Watching the rain pour down



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Watching the rain pour down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Patchfrost
Member
Watching the rain pour down DPKsfdL
»q.u.i.n.t.y«
274

CAT'S PROFILE
Age: 36 Maanden
Gender:
Rank:
Patchfrost
BerichtOnderwerp: Watching the rain pour down   Watching the rain pour down Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 19:18

Rustig liep de zwart/witte kater door het gebied heen. Hij had zich een lange tijd afzijdig gehouden van wat er allemaal gebeurd was. Toch had 'ie alles meegekregen, alleen zou je hem nooit een woord horen reppen erover. Op de nieuw gegroeide bladeren tikte zachtjes de regendruppels die ook de rest van het woud besproeide. Zijn blauwe ogen scande de omgeving, voordat hij zichzelf onder een holle boom verstopte en daar bleef zitten. Eventjes rust, al had hij dat de afgelopen manen sowieso wel gehad. In ieder geval had hij nu niet zo heel veel zin aan te veel katten om hem heen. Dit was precies goed, hij alleen, onder een boom, luisterend en kijkend naar de regen.

[+Vixenpaw]


Watching the rain pour down SBPHDsw
I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry?
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixendance
Member
Watching the rain pour down DPKsfdL
~
316
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vixendance
BerichtOnderwerp: Re: Watching the rain pour down   Watching the rain pour down Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 19:33

De regen had haar verrast, zo kon je het wel noemen. Haar lange pels kleefde miserabel langs haar wangen heen en de regendruppels gleden langs haar snorharen naar beneden. Ze versnelde haar pas tot een vlugge sprint terwijl ze een fatsoenlijke schuilplek zocht. Zonder haar pluizige vacht, zag ze er nog kleiner uit dna dat ze al was. Maar daar, daar zag ze achter de struiken een boom die nog wel eens een schuilplek zou kunnen zijn voor haar.Ze begon nog harder te rennen en dook door de struiken heen. Ze sperde haar ogen wijd open van schrik toen ze zag dat er al een kat zat. Glijdend probeerde ze nog tot een halt te komen, geschrokken piepend, maar de modderige aarde gaf niet genoeg weerstand om genoeg af te remmen. Met een plof kwam de natte apprentice tegen de flank van de kat aan, waarna ze eventjes versuft bleef zitten. Maar hierna krabbelde ze achteruit, haar oortjes plat. "S-Sorry"



Fear will be your enemy
and death its consequence
Vixendance
Terug naar boven Ga naar beneden
Patchfrost
Member
Watching the rain pour down DPKsfdL
»q.u.i.n.t.y«
274

CAT'S PROFILE
Age: 36 Maanden
Gender:
Rank:
Patchfrost
BerichtOnderwerp: Re: Watching the rain pour down   Watching the rain pour down Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:09

De eeuwig regen, en de zachte geur die daarna opsteeg van de grond, zorgde ervoor dat de kater een beetje in slaap begon te sussen. Het enige geluk dat hij daarbij had was dat hij geen last meer had van de knagende honger die zich diep in zijn maag had geworteld. De winter was streng geweest en zelfs nu new-leaf aanbrak was de prooi nog niet voluit gaan rennen. Patchfrost zuchtte zachtjes en keek naar buiten toe.
Na enkele tellen, toen pas merkte hij dat hij bijna inslaap gedut was, voelde hij opeens een stoot tegen zijn zijkant. Zijn blauwe ogen schoten op en hij merkte hoe een roestkleurige apprentice tegen hem aan gegleden was. Achter haar zag hij het modderige spoor en aan haar even modderige poten te zien, leek het alsof ze uitgegleden was. "S-Sorry," stamelde de apprentice, terwijl ze achteruit krabbelde. Patchfrost glimlachte vriendelijk en schudde zijn kop. "Geeft niets," miauwde hij kalmpjes. "Ook aan het schuilen voor de regen?" vroeg hij daarna, iets wat afwezig, terwijl hij zich weer op buiten focuste en voor een paar tellen zijn gezelschap vergat.


Watching the rain pour down SBPHDsw
I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry?
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixendance
Member
Watching the rain pour down DPKsfdL
~
316
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vixendance
BerichtOnderwerp: Re: Watching the rain pour down   Watching the rain pour down Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:19

Met haar amberkleurige ogen rond als de volle maan keek Vixenpaw omhoog naar de warrior. Haar normaal zo pluizige vachtje lag strak langs haar lichaam geplakt, wat haar een beetje een miserabele uitdrukking gaf. Ze voelde zich beschaamd, bang dt de warrior boos op haar zou worden. Zo'n hoge pet had Vixen immers niet van warriors. Haar mentor was namelijk nooit met de training gestart...
Maar de warrior reageerde gelukkig niet erg negatief en zei zelfs dat het niet uitmaakte. Vixenpaw blies in een opgeluchte zucht haar adem uit. "Gelukkig maar," miauwde de poes. Ze keek wat verdwaasd op toen haar weer een vraag gesteld werd. "Ja!.. Ik kon geen schuilplek vinden." Ze schudde vervolgens haar vachtje wat wild uit, waardoor al haar lange haren elke kant uitpiekten.



Fear will be your enemy
and death its consequence
Vixendance
Terug naar boven Ga naar beneden
Patchfrost
Member
Watching the rain pour down DPKsfdL
»q.u.i.n.t.y«
274

CAT'S PROFILE
Age: 36 Maanden
Gender:
Rank:
Patchfrost
BerichtOnderwerp: Re: Watching the rain pour down   Watching the rain pour down Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:44

Patchfrost schrok licht op toen de apprentice tegen hem begon te spreken, oh ja, hij had d'r een vraag gesteld. Hij moest echt zijn kop erbij houden, anders was 'ie weer veel te snel in gedachten verdwenen. "Ja!.. Ik kon geen schuilplek vinden." Hij glimlachte eventjes naar haar en stapte een stukje opzij, zodat ze er makkelijker kon gaan zitten. "Je bent welkom hoor," miauwde hij vriendelijk en hij keek toe hoe ze haar vacht uitschudden. Toch kon hij een zacht gegrinnik niet laten toen haar vacht alle kanten op ging staan. "Moet..." Patchfrost stopte eventjes, dacht na, haalde diep adem en vervolgde zijn zin; "Moet ik je even helpen?" stelde hij voor, terwijl zijn blauwe ogen op haar gericht waren. "Met je vacht, bedoel ik," stamelde hij er awkward achteraan. Oh god, daarom bleef hij altijd liever alleen. Awkward zijn rond andere katten was zo ongeveer het enige waar hij goed in was. "Ik ben Patchfrost, trouwens," stelde hij zichzelf daarna voor. Aangezien hij nooit echt contact legde, bedacht hij zich dat het misschien beter was om zich maar gewoon voor te stellen.


Watching the rain pour down SBPHDsw
I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry?
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixendance
Member
Watching the rain pour down DPKsfdL
~
316
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vixendance
BerichtOnderwerp: Re: Watching the rain pour down   Watching the rain pour down Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 21:45

Vixenpaw hief haar kopje op toen haar een plek aangeboden werd en een vrolijke glimlach verscheen op haar gelaat. "Dank u!" Snorde ze vrolijk, waarna ze neer plofte. Ze keek echter wat verrast op van de vraag die haar gesteld werd. Helpen waarmee? Maar dit werd al snel duidelijk. Wat verrast keek ze naar zichzelf en schrok toen ook lichtjes. Ze leek wel een egel. Maar haar verrassing sloeg al snel om in fascinatie. "Wauw," mompelde ze verrast en onder de indruk. "Ik lijk wel een egel ofzo," verklaarde ze toen op vrolijke toon. "Maar ik ben geen 'Hedgehog', ik ben een 'Vixen', Vixenpaw!" verklaarde ze, zichzelf meteen voorstellend. "Aangenaam!" Ze kwam weer even omhoog uit haar zittende positie, waardoor haar pels alleen maar meer opsprong.



Fear will be your enemy
and death its consequence
Vixendance
Terug naar boven Ga naar beneden
Patchfrost
Member
Watching the rain pour down DPKsfdL
»q.u.i.n.t.y«
274

CAT'S PROFILE
Age: 36 Maanden
Gender:
Rank:
Patchfrost
BerichtOnderwerp: Re: Watching the rain pour down   Watching the rain pour down Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:42

"Wauw," Patchfrost grinnikte eventjes en verzetten zichzelf eventjes. "IK lijk wel een egel ofzo," Vixenpaw was tenminste een vrolijk poesje, iets wat hij niet echt achter haar had gezocht. Hij wist natuurlijk dat ze de pleegdochter was van Firestar, maar dat betekende niet dat hij haar anders moest behandelen. "Maar ik ben geen 'Hedgehog', ik ben een 'Vixen, Vixenpaw. Aangenaam!" Nu kon Patchfrost het niet meer binnen houden en schoot in de lach. "Je bent me er eentje, Vixenpaw. Eeuwige vrolijkheid," miauwde hij vriendelijk, nadat hij zijn stem weer terug had gevonden. "Nou kom op, laat me je helpen. Anders zit je hier nog wel eventjes om van die stekelvacht af te komen en het houd voorlopig toch niet meer op met regenen," stelde hij daarna vrolijk voor. Hij schoof zijn staart opzij en bood haar een plek naast hem aan, zodat hij haar makkelijker kon helpen om d'r vacht te fatsoeneren.


Watching the rain pour down SBPHDsw
I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry?
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixendance
Member
Watching the rain pour down DPKsfdL
~
316
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vixendance
BerichtOnderwerp: Re: Watching the rain pour down   Watching the rain pour down Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 22:13

Vixenpaw hield haar kopje eventjes scheef terwijl ze naar Patchfrost's woorden luisterde. Ze grinnikte eventjes zachtjes en schudde haar kop. "Eeuwig vrolijk is niemand," verklaarde de poes, een poging doende om gewichtig te klinken. Maar uit haar mond kon bijna niks gewichtig klinken. Maar vervolgens schudde ze haar pels uit gewoonte nog een keer uit, waardoor het alleen maar rommeliger werd, en plofte ze neer op de plek die Patchfrost vrij had gemaakt. Bijna meteen leunde ze iets naar achter en strekte ze haar nekje zo ver als ze kon, zodat ze Patchfrost nog steeds recht aan kon kijken. Ze voelde het in haar nek en haar mondje viel er iets door open, maar het kon haar niets schelen, haar grote amberkleurige ogen waren op de kater gefixeerd. "Waarom zit u hier eigenlijk?" Vroeg het poesje, af en toe balancerend zonder haar voorpoten om haar nek iets respijt te geven.



Fear will be your enemy
and death its consequence
Vixendance
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watching the rain pour down
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: