{+Ravenmask}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {+Ravenmask}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lostdream
Member
{+Ravenmask} DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: {+Ravenmask}   {+Ravenmask} Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 13:24

De vacht van een rosse ThunderClan kater lichtte zachtjes op door de opkomende zon. Een frisse bries streelde zijn oren, en zacht keerde hij zich om. Hij had zopas zijn eerste dikke veldmuis van het seizoen gevangen, en met een gelukkig gevoel zat hij er wat naar te kijken. De laatste sterren vervaagde en de zilvergloed gleed van zijn pels af. Lostdream glimlachte een van zijn tegenwoordig minder zeldzame glimlachjes. Hij lachtte veel veel vaker sins hij Nimblepaw kende. En sins hij Droppaw kende. De grote kater rilde even, en besloot wat verder te lopen, om meer prooi te vinden. Hij zag een van zijn Clangenoten in de verte lopen, dus liep hij richting de kat. "Ravenmask." knikte hij hem toe.

+Ravenmask


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenmask
Member
{+Ravenmask} DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
206
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Ravenmask
BerichtOnderwerp: Re: {+Ravenmask}   {+Ravenmask} Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 13:43

Ravenmask keek slaperig om zich heen. Het was vroeg. Té vroeg, naar zijn mening. De laatste tijd stond hi vroeger op dan normaal, slapeloosheid dwong hem er toe. "Ravenmask.", de zwart-witte warrior keek op, zijn blik ontmoete die van een warrior die in zijn ogen bekend stond als Lostdream. "Dag Lostdream", antwoorde hij vriendelijk. "Hoe gaat het?",


{+Ravenmask} 2hi6qlt

ander os:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
{+Ravenmask} DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: {+Ravenmask}   {+Ravenmask} Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 14:21

Lostdream glimlachte Ravenmask even toe. Hij kende de zwart-witte Warrior niet zo goed, maar Clangenoten kon je tochwel vertrouwen. "Goed genoeg, met jou?" antwoorde hij, met een van zijn vaste uitdrukkingen. "Wat brengt jou hier, zo vroeg, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?" de rosse kater probeerde de vragende blik in zijn ogen wat te minderen, en keek Ravenmask aan.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenmask
Member
{+Ravenmask} DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
206
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Ravenmask
BerichtOnderwerp: Re: {+Ravenmask}   {+Ravenmask} Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 20:35

"Goed genoeg, met jou?", antwoorde de rosse kater vriendelijk. "Ook goed", miauwde de zwart-witte warrior. "Wat brengt jou hier, zo vroeg, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?", vroeg Lostdream vervolgens. Ravenmask bleek niet de enige te zijn die niet van voeg opstaan hield. "Ik kan niet slapen, jij?", vroeg de kater vriendelijk.


{+Ravenmask} 2hi6qlt

ander os:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
{+Ravenmask} DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: {+Ravenmask}   {+Ravenmask} Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 22:25

Hij knikte Ravenmask toe. "Ik ben liefst in de nacht, om naar de Silverpelt te kijken," antwoorde Lostdream de andere kater's vraag. "Kan ik al mijn problemen en gedachten even van me af zetten." De grote Warrior had geen moeite om hierover te praten met zijn Clangenoot, hij vertrouwde de andere kater wel, en het gebeurde niet vaak dat hij katten direct vertrouwde. Wát zijn problemen en gedachten waren hield hij wel nog even voor zichzelf. Hij hief zijn hoofd en zijn groenige blik keek in Ravenmask's blauwe ogen.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{+Ravenmask}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: