Bored all the way - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bored all the way

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Timekit.
Member
Bored all the way - Pagina 2 DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: Re: Bored all the way   Bored all the way - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 22:15



Hazelkit keek bedenkelijk maar hij bleef haar bemoedigend aankijken. Snapte ze het niet? Zouden meerdere katten zijn manier van denken niet snappen? Gelukkig keek ze al best snel weer vrolijk. ''Haha, je hebt gelijk, en weet je, ik hoop dat dat eigenlijk nog heel lang gaat duren.'' zei ze. "Tuurlijk gaat dat nog heel lang duren, eerst moeten we ze nog trots maken, goede warriors worden" grijnste hij. ''En tot die tijd vermaak ik me wel.'' ging ze door. "Klopt" lachtte hij. Hij keek even op. "Wil je anders vanavond naar silverpelt kijken. Dan haal ik je op bij je nest en dan gaan we voor de Nursery kijken" zei hij zacht. "Silverpelt laat je ouders niet zien" niet zoals zij zich herrinnerde. "Maar het laat je wel zien hoe mooi Starclan is" zei hij zacht. Of teminste, dat geloofde hij. Hij keek haar blij aan.


Bored all the way - Pagina 2 1zfkbw2
Bored all the way - Pagina 2 Gx8LFxhBored all the way - Pagina 2 GMVTh2GBored all the way - Pagina 2 BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelkit
Member
Bored all the way - Pagina 2 DPKsfdL
Roos
37
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Hazelkit
BerichtOnderwerp: Re: Bored all the way   Bored all the way - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 13:57

Timekit begon zachter te praten, alsof hij zich toch realiseerde dat het écht nog heel lang ging duren voor hij zijn oude clan zou terug zien. Maar in plaats van verdriet zag Hazelkit blijheid op zijn gezicht. ''Wil je anders vanavond naar Silverpelt kijken? Dan haal ik je op bij je nest en dan gaan we voor de nursery kijken.'' Zei hij. ''Silverpelt laat je ouders niet zien, maar het laat je wel zien hoe mooi starclan is.'' Vervolgde hij zacht. Het idee leek Hazelkit heel leuk, maar wat hij precies bedoelde? ''Je bedoelt dat Silverpelt verhalen verteld?'' Vroeg ze voorzichtig. Ze was een beetje bang dat het een stomme vraag was. ''Maar het lijkt me wel leuk, hoe het ook word gedaan.'' Glimlachte ze.


[img]Bored all the way - Pagina 2 2hyvqxg[/img]
being clumsy is just awesome ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit.
Member
Bored all the way - Pagina 2 DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: Re: Bored all the way   Bored all the way - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 13:00


''Je bedoelt dat Silverpelt verhalen verteld?'' vroeg de poes. Hij keek haar vragend aan. Wist ze niet wat Silverpelt was? ''Maar het lijkt me wel leuk, hoe het ook word gedaan.'' bevestigde ze dat. Timekit keek haar ongelovig aan. "Weet je niet wat Silverpelt is?" vroeg hij. Elke poes vertelde dat toch aan haar kittens. "Als het laat is wordt de lucht donker en komen en miljoenen sterren, dat is Silverpelt" zei hij. "Mijn moeder zei dat Starclan er zo iets zag volgens de clans" ging hij door. Hoe kon het dat zij dat niet wist.


Bored all the way - Pagina 2 1zfkbw2
Bored all the way - Pagina 2 Gx8LFxhBored all the way - Pagina 2 GMVTh2GBored all the way - Pagina 2 BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelkit
Member
Bored all the way - Pagina 2 DPKsfdL
Roos
37
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Hazelkit
BerichtOnderwerp: Re: Bored all the way   Bored all the way - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 19:19

Na haar antwoord keek Timekit haar ongelovig aan. ''Weet jij niet wat silverpelt is?'' Vroeg hij verbaast. Beschaamt keek Hazelkit naar de grond. Ze had inderdaad geen idee, het klonk als een naam. ''Als het laat is word de lucht donker en komen er een miljoen sterren, dat is silverpelt.'' Legde Time uit. Nu voelde Hazelkit zich nog dommer. Ze had er wel van gehoord, maar ook toen dacht ze dat het een poes was of iets. ''Mijn moeder zei dat starclan er zo iets uitzag volgens de clans.'' Nog steeds keek de kater ongelovig naar de witte kit. ''Oh, uhm, sorry.'' Mompelde Hazelkit beschaamt. Ze had er eigenlijk geen zin meer in nu, aangezien ongelooflijk had geblunderd, maar aan de andere kant leek het haar ook heel mooi. ''Dat, uhm, ja, dat lijkt me wel leuk.'' Zei ze, een beetje twijfelend. De sfeer werd wat ongemakkelijk, en ze wist niet zo goed wat ze moest doen. ''Dus vanavond hè?'' Glimlachte ze en ze probeerde de sfeer weer te verbeteren.


[img]Bored all the way - Pagina 2 2hyvqxg[/img]
being clumsy is just awesome ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit.
Member
Bored all the way - Pagina 2 DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp:    Bored all the way - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 1:04

Een clankat die nog nooit van Silverpelt gehoord had. In Skyclan had hij het vaak horen klinken door de Nursery van de queens tegen hun kittens. Gewoon omdat het zo mooiwas. Hij had er ook vaak naar gekeken nadat het gebeurd was met Skyclan en voor hij in Riverclan was gekomen. Hij voelde zich veilig dan, alsof de katten die in Starclan waren dan dichterbij waren en je beschermde. Hij zuchtte even. ''Oh, uhm, sorry.'' klonk Hazelkit beschaamt. Hij keek haar aan. "Het maakt niet uit" glimlachte hij vriendelijk. ''Dat, uhm, ja, dat lijkt me wel leuk.'' Waarom klonk ze zo twijfelend? Leek het haar niet leuk meer? Als ze het eenmaal zag dacht ze daar vast anders over. ''Dus vanavond hè?'' vroeg ze. hij glimlachte even. "Ja, ik kom je halen bij je nest dan" zei hij. Hij keek haar aan en duwde haar kopje wat hoger door met zijn poot onder haar kin te gaan. Hij wou niet dat Riverclan met een gebogen hoofd liep. "Ik beloof je dat je het mooi zal vinden" zei hij en keek om. "Maar nu ga ik opzoek naar Dawnstar, ik zie je vanavond okey?" vroeg hij voor hij opstond en haar een laatste blik gunde voor hij weg trippelde.

~Topic uit~


Bored all the way - Pagina 2 1zfkbw2
Bored all the way - Pagina 2 Gx8LFxhBored all the way - Pagina 2 GMVTh2GBored all the way - Pagina 2 BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelkit
Member
Bored all the way - Pagina 2 DPKsfdL
Roos
37
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Hazelkit
BerichtOnderwerp: Re: Bored all the way   Bored all the way - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 17:23

Gelukkig, Timekit glimlachte, hij vond haar niet dom. ''Het maakt niet uit.'' Zei hij vriendelijk. ''Ja ik kom je halen bij je nest dan.'' Beantwoorde de kater haar vraag. Hazel voelde hoe hij haar hoofde optilde, en dwong haar in zijn ogen te kijken. ''Ik beloof dat je het mooi zal vinden.'' Miauwde hij. Hazelkit moest glimlachen. Ze vond hem leuk, hij was de eerste kit die haar niet graag verdrietig zag. Meestal lieten de andere kittens haar met rust als ze ergens mee zat. Ze lieten haar zoiezo wel met rust. ''Ik ben benieuwd.'' Zei ze, ''Maar eigenlijk twijfel ik er niet aan.'' Ze zag Timekit omkijken, en keek naar de plek waar hij keek. ''Maar nu ga ik opzoek naar Dawnstar, ik zie je vanavod okey?'' Vroeg hij. Heel even was de kit teleurgesteld, ze wou nog even spelen, maar misschien vond hij haar te druk en wou hij even rust. ''Ja is goed, ik heb er zijn in.'' Glimlachte ze en dat was waar. Ze kon niet wachten tot ze weer met Timekit kon spelen, en natuurlijk de prachtige sterrenhemel zien. Timekit stond op, gunde haar nog een laatste blik toe en trippelde toen weg, opzoek naar de leider. Even keek Hazelkit hem na, maar al snel stond zij ook op en liep weg.

(topic uit)


[img]Bored all the way - Pagina 2 2hyvqxg[/img]
being clumsy is just awesome ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bored all the way
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: