Ciamoraworld



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ciamoraworld

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Xana
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 21:00

Ciamoraworld 21262r5

Naam: Ciamoraworld
Soort: RPG
Onderwerp: Ciamora is een prachtig fantasieland met vijf verschillende stammen...

Inleiding


Met grote ogen van angst rende Ariana tussen de donkere bomen van het bos. Ze was op de vlucht, op de vlucht voor de Duisteren.
Haar ketting bedeltjes ringden erg luid. ʻIk moet nog even door anders breng ik de jongen in gevaar.ʼ Zei ze zacht tegen zichzelf. Ze kwam uiteindelijk uit bij een smal beekje. De stroom was sneller dan normaal. ʻAls dit maar goed gaat...ʼ Achter haar hoorde ze geritsel. Ze liet het mandje rustig in de beek dobberen. Ze legde een van haar kettingen op het kleine slapende kindje. Als laatste duwde ze het mandje weg voordat de Duisteren haar arm grepen. ʻWaar is het kindʼ Zei een van de mannen. Zijn gewaad was zo zwart dat het leek alsof hij een grote schaduw was. ʻWelk kind?ʼ Vroeg Ariana. ʻDoe niet alsof je het niet weet. We weten dat jij de zoon van de koning hebt meegenomenʼ Zei het zwarte figuur. ʻOké, Navar ik heb hem meegenomen maar alleen omdat ik hem wil beschermen jij zou hem toch vermoordenʼ Zei Ariana woedend. ʻWat!! Vermoorden hij zou een grote koning kunnen worden.ʼ Zei Navar ʻJa, koning van de Duisteren zeker!ʼ Dit keer zei Ariana de woorden alsof ze ze zo vies vond dat ze het bijna niet kon zeggen. ʻDe Duisteren hebben meer macht! Hij zou heel Ciamora kunnen veroveren als hij dat zou willen!ʼ Zei Navar. De andere Duisteren begonnen Ariana in te sluiten. Arianaʽs gezichtuitdrukking was woedend. ʻDit zal jullie wel verassenʼ Haar oren begonnen groter en hariger te worden, ze begon op vier poten te lopen, ze was veranderd in een luipaard. ʻWe wisten allang dat jij een Asara was. Wachters pak de muilkorf en pak haar!ʼ Ariana werd meegesleept naar het Graval kasteel. ʻDe jongen is tenminste veiligʼ Zei ze zacht. Toen sloot ze haar ogen voor een lange tijd en opende ze weer ze lag in de kerker! Ariana was gevangen genomen. Nu was de laatste hoop nog dat de jongen de Duisteren zou verslaan...

Een oorlog is ontstaan tussen de Duisteren en de Asara's, waar de andere 3 stammen ook last van krijgen. David moet samen met Sofie zorgen dat die oorlog stopt, en alles weer wordt als vroeger. Maar het plan loopt in de soep als Sofie erachter komt dat haar element Duister is en ze zich bij de Duisteren wil voegen...

Link: http://ciamoradome.actieforum.com/

------------------------------------------------------------
EDIT:
Alsjeblieft nog geen commentaar op dingen die er slecht uitzien, hij is nog niet af!!


MVG,
Pien


Ciamoraworld Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫


Laatst aangepast door Xana op zo 27 feb 2011 - 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Ciamoraworld Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 22:51

Daarom post je het hier.
Voor commentaar.
En ik ben niet blij met hoe het logo eruit ziet. Dat stoot af. Pixelig, gemaakt met paint, slechte kwaliteit en te groot. Misschien is het beter om wat beter te zoeken naar een goed plaatje of misschien anderen om hulp te vragen Wink
Ik laat het daar maar even bij voor nu Wink


Ciamoraworld RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 23:25

Ja, maar dat soort commentaar dat jij levert is goed, weetje. Aan dat advies heb je wat, je hebt niks aan dit soort advies:

"Lelijk logo!"
"Vaag verhaal"

Dankje voor je tips!

P.S.: Owlpaw is de maker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 10:19

De banner ziet er inderdaad niet uit, sorry. xD
En.. Ik stoor me een beetje aan het beginverhaaltje.
Xana schreef:
Rennend door het Duistere bos, liep Ariana te rennen voor de Duisteren.

Dit is zo dubbelop, misschien kan je dat iets veranderen?
Bv. Met grote ogen van angst rende Ariana tussen de donkere bomen van het bos. Ze was op de vlucht, op de vlucht voor de Duisteren.
Ofzoiets. xD

&
Xana schreef:
Dit keer zei Ariana de woorden alsof ze ze zo vies vond dat ze het bijna niet kon zeggen.
Dit is ook een beetje vaag. Misschien kan je een andere bewoording gebruiken. Bijvoorbeeld spuwen:
'Ja, koning van de Duisteren zeker!ʼ spuwde Ariana vol afschuw.

Sorry, het ziet er een beetje betweterig uit dat ik je tekst verbeter, maar ik neem aan dat de inleiding erg belangrijk is. Verder vind ik het verhaal op zich wel goed bedacht. Mensen die in dieren kunnen veranderen is altijd leuk en de Duisteren maken de RPG spannend. Wel heb ik nog een vraagje, gaat het alleen om die David en Sophie?



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 10:51

Nee hoor, het is juist fijn dat je het verbeterd, het zou vervelend zijn iedereen het opmerkt, erom lacht en het zo laat staan.
Het was mij ook al opgevallen, maar ik ben vergeten het aan Owlpaw te melden... X3


Ciamoraworld Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Ciamoraworld DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 11:38

*Kuch... Kuch*
Ik weet dat het logo wat lelijk id, maar ik zal er zo snel mogelijk iets aan doen. Littlekit, kan je er misschien wat aan knutselen, ik ben namelijk erg slecht in dat soort dingen.
verder vind ik de site wel goed, dat is mijn mening.


Ciamoraworld 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 11:49

Is goed hoor. Wil je dan wel even in me topic neerzetten wat je precies wilt en welke plaatjes er allemaal bij moeten?

En Xana; ik ben blij dat ik kon helpen. Wink



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Ciamoraworld DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimevr 4 maa 2011 - 21:16

Ik heb de inleiding veranderd en willen jullie hier neer zetten als je lid bent geworden en wie je dan bent.


Ciamoraworld 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 20:26

Helaas kan ik de komende 3 weken het verhaal niet zo bijwerken, sorry iedereen!


Ciamoraworld Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 20:03

Is misschien één van jullie Flame of Ilja, ze komen niet echt online en ze hebben bijna niets gedaan. Het is niet echt leuk voor de site om zo'n gebruiker te zien. Dat wilde ik even weten..


Ciamoraworld Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Ciamoraworld Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
Ciamoraworld DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 22:07

Ik vind dat je die subfora's daaronder, gewoon in één ding moet plaatsen, anders vind ik het er veel te vol en wanordelijk uitzien.
Weet je trouwens hoe je dat doet?



Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 22:10

Nee, niet echt..


Ciamoraworld Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Ciamoraworld Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
Ciamoraworld DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 22:16

Uhm... Even nadenken...
Klik op 'Display'
Dan op 'Structure and hierachy'
Klik dan op 'Medium'



Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 22:18

Het werkt! Echt super bedankt, Dreamwave!


Ciamoraworld Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Ciamoraworld Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
Ciamoraworld DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 22:22

En die panter tussen die draken tekeningen, vind ik ook een beetje te verwarrend.
Je kunt ze beter allemaal draak laten Wink



Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 22:23

Waar bedoel je?


Ciamoraworld Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Ciamoraworld Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
Ciamoraworld DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 22:28

Wel, als ik op dat fora klik, zie ik overal tussen alle draken een zwarte panter afbeelding.



Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn?
114

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Crowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 22:44

Bedoel je als plaatje van de forums, bijvoorbeeld als er een nieuw bericht is geplaatst?


Ciamoraworld Crowpaw

Nightpaw~ Firelion~ Sealife~Crowpaw~ Amedeous~ Devil~ Midnightpaw~ Sandcloud~ Birdkit

Ik like this:


En... meld je hier bij aan!!!: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5650-forestclandiscussie-aanmeldtopic

Jummie: Ciamoraworld Requestpixel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
Ciamoraworld DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 22:51

Nee, ook zonder dat er een bericht is geplaatst zie ik die panter gewoon.



Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw
Member
Ciamoraworld DPKsfdL
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn?
114

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Crowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ciamoraworld   Ciamoraworld Icon_minitimeza 2 apr 2011 - 22:54

Hmmm, vreemd, ik zal het gelijk bewerken, maar niet vandaag. Wel bedankt voor je tips!


Ciamoraworld Crowpaw

Nightpaw~ Firelion~ Sealife~Crowpaw~ Amedeous~ Devil~ Midnightpaw~ Sandcloud~ Birdkit

Ik like this:


En... meld je hier bij aan!!!: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5650-forestclandiscussie-aanmeldtopic

Jummie: Ciamoraworld Requestpixel
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ciamoraworld
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: