Training 1 {Riverpaw. & Highfive}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Training 1 {Riverpaw. & Highfive}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Choppedpaw
Member
Training 1 {Riverpaw. & Highfive} DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Training 1 {Riverpaw. & Highfive}   Training 1 {Riverpaw. & Highfive} Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 15:05

Dit was dan zijn eerste training met zijn nieuwe mentor. De eerste had het te druk met twee, dus had Chopped een nieuwe mentor gekregen. Hij vond het prima, hij wilde immers een goede training. Hij had echter wel liever Wolfgaze of Dawnstar gehad, jammer genoeg had dat niet gekund. "Komt die Riverpaw nog?" Gromde hij lichtelijk geïrriteerd tegen Highfive. De twee zaten hier al een behoorlijke tijd, en Riverpaw was nog steeds niet komen opdagen. "Wat was je van plan te gaan doen?" Mopperde hij verder. Het was immers ochtend, en dan was deze Riverclanner niet op zijn best.


 
Training 1 {Riverpaw. & Highfive} Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Training 1 {Riverpaw. & Highfive} DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Training 1 {Riverpaw. & Highfive}   Training 1 {Riverpaw. & Highfive} Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 22:22

De muis bewoog sierlijk. Riverpaws neusgaten vulden zich met de muis zijn geur. De kater zette zich schrap, klaar om te springen en de muis te doden. Hij zag dat het een grijze vettige muis was, een mooie vangst voor bladkaal. Hier zou hij wel een maag goed mee kunnen vullen. Zijn staart zwiepte sierlijk heen en weer terwijl hij zich naar voren bewoog. Vervolgens sprong hij en doodde hij de muis. Zijn mentor keek hem goedkeurend aan en Choppedpaw kwam hem bewonderend feliciteren. Dat was het moment waarop alles vervaagde en Riverpaw wakker werd. Teleurgesteld zijnd omdat het alleen maar een droom was stond de kater op en rekte zich uit. Toen keek hij naar buiten en zette zijn haren overeind. Iedereen was weg uit de Apprentices Den! Choppedpaw had hem niet wakker gemaakt voor zijn eerste training! Met overeind gezette vacht sprong Riverpaw sierlijk uit de Apprentices Den, waarna hij begon te zoeken naar zijn mentor en Choppedpaw. Hij stak zijn neusje in de lucht toen hij de uitgang van het kamp bereikte en ving hun geur op. Met woede begon hij de geur te volgen en zag hij uiteindelijk de twee katten staan. Hij hoorde de opmerking van Choppedpaw nog maar net en ontblootte zijn klauwen, klaar om op de rug van de kater te springen. Opeens vroeg hij zich af waar hij mee bezig was en trok zijn klauwen in, maar kwam wel met woede op Choppedpaw af. 'Was het zo'n moeite om me even wakker te maken toen je vertrok?' zei hij nijdig tegen de kater. Hij begroette zijn mentor met een eerbiedig knikje, waarna hij vlak voor de twee katers ging zitten en af wachtte wat er zou gebeuren.




Training 1 {Riverpaw. & Highfive} 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Training 1 {Riverpaw. & Highfive} DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Training 1 {Riverpaw. & Highfive}   Training 1 {Riverpaw. & Highfive} Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 20:54

Hij glimlachte een scheve glimlach toen Chopped wat vroeg, al antwoordde hij d'r niet op. Hij moest maar even geduld hebben, dat kon nooit kwaad. "Wacht even tot River er is, Chopped." Zei hij nog snel terwijl hij de voetstappen al hoorde. Hij schrok een beetje van Rivers reactie, wat zal dit gezellig worden zeg. "Ho ho ho, gaan we al zo beginnen? River, jij moest ook zelf opletten. Als ik jou alleen moest trainen was je dus ook te laat geweest. Chopped, jij kon ook wel even moeite doen om hem wakker te maken, kleine moeite, en jij zou ook niet moeten wachten." Sprak hij. Hij had nooit van ruzies gehouden en hij had gepland deze trainingen zo gezellig mogelijk te maken. "Duuuuus," Sprak hij vrolijk verder alsof er niets gebeurd was. "Ik had gehoord dat jullie al eerder een mentor gehad hadden als het goed is? Of ik klets uit mijn nek, kan ook." Hij giechelde om zijn eigen onhandigheid, maar sprak toen weer heel serieus. "Nouja, iedereen kent in ieder geval wel iets. Chopped, jij mag eerst. Laat maar zien wat je al kan."


Training 1 {Riverpaw. & Highfive} EkvToWc
art!!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Training 1 {Riverpaw. & Highfive} DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Training 1 {Riverpaw. & Highfive}   Training 1 {Riverpaw. & Highfive} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 15:37

River viel op hem uit, waarop Highfive hem deels verdedigde. Een verveelde uitdrukking verscheen op zijn snuit, geen gestoei vandaag. En ineens was zijn mentor zo vrolijk als wat. "Duuuuus," Ja hoor, daar kwam het weer. "Ik had gehoord dat jullie al eerder een mentor gehad hadden als het goed is? Of ik klets uit mijn nek, kan ook."  Met een 'sereus?' blik keek hij hem aan, die veranderde in een trotse houding toen Highfive hem vroeg wat te demonstreren. "Moet ik jagen? Dat zal wel lastig gaan met zo weinig prooi, misschien dat ik beter een beetje kan vechten." Hij was beter in vechten dan jagen. Blijkbaar bracht de schaarste iets positiefs met zich mee, voor hem dan. De rest moest maar zien.

~Oh ja, dit moest dus Choppedpaw zijn ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Training 1 {Riverpaw. & Highfive} DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Training 1 {Riverpaw. & Highfive}   Training 1 {Riverpaw. & Highfive} Icon_minitimema 23 jun 2014 - 19:17

 
Riverpaw trok lichtelijk met zijn oren toen Highfive hem terechtwees. Een beetje nerveus wiebelde hij heen en weer met zijn oortjes. Hij wilde een goede indruk maken op zijn mentor, maar Choppedpaw verpestte dat gewoon voor hem door zo te doen. Oké, misschien had hij zelf beter moeten opletten, maar hij zou Choppedpaw tenminste wel gewekt hebben. De kater nam zich voor om Choppedpaw de volgende keer ook niet te wekken als deze nog sliep. Zo zou hij tenminste een beetje wraak kunnen nemen. Riverpaw draaide zijn kop toen hij Highfive verder hoorde spreken, deze keer al een stuk vrolijker. 'Nee,' antwoordde hij, waarna hij zijn hoofd schudde. 'Ik heb geen mentor gehad.' Hij bewoog een beetje nerveus met zijn staartpunt heen, al zeker omdat Choppedpaw wel wist wat hij moest doen. Hij wist dat hij zelf geen indruk zou maken op Highfive met zijn vechttechnieken. Tja, hij had laatst nog gevochten met een kittypet, maar dat hoefden ze niet te weten. Zijn hart bonkte in zijn keel toen Choppedpaw het over vechten had. Hij wist zeker dat Choppedpaw zijn oog op hem zou laten vallen, niet dat Riverpaw dat erg vond. Hij had die kittypet ook laten zien wat hij kon en die was ouder dan hem geweest, dan kon hij Choppedpaw ook wel aan. Ze waren ongeveer even oud. Riverpaw schatte dat hij een maantje jonger was dan Choppedpaw. 'Ik kan wel met je oefenen als je wilt?' stelde hij dan ook voor, waarna hij hem met twinkelende ogen aankeek. Hij probeerde vooral om zijn klauwen in te houden. Hij wist dat Highfive van hem verwachtte dat dit een vriendschappelijk gevecht werd en daar zou hij zich dan ook aan moeten houden, maar de verleiding was nog zo groot om Choppedpaw een fikse klauw in zijn gezicht te bezorgen. Riverpaw draaide zijn lichaam naar de twee katten toe en wachtte af op antwoord.

OOC: Excuseer voor het late antwoord (:



Training 1 {Riverpaw. & Highfive} 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Training 1 {Riverpaw. & Highfive}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: