Hunting for mouse {Shadowwood}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hunting for mouse {Shadowwood}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Timberleaf
Member
Hunting for mouse {Shadowwood} DPKsfdL
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I dont know, but i feel young.
Gender:
Rank:
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Hunting for mouse {Shadowwood}   Hunting for mouse {Shadowwood} Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 12:01

Timberleaf loopt door het oude Skyclan territoria. De wind is ijzig en koud. Je ziet nog duidelijk sporen van de verbranding. Het is nog donker en de mist hangt laag. Timberleaf rilt. Ze steekt haar neus in de lucht en snuift. Muizen! denkt ze. Ze drukt zichzelf tegen de grond en sluipt door het bos. De geur van de muis wordt steeds sterker.Ze voelt de grassprietjes haar buik kriebelen. Likkebaardend sluipt ze haar neus achterna. Ze ziet op een meter afstand een muis knabbelen aan een grasspriet.


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowwood
Member
Hunting for mouse {Shadowwood} DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i dont know
Gender:
Rank:
Shadowwood
BerichtOnderwerp: Re: Hunting for mouse {Shadowwood}   Hunting for mouse {Shadowwood} Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 12:07

Shadowwood kijkt om haar heen. Opeens hoort ze geritsel een muis.
Dat had ik net nodig dacht ze eindelijk eten.
Ze springt,opeens kijken er twee groene ogen haar aan.
Shadowwood blijft strak staan.
Wat doe jij hier. Ze kijkt haar schuin aan.
Ik ken jouw niet.


Hunting for mouse {Shadowwood} Pizap.com10.77138721523806451393851189272
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberleaf
Member
Hunting for mouse {Shadowwood} DPKsfdL
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I dont know, but i feel young.
Gender:
Rank:
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hunting for mouse {Shadowwood}   Hunting for mouse {Shadowwood} Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 12:26

Timberleaf bleef stokstijf stilstaan. Andere clan, ruikt ze. De muis rent weg. "Gemiste kans" gromt ze in zichzelf. Haar haren gaan recht overeind staan als ze ziet dat een andere kat recht voor haar staat. Ze doet een klein stapje terug. Waarom zou ik terugdeinzen voor een andere kat?! denkt ze. Ze is van de Thunderclan ruikt ze. Geen rede dus om heel erg boos te zijn. Ze gromt kort naar de andere kat. Duizenden zinnen draaien in haar hoofd, maar wat zou ze zeggen? Ze doet een stapje opzij om de poes van de zijkant te bekijken. "Wat doe jij hier? En waarom jaag jij mijn eten weg?" probeerde ze zo vriendelijk mogelijk te zeggen, maar haar ogen brandde in die van de andere poes


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowwood
Member
Hunting for mouse {Shadowwood} DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i dont know
Gender:
Rank:
Shadowwood
BerichtOnderwerp: Re: Hunting for mouse {Shadowwood}   Hunting for mouse {Shadowwood} Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 12:40

Ze bekijkt de kat goed. Sterk gebouwd.Volgens mij nog geen wonden denkt ze.
Ze neemt een besluit, ik ga reageren. Net zo als jouw, eten zoeken.
En wie jaagt wiens eten weg. Shadowwood zucht,'Genoeg gepraat hij is toch al weg'.
'Oke, aangenaam kennis te maken Shadowwood' Zegt ze sarcastisch.
Ze kijkt geïrriteerd naar de poes tegen over haar.


Hunting for mouse {Shadowwood} Pizap.com10.77138721523806451393851189272
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberleaf
Member
Hunting for mouse {Shadowwood} DPKsfdL
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I dont know, but i feel young.
Gender:
Rank:
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hunting for mouse {Shadowwood}   Hunting for mouse {Shadowwood} Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 16:11

"Net zoals jouw, eten zoeken. En wie jaagt wiens eten weg" hoorde Timberleaf. Ze voelde zich aangesproken. Hoezo wie jaagt wiens eten weg?! Zij was hier toch duidelijk eerst! "Genoeg gepraat, hij is toch al weg. Oke, aangenaam kennis te maken, Shadowwood" stelde de poes zich voor.
Timberleaf liet haar haren langzaam zakken, nu was alleen haar staart nog dik. Ze hield haar staart omhoog en sloeg hem heen en weer, om te laten zien dat ze niet onderdanig was. Ze ging wat rechter opstaan en hief haar kop iets hoger. "Timberleaf" zei ze kort. "Windclan warrior" voegde ze er pinnig aan toe. Timberleaf zag dat Shadowwood haar geïrriteerd aankeek. Ze hief fier haar hoofd op en draaide een kwartslag, alsof ze geen interesse meer had in de andere poes. "Als je een muisje wilt vangen kan je ook naar het zuiden gaan, daar zijn er meer. Zit me alsjeblieft niet meer in de weg." zei ze bits. Ze liep een paar stapjes richting het noorden. "En ik waarschuw je, ik ben half Siamees en heb dus een gestroomlijnder lichaam dan jou. Ik kan dus sneller rennen en mijn klauwen zijn ook nog scherp" voegde ze eraan toe. Zo, dat zou haar wel op afstand houden dacht ze. Ze wist zelf ook wel dat er in het zuiden minder muizen waren dan in het noorden. Misschien is die kat dom genoeg om mijn advies op te volgen dacht Timberleaf. Ze kon wel raden dat zij hier vaker was geweest dan Shadowwood.


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowwood
Member
Hunting for mouse {Shadowwood} DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i dont know
Gender:
Rank:
Shadowwood
BerichtOnderwerp: Re: Hunting for mouse {Shadowwood}   Hunting for mouse {Shadowwood} Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 9:27

Zozo half SiameesZei Shadowwood.Nou ja, als daar volgens jouw meer muizen. Zijn waarom ga je daar niet naar toe? Vroeg ze.
Shadowwood ontspannende haar spieren. Ze wist dat ze even goed waren. Ach weet je wat een nieuwe start. En 1 ding dat ik echt niet ga doen... Naar het zuiden. Want iedereen weet dat daar minder muizen zijn, omdat iedereen daar jaagt. . Ze keek vriendelijker naar de poes tegen over haar. Sorry van deze start. Ik ben van de Thunderclan trouwens.Ze keek een klein beetje hoopvl naar Timberleaf. Shadowwood was ondertussen haar poten gaan likken. Om te laten zien dat ze niets kwaads in gedachten had. We weten alle twee dat dit niet zo kan blijven. Ze keek Timberleaf vriendelijk aan.


Hunting for mouse {Shadowwood} Pizap.com10.77138721523806451393851189272
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberleaf
Member
Hunting for mouse {Shadowwood} DPKsfdL
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I dont know, but i feel young.
Gender:
Rank:
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hunting for mouse {Shadowwood}   Hunting for mouse {Shadowwood} Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 11:41

'Zozo, half Siamees' hoorde Timberleaf achter zich. Ze verstijfde en draaide om. 'Nou ja, als daar volgens jouw meer muizen zijn, waarom ga je daar niet naar toe?' vroeg Shadowwood. Het is een scherpe kat, dacht Timberleaf. Ach weet je wat, een nieuwe start. En 1 ding dat ik echt niet ga doen... Naar het zuiden. Want iedereen weet dat daar minder muizen zijn, omdat iedereen daar jaagt. hoorde Timberleaf. Ze zag dat Shadowwood wat vriendelijker ging kijken. Ze snoof, wie weet was dit een val. 'Sorry van deze start. Ik ben van de Thunderclan trouwens' hoorde ze. Timberleaf ging zitten. Het zag eruit alsof ze compleet ontspannen was, maar ze was gespannen. Je weet nooit of het een valsstrik is of niet. 'We weten alle twee dat dit niet zo kan blijven' zei Shadowwood. Timberleaf snoof. Klopt, ze was van de Thunderclan en verdiende het eigenlijk niet om nu nog afgesnauwd te worden. Timberleaf wachtte een paar seconden. Wat zou ze zeggen? Timberleaf boog haar hoofd een stukje omlaag om te laten zien dat het haar speet, maar ze hield haar in de gaten. "Het spijt mij ook" zei ze. "We kunnen vrienden worden, maar weet dat als de clans vechten ik altijd loyaal zal blijven aan mijn eigen clan!" waarschuwde Timberleaf.


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowwood
Member
Hunting for mouse {Shadowwood} DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i dont know
Gender:
Rank:
Shadowwood
BerichtOnderwerp: Re: Hunting for mouse {Shadowwood}   Hunting for mouse {Shadowwood} Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 21:24

'Het spijt me ook' hoorde Shadowwood. Gelukkig dacht ze eindelijk dit gekit over. 'We kunnen vrienden worden , maar weet als de clans vechten ik altijd royaal zal blijven aan mijn eigen clan' zei Timberleaf daarna.
'Ik weet het maar zeg eens wat doe je hier alleen? Behalve dan naar eten zoeken'.
Shadowwood keek Timberleaf vragend aan.
Ze zag een plukje vacht op haar poot omhoog staan.
Shadowwood ging rustig zitten om eens goed haar poot te wassen. Hij moest wel netjes zijn.
Shadowwood glimlachte een beetje. Nu heb ik eindelijk een soort vriendin.


Hunting for mouse {Shadowwood} Pizap.com10.77138721523806451393851189272
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hunting for mouse {Shadowwood}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: