Stuck in my Daydream



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stuck in my Daydream

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rumblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Quinn
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: X'x 7 moons x'X
Gender:
Rank:
Rumblepaw
BerichtOnderwerp: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 23:37



Met lange, snelle stappen verliet hij het kamp. Hij voelde de wind door zijn zachte vacht razen, hij voelde zich weer even vrij. Vrij van alle problemen. Een aantal secondes rezen voorbij en hij bereikte een dikke boom in het bos. Hij kwam hier wel vaker, om even los te komen van alles. Hij had geen vrienden om mee te relaxen of iets anders te doen in zijn vrije tijd, dus ging hij hier heen. Zijn blik ging rond, maar er was niemand in de buurt. Hij zette zijn klauwen in de dikke stam en klom snel omhoog tot hij een tak had gevonden die stevig genoeg was om op te liggen, wat hij dus ook deed. Hij keek nog even neer op de grond en daarna verliet hij de realiteit. Hij droomde van een groot territorium, van hem, er waren katten, die hem volgde en respecteerde. Dat is waar hij van droomde, om herkend te worden en om niet vergeten te worden. Want alleen de grootste bleven hangen in de gedachten van katten... En daar wilde hij voortleven als hij dat niet meer in deze wereld deed. Rumblepaw opende zijn ogen en merkte dat er best wat tijd verstreken was, maar dat deerde hem even niets.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 0:33

Zachtjes liep Nimblepaw door de bosjes, op weg naar haar nest bij de apprentices den om te gaan slapen. Het was al laat, en het was vrieskoud geworden. Ze wist dat ze er bijna was, maar door de moeheid kon ze niet goed voor zich uit kijken.
Ze schrok dan ook toen ze plots wat geritsel boven zich hoorde. Stijf bleef ze stilstaan, en keek met een ruk omhoog. Ze speurde de hemel af, maar kon door de duisternis niks ontdekken. Ze miauwde even, hopend dat de kat zou reageren - want het was een kat, dat rook ze, maar wie het was... Ze wilde weten wie daar was, nog steeds bang dat er een kat van een andere clan opeens het territorium binnen zou dringen.



Stuck in my Daydream Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Stuck in my Daydream FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Rumblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Quinn
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: X'x 7 moons x'X
Gender:
Rank:
Rumblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 0:40



Hij voelde een ijzige kou door zijn vacht dringen en merkte dat het toch best laat was geworden. Een rilling ging door zijn lichaam toen hij plotseling gemiauw hoorde van onderen. Had iemand hem ontdekt? Hij stond op en tuurde naar beneden. Hij kon niet veel meer zien dan het licht dat de maan door het bladerdak weerkaatste. Hij grauwde zacht en nam een gewaagde sprong naar beneden, hij overwoog een strijdkreet. Hij ontblootte zijn nagels, maar net voordat hij de kat onder hem raakte trok hij ze weer in en zorgde dat hij naast de kattin met een smak op de grond kwam. 'Oef..' Maakte hij toen alle lucht even uit zijn longen werd geperst. Hij herstelde zich snel en stond op, om de kattin beter te bekijken. Hij had de sterke ThunderClan geur van haar geroken, maar het enige wat hij zag was een donkerrode gestalte.




Stuck in my Daydream 2mzzi8o

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 12:54

Ze hoorde de lucht verplaatsen, keek naar de plaats waar het vandaan kwam en zag een donkere van boven op haar afkomen. Ze dook ineen, bang, maar de kat landde naast haar. Ze opende haar ogen en keer naar wat er voor haar was geland. Het was een kat, groter dan zij, maar dat kwam vaker voor. Zij was zelf aan de kleine kant en behoorlijk slank.
"Waarom deed je dat?" vroeg ze verbaasd toen ze met zekerheid kon vaststellen dat het een Thunderclankat was en geen indringer. De kater had haar behoorlijk wat angst bezorgd, en dat was nergens voor nodig geweest.



Stuck in my Daydream Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Stuck in my Daydream FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Rumblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Quinn
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: X'x 7 moons x'X
Gender:
Rank:
Rumblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimema 14 apr 2014 - 17:56



Het speet hem dat hij de kattin toch best had laten schrikken, hij stond er een beetje hulpeloos bij en keek haar aan. Hij moest er zelf nog een beetje van bij komen. "Waarom deed je dat?" Vroeg ze. Hij ging zitten en keek even weg, waarna hij haar weer aan keek. Hij herkende haar van gezicht, maar niet van naam. 'Ik dacht dat je een indringer was...' Zei hij een beetje beschaamd, waarna hij een glimlach opzette. 'Het spijt me.' Hij keek om zich heen voor eventuele echte indringers, maar die leken er niet te zijn, ook geen geursporen of andere dingen.




Stuck in my Daydream 2mzzi8o

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimema 14 apr 2014 - 18:00

"Oooh," antwoordde Nimblepaw begrijpend. "Dan is het goed," grinnikte ze. Soms ontmoette ze katten die vanaf het eerste moment een negatieve houding hadden, of chagrijnig waren, of iets in die richting. Ze had dat nooit begrepen. De keren dat zij boos was geweest, had dat altijd een goede reden gehad! Over het algemeen vond ze het juist leuk om nieuwe katten te ontmoeten, maar andere katten leken daar soms absoluut geen zin in te hebben, of leken helemaal geen plezier te willen maken.
"Zijn er vaak indringers?" vroeg ze benieuwd, bedenkend dat zij zelf al een indringer mee had gemaakt. Maar ze bedacht ze dit ze zich vergeten was voor te stellen. "Trouwens, ik ben Nimblepaw," zei ze en knikte uit beleefdheid.



Stuck in my Daydream Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Stuck in my Daydream FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Rumblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Quinn
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: X'x 7 moons x'X
Gender:
Rank:
Rumblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimema 14 apr 2014 - 18:06



Hij knikte gerustgesteld toen ze zei dat het goed was tussen hen. Hij was er gewoon helemaal niet bij geweest met zijn hoofd, meteen erin springen als een luidruchtig konijn. "Zijn er vaak indringers?" Vroeg ze ineens. Rumblepaw keek haar aan en dacht even na. 'Nah, het is hier vrij rustig, maar wie weet..' Hij keek even mysterieus. 'Indringers komen vanuit de rustigste plekjes en donkerste hoekjes.' Hij keek even rond en daarna weer in haar ogen. Hij hoopte dat ze doorhad dat hij een grapje maakte, maar er waren altijd nog van die serieuze katten bij die alles maar geloofde van wat je zei. "Trouwens, ik ben Nimblepaw," Zei ze. Rumblepaw keek op en bedacht zich ineens dat hij zich ook nog niet had voorgesteld. 'Oeps, vergeten...' Zei hij en glimlachte. 'Ik ben Rumblepaw, aangenaam.' Zei hij.




Stuck in my Daydream 2mzzi8o

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimema 14 apr 2014 - 18:13

"Hahaha," lachte Nimble, de grap begrijpend. "Aangenaam." Ze had de kater nog nooit in het kamp of ergens in het territorium gezien, maar ach, zo veel katten kende ze nog niet! Nog steeds ontmoette ze iedere dag nieuwe clanleden, en speelde ze met de wat oudere kittens of apprentices.
"Ben jij al een tijdje aan het trainen?" Rumblepaw, dus hij moest ook een apprentice zijn, maar ze merkte dat ze het lastig vond zijn leeftijd in te schatten. Ze was benieuwd wie zijn mentor was, en daarnaast leek het haar leuk om wat meer apprentices te leren kennen in de clan. Dan konden ze misschien wel samen trainen, of elkaar bezoeken in de apprentices den. Ze had een fijn plekje voor haar slaapplaats gevonden, maar het was een beetje afgelegen van de rest van de slaapplaatsen. Het was lekker rustig, maar ze zou het leuk vinden als sommige katten haar op zouden komen zoeken.



Stuck in my Daydream Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Stuck in my Daydream FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Rumblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Quinn
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: X'x 7 moons x'X
Gender:
Rank:
Rumblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimema 14 apr 2014 - 21:18



Hij knikte vriendelijk en glimlachte. Nimblepaw leek hem niet raar te vinden, zoals vele anderen vonden. Hij was er even niet bij en schrok weer op toen ze iets vroeg. "Ben jij al een tijdje aan het trainen?" Hij keek haar even aan en lachte nerveus. 'Nou ja... Ik heb zeg maar geen mentor...' Zei hij. Hij gaf zijn poot een lik en haalde hem over zijn oor, hij schaamde zich een beetje. Hij was 7 manen zonder mentor.. Hij kon niet echt vooruit.




Stuck in my Daydream 2mzzi8o

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimema 14 apr 2014 - 21:43

Verbaasd sprongen Nimblepaws oren omhoog. Geen mentor? Hoe kan dat? Iedere kitten kreeg toch bij zes manen een mentor? "Waarom heb je geen mentor?" Des te meer was ze onder de indruk dat hij zo hoog in een boom terecht was gekomen. Zij had gisteravond voor het eerst succesvol in een boom geklommen, maar zonder de hulp van een behulpzame warrior was haar dat echt niet gelukt! En Snow, haar mentor, had haar op dit moment alleen nog een jachthouding aangeleerd. Dat moest vast belangrijk zijn, daar vertrouwde ze volledig op, maar Snow had nog geen aandacht gegeven aan de dingen die Nimble zo graag wilde leren.



Stuck in my Daydream Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Stuck in my Daydream FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Rumblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Quinn
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: X'x 7 moons x'X
Gender:
Rank:
Rumblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 18:59



Hij keek haar aan en glimlachte. Die glimlach verdween echter weer snel. "Waarom heb je geen mentor?" Vroeg ze. Dat was net het ergste wat ze kon vragen. Hij dacht even na over wat hij zou zeggen. Ach, hoe erg kon het zijn? 'Hij is...' Begon hij. Hij keek even rond, zoekend naar de goede woorden. 'Weg, zeg maar.' Hij keek haar weer aan en glimlachte. Hij mocht het niet te dramatisch over laten komen, hij wilde niet zielig zijn of zo. Hij haalde zijn tong even over zijn tanden en gaapte even uit vermoeidheid.




Stuck in my Daydream 2mzzi8o

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 20:02

"Hmm," antwoordde Nimblepaw, niet zo goed wetend hoe ze daarop moest reageren. "Dat lijkt me lastig! Zal je binnenkort dan een andere mentor aangewezen krijgen bij een ceremonie?" Ze glimlachte lief terug, en nog steeds onder de indruk van wat Rumblepaw zichzelf allemaal aangeleerd had.
"Slaap je ook in de apprentices den?" Ze had hem daar nog niet gezien, maar het leek haar leuk om wat meer apprentices te leren kennen zodat ze elkaar op konden zoeken. Rumblepaw zou dan de eerste zijn.



Stuck in my Daydream Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Stuck in my Daydream FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Rumblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Quinn
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: X'x 7 moons x'X
Gender:
Rank:
Rumblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 18:03



"Dat lijkt me lastig! Zal je binnenkort dan een andere mentor aangewezen krijgen bij een ceremonie?" Vroeg ze. Rumblepaw haalde zijn schouders op. 'Ik weet het niet, maar ik hoop het.' Zei hij. Hij glimlachte een beetje schaapachtig. "Slaap je ook in de apprentices den?" Vroeg ze daarna. Rumblepaw dacht even na, normaal gesproken niet... Maar hij had er een aantal keer geslapen. 'Niet altijd, zo goed ben ik niet in het maken van vrienden.' Besloot hij te zeggen. Zijn blik ging even naar de lucht, maar ging geleidelijk weer terug naar Nimblepaw.




Stuck in my Daydream 2mzzi8o

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 18:12

"Bij mij doe je het goed!" grinnikte ze en ze glimlachte breed. "Tot nu toe vind ik je heel aardig." Ze trappelde op haar plaats, volgde Rumblepaw's blik naar boven, maar zag niks. Toen ze terug voor zich uitkeek, keek ze recht in Rumble's ogen. Wat had hij daarboven gezien? "Als je wil kan je een nest bij mij in de buurt zoeken? Dan ben je in ieder geval niet alleen. En dan zijn we buren!" Het leek haar wel gezellig om iemand in de buurt te hebben waar ze 's avonds nog mee kon kletsen voordat ze zouden gaan slapen, of 's ochtends voordat ze gingen trainen - als Rumblepaw nog een nieuwe mentor zou krijgen.



Stuck in my Daydream Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Stuck in my Daydream FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Rumblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Quinn
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: X'x 7 moons x'X
Gender:
Rank:
Rumblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 20:05



"Bij mij doe je het goed!" Grinnikte Nimblepaw. Hij glimlachte bij de volgende woorden die ze zei en knikte vriendelijk. Blijkbaar had ze zijn blik gevolgd, want toen hij haar weer aankeek, was haar snuit nog naar de lucht toe gericht. Hij grinnikte. "Als je wil kan je een nest bij mij in de buurt zoeken? Dan ben je in ieder geval niet alleen. En dan zijn we buren!" Stelde ze voor. Rumblepaw keek haar even aan, meende ze dat? Hij knikte enthousiast. 'Natuurlijk wil ik dat!' Zei hij en gaf haar een por. 'Lijkt me gezellig.'




Stuck in my Daydream 2mzzi8o

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 21:53

Oef, kwam uit Nimblepaw toen ze de por kreeg, en begon daarna te lachen. "Voorzichtig hé, ik ben klein." Ze ging een beetje op haar achterpoten staan en gaf Rumblepaw een zachte stoot terug. "Lijkt me gezellig!" Ze was hier naartoe gekomen omdat ze moe was geworden en ze wilde gaan slapen, maar nu ze hier zo gezellig stond, was ze helemaal niet moe meer!
Ze bekeek Rumblepaw, en ze zag hoe hij véél gespierder was dan zij. Nou was dat niet zo moeilijk, want zij was redelijk klein en slank gebouwd. Maar Rumble zag er ook veel getrainder uit. Nimble baalde er nog steeds van dat de training zo langzaam ging. Dat kwam deels omdat zij een tijdje gewond was geweest en had moeten herstellen, maar ze zou graag vaker en langer willen trainen met Snowdrop - en Starlingpaw, als zij dat ook zou willen. Zij stond er in ieder geval voor open!



Stuck in my Daydream Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Stuck in my Daydream FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Rumblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Quinn
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: X'x 7 moons x'X
Gender:
Rank:
Rumblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 22:00



Hij kreeg een por terug waarna hij begon te lachen. "Voorzichtig hé, ik ben klein." Zei ze. Hij knikte en glimlachte. 'Oké, oké, ik doe voorzichtig.' Zei hij. Hij voelde de slaap terugkeren, maar negeerde het. Het werd even stil, wat hem nog slaperiger maakte. 'Blijven we hier nog lang? Het maakt mij niet uit, maar ik word steeds slaperiger...' Hij glimlachte en slaakte een gaap. Hij kon niet wachten tot zijn training weer van start kon gaan, hij raakte nog een keer achter als het zo door ging.




Stuck in my Daydream 2mzzi8o

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 0:06

"Hmm," dacht Nimblepaw na. "Ik ben eigenlijk ook wel een beetje moe, al haalde je me behoorlijk uit m'n moeheid," lachte ze. "Maar ik wil nu best naar de den gaan. Dan kan je een plekje bij mij in de buurt zoeken! Of naast me, ik weet zeker dat daar nog niemand slaapt." Dan waren ze officieel buren, en dan kon ze 's ochtends samen met iemand opstaan om beginnen te trainen. Misschien kon Rumblepaw haar ook nog wel wat leuke dingen leren! Haar eigen training met Snowdrop schoot nog niet echt op..



Stuck in my Daydream Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Stuck in my Daydream FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Rumblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Quinn
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: X'x 7 moons x'X
Gender:
Rank:
Rumblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 21:00



Hij lachte. 'Het spijt me echt,' Zei hij. Hij knikte enthousiast. 'Graag!' Hij stond op en keek even om zich heen. Zou er iemand in de buurt zijn? Hij proefde de lucht en schudde zijn hoofd. 'Geen enkele indringers.' Zei hij en glimlachte. Hij wachtte even op Nimblepaw voordat hij echt verder liep. 'Ik vraag me af hoeveel plaats er nog is...' Zei hij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Stuck in my Daydream DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Stuck in my Daydream   Stuck in my Daydream Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 21:04

Nimblepaw wachtte geen moment en liep meteen achter Rumblepaw aan. 'Ik vraag me af hoeveel plaats er nog is...' Daar moest ze even over nadenken. Ze wist dat er rondom haar wel al veel katten sliepen. Soms kwamen er wat katten bij, en regelmatig gingen er ook weer een paar weg. "Ik kan het je niet met zekerheid zeggen," gaf ze toe. "Sinds de laatste ceremonie zijn er veel katten bijgekomen, waaronder ik. Nog niet alle nieuwe apprentices hadden de plaats van hun nest gekozen. Maar we zullen zien," glimlachte ze. Ze stapte stevig door, maar merkte toch dat haar poten moe waren van het lange wandelen van die dag. Een lange gaap verliet haar bek, en ze kreeg steeds meer moeite met het openhouden van haar ogen.



Stuck in my Daydream Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Stuck in my Daydream FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stuck in my Daydream
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: