You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:11

You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} V9y2R1j
(Als mensen zich zo geneigd voelen, mogen ze binnen vallen)

Haar ogen vlamden op in een zekere woede terwijl ze met vlugge passen het spoor volgde van een maar al te bekende kater. Haar ogen had ze vernauwd tot dunne spleetjes. Daar zag ze hem, zijn zilverige pels sneed toch wel fel af tegen de witte sneeuw. Zonder woorden vuil te maken versnelde ze haar pas en dook ze voor hem op. Haar poot schoot uit, vol tegen zijn kaak. En toen kwamen de woorden pas los. "Jij door de Starclan verdomde idioot." Siste ze. Dogdance stond niet boven huiselijk geweld*

*De schrijver van deze post deelt deze mening absoluut niet en wil benadrukken dat ze absoluut tegen huiselijk geweld is. :'D  


We are siamese if you please <3
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 22:33

Op het moment dat hij zijn partner op hem af zag stappen, met haar pels opgezet en die oh zo bekende blik in haar ogen, wist Silverfang al dat het foute boel betekende. Het probleem was echter dat hij niet wist wat hij fout had gedaan en de klap op zijn kaak kwam dan ook als een verrassing. Versuft keek hij Dogdance aan. ”Wa..?” vroeg hij verrast, niet eens in staat om op zijn kop te draaien om haar poot te vermijden. Niet dat hij heel hard was aangekomen, want ondanks zijn magere gestalte, had hij nog altijd een pantser van sterke spieren onder zijn pels zitten. ‘Jij door Starclan verdomde idioot,’ siste te. Wat was zijn lieftallige toch weer origineel in haar woordkeuze. Hij grijnsde om haar oh zo romantische charmes. ”Ik houd ook van jou,” antwoordde hij sarcastisch. De kater nam plaats op de grond en keek haar met een zo’n onschuldig mogelijk gezicht aan. ”Wat heb ik gedaan?” vroeg hij toen, oprecht onwetend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 22:41


Dogdance keek de kater met een licht opgetrokken neusje aan, proberende haar blik hooghartig en kwaad te houden. Maar om eerlijk te zijn, het aangezicht van Silverfang maakte dit sowieso al moeilijk. ”Ik houd ook van jou,” antwoordde hij sarcastisch. "Ik ook van jou," miauwde Dogdance droogjes terug, eventjes schamper snuivend om toch aan te geven dat de kater wel zeer zeker niet vergeven was voor zijn zondes. ”Wat heb ik gedaan?” Vroeg hij vervolgens. "Waarom, lieve Silverfang, zat ik gisternacht met drie kittens die doodsbang waren dat het Thunderclan kamp boven hun hoofd zou instorten omdat het onweerde? Zoals het Skyclan gebied?" Miauwde de poes, haar toon weer scherp. "Zijn ze niet wat jong om blootgesteld te worden aan zulke angsten?" Ze vernauwde haar ogen en keek de kater afwachtend aan.


We are siamese if you please <3
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 23:16

Silverfang kromp lichtelijk ineen toen hij de verklaring van Dogdance hoorde en dat gaf eigenlijk meteen aan dat hij wist dat hij schuldig was. Een beetje ongemakkelijk begon hij te grijnzen. ”Eh.. Ik heb ze misschien iets over Skyclan verteld ja,” mompelde hij. Hij deed geen poging zichzelf te verdedigen, de kater was zich er toch wel van bewust dat dat zinloos was. Zijn bleekgroene ogen werden iets serieuzer. ”Heb ik ze nachtmerries bezorgd? “ vroeg hij toen ongerust. Dat was niet zijn bedoeling geweest, maar soms faalde hij een beetje in het vaderschap. In ieder geval wat dat soort dingen betrof, hij was te makkelijk en zwichtte veel te snel onder die grote smekende kittenogen als ze iets van hem wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 23:23

You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} V9y2R1j
Dogdance's ogen vernauwden zich onmiddellijk toen ze zijn reactie zag. Die kleine, schuldige pas achteruit, die zei haar genoeg. Ze kende de kater veel langer dan vandaag. "Eh.. Ik heb ze misschien iets over de Skyclan verteld ja," mompelde de kater. "Misschien?" reageerde Dogdance sceptisch, waarna ze diep zuchtte, haar poot met lichte spijt langs zijn kin wrijvend. "Waar zat je verstand.." murmelde ze zachtjes, haar ogen spraken boekdelen over het feit dat ze al spijt had van haar geweld. ”Heb ik ze nachtmerries bezorgd?“ Vroeg Silverfang bezorgd. Dogdance sloeg haar blauwe ogen op naar Silverfang. "Eerder dagmerries, ze werden wakker van het onweer en waren bang dat Thunderclan zou verdwijnen." Miauwde de poes, haar toon serieus en gevuld met een licht verwijt.



We are siamese if you please <3
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 16:25

Silverfang liet schuldbewust zijn oren hangen toen hij hoorde dat de kits zo bang waren geweest. Hij had ze nooit over de brand moeten vertellen. ”Sorry,” verontschuldigde hij. ”Ik had ze dat nog niet moeten vertellen. Maar, ze waren zo nieuwsgierig over Skyclan, je had ze moeten horen.” Hij glimlachte een beetje bij de herinnering en trok zijn oren omhoog toen hij Dogdance weer aankeek. ”Ik hoop dat ze je niet al te wakker hebben gehouden?” vroeg hij toen met opgetrokken wenkbrauwen. Hij vond het nog steeds niet prettig dat hij in de warriors den moest slapen, terwijl zij in de nursery lag, maar er was simpelweg niet genoeg plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 1:01

You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} V9y2R1j
Zwijgend legde Dogdance haar kop in de holte van Silverfang's hals, luisterend naar zijn rustgevende hartslag. ”Ik hoop dat ze je niet al te wakker hebben gehouden?” Vroeg deze. Dogdance schudde haar kopje zachtjes. "Viel mee.." murmelde ze zachtjes, haar staart rond die van Silverfang krullend. Maar hierna maakte ze zich weer van zijn lichaam en keek ze hem met licht bezorgde en angstige ogen aan. "Wat is er met Firestar..?" Murmelde ze zachtjes, haar oren naar achter gelegd.


We are siamese if you please <3
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimema 28 apr 2014 - 19:00

Liefkozend leunde hij zijn kop even tegen de hare toen ze zich tegen hem aan nestelde, blij dat het hem vergeven was en hij nog niet de titel slechtste vader ooit hoefde te dragen. Of dat ook voor zijn vaardigheden als deputy gelde was nog niet helemaal zeker. Silverfang voelde een schuldbewuste steek door zich heen gaan toen Dogdance zich terugtrok en zachtjes vroeg wat er met Firestar aan de hand was. Het bleef de clan niet onopgemerkt, Firestar gedroeg zich de laatste tijd anders, vreemd. "Ik weet het niet," gaf Silverfang eerlijk toe, terwijl er een terneergeslagen uitdrukking op zijn gezicht verscheen. Hij had eerst gedacht dat het door de strenge leafbare kwam, maar onderhand begon hij aan die theorie te twijfelen. Zijn vriend was zichzelf niet meer, en het naarste was nog dat hij niet wist hoe hij hem kon helpen. "Hij gedraagt zich de laatste tijd zo humeurig," mompelde hij, nog op zijn zachts uitgedrukt. "Misschien komt het door de spanning tussen de clans." Je kon aan de uitdrukking in zijn ogen zien dat hij dat niet geloofde, maar op het moment wist hij even geen andere verklaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 1:14


Dogdance's blik werd iets scherper toen ze Silverfang's ongeloof zag in zijn eigen woorden. Ze beet eventjes lichtjes op haar lip, haar kaken net genoeg aandrukkende om kleine deukjes te maken in het zachte vel. "Silverfang.. je gelooft zelf niet in je woorden," miauwde de poes langzaam. Ze kende Silverfang veel te goed om de kleine dingetjes niet te zien. "Dus waarom zie je de noodzaak om tegen me te liegen?" Een steek van verdriet ging door haar heen terwijl ze de woorden uitsprak. Ze besloot door te drukken. "Je vriend benoemde je overigens met die woorden 'die partner van je', mocht je het willen weten. En oh ja, dreigde me te verbannen." Ze beet weer op haar lip, harder deze maal en de snelheid waarmee haar staart heen en weer zwiepte gaf aan dat ze meer van slag raakte.  


We are siamese if you please <3
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 11:37

Natuurlijk had ze hem meteen door. Het verbaasde hem hoe goed ze hem kon lezen, soms zelfs beter dan hij zelf kon. Hij was een open boek bij haar, niet in staat om zijn gevoelens voor haar te verbergen. 'Dus waarom zie je de noodzaak om tegen me te liegen?' vroeg ze gekwetst. Hij schudde even zijn hoofd en sloeg zijn staart om haar heen. "Ik weet zelf niet eens wat er met hem aan de hand is.." miauwde hij eerlijk. "En ik wil niet dat je je er druk om maakt." Hij probeerde weer te glimlachen, maar zijn uitdrukking betrok toen hij hoorde wat Firestar had gezegd. "Wat?" vroeg hij ongelovig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 22:10

Dogdance's staart zwiepte geagiteerd hee en weer. Ze hield niet van deze discussies, maar hij moest gevoerd worden... "Ik weet zelf niet eens wat er met hem aan de hand is.." miauwde Silverfang en Dogdance kon deze keer aan hem zien dat hij de waarheid sprak. "En ik wil niet dat je je er druk om maakt." Dogdance lachte even schamper. "Nogmaals Silverfang, ik ben geen kitten die beschermd hoeft te worden van wat er om me heen gebeurt." Miauwde ze. Dit beschermende gedrag begon al heel, heel erg snel vervelend te worden. "Wat?" Reageerde Silverfang ongelovig op haar andere woorden over Firestar. "Je hoorde me wel," reageerde Dogdance. Het feit dat ze niet wist aan wiens kant Silverfang stond en wie hij dus geloofde, maakte haar ongemakkelijker dan ze toe wilde geven.


We are siamese if you please <3
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 0:24

Verward schudde Silverfang even met zijn kop. "Ik kan gewoon niet geloven dat hij heeft gedreigd je te verbannen," zei hij ongelovig. Waarom zou Firestar dat doen? Er zat toch zeker geen waarheid in dat dreigement? Dat zou hij niet kunnen maken, hoe humeurig hij op het moment dan ook mocht wezen. Dogdance betekende teveel voor hem, Silverfang zou het niet toelaten.. Van frustratie boorde de kater even zijn nagels in de grond, niet wetende hoe hij anders moest reageren op dit plotselinge ongewone nieuws van zijn vriend. "Waarom zou hij dat doen..?" mompelde hij er afwezig achteraan, terwijl er een verontruste frons op zijn knappe kop verscheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 0:38

"Ik kan gewoon niet geloven dat hij heeft gedreigd je te verbannen," Miauwde Silverfang ongelovig en Dogdance keek weg, haar blik licht nukkig. "Geloof 't maar wel." Mompelde ze. "Waarom zou hij dat doen..?" Mompelde Silverfang afwezig. Met deze woorden legde Dogdance haar oren ook nog eens nukkig plat. "Omdat ik hem een kittypet noemde.." Mompelde de poes, als een kind die niet toe wilde geven dat ze snoep uit de kast had gestolen.



We are siamese if you please <3
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}   You Starclan forsaken idiot! {Silverfang} Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 16:22

Silverfang liet even verrast zijn oren omhoog schieten en keek haar aan met een je-weet-dat-je-dat-niet-moet-doen blik. Vervolgens schudde hij grinnikend met zijn hoofd. "Fire is al zo vaak een kittypet genoemd, dat zou hem onderhand niet zoveel meer moeten doen," zei hij, vanuit ervaring sprekend. Hoe vaak hij in het begin wel niet de woorden 'rogue' of 'buitenstaander' naar zijn oren had gekregen. Zelfs nu nog, omdat hij als voormalig Skyclan kat deputy was geworden. Er waren nou eenmaal katten die je dan in twijfel trokken, of dachten dat ze je er mee konden kwetsen, maar gaandeweg leerde je je daarvoor af te sluiten. Zo lang je zelf maar wist dat je loyaal aan je clan was, daar ging het om. Firestar was daar het perfecte voorbeeld van, en Silverfang kon zich niet voorstellen dat hem beledigen met kittypet genoeg was om hem zo kwaad te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You Starclan forsaken idiot! {Silverfang}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: