Stolen Dance [Silverkit]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stolen Dance [Silverkit]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyblossom
Member
Stolen Dance [Silverkit] DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Stolen Dance [Silverkit]   Stolen Dance [Silverkit] Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 11:37

Honeyblossom kwam net het WindClan camp binnen gedraafd met een muis en een mus tussen haar kaken geklemd. Het was een erg goede vangst voor deze tijd van het jaar, dus liet ze de prooi voldaan op de stapel vallen. Ze ging trots wat verderop zitten en staarde wat in het rond. Het camp zag er wel leuk aan met al die witte, glinsterende tinten. Ze zag dat er een kleine kitten de Nusery uit kwam, en wandelde rustig op het kleintje af. Het was een pasgeboren kitten van de Elder, Cinderfell, en Dyingblack. Ze vond het echt een raar stel... "Hallo daar. Wat doe jij hier nou?", begroette ze de kitten. Het was veel te koud buiten de Nusery, voor zo'n kleine bengeltjes!

+ 'Silverkit


If there ever comes a day
when we can't be together
Stolen Dance [Silverkit] 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
Stolen Dance [Silverkit] DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: Stolen Dance [Silverkit]   Stolen Dance [Silverkit] Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 11:48

De witte kitten trippelde naar buiten,geen van haar siblings wouden meedoen. Ze keek rond naar het witte camp,misschien was er wel een apprentice die met haar wou spelen! "Hallo daar. Wat doe jij hier nou?",werd ze begroet. Hooghartig hield ze haar kopje omhoog. 'Ik ga kijken of een van de apprentice met mij willen spelen,mijn broertjes en zusjes zijn veel te lui!',piepte ze met twinkelende oogjes. Ze keek naar de poes,hoe noemde die? het was zeker iets met een H...Holly? Honey! Ja iets met Honey,maar wat was de achtervoegsel? Achja,ooit zal ze die wel weten. 'Maar wat doe jij hier?',echode ze na een tijdje haar vraag. Zover ze wist moesten warrior's toch jagen en vechten? Rustig keek ze de kat aan. Ze hield haar kopje een beetje scheef en ging rechter staan,zodat ze groter ging lijken.


Stolen Dance [Silverkit] 14jnwpu
setje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Stolen Dance [Silverkit] DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Stolen Dance [Silverkit]   Stolen Dance [Silverkit] Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 13:05

De kitten hield hooghartig haar hoofdje omhoog, zodat ze Honeyblossom beter kon aankijken waarschijnlijk. 'Ik ga kijken of een van de apprentice met mij willen spelen,mijn broertjes en zusjes zijn veel te lui!', piepte ze. Haar oogjes twinkelden, zo schattig! Honey gaf haar een vriendelijk knikje. Eigenlijk moest ze wel in de Nusery blijven, ze was nog veel te jong om in de koude te zitten! Ze kon bij het minste verkouden raken, of misschien wel groenhoest krijgen! 'Maar wat doe jij hier?', vroeg de kitten. "Ik ben net gaan jagen, en heb nu even rust genomen voor mezelf. Ik ben kittens terug de Nusery in aan het sturen!", klonk ze streng. Maar deze houding kon ze niet lang volhouden. "Geintje. Ik wil wel met je spelen?", miauwde ze met een zoete stem en een vriendelijke glimlach op haar snoet.


If there ever comes a day
when we can't be together
Stolen Dance [Silverkit] 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
Stolen Dance [Silverkit] DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: Stolen Dance [Silverkit]   Stolen Dance [Silverkit] Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 13:17

"Ik ben net gaan jagen, en heb nu even rust genomen voor mezelf. Ik ben kittens terug de Nusery in aan het sturen!", klonk ze streng. De kitten keek even koppig. "Geintje. Ik wil wel met je spelen?", miauwde ze met een zoete stem en een vriendelijke glimlach op haar snoet. 'Wat wil je doen? Clannetje? Tikkertje? Verstoppertje?',vroeg ze vrolijk. Eindelijk iemand die wou spelen! Ze dacht even na welke spelletjes ze nog allemaal kende. Zo direct wist ze er geen meer en keek afwachtend naar de poes. Opeens wist ze haar naam! Honeyblossom!



Stolen Dance [Silverkit] 14jnwpu
setje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Stolen Dance [Silverkit] DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Stolen Dance [Silverkit]   Stolen Dance [Silverkit] Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 14:17


Eerst had de kitten haar een wat koppige blik toegeworpen, maar dat veranderde al snel naar een vrolijk gezichtje. 'Wat wil je doen? Clannetje? Tikkertje? Verstoppertje?', vroeg ze. Honeyblossom haalde kort haar schouders op. "We kunnen ik-zie-ik-zie-wat-jij-niet-ziet spelen?", vroeg ze. Zo klonk het toch maar een beetje saai, maar ze zou er zo nog wel wat leukers aan toevoegen! Eerst wou ze het gezicht van de kit zien, om ze daarna helemaal op te vrolijken!






If there ever comes a day
when we can't be together
Stolen Dance [Silverkit] 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stolen Dance [Silverkit]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: