Going Home



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Going Home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Going Home 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Going Home   Going Home Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 1:07

De kater keek op naar zijn broer en snoof, "Ik was daar vanwege de geschiedenis, en ik was niet mét Nimble, ik kwam haar toevallig tegen," Tall grinnikte, "Geloof me, ik stort me niet, niet niet niet niet in een relatie de komende honderd moons," Zijn ogen glommen ondeugend toen hij zijn broer weer aankeek, "Soo, tussen jou en Snowy right?"


- Vervolg topic

- Eerste post Thrushdive


Going Home Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Going Home DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Going Home   Going Home Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 23:08

"Ik was daar vanwege de geschiedenis, en ik was niet mét Nimble, ik kwam haar toevallig tegen," verantwoorde Tallpaw zich zelf. Hij had ook om een excuus gevraagd waarom hij daar geweest was. "Geloof me, ik stort me niet, niet niet niet niet in een relatie de komende honderd moons," ging Tallpaw verder. "Soo, tussen jou en Snowy right?" Veranderde Tallpaw van onderwerp. Thrushdive negeerde de vraag en reageerde op zijn vorige antwoorden. "Laat ik maar gewoon duidelijk zijn, als ik je één keer weer tref alleen in the Wastelands of ander gebied wat niet onder clan gebied staat, ga ik naar Shrewstar. Nu zie ik het tussen de vingers door." Thrushdive zuchtte, "kijk, als je daar was wezen jagen voor de clan, wat me enigszins onwaarschijnlijk lijkt omdat het gebied zo goed als dood is, had ik het nog kunnen goedkeuren," miauwde Thrushdive. "Tenslotte wil ik je deze les mee geven, een vriendschap met een kat uit een andere clan is niet goed. Starclan heeft ons niet voor niets in vier clans verdeeld, vriendschap er buiten is gewoon onmogelijk. Ooit zal je zo'n vriend uit een andere clan tegen komen in een gevecht," vertelde Thrushdive. Zelf had hij het niet mee gemaakt, maar er waren genoeg verhalen van. "En dat werkt gewoon niet, je zou bereid zijn die gene te moeten verwonden om je clan te beschermen, begrijp je dat?" Vroeg Thrushdive toen. "Onthoud dat gewoon goed, katten buiten onze clan zijn onze vijanden, rivalen, vooral in tijden als deze," hij stopte met lopen en keek Tallpaw recht aan.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Going Home 6IRKqVAGoing Home MKN7vHEGoing Home IfBu3avGoing Home PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Going Home 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Going Home   Going Home Icon_minitimema 26 mei 2014 - 22:33

Zijn grote broer negeerde, zoals verwacht, zijn vraag. Maar dat betekende niet meteen dat Tall het daarmee eens was, de jonge kater keek eerst even beledigd, maar naarmate Thrush's preek vorderde toch wel steeds meer schuldbewust. Hij had altijd gedacht dat je gewoon naar fourtrees mocht gaan, omdat het van iedereen was, en als je naar fourtrees mocht, mocht je dan ook niet naar het oude Skyclan gebied? Toen de ander was uitgepraat stonden de twee stil, en werd zijn broer met grote ogen aangekeken. Ontzet was Talls' mond opengevallen, en pijn flashte door zijn ogen. "Je denkt dat ik de clan niet zou beschermen?" Zei hij, ofwel, fluisterde hij bijna zo ongelovig en zacht klonk het. "Je denkt dat ik mijn leven niet zou geven voor wie dan ook in Shadowclan?" Het ongeloof drong nu harder door en de toon was al wat harder. "Dankje Thrush, bedankt voor je vertrouwen," Tall snoof, maar gaf zijn broer niet de tijd te antwoorden. "Zoals ik al gezegd had, ik moest het zelf zien, de ruines, de plek waar een clan leefde. Alles is nu weg Thrush, ik kon het niet geloven ik moest het zelf zien," Zijn ogen prikten, al wist hij niet of dat kwam door moeheid of door de frustratie die hij nu voelde. Iedereen leek zich tegen hem te keren, maar hij zou zich sterk houden, sterker dan wie dan ook. "Dat ik haar tegenkwam was puur toeval, dat jij nou meteen conclusies trekt," Verward door zichzelf en door wat er allemaal gebeurde ging de kater zitten, en keek naar zijn poten. "Sorry," Klonk het uiteindelijk, "Ik weet dat je het goed bedoelt,"


Going Home Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Going Home DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Going Home   Going Home Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 14:23

Thrushdive was klaar met zijn verhaal, en Tallpaw keek hem aan met grote ogen, en zijn kaak viel nog net niet op de grond. "Je denkt dat ik de clan niet zou beschermen?" De toon die Tallpaw opzette droop van het ongeloof, maar hard sprak hij niet. "Je denkt dat ik mijn leven niet zou geven voor wie dan ook in Shadowclan?" Dit keer was zijn stem wel luider, en was het ongeloof in zijn toon ook nog duidelijker. "Tallpaw, heb ik dat gezegd? Je hoeft niet dingen voor mij in te vullen, begrepen?" Miauwde Thrushdive de apprentice strak aankijkend. Hij mocht dan zijn broertje zijn, hij wíst dat hij vaak op de plekken was waar hij niet behoorde te zijn. "Dankje Thrush, bedankt voor je vertrouwen," snoof Tallpaw. Nu werd Thrushdive toch wel enigszins kwaad op zijn broer, maar tijd om te antwoorden had hij niet, waar door het enkel begon op te stapelen. "Zoals ik al gezegd had, ik moest het zelf zien, de ruines, de plek waar een clan leefde. Alles is nu weg Thrush, ik kon het niet geloven ik moest het zelf zien," miauwde Tallpaw. De warrior kon er geen begrip voor op brengen. Wáárom? Wáárom was dat zo belangrijk voor hem? "Dat ik haar tegenkwam was puur toeval, dat jij nou meteen conclusies trekt," ging Tallpaw verder. Weer wou Thrushdive reageren, dit keer zwiepte zijn staart van links naar rechts. Tallpaw ging voor zijn gevoel te veel om met katten uit een andere clan om, en dat wekte toch wel wantrouwen op. "Sorry," klonk er uiteindelijk. "Ik weet dat je het goed bedoelt," miauwde Tallpaw. Dit keer was het Thrushdives buurt om te snuiven. "Wáuw, je begrijpt dat ik het goed bedoel, broertje." De kater schudde zijn kop. "Voor mijn idee ben je iets te vaak met katten buiten Shadowclan bezig. Éigenlijk als katten zich dicht bij onze grens bevinden zou je moeten vragen waarom ze zo dicht bij de grens zijn, láten zien hoe sterk wij als clan zijn, en dat we zeker geen kittypets zijn als die Thunderclan mormels, begrijp je dat? Begrijp je dat er meer katten zullen zijn die aan je zullen gaan twijfelen? Ik als je broer heb zelfs al af en toe mijn aarzelingen, en daar ben ik als broer zéker niet blij mee. Wat denk je dat Innerghost, of beter, je moeder, Shrewstar hier van zou denken?" Het kwam niet vaak voor dat hij het bij praten hield, normaal gesproken zou hij allang begonnen zijn met schreeuwen.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Going Home 6IRKqVAGoing Home MKN7vHEGoing Home IfBu3avGoing Home PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Going Home 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Going Home   Going Home Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 22:52

Zijn broer snoof, en hij had het recht ertoe, maar zijn kleinere broertje ook. Alle woorden maakten alleen dat zijn geheim eruit wilde komen, dat hij het wilde schreeuwen, wilde laten horen aan alle sukkels die hem ervan beschuldigden te sociaal te zijn. Maar hij deed het niet, Tall bleef stil, keek alleen kwaad naar zijn broer en slikte de woede die hij voelde in. "Zij geloven in me," Was wat hij zei, waarna hij zich omdraaide. "Zij vertrouwen me," Pijn zat in zijn stem, hij vertrouwde zijn broer, waarom deed die nu zo tegen hem? Waarom zei hij hem dat hij niet loyaal was? Want hoe je het ook wendde of keerde, dat was de ultieme boodschap in de pijnlijke woorden van Thrushdive.


Going Home Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Going Home DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Going Home   Going Home Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 20:28

Thrushdive snoof de geur op, nee, er waren geen andere katten. Maar Thrushdive had gegokt dat dit beter was dan helemaal door Windclan territorium te gaan, ze konden beter wat bij de grenzen blijven. Thrushdive snoof de geur op, Thunderpath was niet geheel ver weg meer, en ze zouden zo weer terug zijn in hun eigen territorium. Tevens begon het al laat te worden, het was ook niet even een reisje dat je maakte, nee, heen was al een halve dag, en de terug weg was dan de rest van de halve dag. De jonge warrior vroeg zich ook af hoe vroeg Tallpaw ooit vertrokken was omdaar te komen, en hoe hij het überhaupt had kunnen doen zonder schram of wond. Je kwam toch wel door rogue gebied, en Skyclan zat niet geheel dicht bij de grenzen, ze waren een soort van buitenbeen geweest van de clans. "Zij geloven in me," miauwde Tallpaw. Thrushdive keek zijn jongere broer vragend aan, wie bedoelde hij nou precies, hun clan genoten, of de gene waar hij mee omging die buiten Shadowclan leefden? "Zij vertrouwen me," vervolgde Tallpaw. "Ik vertrouw je wel, maar ook mijn vertrouwen zijn maar beperkt, snap je het dan niet Tallpaw? Heb je niet genoeg aan je vrienden binnen de clan? Je familie?" Miauwde Thrushdive, niet al te hard, omdat een redelijk verse Thunderclan geur zijn neus binnen kwam. Tevens begon hij druppels van regen op zijn vacht te voelen. Thrushdive zette zijn vacht wat op, om warmte te bewaren. "We kunnen beter wat vaart maken, het beste is om zo onopgemerkt mogelijk weer in Shadowclan territorium te komen," siste Thrushdive.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Going Home 6IRKqVAGoing Home MKN7vHEGoing Home IfBu3avGoing Home PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Going Home 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Going Home   Going Home Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 15:32

De jongere kater schudde gefrustreerd zijn hoofd toen zijn broer vroeg of de vrienden in de clan niet genoeg waren. Snapte hij het dan echt niet? "Dat is het hem nou juist Thrush!" Mauwde Tall moedeloos, en keek wanhopig op naar de ander. "Het zijn er teveel, teveel verplichtingen, ik kan ze niet kwetsen maar ze zijn er altijd!" Intussen was de apprentice opgestaan, omdat ze inderdaad, zoals zijn broer gezegd had, moesten opschieten. "Ik vlucht ervan weg, van alle katten die iets van me willen, door een te grote hoeveelheid vrienden in de clan ben ik Running kwijtgeraakt," De stem stierf weg en even slikte de jonge kater. "Daarom ga ik naar de grenzen, daar kom ik bijna nooit iemand tegen, dat is heerlijk.." De apprentice zuchtte even zacht, hopelijk zou zijn broer hem nu beter begrijpen.


Going Home Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Going Home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: