Ever Wintertale ∞



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ever Wintertale ∞

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ever
Member
Ever Wintertale ∞ DPKsfdL
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon ∞
Gender:
Rank:
Ever
BerichtOnderwerp: Ever Wintertale ∞   Ever Wintertale ∞ Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 15:40

Ever

Name: Ever 'After' Wintertale
Gender: Female ♀
Sexuality: Unknown
Age: 1 moon
Birthplace: Somewhere I don't know.
Season of Birth: Winter
Lifestyle: Kittypet


Kittypet Information

Stamboom: Ja
Paspoort: Ja
Owner: Ariana Wintertale
Description of Ever's home: Ever leeft samen met haar enige baasje Ariana Wintertale op een boerderij, die een groot stuk land heeft, enkele huisjes en stallen en natuurlijk het huis van Ariana Wintertale zelf. Op de boerderij leven diverse dieren die door hun baasjes zijn achter gelaten of een moeilijk verleden hebben gehad. Sommige hebben hier bijvoorbeeld maar drie poten, zijn blind of zijn ooit ernstig mishandeld geweest door anderen. Ariana zet zich in voor deze dieren en dit is tevens ook haar werk.

Ariana's huis: Hier woont Ever ook, als een van de enige dieren op de boerderij woont ze dus bij Ariana. Dit huis bestaat uit drie verdiepingen, de begane grond, de eerste verdieping en de tweede verdieping. De begane grond: Hier vind je een grote woonkamer, waar een groot bankstel en een televisie te vinden zijn. Aan de andere kant van de begane grond, is een open keuken. Je kunt dus meteen vanuit de woonkamer de keuken binnenlopen. Deze bestaat uit een aanrecht, kookeiland en een tafel waar zes personen aan kunnen zitten. Op de gang kun je nog diverse dingen vinden die een mens nodig heeft, zoals een wc en een washokje. Ook staat op de gang de kattenbak van Ever, de twee bakjes waar haar voedsel en drinken in zit, staan tegen het keukeneiland aan. De eerste verdieping: Meteen als je de trap oploopt, kom je terecht in een gang. Helemaal aan de rechterkant ligt de slaapkamer van Ariana en Ever, aangezien Ever gewoon op haar bed mag slapen. Naast die kamer ligt nog een speciale kamer voor Ever om in te spelen, waar ze vaak haar speeltjes weer terug kan vinden en ook haar krabpaal te vinden is. Helemaal aan de linkerkant van de gang vind je de badkamer en daarnaast nog een wc. De tweede verdieping: De tweede verdieping is een soort zolder die omgebouwd is tot één grote kamer waar je Ariana's computer kunt vinden en een enorme boekenkast tegen de rand staat. De kamer is erg knus en warm en dus ook een fijne plek voor Ever om even uit te rusten. Hier staat voor de rest nog een erg zachte bank waar Ever maar al te graag op gaat liggen.

Stallen en de huisjes: In de stallen en huisjes bevinden zich de andere dieren van deze boerderij. Zij leven hier en Ariana komt iedere dag een paar keer langs om met ze te spelen, ze te verzorgen en naar buiten/binnen te laten.

Velden: Het gebied bestaat voor de rest voornamelijk uit velden, natuurlijk niet alleen maar grasvelden maar ook velden waar dingen op verbouwd kunnen worden, de tuin van Ariana, waar ze allerlei bloemen, planten et cetera heeft staan en zelfs trainingsvelden waar ze haar paarden, honden en zelfs katten traint voor bepaalde shows, wedstrijden et cetera.

∞ Ariana Wintertale:
∞ Other cats on the farm:

Personality

Likes: Positief blijven, sneeuw, sterren, vrienden.
Dislikes: Negatieve dingen, verveling, saaie dingen, harde geluiden.
Personality: Ever heeft niet veel overgehouden aan de stres die ze in de eerste weken van haar leven heeft meegemaakt. Ze is een erg spontane en liefhebbende kitten die graag sociaal bezig is en avonturen beleefd. De kitten is daarnaast erg dromerig, ze kan zo af en toe eens wegvallen in een dagdroom of in haar eigen fantasie. Ze ziet dingen die er niet zijn, verzint namen voor dingen die ze niet kent en houdt ervan om haar fantasie te uiten. Katten kunnen haar gemakkelijk beïnvloeden omdat ze nog zo jong is, dus is het nog steeds mogelijk dat ze qua karakter alle kanten op kan gaan. Ze zal opzoek gaan naar een voorbeeld, een soort vader- of moederfiguur, iets wat ze nog nooit heeft gehad. Naast dit alles is de kitten erg nuchter en begrijpt ze het wanneer er iets mis is, wanneer iemand boos is of droevig. Ze ziet de slechte dingen in de wereld soms sneller in dan iemand anders, vooral omdat ze zelf soms een gevoel heeft dat ze achtergelaten is door haar eigen ouders, omdat ze die nooit gekend heeft en nooit iemand iets over hen weet. Daarnaast probeert ze toch altijd haar schouders onder haar problemen te zetten en door te gaan met haar leventje.

Appearance

Breed: 100% British Shorthair
Color: Sneeuwwit
Markings: Ever heeft over sommige plekken hele lichte, grijze strepen lopen die amper zichtbaar zijn.
Eyes: Lichtgroene ogen die rond van vorm zijn.
Nose: Lichtroze met een zwart randje.
Pawpads: Lichtroze met een zwart vlekje op haar linkervoorpoot.
Colar: Witte halsband met een infinity teken eraan.

Ever is een raszuivere British Shorthair, wat betekent dat ze een wat kortere neusbrug heeft dan andere katten. Ze heeft een korte vacht die sneeuwwit is van kleur en op sommige plekken, vooral over haar nek tot aan de bovenkant van haar hoofd en aan de zijkanten van haar poten, heeft ze hele lichte grijze strepen die je bijna niet kunt zien. Haar ogen zijn lichtgroen van kleur en zoals het bij haar ras hoort, zijn ze erg rond van vorm. Ever is nog een erg jonge kitten en doordat ze niet opgevoed wordt door haar moeder, wordt ze met de fles groot gebracht. Ze is niet zo heel klein voor haar leeftijd, maar lijkt niet zo heel snel te groeien waardoor ze later misschien kleiner kan zijn dan een gemiddelde british shorthair. De poes heeft voor de rest geen problemen en ziet er gezond en verzorgd uit. De kitten draagt een witte halsband, met daaraan een hangertje met een infinity teken eraan, wat ook een beetje duidt op haar naam 'Ever'.

Topics

Post Count: 0
Topic Count: 0

Finished ∞
○ None yet

Unfinished ∞
○ None yet

Relationships

Stamboom: Here
Mother: Primrose Felinity
Father: Denim Hotpaws
Sisters: Died
Brothers: Died
Grandmothers: Honey Felinity, Winter Hotpaws
Grandfathers: Arrow Felinity, Hero Hotpaws
Crush: None
Mate: None
Daughters: None
Sons: None

Kittypet ∞
[ Name ] [ Gender ] [ Age ] [ Rank ] [ Relation ]
Description here.

Thunderclan ∞
[ Name ] [ Gender ] [ Age ] [ Rank ] [ Relation ]
Description here.

Riverclan ∞
[ Name ] [ Gender ] [ Age ] [ Rank ] [ Relation ]
Description here.

Windclan ∞
[ Name ] [ Gender ] [ Age ] [ Rank ] [ Relation ]
Description here.

Shadowclan ∞
[ Name ] [ Gender ] [ Age ] [ Rank ] [ Relation ]
Description here.

Bloodclan ∞
[ Name ] [ Gender ] [ Age ] [ Rank ] [ Relation ]
Description here.

Rogue ∞
[ Name ] [ Gender ] [ Age ] [ Rank ] [ Relation ]
Description here.

Awards

Account ∞
○ None yet

In-Game ∞
Ever Wintertale ∞ 11vtitjI live with housefolk
Ever Wintertale ∞ 2pquxqqI wear a collar
Ever Wintertale ∞ Xo1xz7eI saw my first snow!

High Ranks ∞
○ None yet

Special ∞
○ None yet
History

Before her birth
"Ik kan me hem nog goed herinneren, hij zou hier maar een paar daagjes blijven, dat was wat hij gezegd had. Onze baasjes hadden hem voor een paar dagen overgekocht, waarom wilde hij niet zeggen. Hij deed lief tegen me, vertroetelde mij en ik viel voor zijn charmes. Wat ik niet wist, was dat het enkel een spelletje voor hem was. Een spelletje dat hij al zo vaak had gespeeld. Drie dagen later was hij weer weg, we hadden een leuke tijd gehad samen, maar nu pas zag ik mijn fout in.

Mijn baasjes gingen meerdere keren met mijn moeder naar de dierenarts, alsof ze iets wilden vinden of te horen wilden krijgen. Mijn moeder vertelde mij iedere keer weer dat ze er zo teleurgesteld uitzagen, iedere keer als ze weer weggingen. Ze spraken erover dat alles voor niets was geweest, dat ze die prachtige, sneeuwwitte kater met zijn prachtige, lichtgroene ogen voor niets hadden overgekocht. Wij begrepen het niet, maar het duurde niet lang voordat ik veranderingen opmerkten aan mijzelf. Ik werd dikker, iets wat ik niet fijn vond. Ik kreeg steeds meer honger en dorst en moest steeds vaker slapen, ik kan me zelf nog herinneren dat ik eens heb moeten overgeven. Dat was de dag dat mijn baasjes zich zorgen begonnen te maken over mij, want meteen die avond vertrokken we richting de dierenarts. Alles ging in een waas. De man feliciteerden hen met.. kittens? Ik kreeg kittens van die ene kater, want nu pas merkte ik dat ik fout was geweest. Hij was hierheen gestuurd om kittens te maken, maar niet met mij, nee, met mijn moeder. Want mijn baasjes waren teleurgesteld, boos zelfs. Ze waren bang dat er geen mooie kittens uit zouden komen, omdat ik een bruine british shorthair was en volgens hen ongeschikt was als moeder. Ja, die woorden deden pijn, maar ik bleef volhouden dat ik ze wel zou laten zien wat voor fantastische moeder ik was. Echter.. kreeg ik hier nooit de kans voor."

Birth
De bevalling verliep vlekkeloos en Primrose was trots op haarzelf. Ze glimlachte trots naar de drie kittens die ze ter wereld had gebracht. Eentje zag er uit zoals zijzelf, een donkerbruine kitten. De andere leek op een mengeling tussen de twee en had een donkerbruine vacht met witte vlekken. Maar de laatste, haar allerlaatste dochter, was spierwit met lichte, héle lichte grijze strepen over haar nek en pootjes. De kittens zagen er gezond uit, maar Primrose kreeg niet lang de tijd om van ze te genieten. Want nadat ze hun oogjes geopend hadden en ze eindelijk een echte band met ze kon scheppen, werden ze van haar weg gehaald op een brute wijze. Ze lag te slapen en de volgende morgen waren ze gewoon weg, en ze heeft ze nooit meer terug gevonden. Met stamboom en al, verkochten de baasjes de kittens aan een paar mensen. Zij wisten niet wat ze ermee moesten doen en dat ze ze moesten voeden, want eigenlijk werd gewoon gezegd dat ze oud genoeg waren om brokjes te eten, en omdat de mensen niet veel over katten wisten, konden ze niet zien dat zo'n kleine kittens veel te jong waren om van hun moeder gescheiden te zijn. Die nacht nog stierven twee van de drie kittens, maar ééntje wist het vol te houden tot de morgen. Ja, ze was heel zwak toen ze haar daar aantroffen en de mensen hebben meteen actie ondernomen en Ariana, iemand waarvan ze wisten dat zij deze kitten zou kunnen helpen, gebeld. Ariana kwam meteen, want ze begreep waar dit over ging. Deze kitten was nog te jong en had melk nodig, vandaar dat ze ook meteen binnenkwam met een bekertje melk dat ze daar snel opwarmde voordat ze het de kitten voerde. Eerst lukte het niet, omdat de jonge kitten weigerde te drinken, maar al snel besloot deze kitten dat het misschien toch veiliger was voor haar. Ze dronk van de fles alsof haar leventje ervan af hing en uiteindelijk wist ze, voor haar grootte, een groot aantal melk binnen te krijgen. Ariana vertelde de mensen meteen over dat deze kitten nog veel te jong was en ook werd er gevraagd naar de personen die deze kittens aan hen hadden verkocht, want alles wat de vrouw op dat moment het liefst wilde, was wraak nemen voor de twee kittens die het hierdoor niet hadden gehaald. Maar de mensen wisten het niet meer, ze hadden er eigenlijk niet naar gevraagd en gewoon de kittens gekocht. Ariana vertelde hen dat zij de kitten om de zoveel uur moest voeden en toen ze merkte dat deze mensen daar geen tijd voor hadden, besloot ze haar zelf mee te nemen naar haar eigen huis.

Daar gaf ze de kitten de roepnaam Ever, met als tweede naam After en als laatste naam Wintertale, vernoemd naar Ariana's eigen achternaam. Vanaf nu zou deze witte kitten door het leven gaan als Ever After Wintertale. Ariana wist de kitten de eerste maand in leven te houden, Ever had besloten haar te vertrouwen met heel haar hart en zo schepten de twee een band.

1 Moon
Ever is nu 1 moon oud geworden.

Ever Wintertale ∞ Jheyp3


Ever Wintertale ∞ 20h2eeo
∞ The best is yet to come ∞
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ever Wintertale ∞
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Kittypets-
Ga naar: