I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I missed you, I missed you so bad [&Firework]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lionbeat
StarClan
I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: I missed you, I missed you so bad [&Firework]   I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 21:32




Ze wist niet wat de kater deed, maar het deed haar doen lachen. "Dan moeten we ze een keertje meenemen het kamp uit als een soort grootgehouden uitje," Lionbeat keek de kater kalm aan en liep richting hem, waarna ze haar kopje onder de zijne drukte en luid snorde. "Ik hou van je als je zoveel zorgen maakt om ze, maar ik weet het zeker, ze zijn oke... Ze moeten ooit opgroeien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: I missed you, I missed you so bad [&Firework]   I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 20:03


De kater weigerde te geloven wat zijn mate tegen hem zei, nee, zijn zoons zouden hem hard nodig hebben en hij zou er voor ze zijn. Maar om het gesprek even simpel te houden knikte hij braaf en onderdanig naar Lionbeat terwijl zijn ogen twinkelden. Het was tijd om serieuze zaken eens te bespreken, zoals.. "Wat denk jij van de strijd tussen ons en Shadowclan?


I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: I missed you, I missed you so bad [&Firework]   I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 16:35






when all is fragile



"Wat denk jij van de strijd tussen ons en Shadowclan?" vroeg haar partner aan haar. "Onzin." mompelde de ze. "Deze dingen gebeuren gewoon, en niks gaat echt echt expres. Ze moeten het gewoon bijleggen, omwille van alle Clans. Straks trekken ze ThunderClan en RiverClan er ook bij." Vervolgde ze half mompelend. "En dat is mijn mening over dit alles." sloot ze uiteindelijk af, dit was haar mening, en niemand zou dat kunnen veranderen. Zelfs Firework niet. "Jij dan?"









I got no notes :')
| robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: I missed you, I missed you so bad [&Firework]   I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 13:48



De kater glimlachte toen zijn mate hem haar mening mededeelde, hij was het met haar eens, hij zou het altijd met haar eens zijn als het de poes vrolijk maakte. Hij hield van haar, maar het idee om tegen Duskcloud te vechten leek hem inderdaad niet goed. Dus knikte hij met haar mee, en glimlachte nog eens naar haar. "Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt,"


I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: I missed you, I missed you so bad [&Firework]   I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 13:08




Say something





"Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt," zei de kater met een glimlach. "Uiteindelijk heb ik altijd wel gelijk, of niet dan?" zei ze met een speelse glimlach. Ze streek met haar hoofd onder de zijne, en begon luid te spinnen. "Ik kan niet wachten tot ik weer naast je lig, Fiery" Fiery was haar bijnaam voor de kater, want 'Fire' werd al zo vaak gebruikt... Ze hield van haar kittens, natuurlijk, maar ze miste ook de vrijheid die ze eerst had. Dat ze kon gaan en staan waar ze wou...

OOC: Ik wou zijn oude bijnaam weer naar boven halen :'D
THANKS KAY


Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: I missed you, I missed you so bad [&Firework]   I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 8:15


De kater grinnikte, en gaf de poes een kopje, daarna stond hij op en rekte zich maar eens goed uit terwijl de poes praatte over dat ze weer naast hem zou liggen. 'Fiery' grijnsde, en streek met zijn staart over haar hals, "Ik voel hetzelfde, 'Liony'"


I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: I missed you, I missed you so bad [&Firework]   I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 19:59




user posted image

De kater grijnsde, en streek met zijn kortharige staart over haar hals. "Ik voel hetzelfde, 'Liony'" Lion stak speels haar tong uit, die gekke partner van haar toch! Ze kon het dan ook niet laten om met haar poten om de nek van de kater te gaan, en haar kopje tegen de zijne aan te duwen. "Gekkerd die je bent." miauwde ze tegen de kater, waar ze zielsveel van hield. "Wat zou ik toch zonder je moeten," miauwde ze toen ze haar poten van de nek had verwijderd. Stiekem smakte ze naar de vrijheid, dat zij en de kater weer heerlijk samen konden zijn, samen jagen, spelen... Maar ze zei dit natuurlijk niet, want ze wist hoe de kater op Otterkit had gereageerd...  
tag: Firework notes: Laat hehehe




Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: I missed you, I missed you so bad [&Firework]   I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 mei 2014 - 9:05


Hij spinde hard toen de poes hem een kopje gaf, en moest grinniken toen hijzelf plots de gekkerd bleekt te zijn. "Dat zeg jij?" Was zijn geamuseerde reactie, en trok eens met zijn oren. "Weet je al wanneer je weer het kamp uitkan zonder halverwege om te vallen?" De kater keek vragend en verlangend naar de poes, hij wilde niet altijd zonder haar zijn. Niet meer.


I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: I missed you, I missed you so bad [&Firework]   I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 22:06


"Dat zeg jij?" Miauwde de kater op een geamuseerde toon, waarop ze hem een por gaf. "Weet je al wanneer je weer het kamp uitkan zonder halverwege om te vallen?" Ze snoof even geamuseerd, met haar hoofd trots hoog, "Sinds wanneer val ik om dan?"

OOC: Kort lolll
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: I missed you, I missed you so bad [&Firework]   I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 14:11


Firework keek lachend naar de poes, en luisterde naar haar reactie. Meteen keek hij heel onschuldig. "Nooit," Mauwde hij, zoals het een mate betaamde. Daarna gaf hij de poes een flinke duw waardoor ze om zou vallen. "Behalve nu dan," Spinde hij erachteraan, en grinnikte.


I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: I missed you, I missed you so bad [&Firework]   I missed you, I missed you so bad [&Firework] - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 19:49




user posted image

"Nooit," mauwde hij, hij was iets van plan, dat voelde ze! En ja hoor, de kater gaf haar een flinke duw en liet haar omvallen. "Behalve nu dan," zei de kater grinnikend. Ze snoof even toen ze opstond, en gaf hem een flinke por tegen zijn schouder. "Volgens mij is het voor jou weer tijd om aan je warrior taken te gaan, dan ga ik terug naar ónze kittens." Miauwde ze met een zoete stem. Ze liep al een stukje weg, waarna ze uit het niets op de kater sprong. "Be carefull when I'm a warrior again." fluisterde ze in zijn oor, waarna ze hem een kopje gaf, en van hem af stapte. Ze vervolgde haar weg naar de nursery, waar ze haar staart om haar lieve kittens heen legde

OOC: Lion topic uit :3 Nieuw topic? :'D

tag: Firework notes: ~




Terug naar boven Ga naar beneden
 
I missed you, I missed you so bad [&Firework]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: