Vechten?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Vechten?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Nimblepaw
Member
Vechten? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Vechten?   Vechten? Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 1:49

Met grote, sierlijke stappen liep Nimblepaw door het Thunderclan territorium. Ze merkte dat ze snel groeide, en kreeg een wat volwassenere uitstraling. Ook haar vacht werd voller, en haar snorharen langer. Het leek nog maar gister dat ze als kleine kitten door Strawberry werd gevonden, maar het was alweer een paar maanden geleden. Intussen was ze apprentice geworden, en werd ze getraind door Snowdrop. Zij leerde haar de goede basisdingen, maar de dingen waar ze écht naar verlangde, had ze nog niet geleerd. Een andere kat had haar geleerd om in bomen te klimmen, wat ze nog steeds dagelijks deed om te oefenen, en omdat ze het geweldig leuk vond om te doen. Ze wilde nog leren jagen, maar dat was lastig als er geen prooien waren om op te oefenen. Maar wat ze ook wilde leren.. was vechten. Nadat ze zich zo hulpeloos had gevoeld toen Whitelion haar aan had gevallen, was ze vastberaden om een goede vechter te worden. Ze was geen grote poes, en behoorlijk slank gebouwd, maar door tactiek en wendbaarheid moest het haar lukken om een goede warrior te worden. Maar tot nu toe had Snowdrop haar hier nog niks over geleerd.
Ze besloot zichzelf wat te leren. Maar.. Ze had geen idee hoe ze moest beginnen. Eigenlijk had ze iemand nodig die haar de vechtkunst kon leren.



Vechten? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Vechten? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Vechten? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 2:02

Wat wantrouwig ademde Strawberry diep in, zoveel mogelijk kleine spoortjes van geuren verzamelend. Haar ogen lichtjes gesloten, analyseerde ze alles wat ze rook zo vlug mogelijk. Was hij hier ergens? Nee, ze rook hem niet. Twirlfang was hier niet geweest zover ze wist en dat was een opluchting. Misschien, heel misschien, zou hij deze keer wegblijven... Maar ze wist ook wel dat dit futiele hoop was waaraan ze zich vastklampte. Maar, als ze deze hoop niet hield, zou ze echt helemaal instorten. Het was al erg genoeg dat Snowdrop had gehoord wat er gezegd was tussen haar en Twirlfang. Het had allemaal geheim moeten blijven blijven. Ze keek lichtjes op toen ze wel een andere bekende geur rook. "Nimblepaw?" liet ze haar stem luiden, voorzichtig van toon.


Vechten? T4W3e3N
Stamps
Vechten? PS18GM0Vechten? W0qAlxRVechten? EjrsROFVechten? FWu1gsfVechten? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Vechten? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 11:46

Nimblepaw keek achterom toen een bekende stem haar naam zei. "Strawberry!" riep ze vrolijk. De poes die haar had gered uit de kou en waarbij ze in het nest had mogen slapen. Ze had haar al zó'n lange tijd niet gezien. Zou ze weten dat ze al apprentice was geworden? Ze had haar niet gezien bij de ceremonie.
"Hoe is het?" vroeg ze glimlachend toen ze naar haar toe trippelde. Toen ze Strawberries snuit zag, hield ze haar kopje een beetje scheef. Ze zag er bezorgd uit. Wat was er aan de hand?



Vechten? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Vechten? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Vechten? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 17:02

De apprentice kwam al snel naar haar toe met een grote portie vrolijkheid in haar stem. Strawberry glimlachte warm en vriendelijk naar het kleintje wat ze in de kou in haar nest gelaten had. "Met mij gaat het goed," miauwde Strawberry op rustige toon, feilloos liegend. Het ging haar de laatste tijd wat te goed af, dat liegen over hoe ze zich voelde, maar ze weigerde er nog over na denkende. "En met jou dan? Bevalt het leventje als apprentice je al een beetje?" snorde de snowshoe poes naar het rode jonkie.


Vechten? T4W3e3N
Stamps
Vechten? PS18GM0Vechten? W0qAlxRVechten? EjrsROFVechten? FWu1gsfVechten? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Vechten? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 17:47

Nimblepaw knikte goedkeurend toen Strawyberry vertelde dat het goed ging, maar ze geloofde het niet. Maar ze leek niet in de positie om iets uit haar te trekken, en besloot dat als Strawberry haar iets wilde vertellen, dat ze dat dan vanzelf zou doen.
"Ja!" zei ze daarna vrolijk. "Ik vind het heel leuk om allemaal dingen te leren. De trainingen gaan wat langzaam, en.." Ze stopte even met praten. "Snowdrop, mijn mentor, trainde voor mij ook al Springleaf. Zij lijkt absoluut niet blij te zijn met mij, maar ik heb nooit iets slechts naar haar toe gedaan. En ik snap niet waarom ze dan zo kil doet.." Tijdens die ene training die ze gehad had ze zich niet op haar gemak gevoeld, maar ze durfde Springleaf er niet over aan te spreken, bang voor haar reactie.



Vechten? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Vechten? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Vechten? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimema 21 apr 2014 - 0:30

Strawberry keek met een warme blik naar de poes voor zich en hield haar kopje wat scheef, de kat rustig in zich op nemende. "Ja!" klonk de stem van Nimblepaw vrolijk. "Ik vind het heel leuk om allemaal dingen te leren. De trainingen gaan wat langzaam, en.." Ze stopte even met praten. Strawberry hield haar kopje licht scheef. "Snowdrop, mijn mentor, trainde voor mij ook al Starlingpaw*. Zij lijkt absoluut niet blij te zijn met mij, maar ik heb nooit iets slechts naar haar toe gedaan. En ik snap niet waarom ze dan zo kil doet.." Miauwde de rode poes. Strawberry aarzelde voor een moment, maar sprak daarna toch op warme toon. "Starlingpaw is wel vaker moeilijk.." Ze had de kitten wel eens om zien gaan met andere katten. "Houd maar in je koppie dat het niet aan jou ligt, eerder bij Starlingpaw zelf. Train hard en je zult vanzelf er geen last meer van hebben. En als je echt veel last hebt van Starlingpaw, kan je altijd Snowdrop vragen om jullie apart te trainen." miauwde Strawberry, haar toon nog steeds warm. Ze gaf Nimblepaw een geruststellende lik over haar kop. Sinds dat ze haar als kitten uit de sneeuw had gevist, begon Strawberry haar steeds meer als een eigen kitten te zien. "Er is niks mis met je," miauwde de poes op geruststellende toon.

*Ik nam aan dat het een typo was en dat je Starlingpaw bedoeldexD


Vechten? T4W3e3N
Stamps
Vechten? PS18GM0Vechten? W0qAlxRVechten? EjrsROFVechten? FWu1gsfVechten? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Vechten? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimema 21 apr 2014 - 16:00

[Uh, ja xD Hele rare fout]

Even was het stil, maar toen vertelde Strawberry dat Starlingpaw wel vaker lastig was, en dat het niet aan haar lag. Een glimlach verscheen langzaam op haar gezicht, en haar oren ging opgelucht weer wat omhoog staan. "Gelukkig," miauwde ze, en ze sloot even haar ogen toen Strawberry haar een lik gaf. "Ik ben zeker hard aan het trainen. Zelfs als Snowdrop geen training geeft, dan oefen ik zelf." Ze was er behoorlijk trots op dat ze al redelijk in bomen kon klimmen. Heel hoog ging ze nog niet, maar elke keer dat ze het probeerde merkte ze dat ze hoger kwam. Ze kon nog niet jagen of vechten, maar dat zou vanzelf komen.
"Hoe is het met jou?" vroeg Nimblepaw geïnteresseerd. Ze ging zitten en liet haar staart ontspannen op de grond rusten. Strawberry's woorden hadden haar behoorlijk gerustgesteld.



Vechten? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Vechten? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Vechten? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 0:58

Snorrend liet Strawberry de apprentice weer los en krulde haar dunne staart weer netjes over haar poten heen, om haar sneeuwwitte tenen warm te houden. "Ik ben zeker hard aan het trainen. Zelfs als Snowdrop geen training geeft, dan oefen ik zelf." Legde Nimblepaw uit. Strawberry glimlachte warm. "Dat is goed om te horen," miauwde ze op warme toon, "ik ben trots op je."
Maar de wedervraag die ze van Nimblepaw kreeg, was ze minder blij mee en ze loog dan ook glashard. Ze voelde er niet veel voor om alles te delen met een apprentice. Sterker nog, ze droeg nog steeds alles op haar eigen schouders omdat ze het ook niet met leeftijdsgenoten deelde. "Oh, z'n gangetje," miauwde Strawberry luchtig, "het is weer even wennen aan de warrior taken, na zo lang een queen geweest te zijn."


Vechten? T4W3e3N
Stamps
Vechten? PS18GM0Vechten? W0qAlxRVechten? EjrsROFVechten? FWu1gsfVechten? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Vechten? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 13:50

Toen Strawberry Nimblepaw's vraag beantwoordde, veranderde de toon in haar stem volledig. Ze antwoordde heel luchtig, en de lieve toon die Nimble normaal hoorde was verdwenen. Ze beet even op haar lip en kneep haar ogen lichtjes samen. Loog Strawberry toen ze zei dat alles z'n gangetje ging? "Ja, kan ik me voorstellen. Ben je bij de afgelopen ceremonie mentor geworden?" Ze probeerde haar twijfels te negeren, maar diep van binnen wist ze dat er iets met Strawberry was, en dat ze het niet wilde vertellen.



Vechten? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Vechten? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Vechten? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 0:42

Strawberry sloeg met lichte zorg gade hoe de apprentice haar niet helemaal overtuigd aankeek, maar bleef haar rustige uiterlijk houden. "Ja, kan ik me voorstellen. Ben je bij de afgelopen ceremonie mentor geworden?" Vroeg Nimblepaw uiteindelijk toch maar aan haar. Strawberry glimlachte en knikte lichtjes. "Ja, dat klopt, ik ben Snowpaw's mentor geworden," miauwde Strawberry, haar warme toon was weer terug in haar stem. Ze hoefde niet meer te liegen nu, nu was ze weer op een 'eerlijk' pad.


Vechten? T4W3e3N
Stamps
Vechten? PS18GM0Vechten? W0qAlxRVechten? EjrsROFVechten? FWu1gsfVechten? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Vechten? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 17:00

"Snowpaw?" vroeg Nimblepaw bedenkelijk. Ze kende de nieuwe apprentice niet, maar ze zou haar binnenkort vast bij de den zien.
Nimblepaw betrapte zichzelf erop dat ze al die tijd dat ze met Strawberry stond te praten, niet meer aan Honeydew had gedacht. Honeydew, de poes die een affaire had gehad met een kat uit een andere clan, had haar verteld dat zij haar moeder was. Ze kon zich het gesprek nog levendig herinneren, en ze wist nog ieder woord die zij beiden gezegd hadden. Honeydew had haar een fout genoemd. Iedere keer dat Nimblepaw daaraan dacht, schoot er een steek door haar maag. Een fout, dat was ze, een fout.
"Ik weet trouwens wie m'n moeder is," zei Nimblepaw zachtjes, terugdenkend aan het gesprek.



Vechten? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Vechten? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Vechten? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 21:10

Het viel even stil en Strawberry hield haar kop dan ook scheef, een vragende blik in haar heldere blauwe ogen. "Ik weet trouwens wie m'n moeder is," miauwde de rode apprentice echter zachtjes. Strawberry's oren gingen wat naar achter in haar nek uit bezorgdheid. Meteen zocht de snowshoe poes de blik van de apprentice voor haar. De toon was zacht, niet trots. Er moest iets gebeurd zijn. "En..?" miauwde Strawberry, proberende de woorden uit Nimblepaw te krijgen.


Vechten? T4W3e3N
Stamps
Vechten? PS18GM0Vechten? W0qAlxRVechten? EjrsROFVechten? FWu1gsfVechten? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Vechten? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 1:11

En..? vroeg Strawberry. "Het was een teleurstelling," mompelde Nimblepaw. "Ze noemde me een fout, en ik werd heel boos. Ik hoorde niet meer wat ze allemaal zei en ben weggerend." De rest van de dag had ze verward, gefrustreerd en boos rondgelopen en die nacht had ze niet geslapen. Nog nooit had ze zich zo slecht gevoeld als de ochtend erna. "Nadat ik had gezegd dat ik liever had gehad dat ze dood was.." Ze had die woorden uitgespuugd, Honeydew hatend. Ze had gemeend dat haar moeders verhaal een teleurstelling was geweest. Ze had altijd gehoopt dat haar ouders dapper waren gestorven, of simpelweg niet voor haar konden zorgen, maar wel gerespecteerd werden binnen de clan. In plaats daarvan had Honeydew haar verteld dat ze voort was gekomen uit een wilde nacht met een kater uit een andere clan. Ze haatte het verhaal, maar nooit had ze echt gemeend dat ze liever had gehad dat Honeydew dood was geweest.



Vechten? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Vechten? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Vechten? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 0:48

Strawberry's oren gingen achteruit door de woorden van Nimblepaw en haar hart kromp eventjes ineen. Wat vreselijk... Zwijgend krulde Strawberry haar staart om de apprentice heen en gaf deze weer een lik over haar kop. "Wat vreselijk..." Mompelde Strawberry, haar gedachten herhalend. Ze wist hoe het voelde, haar vader had haar ooit nooit gewild. "Maar een fout ben je niet voor mij, en ook niet voor de rest van de clan. Je bent een waardevolle apprentice, een hele hardwerkende, een echte doorzetter. Laat niemand je ooit van iets anders overtuigen lieverd.." murmelde Strawberry, "Het is niet onder welke omstandigheden je geboren bent, het is wat je doet met je leven.."


Vechten? T4W3e3N
Stamps
Vechten? PS18GM0Vechten? W0qAlxRVechten? EjrsROFVechten? FWu1gsfVechten? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Vechten? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 2:48

Strawberry's woorden zorgden ervoor dat Nimblepaw tranen in haar ogen kreeg. De emoties van afgelopen dagen hadden zich opgestakeld, en Strawberry was de eerste die ze hierover vertelde. "Dank je," glimlachte ze. "Dat is precies hoe ik wil zijn. Ik ben blij dat je ziet dat ik m'n best doe." Er zat wel nog iets, maar Strawberry's laatste woorden zorgden ervoor dat ze besloot dat ze het haar kon vragen. "Honeydew zei ook dat... dat mijn vader een kat uit een andere clan is. Ik ben niet puur Thunderclan. Is dat erg?" Ze was bang voor het antwoord. Ze kende de precieze clanregels niet, en ze was bang dat dit haar plaats binnen de clan zou verpesten. Of erger nog: dat ze verbannen zou worden. En wat zou er met Honeydew gebeuren? Ze was kwaad op haar, maar ze gunde het haar niet dat ze de clan uit zou worden gezet. Strawberry voelde op dit moment meer als een moeder dan Honeydew, maar ze wist dat ze Honeydew toch ooit weer eens onder ogen moest komen. En dat wilde ze ook. Maandenlang had ze gezocht naar haar moeder, en nu eindelijk had ze haar gevonden. Nu kon ze nog geen relatie met haar opbouwen, maar ze hoopte dat ze op een dag minder afkeer naar haar meoder zou hebben.



Vechten? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Vechten? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Vechten? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 18:48


Strawberry probeerde de apprentice uit alle macht te kalmeren. Het was rottig nieuws, maar als Nimblepaw erin bleef hangen, kwam ze sowieso nergens. Dan kreeg je misschien een self-fulfilling prophecy, eentje waarbij Nimblepaw door haar eigen onzekerheid het juist niet meer goed ging doen. "Honeydew zei ook dat... dat mijn vader een kat uit een andere clan is. Ik ben niet puur Thunderclan. Is dat erg?" Vroeg de rode apprentice haar en Strawberry beet eventjes op haar lip, twijfelend. Hoe ging ze dit tactisch brengen. "Het is niet.. dat je ervoor uit de clan gegooid wordt," miauwde Strawberry, "zolang je hard werkt kun je hier blijven." Voor een moment aarzelde de poes, maar sprak daarna weer verder, "maar, ik zou het niet al te veel rond bazuinen," verklaarde de poes. Halfclan katten brachten wel vaker wantrouwen voor sommige katten die enkel in puur bloed geloofden.


Vechten? T4W3e3N
Stamps
Vechten? PS18GM0Vechten? W0qAlxRVechten? EjrsROFVechten? FWu1gsfVechten? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Vechten? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 22:49

Nimblepaw probeerde Strawberry's woorden zo kalmpjes mogelijk te incasseren. Ze zette de gevolgen op een rijtje. Ze kon in de clan blijven, dat was het belangrijkste. Maar uit haar woorden bleek ook duidelijk dat het wel degelijk gevolgen zou kunnen hebben voor haar positie binnen de clan. Ze was een hardwerkende apprentice, en ze zou haar clan nooit verraden. Maar ze had een slechtere positie dan katten die wel een goede 'achtergrond' hadden. Ze merkte dat ze op haar wang aan het bijten was. "Jammer," mompelde ze. "Maar ik snap het. Ik baal gewoon," zuchtte ze. "Moet ik het wel Silverfang vertellen?" Ze wilde er eerlijk over zijn, maar als het nare gevolgen kon hebben, dan zou ze beter haar mond erover houden. Maar misschien was het wel zo loyaal om Silverfang er wel vanaf te laten weten, zodat dat niet als een verrasing voor de leiding zou komen. "Maar het veranderd niks voor jou, toch?" vroeg ze hoopvol.



Vechten? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Vechten? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Vechten? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 0:53


De houding van de kleine rode poes veranderde en Strawberry moest een zachte zucht onderdrukken. Ze wilde dat ze wat kon doen om Nimblepaw op te vrolijken, maar er kwamen geen woorden tot haar.  "Jammer," mompelde ze. "Maar ik snap het. Ik baal gewoon," zuchtte ze. Strawberry boog haar kopje lichtjes naar de apprentice. "Ik snap het..." murmelde Strawberry. Hoe zou zij gereageerd hebben? Niet goed, dat was zeker... Niet dat haar familie situatie heel erg prettig was geweest, en zij was volledig Thunderclan en clanborn. Daarom hechtte ze zelf ook niet zo heel erg veel waarde aan een volledig, pure Thunderclan lijn.. "Moet ik het wel Silverfang vertellen?" Kwam de plotselinge vraag van Nimblepaw. Strawberry glimlachte lichtjes, hier wist ze wel een goed antwoord op. "Ik denk dat als je het iemand wil vertellen, je het Silverfang kunt vertellen," miauwde Strawberry met een lichte knipoog, "hij is immers ook geen Thunderclan kat, Skyclan bloed in zijn aderen hebbend. Dus als iemand het zou begrijpen... En anders is hij hypocriet en zal ik hem eens laten voelen wat mijn mening is." Miauwde Strawberry warm.


Vechten? T4W3e3N
Stamps
Vechten? PS18GM0Vechten? W0qAlxRVechten? EjrsROFVechten? FWu1gsfVechten? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Vechten? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 9:10

Verbaasd sprongen Nimblepaw oren omhoog. "Silverfang geen Thunderclan?" zei ze verbaasd. "En toch is hij deputy geworden?" Dat was een pak van haar hart. Als het een kat van een ander clan lukte om deputy te worden, dan moest het haar lukken een goede warrior te worden. "Dank je," glimlachte ze, heel wat meer opgelucht dan een paar minuten geleden. Ze stond op en rekte zich languit uit. "Ik heb nu weer heel veel zin om te trainen," lachtte ze. "Nu ik er weer een beetje op vertrouw dat het wel goed gaat komen." Ze merkte dat leafbare aan zijn einde begon te komen. Dat zou betekenen dat er binnenkort weer meer prooien rond zouden lopen. Ze besloot dat ze wist hoe ze moest jagen voordat dat het geval zou zijn, zodat ze goed mee kon helpen aan het weer aanleggen van de voedselvoorraad.



Vechten? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Vechten? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Vechten? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Vechten?   Vechten? Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 23:16

Een vriendelijke glimlach liet de mondhoeken van de snowshoe poes omhoog krullen terwijl ze neerkeek op de rosse apprentice voor haar. Het woud voelde leeg aan om haar heen, zo stil was het. Maar het hielp haar wel om op Nimblepaw te focussen. Enkel de wind liet zachtjes van zich horen, het liet de bladeren fluisteren. "Geen probleem," glimlachte Strawberry, eventjes bedenkelijk kijkend, "sterker nog, Firestar is een kittypet. Maar als ik jou was, zou ik dat maar niet te hard roepen." Ze zou liegen als ze zei dat ze zich prettig voelde met de huidige gemoedstoestand van Firestar. Verre van zelfs. Ze had hem al wel eens gezien toen hij de clan binnen kwam en zo was hij nooit geweest... Het enige wat ze kon was hopen dat hij weer recht zou trekken. "Het is goed om te zien dat je motivatie weer terug komt, Nimblepaw," miauwde Strawberry de apprentice toe op warme toon. Vele poten maakten werk licht, niet? Elke kat die hard werkte zorgde ervoor dat de prooistapel toch net weer iets voller raakte. En elk stukje prooi, hoe klein dan ook, kon toch nog net weer een leven redden...



Vechten? T4W3e3N
Stamps
Vechten? PS18GM0Vechten? W0qAlxRVechten? EjrsROFVechten? FWu1gsfVechten? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vechten?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: