You wanted to talk to me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You wanted to talk to me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smoketear
StarClan
You wanted to talk to me? DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: You wanted to talk to me?   You wanted to talk to me? Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 17:37

Hij sloop stilletjes het kamp weer in. Het was aan het einde van de dag, katten gunde hem geen blik waardig, of zagen hem gewoon niet. En als katten hem wel zagen hoorden hij ze zeggen; "verrader," of "jij hoort hier niet," en zo ging het door. Hij liep door, wou op weg gaan naar de medicine cat den, hij vroeg zich af of hij daar überhaupt nog slapen mocht. [i]"Je moet je melden bij Dawnstar,"[/b] sprak een warrior op afgunstige toon tegen hem. Smoketear keek langzaam op en knikte. Hij draaide zich om en liep naar de leaders den. Hij schraapte zijn keel, "Dawnstar... Smoketear hier... mag ik binnen komen?" Vroeg hij onzeker. Het puntje van zijn staart zwaaide zenuwachtig heen en weer. Dit kon verbanning worden, daar was hij zich ten zeerste van bewust. Maar dat kon niet, die droom van Starclan..?

OOC: Dawnstar en eventueel Wolfgaze.


You wanted to talk to me? 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
You wanted to talk to me? DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: You wanted to talk to me?   You wanted to talk to me? Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 14:09

Dawnflight || Tag: Smoketear &nd Wolfgaze


Een tijdje na de opschudding had ze nog rond zitten lopen in het kamp, zoekend naar Smoketear en andere katten geruststellend. De grote kater had ze niet kunnen vinden, maar dat had ze eigenlijk ook niet verwacht. Waarschijnlijk was hij het territorium in gegaan, had hij een plek uitgezocht om na te denken of liep hij gewoon wat doelloos rond. Het enige wat ze niet hoopte is dat hij weg was gegaan, de clan uit, om zijn straf te ontlopen. Toen de meeste katten weer kalm waren, ging ze terug naar de leaders den. Wolfgaze was een paar minuten na haar binnengekomen. Ze dacht na wat ze aan deze kater moest doen, ze kon hem niet ongestraft laten, dan zou ze de clan verraden. Net op het moment dat ze het met Wolf wou overleggen hoorde ze een onzekere, lage stem. "Dawnstar... Smoketear hier... mag ik binnen komen?" Ze keek even naar Wolfgaze en knikte naar de kater, toen draaide ze zich weer naar de ingang van de den. ”Natuurlijk Smoketear, we verwachtte je al.” Zei ze kalm. Ze wachtte even tot de kater binnen was en een plek had gevonden voor ze verder zou gaan. Even kort zuchtte ze en toen keek ze de kater weer aan. ”Voordat we iets bespreken over wat er gaat gebeuren, zou ik graag willen weten waarom je het vertelt hebt, waarom nu, waarom niet toen Stormwise nog leider was?” Vroeg ze rustig, elk woord duidelijk uitsprekend. Haar groene ogen gleden even naar Wolfgaze, kijkend of hij nog wat te vragen had aan de kater voor hen. Waarom hij zijn daden gedaan had wou ze eigenlijk niet weten, ze wou niet weten wat er op dat moment in zijn kop rond was gegaan, wat hem tot datgene gedreven heeft. Toch zou ze ook dat te weten moeten komen, hoe erg het dan misschien ook zal zijn.


You wanted to talk to me? WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
You wanted to talk to me? DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: You wanted to talk to me?   You wanted to talk to me? Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 14:56

Nadat Smoketear zijn daden had toegegeven, was het onrustig in het kamp. Wolfgaze was rond gaan zoeken of hij hem nog kon vinden, maar tevergeefs. Aan de andere kant was het ook misschien beter nu om hem even alleen te laten. Wolf dacht niet dat hij zou weglopen, nadat hij alles had toegegeven. Dat zou zinloos zijn geweest. Ook Dawnstar was gaan zoeken en ondertussen katten gerust gaan stellen. Helaas had Dawnstar ook geen geluk. tegen de tijd dat het wat rustiger werd, waren Wolfgaze en Dawnstar net in de leaders den om te overleggen, toen ze een bekende stem hoorde."Dawnstar... Smoketear hier... mag ik binnen komen?" Miauwde Smoketear wat onzeker. ''Natuurlijk Smoketear, we verwachtte je al.'' Zei Dawnstar kalm. Smoketear liep de den in. Dawnstar zuchte kort. ''Voordat we iets bespreken over wat er gaat gebeuren, zou ik graag willen weten waarom je het vertelt hebt, waarom nu, waarom niet toen Stormwise nog leider was?'' Zei ze op een rustige toon. Dawnstars blik gleed even naar die van Wolfgaze. ''Neem de tijd, we hebben geen haast'' Zei Wolfgaze rustig. Hij wachtte tot dat Smoketear iets ging zeggen. Wat zou zijn uitleg zijn?


You wanted to talk to me? Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
You wanted to talk to me? DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: You wanted to talk to me?   You wanted to talk to me? Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:23

Zoals hij al dacht, was hij verwacht. Tenslotte was hem verteld dat hij zich hier moest melden, al had hij dat sowieso gedaan, al was het hem niet verteld. De magere, maar nog steeds massieve kater stapte naar binnen toen Dawnstar groenlicht gaf. ”Voordat we iets bespreken over wat er gaat gebeuren, zou ik graag willen weten waarom je het vertelt hebt, waarom nu, waarom niet toen Stormwise nog leider was?” Ja, hij kon beter alles vertellen, ook over Leopardfur, de vroegere Deputy van Riverclan. "Toen mijn vader nog aan het hoofd zat van de clan was ik nog niet volledig bij bewustzijn..." sprak Smoketear met een heze stem. Smoketear zweeg even, en probeerde alles op een rijtje te zetten. ''Neem de tijd, we hebben geen haast,'' sprak hun Deputy. Smoketear knikte. "Oke..." begon hij. "Vlak voor mijn ontwaking, had ik een droom..." begon hij. "Geen gewonde droom, maar een droom van Starclan. Ik weet het, het is niet gebruikelijk bij warriors," vertelde hij, eerst Dawnstar aankijkend, vervolgens Wolfgaze. Hij ging verder. "Daarin kwam een vroegere Deputy naar voren, Leopardfur, haar heb ik niet gekend, ze is gestorven vlak na mijn geboorte," vertelde hij. "Dit waren haar woorden: 'Ik ben naar je toe gekomen om je een laatste kans te geven. De zondes die jij hebt begaan zijn er teveel, teveel om nog naar Starclan te mogen gaan, maar ik, en de rest van Starclan ziet in dat jij niet je zelf bent geweest,' en dat klopt, ik was niet mij zelf toen dat alles gebeurde..." Smoketears stem trilde van zenuwen en angst. Als hij verbannen zou worden, zou hij geheid sterven, en misschien niet omdat hij nu in zwakke staat was, maar omdat hij een geboren clan kat was, en geen ander leven dulde. "Vervolgens zei ze waar het opstond: 'Denk goed na over de keuzes die je maakt, Smoketear, denk goed na.' Dat heb ik gedaan, en dat maakte dat ik voor mijn zondes uit kwam," vertelde Smoketear, wetend dat het bijna ongeloofwaardig was.

OOC: Voor die droom van Starclan heb ik toestemming gehad van Wazoula, wel een poos terug, maar om mijn situatie heb ik ze later pas kunnen uitvoeren.
Dit is het topic: https://www.warriorcatsnl.com/t15172-time-for-you-to-wake-up


You wanted to talk to me? 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You wanted to talk to me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: