilte keek ze toe hoe de kat een mosnest maakte in je nieuwe Den. Een tikkeltje verlegen stapte ze naar voren. 'Hallo Shadowleaf.', Miauwde ze liefjes. 'Nog gefeliciteerd hé!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Natureclan {RPG-Topic} DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Natureclan {RPG-Topic}   Natureclan {RPG-Topic} Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 19:28

Natureclan {RPG-Topic} Dr5u7d
Fruit trees - 20 moons - Single

De kattin voor Lostfaith draaide haarzelf behendig om en mauwde "Hallo, Lostfaith. Met mij gaat alles goed dankje. Foreststar's ogen keken diep in die van Lostfaith en zei verder "Ben jij ook op zoek naar fruit?" Lostfaith knikte, wees met de punt van haar staart en mauwde "ja, iets verderop heb ik al wat gevonden. De stukjes zijn niet al te moeilijk te vinden op goede plekken" ze vroeg haarzelf af wat de Great cat nu in haar hoofd had, misschien of ze de juiste keus had gemaakt? Wie weet, Lostfaith voelde haar wel een beetje trots maar liet het niet al te erg blijken. Dat zou arrogantie opwekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Natureclan {RPG-Topic}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: