I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Determind
Member
I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] DPKsfdL
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit]   I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 17:55

Deterkit lag wat futloos in zijn nest. Jep, zijn nest. Waarom niet? De enige die erin lagen waren poezen en die konden geen eigenaar zijn van een nest als er ook een kater in lag. Natuurlijk had hij nog een broer, Inkkit, maar hij was ouder en daarbij ook beter en sterker. Eigenlijk was hij gewoon de beste, hij kon zelfs leider worden. Hoe heette die rooie die nou leider was? Iets met een E… Evening… Nee.. Every… Nee…. Wacht, Everstar. Nou, een kater was altijd beter dan een poes. Ineens schoot hem een idee te binnen en hij sprong uit zijn nest. Even keek hij om zich heen en stapte op een platte steen en hief zijn kopje trots. ‘Willen alle katte-’ Wait, hoe ging dat nou verder. Kom aan Deter, denk, denk. Urr, hij kon wel wat beters verzinnen. Hij verhief zijn stem nu ‘Willen alle kittens oud genoeg om uit hun nest te komen zich verzamelen.’ Even wachtte hij tot er wat kittens bij kwamen. ‘Ik, Deterstar…’ Hij proefde die naam alsof het verse prooi was, wat klonk het goed. ‘…Heb jullie bijeen geroepen om een nieuwe Deputy aan te wijzen.’ En nu? Hij had helemaal geen deputy in zijn hoofd. Zijn blik gleed over de kittens tot hij Dove zag. Ze was niet de beste kanidaat maar hij was zo in zijn spel meegevoerd dat het hem niks scheelde. ‘De nieuwe Deputy is’ Hij liet even een stilte vallen en genoot van zijn kleine leiderschap over de kittens die meededen. ‘Dovekit!’ Met zijn kleine staartje wenkte hij de grijze kitten, al stond er een blik in zijn ogen die de queens ongerust maakte. Misschien genoot hij iets te veel hiervan.

[Eerste post Dove daarna kunnen er ook andere kittens bijkomen :3]


I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] 2vbjxpk
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit]   I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 18:02

"Willen alle kittens oud genoeg om uit hun nest te komen zich verzamelen.", klonk er een bekende stem door het camp. Gapend sprong Dovekit recht. Ongeveer in het midden van de nursery zat haar broertje, Deterkit, op een platte steen. Nieuwsgierig trippelde het grijze poesje dichterbij. "Ik, Deterstarr, heb jullie bijeengeroepen om een nieuwe Deputy aan te wijzen.", zei hij. Meteen speelde Dovekit het spelletje mee, en keek ze om zich heen wie een geschikte kandidaat zou zijn. In haar ogen zou iedereen het kunnen zijn! "De nieuwe deputy is..." Er gleed een stilte door de aanwezige kittens, alsof iedereen zijn adem inhield en om zich heen keek wie het zou zijn. Zo ook Dovekit. "Dovekit!" Met ene grote glimlach op haar gezicht liep ze ernaartoe. Jeej, ze was deputy! Nu stond de kleine grijze poes naast haar zwart-witte broertje. "Dankjewel allemaal!", zei ze, helemaal in haar rol. "Ik zal de taak als Deputy als een echte eer beschouwen en het zo goed mogelijk doen!"


I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] SpDokJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Determind
Member
I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] DPKsfdL
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: Re: I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit]   I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 18:22

Toen Dove naar voren kwam lopen naar zijn steen (Die maar een paar centimeter oprees van de vloer) keek hij trots. Trots op de manier alsof hij er hoogst persoonlijk voor had gezorgd dat ze hier kon staan, dat had hij eigenlijk ook, hij was toch zeker de machtige Deterstar? "Dankjewel allemaal!" Hoorde hij haar zusje spreken, bij dat ze meedeed. "Ik zal de taak als Deputy als een echte eer beschouwen en het zo goed mogelijk doen!" Hij grijnsde even ‘Ik weet dat je het kan Dobeki-’ Midden in haar naam hielt hij op. Ze had een warrior naam nodig. Wat paste bij Dove? Dacht hij helemaal ingenomen in zijn rol. Doveclaw? Nee daar was ze te lief voor. Hmm… Dovewind? Nee, dat paste ook niet. Dovemist? Zo heette toch al een queen die hier lag? Dit was moeilijk. Ineens kreeg hij een idee. ‘Natuurlijk kan je het, Dovewish’ Het was in zijn stem te horen dat hij trots was op zijn verzonnen naam. ‘En het is nu aan jou om de patrouille te leiden’ Even zette hij zijn witte borst op en riep door de nursery ‘Wie wilt er mee met de patrouille van Dovewish en ik, Deterstar?’ Zijn naam was er nog even achter geplakt, hij was ook zo fijn om te zeggen. Hij had geen idee of leiders ook op patrouille gingen maar hij wou ook naar buiten. En een leider mocht alles doen wat hij wou.


I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] 2vbjxpk
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit]   I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 18:29

Rustig lag de zilveren kitten te slapen. ‘Ik, Deterstar…’ bij die woorden hief ze slaperig haar kopje op. ‘…Heb jullie bijeen geroepen om een nieuwe Deputy aan te wijzen.’ Ze spitste haar oortjes en wachtte verwachtingsvol. ‘De nieuwe Deputy is’ Deterkit stopte om de spanning op te wekken. ‘Dovekit!’ klonk het. Verontwaardigd schoot ze overeind. Voor ze haar mondje kon openen om te protesteren klonk de stem van haar zusje al. "Dankjewel allemaal!", zei ze, helemaal in haar rol. "Ik zal de taak als Deputy als een echte eer beschouwen en het zo goed mogelijk doen!",amateur! Zij was beter dan haar! ‘Natuurlijk kan je het, Dovewish’ Het was in zijn stem te horen dat hij trots was op zijn verzonnen naam. ‘En het is nu aan jou om de patrouille te leiden’ Even zette hij zijn witte borst op en riep door de nursery ‘Wie wilt er mee met de patrouille van Dovewish en ik, Deterstar?’ de zilveren kitten liep tot ze voor de neus van haar broertje stond. 'En wat is mijn rang dan!?',piepte ze verontwaardigd en boos. Ze snoof even en keek haar broertje aan.

~Dan kom ik lekker joinen c: ~


I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] 14jnwpu
setje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Determind
Member
I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] DPKsfdL
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: Re: I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit]   I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 19:58

Deterstar keek rustig over de kittens. Dit was gewoon voor hem gemaakt, niemand had hem tegengesproken. Wie wou ook het woord tegenspreken van zo’n geweldige kater? Een betere leider dan hem kon er zeker niet zijn? Ineens hoorde hij de stem van zijn andere zusje, Silver. 'En wat is mijn rang dan!?' Ze stond zowat voor hem, gelukkig was hij van zichzelf al groter en de steen hielp ook. Wacht, zei moest ook een nieuwe naam. Silvercry, Silverhunt, Silvervoice. Ineens kwam er een grijns op zijn gezicht. Daarna zette hij zijn charmantste stem op die toch duidelijk klonk. ‘Jij bent mijn beste warrior, Silverscreem’ Wat was hij toch goed in namen verzinnen. Hij begon al wat te verzinnen voor de andere kittens die hij kende. Inkwar, Angelside, Shadenight. Het was best leuk. Waarschijnlijk kon hij dit al beter dan Everstar haarzelf. Alsof hij geen tegenspraak dulde stak hij zijn gekleurde staartje de lucht in. ‘En Silverscreem, ga je mee op onze patrouille?’ Sprak hij zoetjes.


I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] 2vbjxpk
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit]   I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 20:06

‘Jij bent mijn beste warrior, Silverscreem’ Silverscreem? Was hij gek! Zilver schreeuw! Hij was zeker geki ‘En Silverscreem, ga je mee op onze patrouille?’sprak hij zoetjes. Ze snoof. 'Tuurlijk! Maar ik ga iedereen afmaken die over de grens komt! en iedereen die denkt dat ze beter is. Zei ze in stilte. Ze keek de kater strak aan. Beste warrior hm,veel beviel het haar niet. 'Nou,als ik de beste was...Dan kreeg ik toch wel een belangrijke rang?',vroeg ze aan haar broertje en ging op haar twee achterpoten staan om groter te lijken. Haar zwart/witte kopje schudde ze even en haar groene ogen keken haar broertje aan. Ze had verhalen over ene Tigerclaw gehoord,misschien kon ze hém nadoen!


I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] 14jnwpu
setje:
Terug naar boven Ga naar beneden
'Moonpaw
Member
I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] DPKsfdL
Anni-Chan :3
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
'Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit]   I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit] Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 13:22

Moonkit strekte zijn lange, vermoeide pootjes. Nou ja, moe was niet echt het juiste woord, eerder loom. Hij lag al de hele dag niks te doen tegen de warme buik van zijn moeder. Het was dan wel vrij koud buiten, maar toch scheen er wel een zonnetje op zijn donkere pels waardoor hij zich lekker warm voelde. Hij sloot zijn kastanje-bruine oogjes even van puur genot en besloot het maar even een bijzonder momentje te maken. Niet lang erna viel hij weer in een korte slaap

Nadruk op kort. De stem van Deterkit galmde door zijn oren, extra hard omdat hij dichtbij was op het moment. Moonkit stond op en liftte zijn hoofdje naar de zijkant uit nieuwsgierigheid, en wandelde er naartoe. Dus Dovekit zou de nieuwe Deputy worden? Hij hopste blij naar de poes toe en mauwde blije 'gefeliciteerd' voordat hij zich tot Deterkit- eh, star, wendde. “En wat ben ik dan, Deterstar?” vroeg hij met oogjes groot en vol verwachting, opkijkend naar zijn 'Leader'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I, Deterstar, will welcome the new Deputy [Dovekit]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: