Love is everything [Firework]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Love is everything [Firework]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Twilightmoon
Member
Love is everything [Firework] DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Love is everything [Firework]   Love is everything [Firework] Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 16:34

Twilightmoon was net wat gaan spelen met zijn kittens, en was dus een bezoekje gaan brengen aan Cherryleaf. Dat deed hij meestal zo elke dag wel eens, als hij terug kwam van het jagen. De laatste tijd werd het echter steeds kouder, dus bracht hij meer tijd door bij zijn kits dan buiten het camp. Twilight likte zijn staart even schoon waarna hij naar de prooistapel liep. Aha, daar was Firework, wat verder op. "Hey, Firework!", begroette hij de kater. Hij zat in een relatie met Lionbeat, al wist hij niet hoe deze er momenteel voor stond. Hij moest zichzelf maar even gaan inlichten bij de WindClan Warrior, had hij besloten. "Hoe staat het er voor?", vroeg hij met een glimlach op zijn gelaat. Twilightmoon wandelde wat dichter naar Fire toe en zette zich naast hem neer.

+ Firework


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Love is everything [Firework] Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Love is everything [Firework] DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Love is everything [Firework]   Love is everything [Firework] Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 14:37

De stem van Twilightmoon riep zijn naam, en Firework draaide zich om met zijn eeuwigdurende glimlach op zijn gezicht. De kater was wel aardig, al kende ze elkaar nog niet zo goed. Hij begroette Twilight beleefd, en wachtte tot die zijn vraag, die hij duidelijk had, gesteld had. "Hoe staat het er voor?" Meteen wist Firework waar de ander op af koerste, maar ontweek het gehaaid. "Wel goed, alleen heb ik niet echt het idee dat m'n apprentice me echt mag.. Ik vond vanochtend doorns in mijn nest, maar ja, zo zijn ze soms he?" Hij grinnikte even, en keek toen weer naar de grote kater naast hem, "En bij jou?"


Love is everything [Firework] 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Love is everything [Firework] DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Love is everything [Firework]   Love is everything [Firework] Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 15:23

'Wel goed, alleen heb ik niet echt het idee dat m'n apprentice me echt mag.. Ik vond vanochtend doorns in mijn nest, maar ja, zo zijn ze soms he?', miauwde de kater. Twilightmoon lachte even. Wat het een grapje, of meende hij dat echt? Zelf Poisonpaw was zo slecht niet tegenover hem.. "Tja, dat zullen de hormonen zijn", antwoordde de bruine tabby kater met een glimlach. Hij knipoogde even in de richting van Firework. 'En bij jou?' Twilight haalde zijn schouders kort op. "Met mij is alles goed, maar met Crunchykit daarentegen... Hij leeft nog steeds in een kritieke toestand... En mijn Apprentice, begint ook wat van die kwaadaardige neigingen te krijgen, heb ik de indruk...", mauwde hij. Wanneer Twilightmoon over zijn kittens begon, ging er als het ware een steek, recht door zijn hart. Een kitten hebben met zo'n zware beperkingen, was niet makkelijk voor hem, laat staan voor Cherryleaf!


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Love is everything [Firework] Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Love is everything [Firework] DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Love is everything [Firework]   Love is everything [Firework] Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 17:38

Hij luisterde geïnteresseerd, en grinnikte even bij het stuk over hormonen, ja, dat was vast waar Birch last van had. Toen Twilight echter over Crunchykit begon knikte Firework meelevend, hij wist niet waar Twilight doorheen moest, maar wist wel dat het zwaar was. Niemand gunde een kitten zoiets, en niemand gunde twee ouders zoiets. "Dat snap ik," Zei hij dan ook, en ging even beter zitten, "Ik heb natuurlijk nooit zoiets meegemaakt, maar ik begrijp dat het zwaar is,"


Love is everything [Firework] 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love is everything [Firework]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: