Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Littlewish
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 15:01


MAAK DAT DE KAT WIJS

WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY?

Beste leden,

Eef (Nimblepaw) heeft als toekomstig onderzoeksjournaliste iets ontzettend moois gemaakt voor Warrior Cats: een eigen krant! Omdat we richting de 5000 leden gaan, richt deze eerste uitgave van 'Maak dat de kat wijs' zich op het succes van Warrior Cats. Samen met de hulp van anderen heeft Eef een aantal ontzettend leuke artikelen opgezet. Er is onwijs veel tijd in gestoken en zeker de moeite waard om te lezen. Je kunt de krant downloaden via onderstaande link, of hem downloaden via de bijgevoegde bijlage.

Maak dat de kat wijs

Eef, ontzettend bedankt! Een krant als deze vormt een enorme aanvulling voor de site.

M.v.g,
Het Team
Bijlagen
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] AttachmentKRANT1 kopie.pdf
Je hebt geen toestemming om bijlagen te downloaden.
(3.1 MB) Gedownload 92 keer



What do you wish for at night?



Laatst aangepast door Littlewish op di 22 apr 2014 - 16:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 15:11

Het ziet er echt super uit Eef ^-^ Mijn complimenten! Kan niet wachten tot een volgende. C:


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] T4W3e3N
Stamps
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] PS18GM0Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] W0qAlxRMaak dat de kat wijs [Krant door Eef] EjrsROFMaak dat de kat wijs [Krant door Eef] FWu1gsfMaak dat de kat wijs [Krant door Eef] D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 15:17

Hij is supervet geworden! c: En natuurlijk vind ik het heel leuk dat ik aan de eerste editie heb mogen meewerken! Kan niet wachten op meer!


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 15:18

Hartstikke gaaf! Ik lees allemaal dingen waarbij ik het bestaan niet eens vanaf wist xD De volgende uitgave wil ik zeker lezen Wink


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 15:35

Ziet er goed uit, Eef :'D
Er zitten trouwens een paar punten in voor de volgende editie waar ik wel aan mee wil werken ^^'


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] LcrIgCQ Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] M9EKCDX Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] EjrsROF
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] RUq8TRk Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 15:36

Wolfgaze schreef:
Hartstikke gaaf! Ik lees allemaal dingen waarbij ik het bestaan niet eens vanaf wist xD De volgende uitgave wil ik zeker lezen Wink

Daar doe ik het voor Very Happy 

--

Maar thanks allemaal ^^ Ik vond het onwijs leuk om eraan te werken. Ik wil nog even zeggen dat ik mogelijk wat namen ben vergeten bij de 'met dank aan'. Ik heb als note voor mezelf dat ik dat de volgende keer veel beter bij moet houden, omdat dat nu nogal chaotisch was op het laatst. Dus wees asjeblieft niet beledigd als ik je niet heb genoemd, het is echt een fout van mij.

--

En als jullie dus graag iets willen schrijven voor een volgende editie, kom vooral met ideeën!
@Quinty: stuur maar een PM ^^ Ik heb een lijstje klaarliggen voor namen.



Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Watership
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Mattijn
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Watership
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 16:23

Erg mooi gemaakt. Je kan zien dat er veel tijd in gestoken is.
Een tip(je hoeft het niet te doen als je het zelf veel te leuk vind): Een soort redactie. Je hoeft dan niet alles zelf te doen.


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] 2d8f19y
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 16:28

Watership schreef:
Erg mooi gemaakt. Je kan zien dat er veel tijd in gestoken is.
Een tip(je hoeft het niet te doen als je het zelf veel te leuk vind): Een soort redactie. Je hoeft dan niet alles zelf te doen.

Ben ik ook van plan Smile Cynthia zit al in m'n redactiegroepje, maar als er meer mensen zijn die dat zouden willen, dan graag! Of als mensen af en toe iets willen schrijven, dan is dat natuurlijk ook goed.



Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Watership
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Mattijn
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Watership
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 16:37

Nimblepaw schreef:
Watership schreef:
Erg mooi gemaakt. Je kan zien dat er veel tijd in gestoken is.
Een tip(je hoeft het niet te doen als je het zelf veel te leuk vind): Een soort redactie. Je hoeft dan niet alles zelf te doen.

Ben ik ook van plan Smile Cynthia zit al in m'n redactiegroepje, maar als er meer mensen zijn die dat zouden willen, dan graag! Of als mensen af en toe iets willen schrijven, dan is dat natuurlijk ook goed.

Ik wil wel.


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] 2d8f19y
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 16:41

Nimblepaw schreef:
Watership schreef:
Erg mooi gemaakt. Je kan zien dat er veel tijd in gestoken is.
Een tip(je hoeft het niet te doen als je het zelf veel te leuk vind): Een soort redactie. Je hoeft dan niet alles zelf te doen.

Ben ik ook van plan Smile Cynthia zit al in m'n redactiegroepje, maar als er meer mensen zijn die dat zouden willen, dan graag! Of als mensen af en toe iets willen schrijven, dan is dat natuurlijk ook goed.
telt de voorpagina maker dan niet? :0 just kidding, just kidding x'D
---
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de downloadlink niet kan zien? :0

edit: laat maar, hij laad hem al x'D



Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 16:42

Ik wil hem heel graag lezen, hij lijkt me echt awesome Eef!!
Maar ik kan de link niet vinden en/of openen… Ligt dat aan mij?

In ieder geval vijfduizend hoeraatjes voor de mensen die hieraan hebben meegewerkt, en nog een honderdduizend extra voor Eef ;D


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 16:47

Als het goed is kan je op 'maak dat de kat wijs' klikken. En anders heb je hier de code, dan kan je kijken of je er zelf wat mee kan:

Code:
<a target="_blank" title="Maak dat de kat wijs (pdf)" href="http://pdfcast.org/pdf/maak-dat-de-kat-wijs-1">Maak dat de kat wijs</a>



Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 16:47

Oeh, echt super leuk gedaan! (:

Misschien voor de leuk een keer een karakter interviewen? (:
Of een column waarbij een karakter een grote gebeurtenis schrijft of een Clanleader die de status van zijn/haar Clan geeft [of Deputy xD]

Maar ik kijk uit naar de volgende editie! (:
En als je een keer iemand nodig hebt die iets wilt schrijven, mijn inbox staat altijd open! :'D


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] 5mwlqg
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] EjrsROFMaak dat de kat wijs [Krant door Eef] PS18GM0Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 16:59

Oh Ik heb hem nu wel! Geniaal gaaf Eef!!!! Hij is echt supermooi geworden, zoiets had ik echt niet durven hopen toen je me de eerste dingen stuurde xD Echt supergaaf gedaan!! Als je ooit nog wat nodig hebt, pm me maar, ik kijk uit naar de volgende editie ;D


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Polarstorm
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Sara(2)
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Polarstorm
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 17:19

Gaaf! Ik kan niet wachten op de volgende^^


Timestorm - Polarstorm -Aalyrah - Fallowdeer - Lionsoul
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Do98vl
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] 9Q4zHFxMaak dat de kat wijs [Krant door Eef] QbVOosOMaak dat de kat wijs [Krant door Eef] TpkfNhT
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 17:53

Echt super!
Hij leest echt heerlijk door en ik ontdek ook weer nieuwe dingen van mijn eigen site en leden. Das echt erg leuk en ik kan haast niet wachten op de volgende editie.


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 18:00

Bij mij weergeeft hij de link niet D: Alleen een open wit stuk alsof je er niets hebt geschreven. (Ik gebruik Google Chrome, als dat misschien wat uitmaakt).


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older


Laatst aangepast door Vulture op di 22 apr 2014 - 18:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 18:05

Yay, thanks Waz! Very Happy

@Vulture: hmm, ik gebruik zelf ook chrome. Misschien doet hij het wel als je de code van de vorige pagina gebruikt, die plaatst in een bericht en dan op 'voorbeeld' klikt? Bij mij verschijnt dan ook de link waar je op kan klikken.



Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 18:06

@Eef  Het is opgelost, ik heb de krant in ieder geval doorgestuurd gekregen! Hij is echt heel mooi gemaakt, ik vind het echt amazing dat je zo iets doet :)Ik zie zeker uit naar deel 2!

Ik kan de link nog steeds niet zien.. maar ik heb hem dus, haha :p

Edit1: Nu kan ik hem wel zien! Very Happy


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterkit,
Member
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]   Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 18:17

awesome^-^
ik kan niet wachten op de volgende!


Maak dat de kat wijs [Krant door Eef] 2elegoy


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maak dat de kat wijs [Krant door Eef]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: