+ 'Silverkit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 + 'Silverkit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raccoonmask
Member
+ 'Silverkit  DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Raccoonmask
BerichtOnderwerp: + 'Silverkit    + 'Silverkit  Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 13:23





De wit-bruine kater zat ineengedoken bij wat hij 'de grote steen' noemde, het was een plek aan de rand van het kamp waar zich een kleine rots in de grond bevond. Hij zat er graag om prooi naar binnen te werken. Er zat modder in zijn vacht en tussen zijn tenen, maar hij maakte geen aanstalte om het eruit te wassen. Raccoonmask keek slaperig om zich heen, de meeste andere katten waren met elkaar aan het praten, spelen of elkaar aan het wassen. Hij was een van die katten die jaloers was op iemand die snel vrienden maakte, of gewoon al vrienden had.

+'Silverkit




+ 'Silverkit  24605eh
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
+ 'Silverkit  DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: + 'Silverkit    + 'Silverkit  Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 13:27

Met grote sprongen wurmde ze zich door de sneeuw. Haar dunne grijze vachtje had ze opgezet. 'Vlieg! Vlieg! Vlieg!',riep ze. Elke keer als ze dat zei probeerde ze hoger te springen. Vrolijk lande ze in de sneeuw en zocht naar de paadjes die er vrijgemaakt waren voor de kittens en de queens. De zilveren kitten die haast niet opviel sloop in de sneeuw op een wit-bruine eenzame kat af. Ze hield zich stil en dan,na een lange tijd greep ze met een grauw de staart van de kat en begon er in te bijten. 'Ik heb je stoute kat!',grauwde ze speels en krabde naar de staart. Haar nageltjes waren nog niet echt scherp dus veel kon ze nog niet.


+ 'Silverkit  14jnwpu
setje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raccoonmask
Member
+ 'Silverkit  DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Raccoonmask
BerichtOnderwerp: Re: + 'Silverkit    + 'Silverkit  Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 13:33





Raccoonmask voelde hoe kleine tandjes en klautjes zich in zijn staart plante. Een hoge kittenstem drong zijn oren binnen. "Ik heb je stoute kat!", hij draaide zich om. "Wat doe je?", siste hij iet wat geirriteerd naar de kitten.




+ 'Silverkit  24605eh
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
+ 'Silverkit  DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: + 'Silverkit    + 'Silverkit  Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 13:59

"Wat doe je?", siste de kater geïrriteerd. Hooghartig hief de kitten haar kopje op. 'Ik bescherm de Clan!',piepte ze boos. Ze haatte het als een kat niet vrolijk reageerde of niet mee speelde. Ze mocht dan de kleinste van al haar siblings zijn maar ze was niet de aardigste van hen.


+ 'Silverkit  14jnwpu
setje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raccoonmask
Member
+ 'Silverkit  DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Raccoonmask
BerichtOnderwerp: Re: + 'Silverkit    + 'Silverkit  Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 14:04

"Ik bescherm de Clan!", antwoorde de zilverkleurige kitten met een hoog stemmetje. De wit-bruine kater ronde iet wat geirriteerd met zijn ogen. "Tegen wie?", hij hield er niet van als kittens in een speelse hem aanzagen voor een 'gemene rogue' of 'Shrewstar, of wie dan ook.


+ 'Silverkit  24605eh
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
+ 'Silverkit  DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: + 'Silverkit    + 'Silverkit  Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 14:07

"Tegen wie?",vroeg de kater. Was het dan niet duidelijk? 'Tegen jouw!',piepte de kitten. Ze vond echt dat hij een muizenbrein had! Even snoof de kitten en keek hem strak aan. De kat waar ze voor stond was gevaarlijk,vond zij dan toch en ze zwiepte even met haar staartje.


+ 'Silverkit  14jnwpu
setje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raccoonmask
Member
+ 'Silverkit  DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Raccoonmask
BerichtOnderwerp: Re: + 'Silverkit    + 'Silverkit  Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 15:42

"Tegen jouw!", piepte de kitten. Ze snoof luid en keek hem strak aan, Raccoonmask vond het ergens wel grappig. "Wat heb ik dan verkeerd gedaan?", Ergens voelde hij zich wel schuldig omdat hij de kitten zo irriteerde.


+ 'Silverkit  24605eh
Terug naar boven Ga naar beneden
 
+ 'Silverkit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: