not like his fathers son



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 not like his fathers son

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigerpaw*
StarClan
not like his fathers son DPKsfdL
28

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Tigerpaw*
BerichtOnderwerp: not like his fathers son   not like his fathers son Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 20:19

Tigerkit was koppig maar nog steeds schattig ondanks zijn zesde maan. Hij rende keihard achter een muis aan en speelde daar een vaag spelletje mee. Telkens als de muis weg was ging hij overal zoeken tot de muis tevoorschijn ging, en liet die schrikken. Als hij hem niet kon vangen zocht hij een andere. Hij rende achter een muis aan en rende zich totaal te pletter. Hij was al wel 6 manen maar snel uitgeput een lange sprint hield hij niet vol. Een snelle korte wel. Tigerkit rolde toen hij weg slipte en plette de muis zijn staart. Hij had de muis gevangen. Hij beet de muis dood en beweeg blij heen en weer met de muis in zijn bek. "Ik ben te gek, goed zo ik!" Hij lachte om zichzelf en pakte de muis mee en ging liggen onder een boom en sloot zijn oogjes even. "Ik heb me eerste prooi gevangen, dat ga ik tegen iedereen vertellen! Oh nee, dan weten ze dat ik ben weggeglipt. Ik zeg het toch maar beter niet." Hij praatte tegen zichzelf, hij was liever niet alleen maar ja soms kon het dan ook niet anders en dit zorgde dat hij niet gek zou worden van eenzaamheid. Stel je voor dat niemand tegen je zou gaan praten in enkele manen of dagen. Dan zou je doordraaien. Plots hoorde Tigerkit een geluidje en draaide zich om. "W..W.ie is daar?" Hij vermande zich en ging staan. "Wie je ook bent dit is rivierclan gebied!" Hij keek nog steeds een beetje nerveus maar nu minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
not like his fathers son DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: not like his fathers son   not like his fathers son Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 16:09

Skywalker liep het kleine bos in om even tot rust te komen. Hij rook iets, een geur van zijn Clan, dus geen gevaar. Hij rook nog iets, een muis. In gedachte bereidde hij zich voor om de muis te vangen, maar voordat hij in de sluiphouding kon gaan was de geur alweer verder weg. Hij deed zijn mond open en rook opnieuw de geur van zijn Clan, dit keer erg dichbij. Hij hoorde een stukje verderop een zacht piepstemmetje roepen: "Ik ben te gek, goed zo ik!" Skywalker zag een grijze kitten van ongeveer 4 manen met een muis in zijn bek. Hij besloot om te kijken wat die kitten aan het doen was, dus liep hij naar hem toe. "Ik heb m'n eerste prooi gevangen, dat ga ik tegen iedereen vertellen! Oh nee, dan weten ze dat ik ben weggeglipt. Ik zeg het toch maar beter niet." Hoorde hij de kitten zeggen. Skywalker besloot de kitten aan te spreken om dat niet vaker te doen dus ging hij naar hem toe. Tijdens het lopen stapte hij op een klein twijgje, dat doormidden brak. Hij zag dat de kitten van het geluid schrok, want hij draaide zich om en zei "W...W.ie is daar?" De kitten leek wat moed bij elkaar geschraapt te hebben want zei daarna "Wie je ook bent dit is RivierClan gebied!" Skywalker zag dat de kitten nerveus was, dus zei hij: "Voor mij hoef je niet bang te zijn. Ik ben ook van de RivierClan, ik ben Skywalker." Zei hij " Het spijt me dat ik je heb laten schrikken, maar je mag niet uit het kamp zonder toezicht. Dit zal ik moeten melden bij Crookedstar." vervolgde hij.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind not like his fathers son Rainbowdashx

not like his fathers son 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerpaw*
StarClan
not like his fathers son DPKsfdL
28

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Tigerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: not like his fathers son   not like his fathers son Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 17:11

"Voor mij hoef je niet bang te zijn. Ik ben ook van de RivierClan, ik ben Skywalker." Zei hij " Het spijt me dat ik je heb laten schrikken, maar je mag niet uit het kamp zonder toezicht. Dit zal ik moeten melden bij Crookedstar." zei Skywalker, Tigerkit wou bijna gaan schelden maar besefte dat maar beter niet te doen, "Wie zegt dat ik zonder toezicht ben? De sterrenclan houd toezicht op iedere kat," zei Tigerkit filosofisch. Hij keek naar Skywalker, voorzichtig sloop hij naar achter, als hij snel genoeg de nursery in zou glippen was hij velig en kon Skywalker niks bewijzen. Tigerkit keek nerveus om zich heen zoekend voor een afleiding of een moment of plek om weg te rennen. Hij zou zijn kansen vergooien als Crookedstar dit zou weten. Hij was bang, hij had zijn zusje zien sterven, hij wist niet zeker meer wie zijn ouders waren. Nu zou hij dit misschien ook nog verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
not like his fathers son
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: