{ Featherlight } I don't know where I'm going, but I'm going. Are you coming with me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenDeel
 

 { Featherlight } I don't know where I'm going, but I'm going. Are you coming with me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Featherkit,
Member
{ Featherlight } I don't know where I'm going, but I'm going. Are you coming with me? DPKsfdL
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { 3 moons }
Gender:
Rank:
Featherkit,
BerichtOnderwerp: { Featherlight } I don't know where I'm going, but I'm going. Are you coming with me?   { Featherlight } I don't know where I'm going, but I'm going. Are you coming with me? Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 13:35

Featherlight

» I don't know where I'm going, but I'm going. Are you coming with me? «
Name: Featherkit
Previous names: None
Future names: Featherpaw, Featherlight
Meaning: Featherlight is een combinatie die 'extreem licht' betekent.
Prefix: Feather || Door haar donzige vacht.
Suffix: Light || Door haar lichte ogen en vacht.
Gender: Female
Sexuality: Unknown
Age: 3 moons
Birthplace: Windclan Nursery
Season born: Leaf bare
Status: Healthy

Clan: Windclan
Previous clans: None
Future clans: Probably Starclan or Dark Forest
Rank: Kitten
Previous ranks: None
Future ranks: Apprentice, Warrior
Clanleader: Everstar
Deputy: Lionroar
Medicine cat: Brindlepool
Medicine cat apprentice: Sparrowpaw

Personality

Personality traits: Vrolijk, naïef, avontuurlijk, vergeetachtig, goedgelovig, beïnvloedbaar.
Description: Featherkit heeft haar naam niet alleen aan haar uiterlijk te danken, maar uiteindelijk ook aan haar karakter. Ze neemt alles heel licht op, alsof het allemaal niet zoveel uitmaakt. De dood ziet ze niet als iets ergs maar ook weer niet als iets vrolijks en zo gaat het verder. Haar leven gaat altijd verder, wat er ook gebeurd, ze zal nooit achter zich kijken en ergens om treuren. Ook is de kitten redelijk vergeetachtig, als ze belangrijke dingen niet iedere dag herhaalt, dan vergeet ze hoe ze datgene moet doen of wie die kat ook alweer was. Het is dus ook heel moeilijk voor haar om namen te onthouden en ook tijdens trainingen zal ze moeite hebben met het onthouden van belangrijke dingen, van regels en allerlei belangrijke dingen. Daarnaast is ze erg koppig, zo koppig zelfs dat ze nooit echt naar iemands advies luistert. Ze vind dat ze zelf altijd gelijk heeft en haar meningen zal ze dan ook doordrammen bij anderen. Regels gelden niet voor haar en ze respecteert enkel diegenen die haar respect gewonnen hebben. Desondanks dit alles gelooft ze wel degelijk in Starclan en de dingen die ze hoort over de clan van de doden, zal ze niet vergeten. De poes is daarnaast redelijk naïef en beïnvloedbaar, ze gelooft dingen veel te snel en ziet het slechte niet in anderen of bepaalde zaken. Ook heeft ze moeite met het inschatten van gevaar, ze ziet het gewoon niet als ze in de problemen komt en gaat dan ook vaak door totdat ze er of aan ten onder gaat, of iemand haar eruit komt redden. Sociaal is ze wel degelijk, desondanks dat ze alles weer vergeet als ze er niet meer aan denkt, praat ze graag met anderen en maakt ze graag vrienden. Iemand die haar uitscheld of probeert te breken zal niet tot haar doorkomen, ze gaat gewoon vrolijk door met vriendelijk zijn; sarcasme, moeilijke woorden, kwade stemmen; ze merkt het gewoon niet eens op.

Appearance

Featherkit is een seal bicolor point poes, dit betekent dat ze over haar poten, staart, gezicht en oren een seal kleur heeft en de markeringen op haar gezicht eigenlijk lijken op een omgekeerde V. Ze heeft ijsblauwe ogen, een roze neusje en roze voetzolen. Daarnaast is ze erg fijn gebouwd, zo licht als een veertje. De kitten staat ook wat hoger op haar poten, zoals vele andere windclan katten.


Featherlight

» I don't know where I'm going, but I'm going. Are you coming with me? «
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ Featherlight } I don't know where I'm going, but I'm going. Are you coming with me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Windclan-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: