Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fires and Dogs don't mix {Firestar}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 19:13

F I R E S T A R
         The fire that saved our Clan




Firestar luisterde zwijgend naar wat de poes te zeggen had, maar zijn vacht stond nog altijd overeind. De kater schudde zijn hoofd toen ze was uitgesproken. "Oh ja natuurlijk, iedereen voelt dit. Iedereen heeft liefdesverdriet en ik ben de enige die er zo op reageert," sprak hij kil. "Je weet niets, Dogdance. Net als de rest. Je kunt mijn problemen niet vergelijken met de eerste de beste ruzie tussen liefjes, want je kent maar een tiende van het verhaal." Hij was bloedserieus. Het kon hem niet schelen wat ze allemaal aan voorbeelden uit de kast zou trekken, het feit was dat niemand zijn situatie deelde. Ten eerste had niemand zoiets meegemaakt en daarnaast was niemand op de hoogte van de laatste wendingen in het verhaal. "Waarom dood je me niet nu en laat je die partner van je leider worden? Dat is wat je wil, toch Dogdance," beet hij haar toe na een korte stilte.


WORDS ### TAGS Dog NOTES None



Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 19:17

Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 V9y2R1j
"Oh ja natuurlijk, iedereen voelt dit. Iedereen heeft liefdesverdriet en ik ben de enige die er zo op reageert," sprak hij kil. "Je weet niets, Dogdance. Net als de rest. Je kunt mijn problemen niet vergelijken met de eerste de beste ruzie tussen liefjes, want je kent maar een tiende van het verhaal." Miauwde Firestar haar toe. Aangezien Raindance stil bleef, besloot Dogdance het volledige woord te nemen. "En jij kent nog niet eens een honderdste van de verhalen van de katten om je heen. Dus stop met vossenstront uit de kramen. Je bent zwak, zwak zoals je soort." Hoonde de poes, haar toon weer gevaarlijk scherp. Maar de volgende woorden gooiden haar bijna over die oh zo dunne lijn heen die haar temperament had. "Waarom dood je me niet nu en laat je die partner van je leider worden? Dat is wat je wil, toch Dogdance," miauwde de clanleader haar op gevaarlijke toon toe. "Waag het me nog één keer te beschuldigen van moord jij vuile Kittypet..." Siste de poes, haar blik nu echt woedend.


We are siamese if you please <3
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 21:33

Ook al wist de kattin dat dit geen goed idee was, toch had ze het kamp voor de zoveelste keer zonder de toestemming van Maskheart verlaten. Haar pijnlijke poot mocht voor haar part ervan vallen, zij ging gaan jagen. En geen Medicine Cat zou haar tegenhouden. Ze was met opvallend veel zelfvertrouwen opgestaan deze ochtend en ze had teveel energie in haar poten om terug in haar nest te kruipen. Ze opende haar bek en dronk even de lucht in. Geuren scheurden langs haar geurorganen. Ze kon al snel ruiken dat er gaan prooi was in dit deel van het bos. Opeens leken haar spieren zich even aan te spannen. Ze kon de geur van een kattin ruiken. Ze snoof, waarbij kleine wolkjes omhoog vlogen en zich in de lucht vermengden. Ze wilde zich omdraaien, weglopen, terug naar het kamp. Maar het was te laat. Ze kon de geuren van nog twee andere katten onderscheiden en ze was eigenlijk wel nieuwsgierig naar het gesprek. Ze slikte en trippelde langzaam in de richting van het geluid. Wind sloeg in haar gezicht, waardoor ze een klein sprankje hoop kreeg dat ze onopgemerkt zou blijven. Al snel kon ze hun gedaantes tegen de horizon aanzien. Hun woorden ijzig, gevoeld met een kilte die haar tot het bot verkoelde. "Oh ja natuurlijk, iedereen voelt dit. Iedereen heeft liefdesverdriet en ik ben de enige die er zo op reageert," Snowdrop keek met grote ogen naar de grote, vuurrode kater wiens stem o zo bekend was voor de clan. "Je weet niets, Dogdance. Net als de rest. Je kunt mijn problemen niet vergelijken met de eerste de beste ruzie tussen liefjes, want je kent maar een tiende van het verhaal." Ze liet een bezorgde blik op de kattin vallen. "En jij kent nog niet eens een honderdste van de verhalen van de katten om je heen. Dus stop met vossenstront uit de kramen. Je bent zwak, zwak zoals je soort." Snow slikte, haar vacht tintelde, er was een spanning... Eén die ze liever niet droeg. Toch kon ze haar poten in beweging laten komen. De scherpe woorden van de queen hadden zelfs haar geraakt en ze gingen niet eens over haar. "Waarom dood je me niet nu en laat je die partner van je leider worden? Dat is wat je wil, toch Dogdance," Een schok zorgde ervoor dat ze een boze, strenge glans in der ogen kreeg. Hoe durfde hij zo te spotten met de negen levens van Starclan? "Waag het me nog één keer te beschuldigen van moord jij vuile Kittypet..." Hoorde ze de kattin nog zeggen. Zo snel als ze kon, verscheen de grijswitte kat bij het groepje, haar ogen gleden van Dogdance naar Firestar. Ze leken leeg, maar enige afkeur was erin te lezen. De kattin snoof. "Jij," ze richtte zich tot Dog, nog te bang om de krachtige leider onder ogen te komen. "Stop met je zo te gedragen, Dogdance, je bent een veel te waardige krijger. Verlaag je niet tot zijn niveau," Haar stem klonk kalm, zelfs zacht en vriendelijk. Haar tonen leken niet eens te trillen. Toen draaide ze zich naar haar leader. Ze was wel wat boos op Dogdance, om het feit dat ze hem een kittypet had genoemd, toch had ze haar kalmte kunnen bewaren. Ze keek enkel naar zijn ogen, maar zei niks. Haar gouden blik doorkliefde de zijne en leek al haar zelfvertrouwen op te eisen. Want uiteindelijk neeg ze haar kop naar hem. "Met alle respect Firestar," begon ze. "Maar ik zou het erg op prijs stellen om meer respect te tonen aan je levens," Ze keek hem terug aan. "U hebt er acht, wees er blij mee," haar stem werd ijzig stil. Gedachten, herrineringen van haar jeugd flitsten door haar kop. "Want u hebt ze gekregen voor een reden, verspil ze niet," Ze snoof even. "Ik ken genoeg katten die zouden smeken om een leven. Vergooi het dan niet en ga er dan ook niet zo over praten," Haar stem sloeg even over toen ze moest denken aan haar bloeddorstige broertje die haar familie had uitgeroeid. "Hoe kun je zo over leven praten? Hoe kun je zo respectloos zijn?" Ze moest haar best doen geen haar woorden niet uit te spugen. Haar ogen waren nog steeds hard. "Ik heb veel respect voor u en hoe u de clan leidt, maar ik kan niet geloven dat je zulke woorden durft te zeggen," Hierna zette ze een stap achteruit, zodat ze zowel Dog als Fire in de gaten kon houden. Beide leken vijandig vuur voor haar.

Note:: Kon het niet laten x3


Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 22:32

De grote zilvere kater stapte met vlugge passen door de sneeuw, volledig in genoegen met zichzelf. Tussen zijn kaken bungelde een eekhoorn die op z’n minst nog wat vlees op zijn magere lijfje had zitten. In deze strenge winter was het de beste maaltijd die hij had gevangen. En die ging hij meteen naar Dog en de kits brengen, want hij had nog wat goed te maken. Maar zijn terugreis was niet zoals hij die zich had voorgesteld. Onderweg ving hij plotseling een aantal bekende stemmen op, en toen hij opkeek stuitte hij op wat leek een hele patrouille. Hij herkende de vachten en verrast staarde Silverfang naar Firestar en Dogdance die elkaar ieder moment in de haren leken te vliegen. What the…? Meteen was zijn goede bui als sneeuw voor de zon verdwenen en liet hij de eekhoorn fronsend op de grond vallen. ”Wat is hier aan de hand?” vroeg hij verbaasd, en enigszins sceptisch omdat het hem totaal niet zinde dat zijn vriend en partner zo tegen over elkaar stonden, met twee toeschouwers op de zijlijn. Hij wist dat Dogdance niet de makkelijkste was in sociaal gedrag, maar de laatste tijd was Firestar zichzelf niet en was hij nu één van de laatste personen waar je ruzie mee moest zoeken. Tot dusver had Silverfang had weggewuifd met de gedachte dat zijn leider het hardste leed onder de strenge winter.

(vanaf mn mobile mensen, so dont blame me for mistakes. x'd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 22:47

F I R E S T A R
         The fire that saved our Clan




Firestar liet zijn staart wild heen en weer slaan terwijl hij naar Dogdance luisterde. Het enige wat ze kon was hem zwak en kittypet noemen. Meer zat er niet in. "Ik zou maar uitkijken met wat je zegt," siste hij. Hij zat er zelf niet echt op te wachten dat hij compleet de controle zou verliezen en haar aan zou vliegen. Daar zou enkel een hoop gelazer van komen en vooral van zijn vriend Silverfang. Nog een andere kat mengde zich in het gesprek. Firestar richtte zich even op Snowdrop, die hij niet eens aan had horen komen. Toen ze hem de les begon te lezen schudde hij lachend zijn hoofd. "Ze kiezen zo weer een nieuwe uit en ik kan niet zeggen dat ik je geen gelijk geef. Misschien hebben ze wel een fout gemaakt door mij te kiezen. Zie je, StarClan maakt dat soort fouten wel vaker," beet hij haar toe. "Stelletje leugenaars," voegde hij er in zijn hoofd aan toe. Om de situatie nog erger te maken had hun ruzie nu ook de oren en ogen van de deputy bereikt. Silverfang vroeg hen beide wat er gaande was en Firestar vernauwde zijn groene ogen terwijl hij naar de zilveren kater keek. "Je partner liep tegen me aan, dus zei ik dat ze de volgende keer beter op moest letten. Het één leidde tot het ander en nu zijn we al een tijdje bezig elkaar te beledigen op alle mogelijke manieren. De argumenten beginnen een beetje op te raken eerlijk gezegd," miauwde hij ietwat nonchalant tegen Silverfang. Heel even speelde er een grijns op zijn lippen en hij nam afstand van Dogdance. Als hij door ging wist hij dat Silverfang haar kant zou kiezen en dat was iets waar hij momenteel helemaal geen trek in had.


WORDS ### TAGS Dog NOTES None



Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 22:53


"Ik zou maar uitkijken met wat je zegt," miauwde de kater haar toe. "Eens gelijks.." Siste Dogdance, bijna buiten zichzelf van woede. Dogdance keek eventjes fel op toen Snowdrop verscheen, maar haar blik verzachtte licht toen deze haar kant koos. Toch keek ze fel de clanleader weer aan toen deze weer sprak. "Ze kiezen zo weer een nieuwe uit en ik kan niet zeggen dat ik je geen gelijk geef. Misschien hebben ze wel een fout gemaakt door mij te kiezen. Zie je, StarClan maakt dat soort fouten wel vaker," miauwde de clanleader nonchalant. Dogdance sperde haar ogen licht open. Was de kater zijn vertrouwen in Starclan zo erg verloren. Zowaar keek ze Silverfang dan ook dankbaar aan toen hij verscheen, iets wat ze niet vaak deed in een ruzie. Meteen zette ze een pas terug om half achter hem te gaan staan, weg bij de clanleader. Dit voor haar vreemde, beschermingszoekende gedrag was echter wel groot en deels oprecht. Ze vertrouwde de vlammende kater niet. "Vuile..." siste ze naar de clanleader, haar oren plat in haar nek. "Jij begon het gesprek met dat ik uit m'n doppen moest kijken en beledigde de herinnering van de Skyclan, je deputy en je clangenoten." Spuwde ze, vanachter Silverfang, eventjes naar Snowdrop kijkende voor backup. Iets met de vijand van mijn vijand is mijn vriend.


We are siamese if you please <3
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 23:15

Verward keek Silverfang even van Firestar naar Dogdance. Hun verklaringen gaven hem vooralsnog niet veel helderheid op de situatie, maar voor nu leek het hem het verstandigste om die twee zo snel mogelijk uit elkaar te halen. Hij was in ieder geval blij dat Dogdance achter hem was gaan staan, zodat hij zich in ieder geval beschermend voor haar kon opstellen. Dat was een automatische reactie, maakte niet uit voor wie hij stond, zelfs Firestar. De kater liet even een korte zucht ontsnappen waardoor er zich een kleine condens wolk voor zijn lippen vormde. ”Kijk, we zijn allemaal moe en gefrustreerd van de honger. Laten we, als de beledigingen toch klaar zijn, voor nu terug naar het kamp gaan en dit hele gedoe ff vergeten,” miauwde hij zo luchtig mogelijk. Hij keek even hoopvol naar zijn vriend en werd voor een moment overmand door een inwendig conflict. Hij kon Dogdance niet voor leugenaar uitmaken, maar hij wilde ook niet in haar woorden geloven. Firestar zou zoiets niet zomaar zeggen, toch? Maar, Dogdance haalde het ook niet zomaar ergens vandaan, ook al was ze dan misschien wantrouwig. De kater klemde even gefrustreerd zijn kaken op elkaar. Hoe langer hij erover nadacht, des te minder de hele situatie hem beviel. Misschien kon hij het zo maar het beste aan Snowdrop vragen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 23:27

F I R E S T A R
         The fire that saved our Clan




De rode kater schudde zijn hoofd opnieuw. "Ik heb nooit gezegd dat ik niet de eerste was die sprak, Dog," zei hij toen ze 'haar' kant van het verhaal vertelde. Natuurlijk ging ze achter haar partner staan en het zou hem niets verbazen als Silverfang haar kant zou kiezen. Had hij dat immers niet altijd bij Icestorm gedaan vroeger, ook toen de rest van de Clan haar niet had geloof. Wat zijn deputy voorstelde was echter niet wat hij verwacht had en zijn kalmte irriteerde hem. Het laatste wat hij nu wilde was mee terug gaan naar het kamp om het daar uit te praten of iets in die richting. "Ga maar, Silverfang. Neem iedereen mee. Ik zie jullie ooit nog wel eens in het kamp," zei hij terwijl hij zich omdraaide en aanstalten maakte om weg te lopen van de groep katten die zich verzameld hadden.


WORDS ### TAGS Dog NOTES None



Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindance
Member
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 10:38

-Warning, Raindance krijgt een woedeuitbarsting...-
Raindance sloop naar achteren en bleef in een hoekje staan. Ze durfde nog niet weg te gaan, maar hoe feller de twee katten tegen elkaar reageerden hoe banger zij werd. Firestar leek te spotten met alles, terwijl Dogdance zich hoog waarschijnlijk nog inhield. Firestar leek haar bijna uitdagen om hem te vermoorden, zijn woorden klonken onnozel in haar oren... Ze was maar een keer teleurgesteld geweest in hem, toen hij haar een apprentice had gegeven...Eentje waar ze maar slecht mee had kunnen omgaan. Haar gedachtegang werd verstoort door een andere binnenkomer. Snowdrop kwam erbij en ze leek nog wel verbaasd ove r de situatie. Raindance wachtte af totdat zij haar mening zou vertellen. Snowdrop richtte zich echter tot Dogdance, "Stop met je zo te gedragen, Dogdance, je bent een veel te waardige krijger. Verlaag je niet tot zijn niveau," twee aanvallen...Raindance luisterde verder, Snowdrop richtte de rest op Firestar. Het was een les over respect om levens. De afsluiting viel het meest op. "Ik heb veel respect voor u en hoe u de clan leidt, maar ik kan niet geloven dat je zulke woorden durft te zeggen,". Veel beter dan haar woorden...Ze voelde een schaamte...”Wat is hier aan de hand?” Raindance had Silverfang niet opgemerkt...De Deputy kwam er ook nog bij, tuurlijk.... "Ze kiezen zo weer een nieuwe uit en ik kan niet zeggen dat ik je geen gelijk geef. Misschien hebben ze wel een fout gemaakt door mij te kiezen. Zie je, StarClan maakt dat soort fouten wel vaker," zei Firestar opeens. Raindance voelde een steek van woede, maar ze negeerde het. "Je partner liep tegen me aan, dus zei ik dat ze de volgende keer beter op moest letten. Het één leidde tot het ander en nu zijn we al een tijdje bezig elkaar te beledigen op alle mogelijke manieren. De argumenten beginnen een beetje op te raken eerlijk gezegd," dit was tegen Silverfang. Ergens moest Raindance hier om grinniken, maar ze hield zich meteen stil. Hierdoor had ze Dogdance woorden niet meegekregen.”Kijk, we zijn allemaal moe en gefrustreerd van de honger. Laten we, als de beledigingen toch klaar zijn, voor nu terug naar het kamp gaan en dit hele gedoe ff vergeten,” zei Silverfang. Vergeten...Ze zou haar best doen, maar het wordt erg moeilijk. Firestar draaide zich om, "Ga maar, Silverfang. Neem iedereen mee. Ik zie jullie ooit nog wel eens in het kamp,". Raindance wist dat dit haar laatste kans was. Ze kwam overeind."Je ziet de problemen van degenen die dichtbij je staan te duidelijk, maar je bent blind voor degenen die maar Clanleden voor je zijn."Ze ging voor Firestar staan. In haar ogen branden plots woede. "Leader...Een Leader die zich met zijn eigen leven bezighoudt en de clan als een bijzaak zien...Een vervelende bijzaak...Is het niet?de laatste woorden waren sinister en vals. "'Je hebt gelijk, de Starclan heeft zich heel erg vergist...Bluestar had zich vergist...Icestorm helaas ook"'. Ze wist dat ze te ver was gegaan, maar ze hield stand.


Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Imw

I want to be your friend.
               But I don't dare...

               I want to be your company.
               But I never can.

              I want to find you.
              But I'm too afraid to lose you.
               
               
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 12:41

F I R E S T A R
         The fire that saved our Clan




Alles was zo veel makkelijker geweest als hij gewoon weg had mogen lopen. Als ze hem niet nog een duw in die andere richting zouden geven en hem over de rand zouden kieperen. Maar dat was te veel gevraagd, natuurlijk was dat te veel gevraagd. Al vanaf het moment dat hij de Clan had betreden had hij moeten vechten om zijn plaats. Nu ze het niet konden hebben dat hij simpelweg geen zin meer had om zich naar hun voorbeeld te gedragen, moest hij dat weer. De rode kater had niet verwacht dat het Raindance was die uiteindelijk voor hem zou komen staan. Dat ze zelfs de naam Icestorm over haar lippen liet rollen deed iets in hem knappen. De kater begon te lachen, maar niet zoals je dat van hem gewend was. "Oh Raindance, Icestorm heeft mij precies waar ze me hebben wil!" schreeuwde hij recht in haar gezicht, waarna hij naar voren sprong, haar met al zijn kracht een zet gaf om haar opzij te douwen en vervolgens verdween in het bos. Stelletje onnozele mousebrains. Als hij nu niet afkoelde had hij straks bloed aan zijn poten. En waar stonden die oh zo dappere ThunderClan katten van hem dan..


WORDS ### TAGS Dog NOTES None



Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 12:50

Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 V9y2R1j

Dogdance stond met vernauwde ogen achter Silverfang, de bescherming van haar charmante heer zoekend terwijl ze nog doodkalm doorging met erg gevaarlijke blikken naar Firestar te zenden. Silverfang stelde zich weer op als de pacifist, zoals altijd, maar Dogdance irriteerde zich er niet aan, ze bleef achter hem staan, voor de zekerheid. Het feit dat de clanleader eruit had gezien alsof hij haar keel eruit wou scheuren en haar wilde verbannen, had haar meer beangstigd dan dat ze toe wilde geven, nu haar initiële woede was weggedreven. De woorden van Firestar lieten haar lichtjes sissen van woede, maar voordat zij wat uit kon brengen, was het Raindance die wat zei. "Je ziet de problemen van degenen die dichtbij je staan te duidelijk, maar je bent blind voor degenen die maar Clanleden voor je zijn."Ze ging voor Firestar staan. In haar ogen branden plots woede. "Leader...Een Leader die zich met zijn eigen leven bezighoudt en de clan als een bijzaak zien...Een vervelende bijzaak...Is het niet?de laatste woorden waren sinister en vals. "'Je hebt gelijk, de Starclan heeft zich heel erg vergist...Bluestar had zich vergist...Icestorm helaas ook" Dogdance's nekharen gingen recht overeind bij de woorden van Raindance. Dat was nog veel verder dan zij was gegaan. Ze had gespeeld met de gedachte om Icestorm erbij te halen, maar ze had het gelaten. Er leek dan ook iets te knappen bij de clanleader, een kille lach ontsnapte uit zijn mond die haar deed denken aan katten waaraan ze niet meer wilde denken. Huiverig drukte ze haar pels dus ook even tegen die van Silverfang, iets ineengekrompen door de uitbarsting. Ze kon geen woord uitbrengen. Misschien maar beter ook.  


We are siamese if you please <3
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindance
Member
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 15:16

Haar woorden hadden duidelijk iets laten knappen en ze voelde ziich ergens knap. Maar haar leader begon te lachen.was. "Oh Raindance, Icestorm heeft mij precies waar ze me hebben wil!"schreeuwde hij en duwde haar weg.waarna hij in het bos verdween. Raindanc liet zich niet uit het veld slaan. "Gestoorde gek...het leaderschap was vast iets te veel voor hem.speelde hij toneel of is hij opeens weer een kittypet?" Deze woorden sprak ze met een normale stem en het was eerder een vraag.ze keek de anderen aan.


Otc:dit is nu letterlijk I set Fire to the Rain


Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Imw

I want to be your friend.
               But I don't dare...

               I want to be your company.
               But I never can.

              I want to find you.
              But I'm too afraid to lose you.
               
               
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 15:55

Silverfang zag de haat in de groene ogen van Firestar. Dit was hem zo vreemd dat het leek alsof hij voor een volledig ander persoon stond. Er vormde zich een knoop in zijn maag, maar hij liet zich niet kennen en knikte schamper toen Firestar zei dat hij niet mee ging. Prima, misschien was het ook maar goed dat hij even met rust werd gelaten. Hij was zonet aangevallen door twee warriors. Nee, maak daar drie van. Silverfang keek om naar Raindance toen die plots woest opstond en Firestar woorden toebeet die ver over de grens gingen. ”Raindance!” siste de deputy gefrustreerd in een poging de poes tot stilte te manen. Ze maakte het op deze manier alleen maar erger en de situatie escaleerde opnieuw. Silverfang’s pels schoot recht overeind toen hij de maniakale lach van Firestar hoorde. Dogdance drukte zich huiverend tegen hem aan en terwijl hij zijn spieren aanspande om haar te beschermen, sprong Firestar naar voren en duwde hij Raindance aan de kant. Hij verdween tussen de dorre, kale struiken en liet het groepje achter met een geladen sfeer. Om de spanning nog wat te verhogen voegde Raindance er nog een laatste opmerking aan toe. ‘Gestoorde gek...het leaderschap was vast iets te veel voor hem.speelde hij toneel of is hij opeens weer een kittypet?’ Op dat moment was Silverfang er klaar mee. Met een ruk draaide hij zich om naar Raindance en ontblootte hij in een kwade grauw zijn scherpe tanden. ”En nu is het genoeg, Raindance! Zo praat je niet over je leader,” riep hij streng. ”Toon wat respect of je bent geen haar beter.” Hij zwiepte even geïrriteerd met zijn staart en draaide zich toen weer van haar weg om zijn kalmte terug te vinden. Het was niet eerlijk om zijn frustratie op haar te uitten, ook al had ze zich dan misschien misdragen. ”Kom we gaan terug naar het kamp,” zei hij toen op een wat rustigere toon. ”Ik probeer later wel met Firestar te praten.” Hij liet zijn blik even naar Dogdance glijden, en toen de richting op waar de vlammende pels van Firestar was verdwenen. De ongerustheid om zijn leader overschaduwde zijn uitdrukking. Silverfang was misschien wel de enige die de pijn in Firestar’s ogen had kunnen zien toen Raindance Icestorm had genoemd. Hij gaf er nog steeds om, en dat bracht Silverfang de hoop dat zijn vriend nog niet volledig van het pad was geraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 16:30

Firestar moest lachen, lachen met haar woorden. "Ze kiezen zo weer een nieuwe uit en ik kan niet zeggen dat ik je geen gelijk geef. Misschien hebben ze wel een fout gemaakt door mij te kiezen. Zie je, StarClan maakt dat soort fouten wel vaker," Even klemde ze haar tanden op elkaar. Toch waren haar ogen zacht en leken ze niet echt de woede uit te stralen die ze had willen tonen. Snowdrop schudde haar kop even. "Het was niet Starclan die een fout heeft gemaakt," murmelde ze zwakjes. "Dat was jij," ”Wat is hier aan de hand?” Snowdrop huiverde. Silverfang. Fijn echt, gewoon super. Deze dag kon niet beter gaan. "Je partner liep tegen me aan, dus zei ik dat ze de volgende keer beter op moest letten. Het één leidde tot het ander en nu zijn we al een tijdje bezig elkaar te beledigen op alle mogelijke manieren. De argumenten beginnen een beetje op te raken eerlijk gezegd," De grijswitte kattin deed een stap naar achter, zodat ze zich naast Dogdance kon voegen. Ergens voelde ze zich veiliger bij Silverfang. Hij was een goede vriend, iemand waar ze op kon vertrouwen. "Jij begon het gesprek met dat ik uit m'n doppen moest kijken en beledigde de herinnering van de Skyclan, je deputy en je clangenoten." Zei Dogdance. Snowdrop keek haar bezorgd aan. Ze wist hoe gevoelig de Skyclan bij haar lag, dat had ze zelf ondervonden een paar dagen terug toen ze het over de kits hadden. De grijswitte kattin drukte haar neus even tegen Dogdance, alsof ze haar wilde troosten. "Je hebt gelijk," zei ze zwakjes waarna ze haar kop terug wegtrok en zich terug oprichtte. "Ik heb nooit gezegd dat ik niet de eerste was die sprak, Dog," Vervolgde Firestar op haar deel van het verhaal. Snowdrop slikte even. ”Kijk, we zijn allemaal moe en gefrustreerd van de honger. Laten we, als de beledigingen toch klaar zijn, voor nu terug naar het kamp gaan en dit hele gedoe ff vergeten,” De jonge kattin zuchtte. "Ga maar, Silverfang. Neem iedereen mee. Ik zie jullie ooit nog wel eens in het kamp," De rode kater draaide zich om. Ze dacht dat het over was, voorbij. Ze had het bij het verkeerde eind. "Je ziet de problemen van degenen die dichtbij je staan te duidelijk, maar je bent blind voor degenen die maar Clanleden voor je zijn." Zei de kattin genaamd Raindance. Wel meteen kwam Snowdrop in beweging. Ze liet Dogdance achter zich en stapte behoedzaam op de kat af. "Leader...Een Leader die zich met zijn eigen leven bezighoudt en de clan als een bijzaak zien...Een vervelende bijzaak...Is het niet?" Even siste de grijswitte kat. "Je hebt gelijk, de Starclan heeft zich heel erg vergist...Bluestar had zich vergist...Icestorm helaas ook" Het leek wel alsof Raindance haar raakte. Een schok ging door haar heen en het leek wel alsof de grond vanonder haar poten wegzakte. Firestar begon te lachen. Zijn tonen klonken als doornen in haar oren. "Oh Raindance, Icestorm heeft mij precies waar ze me hebben wil!" De kater sprong tegen de aanvallende warrior aan, wel meteen sprong Snow naar achter. Haar ogen groot van schok, waar een kleine goudgele vlam in brandde. "Gestoorde gek...het leaderschap was vast iets te veel voor hem.speelde hij toneel of is hij opeens weer een kittypet?" Snowdrop siste en draaide zich naar haar om. ”En nu is het genoeg, Raindance! Zo praat je niet over je leader. Toon wat respect of je bent geen haar beter.” Snowdrop keek even van Silverfang naar Raindance. ”Kom we gaan terug naar het kamp,” zei hij. ”Ik probeer later wel met Firestar te praten.” De grijswitte kattin stapte naar voren, haar blik gericht op de plaats waar haar leader was verdwenen. Ze twijfelde achter hem aan te gaan, al sluipend, om zeker te zijn. Toch wist ze dat dat geen goed idee zou zijn. "Silverfang," zei ze, haar ogen gericht op de grijze kater. "Moet ik even gaan kijken?" Haar stem klonk onzeker, toch luid genoeg zodat de kater het kon horen.


Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindance
Member
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 17:09

Ze snapte het niet, deed ze eens eindelijk wat..Was het weer niet goed. De woorden van Silverfang drongen in een klap door haar heen, vooral de laatste...[i]'geen haar beter'[/i. Tranen klommen in haar ogen en ze beet op haar lip. Silverfang zei dat ze beter terug konden gaan e dat hij later wel met Firestar sprak. Raindance draaide zich om en verdween de andere kant op. Later vervolgde ze haar weg rennend, terwijl de tranen over haar wangen gleden. Ze had gefaald...Nooit meer zou ze praten. Firestar mocht van haar part stikken in zijn gedrag.


Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Imw

I want to be your friend.
               But I don't dare...

               I want to be your company.
               But I never can.

              I want to find you.
              But I'm too afraid to lose you.
               
               
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Fires and Dogs don't mix {Firestar}   Fires and Dogs don't mix {Firestar} - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 0:13

Met vertroebelde, afwezige ogen bleef hij nog even naar de richting op kijken waar Firestar zojuist verdwenen was, maar zijn blik werd er van losgetrokken toen hij Raindance opeens weg zag rennen. Hij keek haar even ongerust na, en zag nog net de gepijnigde blik op haar gezicht voordat ze uit het zicht verdween. Daar schrok hij even van. Ze had net nog kwaad gesproken over Firestar, Silverfang had niet gedacht dat hij met zijn woorden haar aan het huilen zou brengen. Hij wist dat het rechtvaardig was, maar voelde zich er toch schuldig over. Hij had misschien in zijn frustratie niet zo naar haar moeten uitvallen.. 'Silverfang.' De zachte stem van Snowdrop drong vaagjes tot hem door en hij keek haar kant op. 'Moet ik even gaan kijken?' vroeg ze toen, niet helemaal zeker van zichzelf. Ze doelde waarschijnlijk op Firestar, en de zilvere kater schudde even zijn hoofd. "Nee, ik denk dat we hem beter even met rust kunnen laten," zei hij, waarna hij stil was en toen met een vragende blik de witte katin weer aan keek. "Maar, zou jij misschien met Raindance willen praten?" vroeg hij vervolgens. Dat zou Snowdrop, als poezen onder mekaar, vast iets beter afgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fires and Dogs don't mix {Firestar}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: