A early morning [Firelily]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A early morning [Firelily]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackgaze
Member
A early morning [Firelily]  DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: A early morning [Firelily]    A early morning [Firelily]  Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 7:55

Hij keek een beetje verbaasd nadat ze zijn naam had uitgesproken als Blackie. Terwijl hij er over nadacht staarde hij dromerig voor zich uit. "Vroege ochtend?", stamelde de kater, nog steeds een beetje verbaasd. "Ow! Ja ik bedoel nee... Nee normaal lig ik op deze tijd nog in me nest", hij liet een zucht over zijn lippen glijden en de kater wierp een blik naar achteren, waar zijn den nog warm was.
Hij lachte een beetje toen de poes zich een soort van aan het verontschuldigen was, omdat ze hem Blackie had genoemd. Zijn ogen richtte zich weer op firelily terwijl hij begon te praten. "Je mag me Blackie noemen hoor... Niet heel mannelijk maar ach ja, zolang jij de enige bent die me zo noemt is het oke", de grijze kater lachte even en tekende een beetje in de sneeuw. "Zeg lily?", een grijns trok over zijn gezich. "Wat brengt jou hier op deze morgen?". Hij keek haar vermakelijk aan.

(Firelily)
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelily
Member
A early morning [Firelily]  DPKsfdL
Suzanne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Firelily
BerichtOnderwerp: Re: A early morning [Firelily]    A early morning [Firelily]  Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 18:38

Ze zag dat Blackgaze nogal verbaasd was toen ze hem Blackie noemde, maar vond het duidelijk niet heel erg. Gelukkig maar, anders echt fijn, zo'n eerste indruk. Ondertussen begon het weer zachtjes te sneeuwen en ze verlangde nu al naar haar warme den...Terwijl hij sprak keek hij achterom naar zijn warme den, dus hij zal ook niet zo erg van deze sneeuw genieten..wie wel. "Zeg lily, wat brengt jou hier op deze morgen?", zei de kater met een grote grijns. Wat moest ze hierop antwoorden? Als hij het zo gaat spelen, doet zij mee! Met een ietwat uitdagende, speelse blik antwoordde op ze op zijn vraag. "Wat ik elke morgen doe als het weer een beetje mee zit, maar met dit weer schiet dat natuurlijk niet op, toch?!" Ze blies een natte sneeuwvlok van haar neus weg en moest al gniffelen met het idee dat hij hier natuurlijk niks mee opschoot. "Of ben jij zo'n winterkat?", zei ze er met een glimlach achteraan.


Dream your life and live your dreams. Remember, a life without dreams is like nature with no flowers...

A early morning [Firelily]  TH98Qjz
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
A early morning [Firelily]  DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: A early morning [Firelily]    A early morning [Firelily]  Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 20:17

"Ha..nee dit weer is niet bepaald uhm..." hij keek even om zich een en trok een lang gezicht "fijn, ik ben niet bepaald een sneeuwkat" hij zuchtte toen hij de nieuwe sneeuwvlokken uit de hemel zag vallen. "Niet weer..." Hij rolde met zijn ogen en lachte eventje heel snel."en jij? Ben jij een sneeuwpoes?" dezelfde grijns van daarvoor trok weer over zijn snoet. Hij was wel geïntresseerd in deze poes, ze trok zijn aandacht op een speelse manier. Hij wapperde eveb met zijn pootje om het koude spul van zijn vacht te krijgen. De kater keek op en glimlachte even naar lily. " En wat doe jij dan gewoonlijk op een morgen als deze?" Hij stond op en strekte zich uit, terwijl hij wachtte op haar antwoord


A early morning [Firelily]  Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelily
Member
A early morning [Firelily]  DPKsfdL
Suzanne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Firelily
BerichtOnderwerp: Re: A early morning [Firelily]    A early morning [Firelily]  Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 12:20

Hier was Firelily al bang voor. Nu ze zo speels de aandacht had getrokken, ging de kater natuurlijk nog verder in op de vraag. "Nee echt niet! De zon, blauwe lucht, lentebriesje, dat is mijn ding!", zei ze vastberaden. Het kwam er wel een beetje dromerig uit, omdat ze weer moest denken aan die lekkere ochtenden die ze 's ochtends, heerlijk stil en relaxed, doorbracht in de zon. Stil. Tenminste, tot deze ochtend. Ze glimlachte verlegen en keek naar beneden. "Ik ga altijd alleen ergens naar toe. Gewoon een plekje, omdat ik even soms rust wil...” ..door de drukte in mijn hoofd, maar dat zei ze er niet bij. Dit kwam er een beetje bot uit. Ze vond Blackgaze echt aardig en wilde hem echt beter leren kennen! Maar om dit soort gedachtes al meteen met hem te delen en haar zwak op te stellen, wilde ze ook niet… Langzaam liep ze door de knerpende sneeuw heen, een beetje heen en weer wandelend. De vlokken bleven maar uit de lucht vallen en ze kreeg het best koud van het stilstaan. Stapje voor stapje, opgepast voor het gladde, koude oppervlak wat onder haar lag, wachtend op een reactie van haar….nieuwe vriend?


Dream your life and live your dreams. Remember, a life without dreams is like nature with no flowers...

A early morning [Firelily]  TH98Qjz
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
A early morning [Firelily]  DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: A early morning [Firelily]    A early morning [Firelily]  Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 14:45

Hij keek naar haar reactie, was ze verlegen? Ze keek voorzichtig naar beneden. "Ik ga altijd alleen ergens naar toe, gewoon een plekje omdat ik soms even rust wil." De kater ging zitten, maar begon een beetje heen een weer te wiegen om zichzelf warm te houden. "Alleen? Ik kan wel weg gaan... Ik bedoel als je rust wilt, wie ben ik dan om die rust te vestoren?", hij stond al vast op met het idee dat Firelily rust wilde. De witte vlokken bedekte zijn grijze vacht, en al snel begon hij eruit te zien als ern sneeuwpop. De kater keek naar zijn poten en liet een zucht over zijn lippen glijden. "Verdomde sneeuw..", mompelde de brompot. Zijn blauwe ogen keken omhoog en de kater bestuudeerde haar houding. Zou hij haar hebben afgeschrikt? Zou hij te speels hebben gereageerd? Hij schudde zijn zwarte snoet en zijn zwarte lippen krulde omhoog.


A early morning [Firelily]  Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelily
Member
A early morning [Firelily]  DPKsfdL
Suzanne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Firelily
BerichtOnderwerp: Re: A early morning [Firelily]    A early morning [Firelily]  Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 15:31

Ze bleef even staan toen hij antwoorde, hij wilde wel weggaan? Ze was best verbaasd. Ondanks de onverwachte reactie en dat hij zo direct was, voelde ze zich niet stom. "Verdomde sneeuw...", mompelde de kater. Ze keek op en moest hardop lachen. Haar sprankelende blauwe ogen knepen iets samen en een grote glimlach stond op haar snoet. De kater was helemaal bedenkt onder de sneeuw, een sneeuwpop, alleen eentje die kon praten. Ze wilde niet alleen zijn, nu niet, dat speelse van net beviel haar eigenlijk wel...Ze bleef even staan, gleed bijna weg, maar kon gelukkig grip vinden. Ze keek hem aan en schoof met haar linkerpoot diep in de sneeuw. Iel, dat was best koud en nat, toch ging ze door. De kater met een verdwaasde blik keek achterover geleund naar haar en stond even stil. Dit was het moment. Ze bracht haar poot met een snelle zwiep omhoog en de dikke, plakkerige sneeuwvlokken dwarrelden met een dof geluid op de kater neer. "Dat is mijn antwoord", zei Firelily nu glimlachend, dit keer met haar ogen open. Snel sprong ze opzij, wachtend of hij haar antwoord begreep.


Dream your life and live your dreams. Remember, a life without dreams is like nature with no flowers...

A early morning [Firelily]  TH98Qjz
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
A early morning [Firelily]  DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: A early morning [Firelily]    A early morning [Firelily]  Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 19:21

Blackgaze hapte naar adem zodra hij de koude sneeuw op ze snoet voelde plensen. Als zijn eerste reactie was hij opgesprongen en nu keek hij met wijd open ogen naar lily, die hem speels aankeek. Een grins trok over zijn lippen en de kater verlaagde zijn lichaam naar de grond. "Wacht maar!", zei hij met een speelse grom. Hij ging weer zitten en maakte een snelle bewegig met zijn staart, zodat er een kleine vloedgolf sneeuw tegeb lily terecht kwam. De grijze kat vloog in de lach en keek hij speels aan. "Haha! Die heb je verdient"!, hij lachte en rende een eindje weg. Hij hoopte dat ze de hint begreep en dat de kater wilde dat lily hem zou achtervolgen.


A early morning [Firelily]  Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelily
Member
A early morning [Firelily]  DPKsfdL
Suzanne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Firelily
BerichtOnderwerp: Re: A early morning [Firelily]    A early morning [Firelily]  Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 14:11

Die snoet van Blackgaze, geweldig! Hij hapte naar adem, maar ze zag meteen die fanatieke speelse blik weer in zijn ogen. Ohoh, nu moest ze oppassen. Ze keek snel opzij of het naast haar niet te glad was om een stap verder van Blackgaze vandaan te komen, maar ze was al te laat. Een homp sneeuw kwam tegen Firelily aan. Proestend van de sneeuw schudde ze de sneeuw van zich af. "Haha! Die heb je verdient!", hoorde zij hem zeggen. Hij rende weg en Lily bleef geen seconde langer staan. "Ik krijg je wel, jij...jij...", zei ze lachend en spurtte achter hem aan. Ze rende door het met sneeuwbedekte gras en Lily moest soms even de sneeuw uit haar ogen wrijven. Ineens hield de sneeuw op en waren ze bij een grote plas aangekomen, helemaal bevroren. Je kon er niet langs heen, want het gras was veel te dicht en hoog. Blackgaze aarzelde geen moment, nam een paar mooie katersprongen en was zo over het gladde ijs heen. Hij draaide zich om en keek Lily uitdagend aan. Lily was vlak voor de plas gestopt. Ze was geen mietje en wilde dat al helemaal niet aan Blackie laten merken. Maar...ze was bovendien heel onhandig en wilde niet riskeren uit te glijden en nog dommer over te komen. Ze wreef opnieuw de sneeuw uit haar ogen, sloeg met haar staart zachtjes tegen het ijs om te voelen hoe glad het was.


Dream your life and live your dreams. Remember, a life without dreams is like nature with no flowers...

A early morning [Firelily]  TH98Qjz
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
A early morning [Firelily]  DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: A early morning [Firelily]    A early morning [Firelily]  Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 18:49

'Kom op Lily!', Blackgaze keek haar uitadagend aan en liet een klein lachje uit zijn keel ontsnappen. Hij zag dat de poes wat moeite had met het oversteken, misschien was hij te snel geweest en had hij even op haar moeten wachten. De uitdagende blik gleed van zijn koppie af en Blackgaze keek naar Firelily. ''Lily? Heb je hulp nodig?'', ze stond daar maar aan het ijs te voelen, hij vond het maar niks. De kat zuchtte en Blackgaze zag zijn eigen adem in een wolkje omhoog zweven. De grijze kat wende zijn blik terug naar Lily die nog steeds stond te twijfelen, hij kon het niet meer aan zien en Blackgaze trippelde het gladde ijs op. Met een lieve glimlach op zijn snoet stopte hij voor Lily ''Hulp nodig Madam?'', hij gaf haar zijn poot en wachtte geduldig af.


A early morning [Firelily]  Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A early morning [Firelily]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: