Come, chickie chickie! { Kippenjacht }



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Come, chickie chickie! { Kippenjacht }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornpaw*
Member
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } DPKsfdL
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 13:17


Trots wandelde Acornpaw in de richting van Bright. Ze gingen op kippenjacht! Alleen moest hij nog een warrior krijgen, dus ging hij vragen aan de poes of zij dat niet wou zijn. "Euhm, Bright?", vroeg hij een beetje verlegen. "Wil jij mijn warrior zijn?" Er speelde een onschuldig glimlachje op zijn gezicht. Hij moest bekennen dat ze er niet bepaald slecht uitzag voor een warrior! Toch zag Nimble, of Tiger er nog wel wat beter uit, maar ze kon ermee door. Na de knappe poes een beetje geïnspecteerd te hebben, paradeerde hij het camp uit, gevolgd door de rest van de kippenpatrouille. Zo zouden ze vanaf nu bekend gaan staan, besloot Acorn!
{ Time skip }
Daar waren ze dan, de Twoleg Place. Het was wonderbaarlijk om zich te bedenken hoe dichtbij het camp van de BloodClan gelegen was! Op hoe 'n gevaarlijk terrein ze momenteel begaven. Als de twolegs hun zouden pakken, was het misschien wel gedaan voor hen... Het gaf toch wel een adrenaline boost om even stil te staan bij de gevaren die hieraan gekoppeld waren! "Dus, hoe pakken we het aan?", vroeg de kater. Ze waren momenteel nog op de grens met het Clangebied, en waren dus nog op vertrouwd territory. Dit was de ideale plek om een plan te bespreken! "Delen we ons op in groepjes, en gaan we zo apart opzoek naar kippen? Of blijven we allemaal samen?", stelde hij voor om al maar een voorstel te geven. Maar voor iemand kon antwoorden, vervolgde hij zijn zin al: "Als we voor de groepjes gaan, wil ik met Nimblepaw, Tigerpaw en Brightspots!" Dan was Perishpaw een beetje veilig, met de andere warriors om zich heen. De arme stakker was nog maar pas Apprentice, dus hield waarschijnlijk nog van het moeders-gevoel.

{ +Kippenjacht groep }

OOC; De bedenkingen van Acornpaw zijn helemaal niet persoonlijk bedoeld! Hij is gewoon een stoer-doener, dus vat het niet persoonlijk op!



Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Zkj1y0
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 16:49

Enthousiast kwam Nimble aangelopen. Ze keek af en toe om of de groep volgde, maar zo te zien leek iedereen zich naar de twolegs te verpaatsen. Acornpaw was er als eerste, en sprak de groep een beetje toe. "Hmm, ik heb dit nog nooit gedaan. Ik heb geen idee hoe je zo'n kip te pakken moet krijgen. Dus misschien is het handig als ik ze naar een andere kat toe jaag, zodat die de kip kan doden?" Dat leek haar slimmer dan het gevecht aangaan met een kip die nauwelijks kleiner was dan zij. "Dus ik stel voor dat we ons opsplitsen in twee verschillende groepen; de opjagers en de katten die de kippen doden." Ze had geen idee of het een goed plan was, maar het klonk handig. Afwachtend keek ze de andere katten aan.



Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Come, chickie chickie! { Kippenjacht } FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } 3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 18:54

Harespirit liep vrij achteraan en overdacht bij elke stap waarom ze het ook weer deed. Ze wilde niets liever dan de clan voeden maar haar nervositeit en onzekerheid weerhield haar er van om er plezier aan te beleven. Ze zag hoe Acornpaw zich naar Brightspots begon te trekken en ze wendde haar blik af. Zwijgend liep ze door. En na een tijdje lopen zag ze het. De bomen liepen uiteen en onthulde in de verte wat twoleg nesten. Ze remde af en keek iedere kat aan. Acornpaw nam het woord en ze luisterde aandachtig. Nimblepaw begon ook haar mening in de groep te gooien. Nu begon ze pas echt nerveus te worden. Wat als ze het nu verpeste? Dan zouden Honeydew, Brightspots en Iciclespirit haar vast uitlachen of kwaad op haar worden. Nimblepaw haar idee klonk aantrekkelijker. "Ik wil ze wel opjagen" Begon ze en ze keek de groep katten rond. "Ik ben erg snel en wendbaar, ik zou ze zelfs terug kunnen jagen als ze af dwaalde" Besloot Harespirit en ze keek zelfverzekerd op.


Come, chickie chickie! { Kippenjacht } DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 19:11

Met z'n allen verlieten ze het kamp, ze besefte dat Acornpaw ook wat naar haar toe trok, net als dat Perishpaw, haar apprentice, ook bij haar liep. Ook besefte ze dat Acornpaw een beetje zijn best deed de leiding op zich te nemen, erg vond ze het niet, het zou een mooie ervaring zijn voor het katertje. Tenslotte, het was nog maar een apprentice in zijn midden periode van zijn apprentice tijd. Nog maar acht moons. "Euhm, Bright?" Vroeg Acornpaw een beetje verlegen. Brightspots verschoof haar blik naar het katertje en keek hem afwachtend aan, terwijl ze een 'hmhmm' geluidje maakte. "Wil jij mijn warrior zijn?" Brightspots glimlachte warm naar de apprentice. "Maar natuurlijk," miauwde ze, terwijl ze haar pas vast hield. Ze waren met een groepje die een prima tempo aankonden, en dat vond ze wel fijn.
De lange bomen begonnen al snel minder te worden, en Brightspots vertraagde haar pas wat, tot ze tot stilstand kwamen. Ze wou net het woord nemen om te vragen naar hoe en wat, toen Acornpaw dat al deed. Ze keek hem nieuwsgierig aan. "Dus, hoe pakken we het aan?" vroeg de kater. Brightspots wou er op reageren, toen Acornpaw verder ging. "Delen we ons op in groepjes, en gaan we zo apart opzoek naar kippen? Of blijven we allemaal samen?" Was zijn voorstel. Geen enkele kat had de tijd om maar even in te ademen om wat te kunnen zetten, of Acornpaw ging al verder. "Als we voor de groepjes gaan, wil ik met Nimblepaw, Tigerpaw en Brightspots!" Brightspots trok een wenkbrauw op. Kleine leader dat het was, meteen alle controle in eigen poten willen nemen. En zo ging Nimblepaw ook verder. Haar voorstel was om samen te werken in twee groepen, de katten die de kippen opjoegen, en de katten die zouden toeslaan. Harespirit stemde hier mee in. "Ik vind het prima, maar mij lijkt het goed dat drie katten ze naar de toeslaande katten toe jagen, dan zijn er meer katten om ze te vangen, en hebben we dus ook een grotere buit, hoeven we ook niet al te lang hier te blijven," miauwde Brightspots. Als de twolegs hun op zouden merken was de kans groot dat ze een kogel door hun koppen heen zouden krijgen.


::"Bright's::

Come, chickie chickie! { Kippenjacht } SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 19:59

Honeydew ging zitten en luisterde naar de gesprekken en voorstellen van de twee apprentices en twee warriors. Acornpaw vroeg zich af of ze in groepen of solitair gingen en natuurlijk wilde hij bij een meisjesgroepje. Honeydew lachte even. Nimblepaw stelde voor om in groepjes te gaan jagen: opjagers en de katten die de kippen doden, wat Honeydew een heel goed idee vond. Ze knikte instemmend toen Harespirit begon te praten en zei dat ze wel bij het groepje opjagers wilde. 'Lijkt me een goed idee, Harespirit,' zei Honeydew goedkeurend. 'Als het nodig is zou ik daar ook wel bij willen.' Ze knikte opnieuw instemmend toen Brightspots sprak en voorstelde dat er drie katten nodig waren om ze op te jagen, zodat er meer katten waren om de kippen te vangen. Honeydew richtte haar blik nu op alle katten die er waren. 'Het lijkt me ook handig dat er één iemand is die de controle houdt en die kijkt of alles goed loopt, dat er geen gevaar is, geen honden, geen boze twolegs... En die natuurlijk meteen waarschuwt als er iets gebeurt.' Ze pauzeerde even zodat iedereen haar woorden goed kon overdenken. 'Die taak zou ik ook wel op me willen nemen.'


Come, chickie chickie! { Kippenjacht } 2a5n4tt
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 17:36

Nimble volgde de gesprekken en knikte instemmend toen Brightspots haar idee verder uitwerkte. "Klinkt goed!" zei ze, maar begon te twijfelen welke positie zij moest bekleden. Als ze haar moeder goed begreep, zou zij de kippen opjagen. Nimble was snel, en was vast goed in het opjagen, maar eigenlijk wilde ze het doden oefenen. Maar ze wilde graag bij haar moeder blijven, omdat iedere warrior een apprentice onder zijn hoede moest houden. "Ik jaag ook wel op," besloot Nimble daarom.



Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Come, chickie chickie! { Kippenjacht } FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } 3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 18:12

Harespirit keek de groep rond en knikte kordaat. Het plan begon al vorm te krijgen. Weldra zouden ze met zijn allen kippen mee terug brengen. "Misschien is het een goed idee dat zodra alle kippen gevangen zijn door de katten die ze doden- de opjagers omdraaien en nu diegene zijn die ook kippen vangen" Begon de roodbruine kat twijfelend. "Ik bedoel dus .. ik jaag samen met een paar katten de kippen op, en de andere vangen ze. Dan draaien we het om. De vangers worden nu de jagers en de jagers worden nu de vangers.. zo vangen we ieder een kip als het goed is.. meer buit" Haar stem zwakte af en klonk erg zacht. Hopelijk had iedereen haar gehoord en klonk het niet voor de hand liggend. Ze liet haar blik vragend de groep katten rond gaan. Iciclespirit, Honeydew, Nimblepaw, Brightspots, Acornpaw, Perishpaw, Tigerpaw.


Come, chickie chickie! { Kippenjacht } DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Perishpaw.
Member
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } DPKsfdL
Daan
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Perishpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 18:03

De kater volgde stilletjes de rest van de groep, het was een lange weg, maar deze jonge kater kon het met groot gemak aan. Zijn conditie was tip top in orde en hij schepte wel eens op dat hij naar de maan zou kunnen rennen, al kon dat natuurlijk niet en was het figuurlijk bedoeld. Hij voelde zich op gemak bij deze patrouille, alleen vertrouwde hij die Acornpaw niet helemaal, de stoerdoener. Toen ze in de buurt kwamen van waar ze heen moesten gaan begon Acornpaw een beetje de boel in te delen. De andere katten stemden in maar Perishpaw keek hem met vernauwde ogen aan. "Ik wil met Brightspots in de groep, ze is mijn mentor!" blies hij de kater toen toe, hij had een nog al vurig karakter. "Ik ben geen hulpeloze kit als je dat soms denkt!"


Come, chickie chickie! { Kippenjacht } 2ym9f8x
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerfire
Member
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } DPKsfdL
WazBeer
55

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons
Gender:
Rank:
Tigerfire
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 19:00

Het was duidelijk dat Acornpaw meteen voorkeuren had voor wie er in zijn 'team' zouden komen. Was ze nog geweest zoals vroeger, had het haar misschien lichtelijk gevlijd. Nu daarentegen, kon het haar niet zo veel schelen wat hij van haar vond. Nimblepaw kwam met een slim plan en vervolgens begon iedereen een kant te kiezen: jagers of vangers. Zelf wachtte ze geduldig af en gezien er al enkele katten waren die hadden gezegd dat ze wilde jagen, besloot ze voor het ander te kiezen. Het vangen van dieren was toch het leukste deel van de jacht. "Ik vang wel," deelde ze de rest mee. Ondertussen vroeg ze zich af of ze niet opgemerkt zouden worden door de twolegs en wat deze allemaal voor trucjes achter de hand hadden om hen weg te jagen. Ze had meerdere verhalen gehoord, alleen wat je ervan moest geloven was meestal niet veel. Zoals kittypets verhalen hadden over de enge wilde katten in het bos, zo hadden zij verhalen over de grote twolegs die hen konden vertrappen, oppakken, meenemen.


Come, chickie chickie! { Kippenjacht } 8iruJX6
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 13:49

Brightspots luisterde naar de katten die hun zegje deden. Oké, het werd dus het idee van Nimblepaw. Daar was Brightspots het wel mee eens. Tot nu toe hadden twee katten gezegd dat ze wel wouden opjagen, en Honeydew stelde voor dat zij alles in de gaten zou houden. Ze vond het prima zo. "Misschien is het een goed idee dat zodra alle kippen gevangen zijn door de katten die ze doden- de opjagers omdraaien en nu diegene zijn die ook kippen vangen," stelde Harespirit voor. "Ik bedoel dus .. ik jaag samen met een paar katten de kippen op, en de andere vangen ze. Dan draaien we het om. De vangers worden nu de jagers en de jagers worden nu de vangers.. zo vangen we ieder een kip als het goed is.. meer buit," legde Harespirit het idee verder uit. Brightspots liet het idee even goed binnen komen. Het was opzich een goed idee, enkel zou de tijd dan ook gaan dringen. "Ik denk dat we ook rekening moeten houden met de tijd, waarmee ik bedoel dat we snel moeten zijn vóór de Twolegs ons opmerken. Die kippen zullen herrie gaan maken. Ik denk, dat wanneer de toeslaande katten de kans hebben gekregen om te vangen, dat de jagende katten ook wel kunnen toeslaan. We zullen hoe dan ook meer dan genoeg prooi hebben voor de clan, en de kans dat één toeslaande kat twee kippen weet te vangen is ook redelijk groot," miauwde Brightspots, niet om het idee van Harespirit af te slaan, maar om de veiligheid van haar clangenoten. "Want hoe dan ook moeten we snel zijn, en ook maken dat wanneer we voldoende kippen hebben, dat we weg komen," vervolgde Brightspots. Vervolgens liet Tigerpaw horen dat zij wel wou vangen. "Ik zal ook wel vangen," miauwde Brightspots. Vervolgens liet ze haar blik glijden over de katten. In principe was er nog één kat nodig wie de kippen wou opjagen, dan waren er sowieso vijf katten die ze zouden vangen. Prima toch? En als ieder sowieso één kip wist te vangen, hadden ze sowieso vijf. De kans dat enkele twee zouden vangen... ze zouden makkelijk op acht kippen kunnen komen. En wanneer de jagende katten klaar zijn, zouden zij ook wel kunnen gaan vangen, wat de kans groot maakt dat ze er zelfs tien binnen weten te krijgen.


::"Bright's::

Come, chickie chickie! { Kippenjacht } SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } 3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 13:12

Harespirit sloeg geagiteerd met haar staart toen Perishpaw zijn stem verhief. Desondanks keek ze weer de groep rond. "Dat is een slim idee ja .. zo snel mogelijk wegkomen is wel een top prioriteit vrees ik" Voegde ze er aan toe met een neutrale blik op Brightspots. Ze haalde diep adem en knikte toen. Ondertussen begon ze alvast zelf na te denken wat ze zou moeten doen als een Twoleg daadwerkelijk straks naar buiten kwam. Ze hadden het wel zo'n beetje. Er kon van alles misgaan .. maar ook veel goed gaan. Weldra zouden ze hier wegrennen met kippen in hun bek. Genoeg om de clan te voeden! "Zullen we dan maar gaan?" Stelde ze voor met een nerveuze en terloopse blik op de twoleg huizen in de verte.


Come, chickie chickie! { Kippenjacht } DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 20:07

~ We gaan er weer even een activiteitje in gooien!

Nimble keek tevreden om zich heen toen alle katten een kant kozen. Iedereen leek er goed op voorbereid, en zelf had ze er ongelofelijk veel zin in. "Ja! Laten we gaan," antwoordde ze op Harespirit. "Is iedereen er klaar voor?" Ze keek even achterom naar de kippen, die er allemaal nog rustig bij zaten. Dit zou een eitje moeten worden, en ze zouden er een groot deel van de clan mee kunnen redden!



Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Come, chickie chickie! { Kippenjacht } FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Iciclespirit
StarClan
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } DPKsfdL
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...
Gender:
Rank:
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 20:57




Iciclespirit trok een sprintje. Eindelijk zag ze de groep weer, die was vertrokken zonder dat zij het gemerkt had. Mousebrain die ze ook was! Nu goed, ze had al genoeg op zichzelf gescholden. Ze haalde de groep in en ving de laatste woorden op. Iciclespirit begroette de anderen haastig en luisterde naar het plan van Nimblepaw. De groepjes werden gemaakt. "Ik ga wel opjagen, is dat oké?" vroeg de grijze she-cat. Zonder enig antwoord af te wachten sloot ze zich aan bij het groepje van de jagers. "Zullen we dan maar gaan?" stelde een ietwat nerveuze Harespirit voor. De grijze warrior knikte hevig, en Nimblepaw miauwde: "Ja! Laten we gaan. Is iedereen er klaar voor?" Blij liet Iciclespirit haar staart een keertje zwiepen. "Reken maar!" riep ze. Ze zouden die kippen eens laten zien wat echte boskatten waren! Ha! Ze keek geamuseerd naar de beesten, die nietsvermoedend over het gras wandelden en soms naar de grond pikten. Binnen no time zullen we de hele Clan kunnen voeden, dacht Iciclespirit, zich verheugende op het idee van de patrouille, die binnen zou komen met genoeg prooi om een hele leafbare mee rond te kunnen komen.
(Tags: De kippenpatrouille | Words: 193 | Notes: JOIN x33)


Forestrain | Floodfire | Echopaw
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } 0o585XY
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
Come, chickie chickie! { Kippenjacht } UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Come, chickie chickie! { Kippenjacht }   Come, chickie chickie! { Kippenjacht } Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 16:22

'Laten we gaan,' stemde Honeydew met Harespirit en Nimblepaw. 'Dus... even herhalen. Harespirit, Iciclespirit en Nimblepaw jagen op... Brightspots en Tigerpaw vangen en ik hou de omgeving in de gaten. Klinkt goed. Let's go.' Honeydew volgde Nimblepaws blik naar de kippen en keek even geïnteresseerd naar de enorme, logge vogels die op het perkje scharrelden. Met een zo elegant mogelijke sprong kwam ze op het hek van de kippenren terecht, maar bleef even weg van de kippen. 'Ik hou hier de wacht,' riep ze naar de groep overgebleven katten. 'Gaan jullie maar, we zijn er allemaal klaar voor denk ik.' Ze grijnsde. Na een verschrikkelijke leafbare en de prooischaarste was het heerlijk om weer wat leven in haar Clangenoten te zien en een mals stukje kip was natuurlijk ook niet verkeerd.


Come, chickie chickie! { Kippenjacht } 2a5n4tt
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down


::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come, chickie chickie! { Kippenjacht }
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: