I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Snakebites
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 15:50

Galant vergaf hij haar, en ze grijnsde hem toe. Maar bij zijn vraag fronste ze haar wenkbrauwen, en knikte langzaam, waarbij ze op het einde iets versnelde. "Ja natuurlijk, lief ding," ze Snakebites. "Waarom?" Ze vroeg zich af waarom hij dat vroeg, waarschijnlijk kende hij haar dan, maar .. Waarom kende hij haar dan? Afwachtend keek ze de kater aan, en ontspande haar wenkbrauwen weer.


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 15:51

De kater knikte weer toen de poes hem zei dat ze haar kende, mooi, de vraag daarna was maar al te logisch dat ze dat vroeg. "Omdat ik haar ken en ze boos op mij is," Antwoordde hij rustig, en haalde zijn schouders onwetend op, "Ik weet alleen niet waarom snapt u?"


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 15:53

Opnieuw knikte de poes, zichzelf verwijtend dat haar hoofd er zo nog eens van af ging vallen. "Ik snap jou, maar ik zou ook niet weten waarom, het spijt me." ze keek hem nog steeds vraged aan, bij zichzelf denkend dat Quiet echt niet zonder reden boos op Tall zou zijn. Misschien had ze toch haar redenen?


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 16:07

De kater liet de hoop varen toen de ander hem zei dat zij ook niet wist waarom dat zo zou zijn. Een zucht ontsnapte uit zijn mond, en de kater gunde zijn witte borst een snelle lik. "Oke dan," Klonk het ietwat somber, waarna hij het stil liet zijn, hij had Quiet best gemogen, zij hem duidelijk niet.


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 16:10

Ookal was het niet het moment, Snakebites kon het niet laten heel toevallig "Liefdesproblemen .." te mompelen, en sloot daarna geïrriteerd haar ogen. Nadelen van hart op de tond was zo iets als dit. Ze staarde even naar haar poten, waarna ze haar ogen ophief naar Tallpaw. "Ik voel dat hier een verhaal aan vasthangt, en zou je dus graag willen vragen het met mij te delen?"


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 1:27

De kater moest lachen toen de peos meteen begon over them liefdesproblemen, en schudde al grinnikend zijn hoofd. "Ik zal het met u delen," Mauwde hij, met een twinkeling in de ogen, "Maar liefdesproblemen zijn het echt niet, we zijn gewoon vrienden, of tsja, minder dan dat eigenlijk," Hij viel even stil, Quiet had hem nooit geaccepteerd.. Waren ze wel vrienden geweest?


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 21:36

Snakebites voelde medelijden voor de kater, maar toch bleef ze in stilte zitten. "Het spijt me daarvoor," mompelde ze, iets killer als haar gebruikelijke toon. "Luxeproblemen! Vrienden in ivervloed heeft 'ie." haar gedachten waren haar weer aan het plagen. "Mag ik zo onbeleefd zijn te vragen waarom in StarClan's name jij met RiverClan Apprentices omgaat?" de kille toon was grotendeels vervangen door interesse.


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 22:25

De kater knikte een beetje afwezig toen de poes haar medeleven toonde, maar was er weer met de volle aandacht bij toen ze over hem en Riverclanners begon. Hij grinnikte een beetje schuldig, "Ik vroeg of ze me kon leren zwemmen," Mauwde hij, met een ietwat brutale blik in zijn ogen, de kater wist drommels goed dat dat niet hoorde. "Maar ze werd boos," Deze laatste woorden gingen gepaard met een schouderophaal, maar zijn ogen lieten zijn gevoelens er niet zo makkelijk vandoor gaan. Duidelijk te zien was dat het hem wel degelijk iets deed, vrienden kwijtraken kon hij niet tegen.


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 7:18

Even staarde ze de kater kil aan. Toen herhaalde ze wat hij had gezegd nog eens in haar hoofd, en zuchtte daarna. "Leren zwemmen in ons Territory?" Ergens anders ging lastig, dus het was wel een idiote vraag. "Leert je Mentor je de Warrior Code niet, misschien?" het laatste klonk niet aanvallend, het was gewoon meer .. Meer van 'Kom op je bent een Apprentice en zou slim genoeg moeten zijn'. De RiverClan Warrior keek Tallpaw even kalm aan, en sloeg bemoedigend tegen zijn oor. "Ze vergeeft je wel." "Misschien." vulde haar gedachten aan. "Daar ben ik zogoed als zeker van."


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 22:39

Hij grinnikte ietwat beschaamd toen de poes zo reageerde als dat hij al had gedacht. "Tsja, zwemmen kan ik al, en de rivier loopt voor een gedeelte ook door ons territorium," Antwoordde hij, en gaf keek de poes met een schuin koppie aan. "Ik wilde alleen zo graag netjes leren zwemmen," Vervolgde hij zijn betoog, waarna hij moest grinniken. "Ze zal het me niet vergeven, ze denkt dat ik haar zusje pijn wil doen," Zijn stem klonk bars, en een duidelijk trieste blik stond in zijn ogen. Lastige situatie dit.


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 13:13

Snakebites keek de kater even aan, niet wetend wat te doen. Langs één kant zou ze hem wel willen troosten, maar hoe. Lanzaam boog ze haar hoofd naar de grond, en knipperde met haar ogen. "Bewijs haar dat je dat niet doet?" stelde ze voor, het jammer vindend voor zijn situatie.


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 16:58

De kater moest grinniken om het antwoord van de poes. "Was het maar zo makkelijk," Luidde de woorden, gevolgd door nog een weemoedige grijns. "Haar zusje kan ook niet tot haar doordringen, maar we zijn.." Hij slikte, en dacht even na, niet echt vrienden. "Een soort vrienden," Besloot hij uiteindelijk, en knikte, ja. Dat waren ze.


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 19:27

Een soort vrienden? Nou, dat klonk ook gezellig. "Soort vrienden? Je zwem-maatje dus," merkte ze ietwat droogjes op. De poes begreep wel dat hij het moeilijk had, maar ze was meer van de soort katten "beter voorkomen als genezen." Als hij gewoon niet zo vaak om zou gaan met andere Clans, moest hij geen 'vriendschaps-wonden' genezen. Ze vond van zichzelf dat ze gemeen begon te denken, en troostend gaf ze een tikje tegen zijn oor. "Head up, Tall, she'll forgive you, once, ben ik zeker van." knipoogde ze.


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 15:23

De kater moest grinniken om de naam die ze eraan gaf, nee dus, want geen van beiden zussen had hem willen leren zwemmen. Vrolijker werd hij wel van de zin die daarna gezegd werd. "Dat denkt u echt?" Mauwde hij, hoop opkomend in zijn ogen. "Awesome!" Even wilde hij vrolijk opspringen, maar bedacht zich toen een vraag. "Heeft u ooit zoiets meegemaakt?"


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 16:12

De poes keek de Apprentice even aan, en knikte daarna. Ze geloofde dat de poezne hem wel wouden vergeven. En bij zijn volgende vraag knikte ze ook. "Ja," het was een beetje kortaf, maar ze praatte er niet echt graag over. Haar oren wiebelden wat, en ze besloot nog wat te veranderen van positie. Ze strekte haar poten even uit, en geeuwde kort. "Maar ik praat er niet bijzonder graag over." Ze keek hem aan, en in haar ogen stond te lezen dat het niets persoonlijks was.


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}   I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 21:15

De kater knikte beleefd en vroeg niet door, dit was de anders' zaak. Na dit besloten te hebben stond hij op en rekte zich eens uit. "Het was goed om te praten," Mauwde hij, bang voor de woorden 'gezellig' en 'leuk', "Maar nu moet ik gaan,"


I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm not sleeping, I see everything {+Tallpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: