Promise Me Magic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Promise Me Magic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dobby
Member
Promise Me Magic DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 4
Gender:
Rank:
Dobby
BerichtOnderwerp: Promise Me Magic   Promise Me Magic Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 16:33





Realiteit is een Amerikaans plaatsje zoals elk ander: het heeft gevarieerde inwoners, vele recreatie- en werkmogelijkheden, een zorgcentrum voor de zieken en gewonden en al het andere wat je in een normale stad zou verwachten. Wat Realiteit zo bijzonder maakt, is dat de inwoners uit een andere wereld komen: de geanimeerde wereld.

Door middel van Scheuren tussen de realiteit en de geanimeerde wereld kunnen characters van je favoriete animatiefilms nu deel uitmaken van de echte wereld. Hoe ze hier mee om gaan, is volledig aan jou! Wat voor werk doen ze? Zijn ze alleen gekomen, of met andere characters van hun film? Hebben ze hun geheugen behouden of zijn ze al hun herinneringen kwijt? Het is allemaal mogelijk.

Promise Me Magic is dé place to be als je in de huid van je favoriete geanimeerde character wil kruipen, maar dan met een bijzondere twist. De echte wereld is nu ook voor hen beschikbaar! Deze wereld blijkt echter minder mooi te zijn dan waar ze oorspronkelijk vandaan komen. En waar oh waar is de weg terug?

Geïnteresseerd? Bekijk het plot en de regels, en als dit je aan staat kan je kijken welke characters er nog vrij zijn en beginnen aan je character sheet! We kijken er naar uit om je te verwelkomen! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Animalfly
Member
Promise Me Magic DPKsfdL
Mattijn
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Animalfly
BerichtOnderwerp: Re: Promise Me Magic   Promise Me Magic Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 16:38

Leuk bedacht. Ik heb me aangemeld als Meneer Aardappelhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wheatley
Member
Promise Me Magic DPKsfdL
That girl who thinks with Portals
107
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I... I dont know....
Gender:
Rank:
Wheatley
BerichtOnderwerp: Re: Promise Me Magic   Promise Me Magic Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 16:39

Mooie lay-out en een best origineel onderwerp (in mijn ogen) Very Happy

Misschien dat ik ga joinen (en ga proberen om actief te blijven)


Promise Me Magic 23m7zx2
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
Promise Me Magic UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Promise Me Magic   Promise Me Magic Icon_minitimevr 11 apr 2014 - 17:49



Promise Me Magic is nu al een tijdje open, en de sfeer is er goed! We zitten aan de 10+ leden en die zijn nog steeds rustig binnen aan het stromen. Naast nieuwe leden, zijn er ook andere dingen veranderd op de site.
 
• Er is nu een guide om beginnelingen op weg te helpen.
• Vanwege onduidelijkheid, is er een character onderdeel toegevoegd aan de regels.
• Er is een nieuw IC forum: Pet Palace. Dit is een combinatie van een dierenwinkel en een dierenasiel.

We hopen je snel te zien! Klik op het plaatje om naar de site te gaan.


Note: Dit is niet mijn forum, ik ben slechts de 'messager' ^^


Promise Me Magic 2a5n4tt
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
Promise Me Magic UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Promise Me Magic   Promise Me Magic Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:00



Promise Me Magic heeft inmiddels 17 leden, die rustig binnenstromen. Onze nieuwste gebruiker is Mary Black. Er zijn 219 berichten geplaatst.

We hopen je snel te zien! Klik op het plaatje om naar de site te gaan.


Note: Dit is niet mijn forum, ik ben slechts de 'messager' ^^


Promise Me Magic 2a5n4tt
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverheart
Member
Promise Me Magic DPKsfdL
24
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Silverheart
BerichtOnderwerp: Re: Promise Me Magic   Promise Me Magic Icon_minitimema 5 mei 2014 - 9:39




We zijn weer flink wat dagen verder, en hoewel de site nog niet is uitgestorven heerst er inmiddels flinke rust. Hopelijk kunnen we daar verandering in brengen! Er zijn al wat kleine veranderingen aan het plaatsvinden en het is de bedoeling dat het daar niet bij ophoudt. Grotere dingen zijn onderweg! Voor nu, een korte samenvatting:

• Er is een kleine chatbox aan de site toegevoegd die op alle pagina's zichtbaar is - mits je deze uitklapt. Gasten kunnen hier ook gebruik van maken.
• Het klimaat van Realiteit is vastgesteld als een Cfa klimaat, met warme zomers en milde winters.
• Er zijn inmiddels 17 accounts aangemaakt, waarvan er 7 af zijn! Prima werk allemaal!
• Binnenkort zal er een actief plot verschijnen voor de liefhebbers.
• Alle verlopen reservaties zijn weggehaald. Was één er van van jou, en wil je alsnog je character aanmaken? Vraag dan een nieuwe reservatie aan!

Waarom zou je Promise Me Magic joinen, vraag je? Nou, dat is simpel. Ten eerste speel je op Promise Me Magic, of PMS, zoals ik het afkort, één van je favoriete geanimeerde characters in de echte wereld. Wie wil dat nou niet? We hebben geen minimum aantal worden voor posts, en een makkelijk in te vullen application - die je trouwens ook mag vervangen voor je eigen table. Het gaat hier om plezier hebben met je favoriete characters, en het laten ontstaan van een geheel nieuw verhaal. Dat lijkt me een prima reden om je aan te melden~

We hopen je snel te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
Promise Me Magic UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Promise Me Magic   Promise Me Magic Icon_minitimema 12 mei 2014 - 19:41




De activiteit loopt weer op, en daar zijn we ontzettend blij mee! Nieuwe characters van werkelijk allerlei verschillende geanimeerde films verschijnen in Realiteit en zetten de boel op z'n kop. Een korte samenvatting van wat er allemaal gaande is:

De lentekermis is hier!!
• Er is een nieuw IC forum: Het Idina Theater. In dit theater is van alles wat met zang, dans en acteren te maken heeft.
• Er is een blokje aan de regels toegevoegd: Setting. Hier in staat onder andere het klimaat wat laatst is vastgesteld, en andere informatie over Realiteit die nuttig kan zijn.
• bwdirectory op Tumblr heeft een advertentie voor ons gepubliceert! Klik hier voor het bericht, en like en reblog als je kan!
• Er is een evenementen categorie aangemaakt, waar ook evenementen die door leden georganiseerd zijn in kunnen komen te staan!

• We hebben inmiddels 23 geregistreerde gebruikers.
• 12 hiervan zijn al geaccepteerd.
• Met z'n allen hebben we al 320+ berichten geplaatst!


Waarom zou je Promise Me Magic joinen, vraag je? Nou, dat is simpel. Ten eerste speel je op Promise Me Magic, of PMS, zoals ik het afkort, één van je favoriete geanimeerde characters in de echte wereld. Wie wil dat nou niet? We hebben geen minimum aantal worden voor posts, en een makkelijk in te vullen application - die je trouwens ook mag vervangen voor je eigen table. Het gaat hier om plezier hebben met je favoriete characters, en het laten ontstaan van een geheel nieuw verhaal. Dat lijkt me een prima reden om je aan te melden~

We hopen je snel te zien!


Note: Dit is niet mijn forum ^^


Promise Me Magic 2a5n4tt
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
Promise Me Magic UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Promise Me Magic   Promise Me Magic Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:16




En weer een update! De site loopt nog, en we zijn niet van plan om hem te laten stoppen. We hebben daarvoor echter wel jouw hulp nodig! Zonder leden zijn we nergens, en we staan zo open mogelijk voor aanpassingen, zoals nieuwe IC gebieden of evenementen. Voorlopig is hier eerst een samenvatting van wat er nieuw is!

De lentekermis is er nog steeds en toegankelijk voor iedereen!
• Wij hebben nu een officiële Tumblr pagina en een Facebook pagina. Vergeet niet deze te volgen en te liken!
• Ook zijn wij toegevoegd aan de Facebook pagina RPGers 4 Life!

• We hebben inmiddels 25 geregistreerde gebruikers!
• 13 hiervan zijn al geaccepteerd.
• Met z'n allen hebben we al 360+ berichten geplaatst.


Waarom zou je Promise Me Magic joinen, vraag je? Nou, dat is simpel. Ten eerste speel je op Promise Me Magic, of PMS, zoals ik het afkort, één van je favoriete geanimeerde characters in de echte wereld. Wie wil dat nou niet? We hebben geen minimum aantal worden voor posts, en een makkelijk in te vullen application - die je trouwens ook mag vervangen voor je eigen table. Het gaat hier om plezier hebben met je favoriete characters, en het laten ontstaan van een geheel nieuw verhaal. Dat lijkt me een prima reden om je aan te melden~

We hopen je snel te zien!


Note: dit is niet mijn forum ^^


Promise Me Magic 2a5n4tt
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverheart
Member
Promise Me Magic DPKsfdL
24
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Silverheart
BerichtOnderwerp: Re: Promise Me Magic   Promise Me Magic Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 23:28



Ik wil hierbij een kleine oproep doen aan de mensen die zich al wel hebben aangemeld, maar niet actief zijn geworden: we missen je! Of je al je application hebt ingevuld of niet, je had vast een goed idee in gedachten bij het aanmaken van je account, en naar mijn mening zou het zonde zijn om dat idee in het niets te laten verdwijnen. Ik zou je graag terug zien op de site, en mede om deze redenen:

De lentekermis is er nog steeds en toegankelijk voor iedereen!
• Er is een plot geïntroduceerd voor de leden om aan mee te werken. Lees meer hier. We zoeken nog steeds naar iemand die de magische steen onder zijn hoede wil nemen.
• Er is een topic aangemaakt met een lijst van de verjaardagen van alle characters. Voel je vrij om ook jouw characters er aan toe te voegen!

• We hebben inmiddels 27 geregistreerde gebruikers!
16 hiervan zijn al geaccepteerd.
• Met z'n allen hebben we al 400+ berichten geplaatst.


We hopen je snel te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverheart
Member
Promise Me Magic DPKsfdL
24
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Silverheart
BerichtOnderwerp: Re: Promise Me Magic   Promise Me Magic Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 23:04




Hallo lieve schatten! Hier is alweer een update voor Promise Me Magic. Ondanks dat de site rustig blijft, blijven we dingen vernieuwen en toevoegen. Kom dus gauw kijken!

De lentekermis zal binnenkort sluiten. Wie het wil bezoeken zal het nu moeten doen!
• We hebben nu ook een pagina voor linkpartners en zijn op zoek naar sites om mee te linken! Contact kan via de cbox op de site, PB naar Anna Kjellberg op de site, of Sarah op Kickstart.
• Ook zijn staff applications geopend, wat betekent dat je met een beetje geluk zomaar moderator van Promise Me Magic zou kunnen worden. Is dat niet leuk? Very Happy

• We hebben inmiddels 27 geregistreerde gebruikers!
16 hiervan zijn al geaccepteerd.
• Met z'n allen hebben we al 430+ berichten geplaatst.


We hopen je snel te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Promise Me Magic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: