Chat met Fier [Chat Site]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Chat met Fier [Chat Site]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thrushdive
StarClan
Chat met Fier [Chat Site] DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Chat met Fier [Chat Site]   Chat met Fier [Chat Site] Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 15:28


CHAT MET FIER

Ik weet van veel meiden, en ook enkele jongens hier dat het niet altijd even goed met ze gaan. Ik lees de meest schokkende verhalen in het Lucht Je Hartje topic. Ik zie het bij veel van jullie, vandaar dat ik deze site hier post, om jullie te helpen, omdat ik, en ik weet veel anderen niet altijd de juiste kunnen zijn om te helpen.

Heb jij problemen thuis,
Word je gepest,
Of heb je last van andere problemen,

dan kun je chatten met Fier, de instantie waar ik ben opgenomen toen het slecht ging met mij.

De hulpverleners met wie je chat, zijn bij mij op de afdeling waar ik nu woon (straks heb gewoond), ik ken ze, en van mij mag je zeggen dat je via mij, Nathalie, op de site bent gekomen.

Twijfel niet, ik weet dat het goed zit.




Lijstje:


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Chat met Fier [Chat Site] 6IRKqVAChat met Fier [Chat Site] MKN7vHEChat met Fier [Chat Site] IfBu3avChat met Fier [Chat Site] PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Chat met Fier [Chat Site] O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Chat met Fier [Chat Site]   Chat met Fier [Chat Site] Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 13:18

Ik vroeg me af of enkelen hier ook gebruik van maken? Puur omdat ik ook wel zo willen weten of het helpt.


::"Bright's::

Chat met Fier [Chat Site] SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chat met Fier [Chat Site]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: