Newleaf is coming



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Newleaf is coming

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nimblepaw
Member
Newleaf is coming DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Newleaf is coming   Newleaf is coming Icon_minitimema 12 mei 2014 - 19:34

Met grote, stevige passen raasde Nimblepaw door het bos. Ze had pas één jachttraining gehad, maar was vastberaden alles wat ze daarbij had geleerd nu toe te passen. Een eekhoorntje was voor haar neus gezoefd, en Nimble was de achtervolging begonnen. Ze maakte de zigzaggende bewegingen die haar moeder haar had geleerd en zorgde ervoor dat het eekhoorntje geen kans had om in een boom te klimmen. Een grote laatste sprong.. En het diertje lag bewegingsloos onder haar poten. Grijnzend keek ze naar haar resultaat; ze kon jagen. Vol trotsheid raapte ze het op om het naar de prooistapel te brengen. Maar een paar meter van haar vandaan stond plots een kat.



Newleaf is coming Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Newleaf is coming FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenmask
Member
Newleaf is coming DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
206
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Ravenmask
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf is coming   Newleaf is coming Icon_minitimema 12 mei 2014 - 21:18

De zwart-witte kater rekte zich slaperig uit. Het was vroeg. Té vroeg naar zijn mening. Ravenmask hield niet van vroeg opstaan en deed het alleen wanneer slapeloosheid hem er toe dwong. Hij keek rustig om zich heen. Zijn blik bleef steken bij een onbekende, rosse apprentice. "Hallo", miauwde Ravenmask vriendelijk.


Newleaf is coming 2hi6qlt

ander os:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Newleaf is coming DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf is coming   Newleaf is coming Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 12:10

Het was een donkere kater. Nimble had hem nog niet eerder in het kamp gezien, maar zijn geur was onmiskenbaar van de Thunderclan. Ze legde de eekhoorn voor zich neer en hield haar kop afwachtend schuin. "Hey," antwoordde Nimble. Ze wist niet waarom, maar de kater had iets bedreigends over zich, iets mysterieus; iets wat ze niet kon omvatten. "Ik ben Nimble," stelde ze zichzelf voor.



Newleaf is coming Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Newleaf is coming FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenmask
Member
Newleaf is coming DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
206
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Ravenmask
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf is coming   Newleaf is coming Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 19:43

"Hey", antwoorde de rosse apprentice. "Ik ben Nimble", vervolegde ze. Ravenmask knikte, Nimblepaw, die naam kwam hem wel bekend voor. "Ik ben Ravenmask", stelde de zwart-witte kater zichzelf voor. Ergens hoopte hij dat Nimblepaw nog nooit van hem gehoord had, want als ze dat wel deed, was de kans groot dat hij in haar ogen bekend stond als 'die ene halfclanner', zals hij wel eens genoemd werd in het kamp.


Newleaf is coming 2hi6qlt

ander os:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Newleaf is coming DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf is coming   Newleaf is coming Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 0:23

"Ravenmask?" herhaalde Nimblepaw. De naam deed haar denken aan Ravenpaw, een Shadowclanapprentice die ze een paar dagen geleden had ontmoet. Even dwaalden haar gedachten af, benieuwd wanneer ze hem weer zou zien. Hij zou dan vast benoemd zijn tot warrior, want het was bijna volle maan. "Sorry, ik dacht dat ik toch de meeste Thunderclankatten kende, van naam of snuit dan. Maar je komt me niet bekend voor." Het liet Nimble zich weer eens realiseren hoe groot de clan was en hoe lang het duurde voordat je echt alle katten kende. "Ben je wel eens een mentor geweest? Of is er een andere manier waarop ik je kan kennen?" Door de manen heen had ze katten op verschillende manieren leren kennen; via andere apprentices, andere mentoren, of soms via het jagen of toevallig in het territorium.



Newleaf is coming Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Newleaf is coming FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenmask
Member
Newleaf is coming DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
206
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Ravenmask
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf is coming   Newleaf is coming Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 21:37

"Ravenmask?", herhaalde de jonge apprentice. "Sorry, ik dacht dat ik toch de meeste Thunderclankatten kende, van naam of snuit dan. Maar je komt me niet bekend voor.", verontschuldigde Nimblepaw zich vervolgens. "Niet erg, hoor", Ravenmask vond het helemaal niet erg, het gaf hem het gevoel dat hij een 'eerlijkere' kans kreeg om bevriend te raken met deze apprentice. "Ben je wel eens een mentor geweest? Of is er een andere manier waarop ik je kan kennen?", vroeg de rosse poes vervolgens. "Ik ben nooit mentor geweesd", antwoorde de zwart-witte warrior hoofdschuddend. Het had al redelijk lang geduurd vooralleer hij zelfs warrior mocht worden.


Newleaf is coming 2hi6qlt

ander os:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Newleaf is coming DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf is coming   Newleaf is coming Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 18:33

Gelukkig vond Ravenmask het niet erg dat ze hem niet kende. Hij leek zelfs een beetje opgelucht. Zou daar wat achter zitten? Hij zei dat hij nog nooit mentor was geweest. "Hmm, wat raar. Mijn mentor heeft zelfs twee leerlingen. Misschien kan je eens aan Silverfang vragen of je een leerling mag? Als je dat leuk zou vinden," zei ze er snel achteraan. Misschien vond Ravenmask het wel niet leuk om een mentor te zijn. Hij zag er best bedreigend uit; zou dat zijn persoonlijkheid weerspiegelen?




Newleaf is coming Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Newleaf is coming FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenmask
Member
Newleaf is coming DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
206
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Ravenmask
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf is coming   Newleaf is coming Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 18:44

"Hmm, wat raar. Mijn mentor heeft zelfs twee leerlingen. Misschien kan je eens aan Silverfang vragen of je een leerling mag? Als je dat leuk zou vinden", stelde Nimblepaw voor. Er verscheen een glimlach op het gezicht van de zwart-witte warrior. "Ik denk dat het nog even zal duren vooralleer Siverfang vind dat ik mentor mag worden", Miauwde Ravenmask schouderophalend.


Newleaf is coming 2hi6qlt

ander os:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Newleaf is coming DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf is coming   Newleaf is coming Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 22:09

Nimble's oren schoten verbaasd omhoog. "Hoezo?" vroeg ze benieuwd. "Je bent ook benoemd tot warrior, dus je hebt toch alle kwaliteiten?" Ze dacht altijd dat het de bedoeling was dat warriors zo snel mogelijk een leerling toegewezen kregen, zodat zij snel opgeleid konden worden. Het gevoel dat ze al eerder had, dat er iets aan de hand was met deze geheimzinnige kater, kwam weer naar boven. Ze besloot haar gevoelens uit te spreken. "Is er soms iets gebeurd?"



Newleaf is coming Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Newleaf is coming FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenmask
Member
Newleaf is coming DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
206
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Ravenmask
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf is coming   Newleaf is coming Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 20:30

"Hoezo?", vroeg de rosse apprentice. "Je bent ook benoemd tot warrior, dus je hebt toch alle kwaliteiten?", vervolegde Nimblepaw. "Is er soms iets gebeurd?", miauwde ze. "Wel, ik denk niet dat Firestar of Silverfang echt denken dat ik loyaal ben", antwoorde de zwart-witte kater ongemakkelijk. Niet dat hij het niet was, maar halfclanners kregen nu eenmaal niet snel apprentices, en het feit dat er wel eens over hem werd geroddeld in de clan, deed zijn naam ook geen goed.


Newleaf is coming 2hi6qlt

ander os:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Newleaf is coming DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf is coming   Newleaf is coming Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 0:50

Verbaasd keek Nimble Ravenmask aan. "Hoezo zouden ze je niet vertrouwen?" Even kreeg Nimble het akelige idee dat Ravenmask in het verleden misschien iets gedaan zou hebben waardoor hij het vertrouwen was verloren. "Is.. er iets gebeurd vroeger?" Ze realiseerde zich dat ze nog erg jong was en niet goed het verleden van de clan kende. Ze wist niet eens wie de vorige leiders waren - de leiders voor Firestar en Silverfang. Hoe had ze moeten weten of deze kater, Ravenmask, in het verleden misschien een verrader, of iets dergelijks, was geweest?



Newleaf is coming Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Newleaf is coming FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Newleaf is coming
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: