Afscheind voor jou <3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Afscheind voor jou <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cinderfell
StarClan
Afscheind voor jou <3 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Afscheind voor jou <3   Afscheind voor jou <3 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 13:37

Nou,ik heb een katertje gehad met de naam Snuffel. op 10 maart zal hij officieel een half jaar van huis weg zijn(weggelopen). Nooit heb ik de hoop durven opgeven maar nu weet ik zeker dat het de beste is. Hij heeft me door een moeilijke tijd heen geloosd en ik vid sommige dingen van mijn ouders erover,dat ze na twee weken al zeggen dat ik hem moest vergeten,of toen ik vroeg voor zo'n harnas(om mee te wandelen,hebben ook honden,ratten,fretten,...)kreeg ik er geen. Maar de kat van mijn zus(de kat van mijn zus is de zusje van mijn kat) kreeg er dus wel zo een. En dat vind ik er dus erover. Snuffel was de enigste dier waar ik de hechtste band ooit mee heb gehad. Toen hij er nog was leek het pesten gestopt te zijn en voelde ik me thuis ook zowiezo beter in mijn vel. Hij mocht altijd bij mij op de kamer slapen en hij leek me gewoon te snappen. Mijn ouders lieten wel de poes van mijn zus steriliseren,maar bij mijn kater vertikte ze het om hem te castreren. Ik mis hem vreselijk,dat moet ik bekennen. Ik vind dat WC de beste plek is om afscheid te nemen van mijn liefste Snuffel.
Snuffel <3:
Snuffje:


Afscheind voor jou <3 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
Afscheind voor jou <3 DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: Afscheind voor jou <3   Afscheind voor jou <3 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 13:45

Owh, sterkte! <3 http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1803076/2014/03/01/Vermiste-kat-komt-na-11-jaar-terug-naar-huis.dhtml Er blijft altijd nog hoop, toch? Ik hoop dat het nog goed komt... ;$


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

Afscheind voor jou <3 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowertime
StarClan
Afscheind voor jou <3 DPKsfdL
79
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons forever now.
Gender:
Rank:
Flowertime
BerichtOnderwerp: Re: Afscheind voor jou <3   Afscheind voor jou <3 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 13:48

Sterkte <3
Ik ken trouwens ook iemand, wiens kat na 2 jaar terug opdook, dus geef nooit de hoop op! Ik hoop voor je dat het nog goed komt <3
Sterkte c:



Afscheind voor jou <3 13934027
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
Afscheind voor jou <3 DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afscheind voor jou <3   Afscheind voor jou <3 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 14:13

Ik hoop heel erg dat hij terug komt! Geef de hoop niet op meid.
Maar dat van het harnas en castreren vond ik wel een beetje voortrekkerij..


 
Afscheind voor jou <3 Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afscheind voor jou <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: