Hulp voor RPG forum gezocht



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hulp voor RPG forum gezocht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Animalfly
Member
Hulp voor RPG forum gezocht DPKsfdL
Mattijn
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Animalfly
BerichtOnderwerp: Hulp voor RPG forum gezocht   Hulp voor RPG forum gezocht Icon_minitimedo 10 apr 2014 - 14:39


Hallo Gast,
Ik ben voor de zoveelste keer begonnen met een forum en wil een beetje hulp. Ik zou dat fijn vinden omdat ik dan ook is een mooi forum kan maken. Ik maak van die gene een Admin en die blijft dat ook.Het onderwerp is honden die in het wild leven.
Hier is ook de link: http://dogslive.actieforum.com/. Alvast heel erg bedankt.
Gr. Mattijn
div>
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Hulp voor RPG forum gezocht DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Hulp voor RPG forum gezocht   Hulp voor RPG forum gezocht Icon_minitimedo 10 apr 2014 - 14:56

Beste Animalkit,

Warrior Cats is geen plek om hulp te zoeken voor je eigen RPG forum. Dit valt dan ook onder sluikreclame. Bij deze sluit ik het topic dus. Tevens is het plaatje van je signature te groot. Deze mag maximaal 200 pixels hoog zijn. Ik zou je dus willen verzoeken deze te verkleinen.

Met vriendelijke groet,

Strawberry


Hulp voor RPG forum gezocht T4W3e3N
Stamps
Hulp voor RPG forum gezocht PS18GM0Hulp voor RPG forum gezocht W0qAlxRHulp voor RPG forum gezocht EjrsROFHulp voor RPG forum gezocht FWu1gsfHulp voor RPG forum gezocht D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hulp voor RPG forum gezocht
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: