*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Willowpaw.
StarClan
*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat   *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 17:18

Hé, erg bedankt om te kijken!

We gaan dus hoogstwaarschijnlijk ergens rond na de paasvakantie of begin grote vakantie een nieuwe kitten nemen.

Mijn eerste kat (Poespoes) namen we in huis toen ik 6 was, hij was een "straat"kitten. Uit een nestje van zwerfkatten die de zus van mijn mama had gevonden achteraan haar tuin.
ietswat uitgebreider:
Nu, nu dat we verhuist zijn naar een rustig dorpje met natuurgebied bossen en een mega tuin. Zijn we van plan om een nieuwe kat te houden.

Onervaren ben ik niet. Ik word door mijn vrienden wel eens "kattenmadam" en "kattensphygoloog." omdat is simpel weg elke kat tot vriend kan maken en vaak bij vrienden en bekenden help met gedragsproblemen bij kat en mens. Ik maak zelfs vele zwerfkatten tot vriend. Dus.

Er is echter 1 probleem.

Mijn mama is alergish geworden voor katten en vertikt het om pilletjes daarvoor te nemen. Nu zijn dus van plan om een Buitenkat te houden. Hieromtrent mijn vraagje.

Hoe moet ik een kitten/jonge kat maken tot een buitenkat? Wat moet ik doen voor s'nachts? Hoe zorg ik ervoor dat mijn nieuwe jonge kat niet de eerste dag/nacht wegloopt en vermist word daardoor, kan ik de kat dan in een soort speciaal ingericht "kattenbenchke" steken de eerste paar nachten?

Overdag zal ik er wel altijd zijn en naast de kit staan, in de buurt van de kit staan terwijl hij verkend. Zodat hij niet zomaar in moeilijke situaties verzeilt etc. Dus daarom moet het al wel warm zijn :)dat ik heel de dag bij de kit kan zijn, tot s'avonds laat.

Ik zou graag jullie meningen hebben, tips hebben etc. En als hier iemand is die ook een buitenkat heeft of zelf een kitten tot buitenkat heeft gemaakt: ik zou graag àlles horen. Smile

hopelijk zijn er wat mensen die mij kunnen helpen!

alvast bedankt,
"kattenmadam" Laura


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat   *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 17:50

Een kat naar een buitenkat veranderen zal geen probleem zijn. Eigenlijk willen alle katten af en toe naar buiten kunnen :')
Toen ik mijn jongste kat 2 jaar geleden kreeg, hebben we hem een tijd je in de logeerkamer gehad. Dat ging wel even goed maar Willy is een ontzettende buiten kat dus ja op een gegeven moment ontsnapte hij gewoon xD
Het ligt dus een beetje aan wat voor karakter de kat heeft, maar zeker kittens hebben geen moeite om aan het buitenleven te wennen.

EDIT: Mijn katten zijn s' nachts gewoon buiten. We hebben geen luikje dus ze moeten zelf kiezen of ze buiten of binnen willen zijn


*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat   *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 17:54

Aja, maar de nieuwe kat die ik ga neemen zal wel niet binnen kunnen :/
Dus enkel buitenkat zijn, wel nemen we hem/haar natuurlijk wel binnen mocht hij ziek worden of ernstig gewond zijn.

Edit: op welke leeftijd mag een kit buiten eigenlijk nu weer?


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat   *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 17:58

Oh dat weet ik niet precies, 4/5 maanden ofzo


*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Dancingwisp
Member
*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat DPKsfdL
Miss Farron
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1Ձ Mσσηѕ
Gender:
Rank:
Dancingwisp
BerichtOnderwerp: Re: *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat   *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 18:43

Kan ie helemaal nergens binnen? Ook geen schuur ofzo? Want bij familie op de boerderij hielden ze de katten in het begin altijd in de stallen tot ze gewend waren.


*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat Imagepng
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat   *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 16:16

Oow! daar had ik nog niet eens aan gedacht, wel een goed idee ja. Ik heb wel een gewoon, redelijk groot schuurtje (zo een waar je 4 kruiwagens, en grasmachien of twee en een booeeeeel bloempotten in staat) waar hij wel in zou kunnen wennen..

dan heb ik enkel één probleem. Die kruiwagens en heel de ruitemetuit kan ik wel ik wel ergens anders zetten.. maar de schuur heeft geen deur (meer) Smile dus dan moet ik nog wel een deur opnieuw gaan installeren, en wat gaten in de (houte) muren wegwerken.

Hoe lang moet de kit dan in de schuur zitten? (als hij overdag buiten mag he, onder toezicht) twee weken? drie?


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat   *~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 16:37

Wij hebben thuis altijd 1 week gedaan ^^


*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
 
*~A new cat in the town~* belangrijk vraagje!! omtrent mn (toekomstige) kat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: