Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Slenderstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 12:44

Gaby ik ken(de) je niet zo goed, maar momenteel zie ik je veel in het kletshoekje langs komen met je geweldige pics van tumblr, of soms ook niet. Iig ben je erg cool en grappig, en ik hoop je ook nog eens in de rpg tegen te komen
Snow's av is prachtig <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Calamity
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 DPKsfdL
34
Actief
Calamity
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 12:47

Ik kan je dan wel niet maar je avatar en onderschrift zien er echt schitterend uit! en je karakter lijkt me echt heel leuk ik hoop dat we ooit samen kunnen posten Smile


I'm a natural born D I S A S T E R
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 308uy9t
P A I N follows me wherever I go
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 14:17

Ik ken je voor de rest niet, maar ik vind het leuk hoe actief en spontaan je hier gekomen bent c: En je hebt een leuk setje (;


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 16:20

Chriss <3 ken je al wat langer dan vandaag (:
je bent een geweldig lieve meid om heerlijk mee te kletsen als het kan (:




Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Vg7cih
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 23:43

Je bent gezellig, leuk, aardig en awesome! Ik ben blij dat ik je al een beetje heb mogen leren kennen, maar ik leer je super graag nóg beter kennen! Just please don't leave, never :3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 23:55

Em, oh Emma toch.
Ik vind je echt geweldig! Je bent een supper nice persoon en nog leuk om me te kletsen in het aot ook! Je bent echt awesome en creatief. Ik mag je supper graag, ookal ken ik je niet supper goed.
Je bent (meestal ;D ) altijd aardig en gezellig.
Ook Cyber vind het natuurlijk gierig om Tall eens lekker te pesten, dus dat is mooi meegenomen ;p

Never leave my girl, or I gonna die :3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 AdnfjaGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Cyber_pixelGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Teeth_dogs
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 23:56

Ik was net klaar, damn you Laura x'D :

Laura :'D Ik ken je niet supergoed, maar je bent heel sympathiek, ik mag jou, je char's, je bent vriendelijk en origineel en lief, etc, etc, ik hoop je nog beter te leren kennen c:


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 0:00

Ezz, ookal was je zojuist erg stil, je bent awesome :3 Je chars zijn altijd orgineel en cuwl en omg zo goed gevonden xD Je bent echt nog nice en ik ben inderdaad Bo xD Ik wil je wat beter leren kennen, meer skypen ofzo, zou tof zijn ^^


and as he was the black canvas
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 0:12

Bo. Ik vond je eerst echt heel aardig. Nu weet ik gewoon niet meer wat ik tegen je moet zeggen. Okay nee, je bent nog steeds heel aardig, je rijdt paard dus je bent awesome en je hebt allemaal awesome accounts. Je praat niet grappig, je praat cool en ik praat pas achterlijk dus mag niets zeggen. C:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 16:25

Chriss, ik vind je een super aardig persoontje. Tevens ben je een leuke RPG'er. Voor zo ver ik weet hebben we eerst in de tijd van MSN best wel veel contact, jammer dat dat verwaterd is, want voor zo ver ik weet waren onze gesprekjes wel gezellig! Lets build that up again!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 19:06

Nath. Je bent echt een heel leuk en vriendelijk persoon. Je posts zijn echt mooi en leuk om te lezen en ook je accounts zijn zeer mooi uitgewerkt. Ik heb zoveel respect voor je, zowel als persoontje, als rpg'er want als ik me goed herinner zijn onze gesprekken samen echt leuk, en je lijkt me ook wel te begrijpen, en dat is geweldig. I love you girlie <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 19:33

Waar moet ik beginnen. Voor zover ik je ken ben je heel lief en vriendelijk. Je posts zijn geweldig en Slender is natuurlijk een voorbeeld van een goed uitgewerkt karakter. Ik ken je nog niet lang, maar hoop dat dit een langlopende vriendschap word. Sowieso nog eens een topic samen doen ;D


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Motionless
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 DPKsfdL
Miss Curelli
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Motionless
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 20:50

Ik ken je niet erg goed, ik ken je naam geneens *shame on me* maar je bent wel awesome en vriendelijk en gezellig en lief en leuk en en en xD En Barkpaw is heel erg gaaf c:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Jtxfys
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 21:20

Ez! Je bent gezellig en echt heel lief <'3 in de korte tijd dat we elkaar kennen ben je een dierbaar persoon voor me geworden, en ik wil je nooit meer kwijt! Weet dat je altijd bij me terecht kan met alles, maakt niet uit hoe groot of klein ;')


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 21:26

Em! Jij bent echt zo'n mooi, lief, gezellig, persoontje. Je post echt heel leuk en gemakkelijk te lezen, en je bent van jezelf een heel leuk en spontaan/gezellig mensje.
En tall is awesome xD

En jij moet meer op skype komen, om meer persoontjes te leren kennen xd


I am weak and helpless
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 21:53

Assie, je bent echt een geweldig persoontje. Oké zo geweldig ken ik je niet, maar nu al weet ik dat je een erg aardig, lief en gezellig persoontje hebt! Persoonlijk vind ik je stijl van RPG echt wel geweldig, en Ghost is gewoonweg zo cute! <333333


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 AdnfjaGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Cyber_pixelGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Teeth_dogs
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 2:00

Lauraah <3 Ik ken je sinds een paat dagen een beetje beter en je bent echt een awesome persoontje en oh mij god Cyber is zws mij favo Rogue en jij bent zo vriendelijk en lief en attent en hulpzaam en sympathiek en sociaal en leuk en en en (:
Ik hoop je nog beter te leren kennen want je lijkt me écht heel leuk :3


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 13:30

Ezz! je bent een heel erg lief en awesome persoon en je maakt ook mooie posts in de RPG, je bent vriendelijk en gezellig^-^ ik hoop dat ik je beter zal leren kennen :3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Shademind_os
»tнє tнιηgs tнαt mαkє mє ∂ιffєƦєηt, αƦє tнє tнιηgs tнαt mαkє mє...

huidige os by Bunny
Spul:

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 LcrIgCQ Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 R8xnpLj
Terug naar boven Ga naar beneden
Donna
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 LpLllBq
Esmee
205
Actief
All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead

CAT'S PROFILE
Age: 30 months
Gender:
Rank:
Donna
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 13:34

Han! Jij bent altijd heel gezellig en actief ik word er haast jaloers van xD, en je hebt leuke karakters. Ik hoop dat ik jou nog eens iets wat beter ga leren kennen!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 2rf66is
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 14:48

Ow Esmee, je bent echt een awesome persoontje! Oke, eerlijk toegegeven ken ik je nu niet supper goed. Toch weet ik goed genoeg hoe geweldig, aardig, awesome en gezellig je wel niet bent. En soms heb je nog goede humor ook Wink in het AOT-topic is het altijd leuk met jouw erbij, en ook in de RPG ben je altijd creatief en geweldig. Ik denk niet dat ik al eerder een topic met jouw heb gehad (?) maar ik wil je toch nog graag beter leren kennen. En ik ben er zeker van dat dat ook gaat gebeuren, via het aot en misschien zelfs Skype (als je dat hebt)
Dus kort: you are so awesome and pretty! love you <33333333


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 AdnfjaGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Cyber_pixelGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 Teeth_dogs
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 24 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: