Who may you be? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who may you be?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Spottedwish
Member
Who may you be? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 mei 2014 - 12:44

"Waarom behandelde je moeder je dan anders? Waarom was ze streng tegen jou?" De vragende blik in haar ogen beantwoordde al grotendeels de vraag van Tallpaw. Ze wist het zelf niet eens. "Mijn moeder was ook streng, en soms zijn moeders dat omdat de kittens een voorbeeld moeten zijn," Spottedpaw keek hem eventjes aan, en leek de situatie wel te herkennen die hij bedoelde. Al had ze nooit echt gedacht dat zij een voorbeeld moest zijn, toch bekeken katten haar soms zo. Vaak schoof ze het gewoon op het feit dat ze de dochter van Lionroar was, waarom zouden ze haar anders zo aankijken? Maar ze wist niet hoe Tallpaw daarop zou reageren. Wie weet zou hij haar dan.. meenemen als gevangene! Spottedpaw schudde haar kopje en beet even op haar lip. Het was wel zo dat de kittens van de Clanleader of deputy altijd net iets anders behandelt werden, en dan niet dat ze meer kregen of iets in die richting. Het was al wel eens gebeurd dat ze iemand was tegen gekomen die niet goed met haar durfde te praten, misschien bang dat als er iets gebeurde Lionroar kwaad op hun zou zijn. "Ik heb nooit echt het gevoel gekregen dat ik een voorbeeld moest zijn.. Maar nu ik er over na denk kan het wel zo zijn dat sommige bang zijn om met me te praten vanwege mijn vader.." Murmelde ze zachtjes, niet echt per se als antwoord bedoelt op zijn vraag, maar eerder een vaststelling die ze luidop maakte.
[/quote]


So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Who may you be? - Pagina 2 AQQbnsh
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Who may you be? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 12:04

Zijn geamuseerde blik werd versterkt doordat de kater met zijn oren trok, het was geen uitlachen. Dat was ook wel duidelijk te zien, het was eerder dat hij het best wel grappig vond dat zowel hij als zij niet wisten waarom haar moeder dat deed, bovendien was de blik in haar ogen best lief en grappig. Ineens schudde ze plots haar hoofd en beet ze op haar lip, wat Tallpaw iets in de war maakte. Daarna kwam er gelukkig een verklarend antwoord, alhoewel hij niet wist of het voor hem of voor haarzelf bedoeld was. "Ik heb nooit echt het gevoel gekregen dat ik een voorbeeld moest zijn.. Maar nu ik er over na denk kan het wel zo zijn dat sommige bang zijn om met me te praten vanwege mijn vader.." Zijn ogen werden groot, en een grijns kwam op zijn gezicht, hij had gelijk gehad! "Lionroar is jouw vader?" Vroeg hij, ter bevestiging, en kwam er toen achter dat dit alles best bedreigend over kon komen. "Ik herken dit, aangezien mijn moeder best veel van me verwacht, en katten mij haten om haar," Zijn oren hingen plots weer naar beneden, en een iets triestere blik was te zien in de mooie gouden ogen, irritante clanleden die alles deden om hem en zijn siblings pijn te doen. Nu wilde Running ook al niet meer dat hij haar beschermde, irritant soms, een voorbeeld zijn.


Who may you be? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Who may you be? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 12:16

De kater leek plots erg enthousiast te zijn geworden over haar antwoord. "Lionroar is jouw vader?" Het klonk als een bedreiging in haar ogen, maar ze weigerde deze keer in elkaar te krimpen en keek hem echter juist met een schuin kopje aan. "Ik herken dit, aangezien mijn moeder best veel van me verwacht, en katten mij haten om haar," De plots bedroefde blik in zijn ogen deed haar even met haar oren wiebelen. Voorzichtig nam ze een stapje naar voren en tilde ze haar poot op, om deze uiteindelijk troostend op zijn schouder te leggen. "We zitten blijkbaar met hetzelfde probleem opgescheept." Miauwde, met een lichte twinkeling in haar ogen. Hierna sprong ze weer wat naar achter en schudde ze haar vachtje uit, om vervolgens weer te gaan zitten. "Is jouw moeder Shrewstar?" Vroeg ze wat voorzichtig terwijl ze hem nog steeds met dezelfde vragende ogen aankeek. Ze wist dat de partner van zijn deputy roodkleurig was, dus leek het haar logischer dat hij de zoon van de leader was. Aangezien de partner van Shrewstar een bruine tabby was, toch? Of had ze de verhalen van de elders verkeerd begrepen?


So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Who may you be? - Pagina 2 AQQbnsh
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Who may you be? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 13:48

Hij moest grinniken toen de poes troostend een poot op zijn schouder legde, en knikte. "Yep, hetzelfde schuitje, al kan ik me niet voorstellen hoe iemand jou kan haten," Hij glimlachte, en keek de poes aan, die hem net weer een vraag stelde. "Yush," Zei hij, en glimlachte nu weer wat vrolijker, "Ze is aardiger dan de meesten in Windclan denken," Dat moest gewoon even gezegd worden, want het was zo jammer als ze hem zou afschrijven vanwege zijn moeder. "Hoe wist je dat trouwens?" Zijn stem was nu nieuwsgierig, en de lok haar was ook weer voor een van zijn vragende ogen gevallen, hoe wist de poes dat? "Ik weet het al," Mauwde hij toen ineens, heel zelfingenomen gespeeld. "Ik intrigeer je gewoon al heel lang he? Ach ja, dat valt wel te begrijpen," Zijn ogen keken vrolijk naar de poes, en glommen brutaal. Een beetje lol trappen kon geen kwaad na een bijna dood ervaring right?


Who may you be? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Who may you be? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 23:03

"Yep, hetzelfde schuitje, al kan ik me niet voorstellen hoe iemand jou kan haten," Ze vond hem heus wel aardig, maar begon stiekem al die complimenten wat verdacht te vinden. In haar Clan deed niemand zo aardig tegen haar, naast haar siblings dan. Was de Shadowclan dan echt niet zo erg als iedereen zei? In tegendeel zelfs, ze begon die Clan stiekem wel te mogen. "Yush," Zei hij, wanneer hij al wat vrolijker glimlachte. "Ze is aardiger dan de meesten in Windclan denken," Spottedpaw haalde even haar schouders op en glimlachte lichtjes. "Iedereen heeft wel iets goeds in zich," Merkte ze simpel op, waarna ze haar oortjes terug spitste. "Hoe wist je dat trouwens?" Zijn stem was nieuwsgierig, en ze gaf hem ook geen ongelijk. "Ik weet het al," Mauwde hij toen ineens, heel zelfingenomen gespeeld. "Ik intrigeer je gewoon al heel lang he? Ach ja, dat valt wel te begrijpen," De brutale glinstering in zijn ogen stond haar niet aan. Maar ze zei dit natuurlijk niet, ze hield haar gedachten voor zich. Kon het dan ook nooit over haar hart krijgen om iemand te kwetsen. "Je extravagante uitspattingen moesten toch ergens vandaan komen?" Haar stem klonk plagend, maar hierna herpakte ze zichzelf weer en keek ze hem weer wat neutraler, maar vooral voorzichtiger aan. "Oeps, sorry," Begon ze, zichzelf plechtig excuserend. "Het kwam er gemener uit dan ik had gedacht." Vervolgde ze zachtjes. Ze mocht zich niet zo gedragen.. Als haar moeder haar nu zag, kon ze er zeker van zijn dat ze een hele preek kreeg. Ze kende haar moeder niet zo heel goed, maar had ondertussen toch al wel zo'n beeld van haar gekregen. Wat schichtig keek ze naar de bosjes, maar zag er gelukkig niet de gevlekte vacht van Icyrose. Ze was veilig..


So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Who may you be? - Pagina 2 AQQbnsh
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Who may you be? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 14:36

De jonge kater merkte dat hij haar misschien een beetje nerveus maakte, en nam dus al snel weer zijn afstand. Anderen nerveus maken was niet zijn favoriete bezigheid, eerder anderen zich op hun gemak laten voelen, al werkte dat niet altijd even goed had hij gemerkt. Uiteindelijk antwoordde de poes, en tot zijn grote verbazing met een plagende toon in haar stem! Hij lachte hartelijk om wat ze zei, en wilde er net op reageren toen ze ineens heel schichtig ging doen, en haar excuses aanbood. Verdwaasd bleef Tall even met mond open staan, en tikte haar toen zacht op de schouder, waarna hij zijn hoofd naast dat van haar bracht en keek waar zij heen keek. "Waar kijken we naar," Fluisterde hij zijdelings naar de poes, alsof ze twee geheim agenten waren. "Waarom bood je uberhaubt je excuses aan?" Nu keek de kater in haar ogen, waar de vraag ook in af te lezen was. "Het was juist een leuke grap, en ik weet niet of je het opgemerkt hoor maar.." Hij richtte zich op en ging stoer staan, er kwam zelfs een hairflip bij kijken, "Ik kan best tegen een stootje,"

- 3333 Post; Evil number..


Who may you be? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Who may you be? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 0:08

"Waar kijken we naar," Fluisterde de kater, waardoor ze even lichtjes schrok. "Waarom bood je uberhaubt je excuses aan?" De kater keek haar deze keer aan in de ogen, veel te dicht voor haar doen. En dus nam ze een beetje afstand, maar glimlachte ze hem wel zachtjes toe zodat ze niet onbeleefd zou overkomen. "Ik weet niet.. Was bang dat je misschien gekwetst zou zijn.." Miauwde de poes, oprecht eerlijk terwijl ze eventjes op haar lip beet en de vorige vraag van de kater negeerde. Ze had geen zin om uit te leggen dat ze bang was van haar moeder. "Het was juist een leuke grap, en ik weet niet of je het opgemerkt hoor maar.." Toen de kater zich stoer op richtte fronste de kattin even haar wenkbrauwen. "Ik kan best tegen een stootje," Spottedpaw greens even, krulde haar staart rond haar poten en hield haar kopje schuin. "Zo te zien," Begon ze, waarna ze even om zich heen keek en met haar staart in de richting van het rogue's gebied wees. "Kan je ook tegen een ren wedstrijdje?" Een ietwat speelse glans kwam in haar ogen te staan. Om eerlijk te zijn wou ze de kater van haar territorium af hebben. Niet omdat ze hem niet mocht, maar omdat ze bang was dat haar vader of moeder haar betrapte. Ze wou niet overkomen als een on loyale poes, totaal niet! En daarbij wou ze de kater laten zien waar Windclan goed in was, rennen!


So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Who may you be? - Pagina 2 AQQbnsh
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Who may you be? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 22:38

Zijn antwoord op haar antwoord was dat hij trots ging staan, en de glimlach op zijn gezicht werd alleen maar breder toen de poes uiteindelijk glimlachend met hem instemde. Anderen blijmaken, dat maakte hem happy, en als het lukte kreeg de kater altijd een soort gekker energiegolf door zijn lichaam. Daarom dacht hij ook niet goed na toen de poes hem uitdaagde, en sprong meteen van zijn verhoogde plek af. "Yush," Mauwde hij, duidelijk vol zelfvertrouwen, wat vast en zeker snel beschaamd zou worden. "Wil je een voorsprong?" Hij grinnikte, en keek brutaal naar Spottedpaw. "Je bent tenslotte een poes,"


Who may you be? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Who may you be? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 15:28

Haar ogen bleven dezelfde blik aanhouden, ook toen de kater opsprong. "Yush," Miauwde hij, duidelijk barstend van zelf vertrouwen. Een wat schuwe grijns kwam op haar gezicht te staan. Haar mentor had haar al vaak verteld dat ze een talent voor rennen had, maar natuurlijk zou ze de feiten even achterwege houden nu. De kater zou het zelf wel ontdekken. "Wil je een voorsprong?" Zodra de kater haar brutaal aankeek, versmalde ze haar oogjes wat en keek ze hem venijnig aan. Waaraan had ze die brutaliteit te danken? Ook al gedroeg ze zich onschuldig, ze kon er niet tegen dat iemand zich brutaal voordeed tegenover haar. Misschien kwam het omdat ze in een eervolle familie was opgegroeid, of lag het echt gewoon aan haar? "Je bent tenslotte een poes," Een plotse schok van vertrouwen ging door haar heen toen ze opstond en verleidelijk voorbij hem stapte. Ze gleed met haar zachte pluizige staart onder zijn kin en wierp hem een gloeiende amberkleurige blik toe. "Volgens mij ben jij degene die een voorsprong nodig zal hebben," Miauwde ze, haar stem zo zacht als fluweel terwijl ze haar blik verleidelijk hield. Maar hierna schoot ze in de lach en schokte haar schouders even van plezier. "Sorry, maar serieus, jij krijgt een voorsprong." Miauwde ze plezierig terwijl ze terug op een waardevolle afstand was gaan zitten.


So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Who may you be? - Pagina 2 AQQbnsh
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Who may you be? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 17:23

De kater keek ietwat verbaasd naar de poes toen ze ineens naar hem toeliep en met haar staart onder zijn kin ging lopen strijken. Alles wat hij kon doen was slikken, dus deed de kater dat maar. De boodschap die ze overbracht verwarde hem bijna evenveel, en duidelijk gespeelde beledigd keek hij haar aan. "Geen vertrouwen in mij Madame?" Hij lachte even, en toen zij ook begon te lachen lachte de kater ook gewoon gezellig mee. Ze herhaalde dat ze serieus bedoelde dat hij eerst moest gaan rennen, en dus haalde hij zijn schouders op, en ging klaarstaan. "Weet je het zeker? Ik bedoel, je.." Hij besloot maar gewoon zijn mond te houden, en grijnsde een beetje verward naar de poes. Zijn vertrouwde lok haar hing ook weer voor zijn gezicht. "Oke dan, tel jij af?" Was zijn laatste vraag, voor hij klaar ging staan en zich concentreerde. Focus, alles draaide om focus hier.


Who may you be? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Who may you be? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 17:33

Ze deed haar uiterste best om niet nog eens in de lach te schieten toen ze de verwarde uitdrukking in zijn ogen zag. Ze wou gewoon eens zijn flirt moves op hem uitwerken, om hem te laten zien dat het soms inderdaad vreselijk verwarrend was. "Geen vertrouwen in mij Madame?" Spottedpaw haalde haar schouders op, hield haar kopje wat schuin en beet zachtjes op haar lip. "Misschien niet, misschien wel." Miauwde ze mysterieus terwijl ze hem aankeek. "Weet je het zeker? Ik bedoel, je.." Opnieuw vernauwde ze haar ogen. Ergens had ze een belediging verwacht, de manier waarop Tallpaw zijn zin niet afmaakte stond haar gewoon niet aan. "Oke dan, tel jij af?" "Met plezier!" Reageerde ze er meteen op. "Je krijgt vijf seconden voorsprong," Ze knikte even, wees nadien met haar staart in de andere richting van haar territorium, zodat ze onopgemerkt van Windclan gebied zouden rennen en ging vervolgens klaar staan. "Drie, twee, één, ga!" Miauwde ze luid, waarna ze in zichzelf begon te tellen tot vijf.


So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Who may you be? - Pagina 2 AQQbnsh
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Who may you be? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 13:39

Hij keek quasi beledigd toen ze hem zei dat ze misschien wel, misschien niet vertrouwen in hem had. De blik verdween echter snel, en in plaats daarvan kwam zijn vaste competitiedrift weer in hem op. Winnen wilde hij wel, maar niet met een voorsprong. De windclan poes was echter onverbiddelijk, en telde maar al te graag voor hem af waarna hem medegedeeld werd dat hij vijf seconden kreeg. Vijf! Meteen had de jonge kater een plan, en zodra het aftellen klaar was schoot hij niet weg. In plaats daarvan sprong hij hoog in de lucht, en draaide een halve slag waardoor hij recht in haar ogen keek. Toen begon hij heel langzaam achterstevoren te lopen. Wachtende op de vijf seconden van doom. Erg irritant kon het niet zijn voor de poes, zijn ogen waren namelijk als die van een opgewonden kitten zo vrolijk en de lok haar danste grappig heen en weer voor zijn ogen. Het was een spel voor hem, en hij had er duidelijk veel lol in. Deze poes verwachtte tenminste niet zoveel van hem, met haar kon hij gewoon spelen, gewoon praten, gewoon zichzelf zijn.


Who may you be? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Who may you be? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 13:50

Zodra ze had afgeteld, en haar amberkleurige blik op Tallpaw liet glijden om te zien hoe snel hij zou vertrekken, kon ze het niet laten even verward te fronsen. Wat .. was hij aan het doen..? In plaats van dat Tallpaw vertrokken was, stond hij hier vlak voor haar neus te dansen als een kleine kitten. De verwarring bleef eerst enkele seconden heersen in haar ogen, maar na verloop van tijd verscheen er een kleine lach op haar gelaat. "VIJF!" Miauwde ze luid, waarna ze eerst even luid giechelde en er vandoor sprong. Eens zien of de kater nu nog steeds wou dansen! Als ze hem ondertussen al kende, wist ze dat hij niet iemand was die zomaar opgaf. Spottedpaw vernauwde haar ogen toen een snijdende wind op haar af kwam gestormd en legde haar oortjes plat zodat ze een sneller tempo kon aanslaan. Ze voelde hoeveel aarde ze weg schopte bij iedere stap die ze nam. Als je nu vanaf de zijlijn de race zou aanschouwen, dan leek het wel alsof de poes vluchtte voor haar leven. Echter maakte de brede glimlach op haar gezicht die optie onmogelijk. Ze rende nu gewoon zoals ze altijd deed, je moest haar eens zien lopen als ze écht zou rennen voor haar leven! De poes vertraagde even en keek achterom. "Kom je nog?!" Plaagde ze de kater, waarna ze terug vooruit keek en haar poten nog iets sneller dwong te gaan.


So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Who may you be? - Pagina 2 AQQbnsh
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Who may you be? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 18:18

Hij lachte toen ze hem verbaasd aankeek, maar liet zich niet teveel afleiden door het mooie poesje voor hem. Ineens sprong ze op en schreeuwde ze het laatste getal, de kater spinde om, en zette het op een lopen. Nog nagrinnikend van dat leuke lachje die ze had gelachen rende hij door. Niet veel later werd hij ingehaald, wat hem ongelovig naar de poes deed kijken, waarna hij een verslagen glimlach had. Ja, dit had de poes duidelijk voorzien, even later ging ze namelijk langzamer rennen, en vroeg hem of hij nog kwam. De kater lachte, en zorgde dat zijn poten sneller over de grond dreunden. "Ja hoor, watch your back Madame!" Riep hij speels terug, en keek toen naar hoe ze het deed, haar rug bewoog mee, niet alleen haar poten. Voorzichtig probeerde Tall het, en verloor redelijk wat tijd daardoor. Zijn uithoudingsvermogen was geniaal, maar de snelheid blijkbaar nog niet, dus deed hij het met ouderwetse vastbeslotenheid en zette zichzelf ertoe sneller te gaan. Eindelijk won de kater wat terrein, maar haar inhalen? Starclan knows hoelang zij door kon lopen, alles lag nu in de handen van haar uithoudingsvermogen, en misschien, heel misschien stond het geluk daarin aan de kater's kant. Zijn trainingen waren al langer bezig, en hoogstwaarschijnlijk ook intensiever dan die van de poes, teveel hoop durfde hij echter niet te hebben.


Who may you be? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Who may you be? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 19:05

"Ja hoor, watch your back Madame!" Een korte lach verliet haar bekje toen ze de kater dat hoorde zeggen, echter zorgde dit er alleen maar voor dat ze juist sneller ging lopen. Tallpaw mocht misschien verwachten dat ze snel moe zou worden, maar dan had hij het fout. Al sinds dat ze apprentice was geworden deed ze dit, gewoon redenloos over de vlaktes rennen. Ze voelde zich beter af alleen, al was ze geen asociale kattin. Ze bracht even graag tijd door met haar vrienden dan alleen, echter gaf ze toe dat het soms wel gerust stellend was om alleen te zijn. Even rekening te houden met niets of niemand. Zodra ze van Windclan gebied af waren slaakte ze even een zucht van opluchting. Dat was al één vol slaagde missie, nu kon ze zich echt gaan focussen op de wedstrijd. Toen ze een redelijk grote eik zag verschijnen, hield ze even wat in tot ze naast Tallpaw liep en keek hem even speels aan. "Wie het eerst aan die boom is!" Mauwde ze, waarna ze hem even speels duwde. Hierna versnelde ze weer, vast beraden om de race te winnen.


So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Who may you be? - Pagina 2 AQQbnsh
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Who may you be? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 21:22

De lach die hij hoorde deed hem geod, het feit dat de poes alleen maar harder ging rennen niet zo. Een zucht ontsnapte zijn mond toen hij opmerkte dat dit voor hem een doodlopend stuk was, ze zou sneller zijn, en hoe hard hij zou trainen, haar uithoudingsvermogen was waarschijnlijk ook nog eens beter. Plots merkte de kater op hoe ze het territorium uitrenden, en hij lachte. Als ze hem weg wilde hebben kon ze dat gewoon vragen, maar nee, in plaats daarvan moest ze even laten zien dat ze beter was. Ach ja, hij kon er wel begrip voor opbrengen. Spotted kwam naast hem rennen, en de kater keek haar sceptisch aan. "Besloten dat ik toch gezellig genoeg ben om naast te rennen?" Al snel, toen ze wegrende en vertelde waar ze heen moesten bleek het antwoord. "Nee dus," Grinnikte Tall, en besloot om er maar een mooie laatste sprint van te maken, steeds sneller ging hij, steeds sneller. Ook naderde de poes en de boom steeds meer, zijn verlies was al verzegeld, maar het haar even lastig maken kon geen kwaad.


Who may you be? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Who may you be? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 21:52


Ze had de woorden die Tallpaw nog had uitgesproken niet meer gehoord, en dacht ondertussen alleen nog maar aan winnen. Zou eens laten zien wat ze kon! Echter, toen ze achterom keek en zag dat de kater dichter in de buurt was gekomen ging er toch een klein alarm belletje rinkelen. "Wah! Jij gaat echt niet winnen hoor!" Plaagde ze hem luid, waarna ze haar passen versnelde en bijna op dezelfde snelheid als een volwassen krijger over het grasveld rende. Ze moest dan ook flink inhouden toen ze aan de boom was gearriveerd, en wist pas na enkele meters echt geheel tot stilstand te glijden. Vol enthousiasme sprong ze terug richting Tallpaw, haar amberkleurige ogen vol energie. "Dat was écht leuk! Moeten we nog eens doen!" Miauwde ze opgewekt, het leek wel alsof ze nu nog meer energie had dan tevoren. Het was wel zo, de poes kon misschien goed zijn in jagen en rennen, vechten was weer een minpuntje. Ze was er goed in, maar ook alweer geen vechters held. Maar goed, je kon niet in alles even goed zijn, toch? Windclan stond sowieso niet bekend voor zijn kracht, maar voor hun snelheid en slimheid. Zij won dan ook vaak schijngevechten met strategie, als ze echt met haar kracht moest gaan vechten dan was het al besloten dat ze niet zou winnen.






So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Who may you be? - Pagina 2 AQQbnsh
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Who may you be? - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 22:13

Hij had de geur van zijn dochter geroken samen met de geur van een van die vuile Shadowclan mormels. Als ze maar niet dacht dat ze aan zijn dochter mochten komen, oh wee als ze gewond was. Dan zou hij haar beschermen hoe dan ook. Dat was zijn levenstaak, zijn plicht. Hij rende over de grasvelden, zo snel als hij kon. Desondanks dat hij steeds zieker leek te worden, wist hij het te verbergen voor de rest van de katten. Hij had heus geen withoest of groenhoest! Dat kon onmogelijk! Van een afstandje keek hij toe hoe zijn dochter met een Shadowclan apprentice aan het ... rennen was? Zijn hart brak bij het aanblik en zijn blik werd nog harder. Hoe kon ze. Verraad. Ze verraadde hem! Hij stapte op de twee af en ging van een afstand zitten. "Spottedpaw" Miauwde hij hard, zijn ijsblauwe ogen staarden naar haar en gleden toen naar de shadowclan apprentice. "Wat doe jij hier?" Gromde hij. "En waarom verjaag je onze vijand niet van ons gebied?" Hij was niet meer de vrolijkste kater en dat had zijn dochter vast allang gemerkt.


Who may you be? - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Who may you be? - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Who may you be? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 22:22

De kater rende hard achter de poes aan, en grinnikte toen ze het hem nog even in moest wrijven dat hij ging verliezen. Uiteindelijk keek de kater toe hoe ze de boom voorbij rende in een poging te stoppen. Trots sprong hij er gewoon in en stak zijn tong naar haar uit, "Ik ben er eerder!" Mauwde hij, en grinnikte. In zekere zin wel, want de poes was er eerder voorbij gerend. De kater sprong weer naar beneden, en luisterde met stijgende verbazing naar de poes die echt hyper actief leek. Tot er een ander in zijn gezichtsveld verscheen, Spotted zat er met haar rug naartoe. De stem van de vreemdeling liet merken dat hij niet vrolijk was, en waarschijnlijk een goede bekende van de poes aangezien er veel gezag in doorklonk. Instinctief stond Tallpaw op, hij was waarschijnlijk bijna net zo groot als de vreemdeling, en ging voor de kleinere poes staan. De twee nieuwe vragen die er gesteld werden deden Tallpaw waterig glimlachen. "Ook hallo meneer," Mauwde hij, best beleefd voor zo'n moment, "Ik ben Tallpaw," Tall keek in de ogen van de ander, eerder uitgedaagd dan bang, "En ik ben niet op jullie territorium,"


Who may you be? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Who may you be? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Who may you be?   Who may you be? - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 22:30


"Ik ben er eerder!" Miauwde Tallpaw, waarop zijzelf ook haar tong terug uitstak. Ze was er misschien voorbij gerend, maar ze was er alsnog eerder gearriveerd dan hij! "Ik ben gewonnen, geef nou maar toe!" Miauwde ze, misschien iets te overtuigend. Echter rezen bijna al haar haren omhoog toen ze een maar al te bekende stem hoorde. "Spottedpaw" Dat .. nee, het kon niet! Niet nu! Vreselijk traag draaide ze zich om, haar amberkleurige ogen zelfs nog groter dan toen ze bijna overreden was geweest door een monster. "Papa.." Miauwde ze zachtjes, waarna ze ineenkromp door de volgende woorden die uit Lionroar's mond rolde. "Wat doe jij hier?" Gromde hij. "En waarom verjaag je onze vijand niet van ons gebied?" Met platgelegen oren keek ze haar vader aan, het niet durvend haar blik van hem af te slaan. Echter toen ze net iets wou zeggen, was Tallpaw haar al voor. "Ook hallo meneer," Klonk de shadowclan kater, godzijdank beleefd. Ze zou het niet willen meemaken dat Lionroar Tallpaw zou aanvallen. "Ik ben Tallpaw," Vervolgde de bruine apprentice. Toen ze de blik in Tallpaw's ogen zag kromp ze echter nog meer ineen, en leek ze wel de grootte van een kitten te hebben aangenomen. "En ik ben niet op jullie territorium," Sprak Tallpaw uiteindelijk nog. Spottedpaw keek eerder bang dan voorzichtig naar haar vader, om vervolgens dan toch een snelle blik op Tallpaw te werpen. "Hij heeft me gered.. Doe hem alsjeblieft niks.." Wist ze enkel uit te brengen, waarna ze haar ogen neersloeg op de grond.






So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Who may you be? - Pagina 2 AQQbnsh
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who may you be?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: