Oakheart , ik moet je iets vertellen....



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oakheart , ik moet je iets vertellen....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blacktail
Member
Oakheart , ik moet je iets vertellen.... DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Oakheart , ik moet je iets vertellen....   Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 21:19

Pootstapjes over de dorre bosgrond , de wind die met de lange haren van haar zilvere vacht speelde . Blacktail wandelde rustig naar het kleine bos , want daar had ze met Oakheart afgesproken . Toen Blacktail wakker werd was hij al op Patrouille vertrokken dus ze had aan iemand in het kamp gevraagd om tegen Oakheart te zeggen dat Blacktail hem verwachtte in het bos . Blacktail had geen haast en ze wist dat ze nog even moest wachten , dus ging ze zitten en legde haar staart over haar voorpootjes . Ze had belangrijk nieuws te vertellen , maar wat als Oakheart het nu geen goed nieuws vond ? Rare gedachten spookten door Blacktail's hoofd , wat als Oakheart haar zou verlaten dan was ze helemaal alleen . Maar dat zou Oakheart nooit doen dacht ze bij zichzelf want Oakheart hield even veel van haar als zijn van hem . Uiteindelijk zag ze de ambere vacht van Oakheart in de verte , het was tijd om het te vertellen en blacktails hart ging tekeer in haar borst . Lief begroette ze hem met een kopje en een lik , "Oakheart ik moet je iets vertellen " mauwde ze uiteindelijk " Ik verwacht kittens van jouw " en haar ogen glommen van trots toen ze die woorden uitsprak .
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Oakheart , ik moet je iets vertellen.... DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Oakheart , ik moet je iets vertellen....   Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 21:34

Oakheart kwam aan in het kamp, maar er was geen geur van Blacktail te bekennen. Oh ja, ze verwacht me bij het bos dacht Oakheart snel. Hij hoorde dat Blacktail hem iets belangrijks had te vertellen. Er begonnen gedachtes door zijn kop te razen. Wat als Blacktail iemand anders had gevonden, en tog Oakheart geen goeie partner vond ? Wat als Blacktail heel ziek is en naar Sterrenclan zou gaan ? Denk niet zo stom! Blacktail zou dat nooit doen, en ze ziet er ook niet ziek uit Oakheart stelde zich wat gerust, maar nog steeds voelde hij zich nerveus. Hij wilde zo snel mogelijk naar Blacktail om het nieuws te horen en hij rende vanaf het kamp in de bossen. Hij had nog nooit zo hard gerend, maar hij werd moe bij de plaats waar hij wat grijs door de takken zag. Het moest Blacktail zijn. Oakheart werd wat vrolijker en zag Blacktail zitten in het gras, ze kwam naar hem toe en begroette hem met een lik. Oakheart keek haar aan. " Zo...wat moet je mij zo dringend vertellen ? " mauwde Oakheart met een purr in zijn toon. Blacktail keek hem aan, er glom wat in haar ogen. Trots ? dacht Oakheart. Blacktail zei wat tegen hem: "Oakheart ik moet je iets vertellen " mauwde Blacktail. En toen voegde ze eraan toe: " Ik verwacht kittens van jouw " Oakheart voelde een shock, maar werd ook blij. Hij zou vader worden! Zijn eigen kittens! Oakheart wilde zijn mond open doen om iets te zeggen, maar hij was te blij. Toen zei hij uiteindelijk, " Dat is geweldig nieuws Blacktail! " spinde Oakheart en hij liep naar Blacktail, en ging dicht tegen haar aan zitten. " Onze kittens zullen de mooiste worden van het hele kamp! " Oakheart gaf Blacktail een lik over haar wang.


Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
Oakheart , ik moet je iets vertellen.... DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Oakheart , ik moet je iets vertellen....   Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 21:47

Oakheart was eerst sprakeloos maar toen kreeg zijn gezicht een blije uitdrukking , " Dat is geweldig nieuws Blacktail! " spinde Oakheart en hij liep naar Blacktail, en ging dicht tegen haar aan zitten. " Onze kittens zullen de mooiste worden van het hele kamp! ". " Inderdaad de aller mooiste kittens " snorde Blacktail en ze gaf Oakheart een kopje . Blacktail was zo blij met zijn reactie , zo blij dat hijhaar niet achter liet . Ze richtte haar ogen ten hemel , starclan maak mijn kittens groot en sterk , maak hen gelukkig bad Blacktail naar starclan . Maar toen kwam een zin in haar hoofd op die haar moeder altijd tegen haar zei toen Blacktail nog een kitten was . Even hoorde ze de zachte stem van haar moeder in de wind , Geluk beste Blacktail, geluk maak je zelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Oakheart , ik moet je iets vertellen.... DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Oakheart , ik moet je iets vertellen....   Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Icon_minitimezo 6 maa 2011 - 21:05

" Inderdaad de aller mooiste kittens " snorde Blacktail naar hem terug toen ze hem een kopje gaf. " Heb je het al tegen Crookedstar gezegt, dat je in de kraamkamer moet blijven ?" vroeg Oakheart. Hij wilde niet dat Blacktail en zijn kittens gevaar zouden lopen. Het was veiliger als ze in de kraamkamer zou blijven tot de kittens geboren waren, en Blacktail weer op kracht was. Er schoot Oakheart iets te binnen. Ik kan voor Blacktail zorgen in de kraamkamer dacht Oakheart. Hij zou haar verse prooi kunnen brengen en gezelschap kunnen houden. Hij was zo blij! Blij dat hij een vader zou worden, van kittens wiens ouders niet dood waren...
Oakheart beloofde zichzelf dat hij alles zou doen om de kittens een goed leven te bieden. Misschien word een van hun ooit mijn leerling dacht Oakheart blij. Momenteel was Thunderpaw zijn leerling. Oakheart kon nog genoeg tijd met haar besteden, en tegelijkertijd Blacktail verzorgen in de kraamkamer.


Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
Oakheart , ik moet je iets vertellen.... DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Oakheart , ik moet je iets vertellen....   Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Icon_minitimezo 6 maa 2011 - 21:16

"Ik heb het al gemeld vanochtend " spon Blacktail . Ze keek ernaar uit dat Oakheart haar kon komen bezoeken in de nursery , en ze zou nooit alleen zijn want Foxfur en haar kits waren daar ook . Even vroeg ze zich af of ze het wel al aankon om moeder te worden , maar toen besefte ze dat ze samen met Oakheart echt alles aankon . Blacktail zal het wel missen om warrior te zijn , om door het riverclan gebied te rennen en te jagen . Maar ze had het er voor over . Ze deed het voor Oakheart , voor de clan , en ook voor zichzelf want altijd heeft ze niet liever gewild dan een gelukkig gezin te hebben . " Alles wordt perfect " mauwde ze en ze ging nog dichter tegen Oakheart zitten .
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Oakheart , ik moet je iets vertellen.... DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Oakheart , ik moet je iets vertellen....   Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Icon_minitimezo 6 maa 2011 - 21:21

"Ik heb het al gemeld vanochtend " spon Blacktail. " Oke " mauwde Oakheart. Hij was gewoon bezorgt dat er iets zou gebeuren. Misschien konden ze samen weleens wandelen door het bos zonder te jagen, gewoon een rustige wandeling. " Alles wordt perfect " zei Blacktail tegen hem, toen ze nog dichter tegen hem aan drukte. " Dat weet ik " Oakheart gaf haar een lik over haar oren. " We moeten wel oppassen dat ze niet te nieuwsgierig worden om het kamp te verlaten!" Oakheart spinde hard. Kittens waren meestal altijd leergierig en wilden zo snel mogelijk alles verkennen. Het is daarom nog steeds een grote beslissing om kittens te nemen. Oakheart wist dat hij en Blacktail het aankonden. Hij zou een oogje op ze houden als hij niet op patrouille was. Oakheart keek naar Blacktail, met nieuwsgierige ogen. " Voor hoelang verwacht je al kittens ?" spon Oakheart.


Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
Oakheart , ik moet je iets vertellen.... DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Oakheart , ik moet je iets vertellen....   Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Icon_minitimezo 6 maa 2011 - 21:32

" We moeten wel oppassen dat ze niet te nieuwsgierig worden om het kamp te verlaten!" en Oakheart spinde hard. " Ja maar ik zal ze niet uit het oog verliezen , we zullen samen op ze letten ! " Mauwde Blacktail , ze vond het aangenaam dat Oakheart bezorgd was dat gaf haar een veilig gevoel . " Voor hoelang verwacht je al kittens ?" vroeg Oakheart . " Ik weet het niet precies hoelang , maar ik denk dat ze eind volgende week ergens geboren zullen worden " spon Blacktail . Ze had het niet zo snel door dat ze kits in haar buik had , maar ze had wel door dat ze als maar dikker werd . Eerst dacht ze gewoon dat ze wat veel gegeten had maar ze begon wel al iets te vermoeden , en vanacht had ze de eerst schopjes gevoeld en toen wist ze het zeker . Zij zou mama worden en Oakheart vader , en dan zou het gezinnetje helemaal compleet zijn .
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Oakheart , ik moet je iets vertellen.... DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Oakheart , ik moet je iets vertellen....   Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Icon_minitimema 7 maa 2011 - 15:48

" Ik weet het niet precies hoelang , maar ik denk dat ze eind volgende week ergens geboren zullen worden " antwoordde Oakheart. " Dat is al snel!" er kwam een purr uit Oakheart's keel. Oakheart keek naar Blacktail. Ze was wel wat dikker geworden, Oakheart dacht ook dat ze misschien te veel gegeten zou hebben, maar dat vertelde hij Blacktail liever niet. Misschien zou ze dan denken dat ze echt dik was. Het maakte Oakheart niet uit. Al had Blacktail iet's verminkt of gebroken, Oakheart hielt van haar. " Deden de schopjes pijn ? " vroeg Oakheart. Wat als de kittens elk moment zouden kunnen komen ? Een schopje is een schopje, je kunt nooit weten of het betekent dat de kittens komen, of dat het nog kan wachten. Oakheart voelde dat hij wat overdreven had. Blacktail was nog niet zo dik als een poes die elk moment kan bevallen. Oakheart wist wel dat ze naar de kraamkamer moest. En wanneer hun kittens geboren waren, zou de kraamkamer zich vullen met de zoete geuren van melk en kittens. De geur herinnerde Oakheart aan zijn eigen tijd in de kraamkamer.


Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
Oakheart , ik moet je iets vertellen.... DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Oakheart , ik moet je iets vertellen....   Oakheart , ik moet je iets vertellen.... Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 12:23

" Deden de schopjes pijn ? " vroeg Oakheart . " Nee helemaal niet , het was net gewoon alsof ze wouden zeggen dat ze er waren . " mauwde Blacktail geruststellend . Die schopjes hadden haar verteld dat ze kittens verwachtte , dat ze mama zou worden . Ze deden helamaal niet pijn maar ze was er wel van geschrokken . Ze zal in de kraamkamer moeten blijven totdat haar kittens apprentice werden , maar dat had ze ervoor over . Het zou een fantastisch worden waneer haar kits apprentice werden , als ze hun naam kregen en dan leerden jgen en vechten van echte krijgers .
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oakheart , ik moet je iets vertellen....
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: