My Immortal [&Chey]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My Immortal [&Chey]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyber
Member
My Immortal [&Chey] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: My Immortal [&Chey]   My Immortal [&Chey] Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 19:45





My Immortal [&Chey] AdnfjaMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 2gxnp75My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Cyber_pixelMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 34nodx3My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Teeth_dogs
My Immortal [&Chey] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chey
Member
My Immortal [&Chey] DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm 4 moons old i think
Gender:
Rank:
Chey
BerichtOnderwerp: Re: My Immortal [&Chey]   My Immortal [&Chey] Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 21:27

Een klein gevlekt bolletje lag in elkaar tussen het gras. Ze was aangereden door een monster maar had het wonder boven wonder het overleefd. Haar lijfje was beplakt met bloed en het leek erop of ze het niet ging halen maar ze vocht,vocht voor haar leven. Ze voelde de koude wind maar ze had te veel pijn om te reageren. Haar oogjes waren half gesloten en ze was toch best groot voor een kitten. Toen iemand iets boos snauwde stond ze met veel moeite op en zette ze haar vachtje op. “Ik mag dan aan één oog blind zijn,maar ik ben niet bang!” Gromde ze. Zoals je haar nu hoorde zou je denken dat ze volwassen was maar ze was nog maar 10 moons?


My Immortal [&Chey] V9hm
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
My Immortal [&Chey] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: My Immortal [&Chey]   My Immortal [&Chey] Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 21:37

-De kits zijn allemaal momenteel 3,5 of 4 maanden.


My Immortal [&Chey] AdnfjaMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 2gxnp75My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Cyber_pixelMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 34nodx3My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Teeth_dogs
My Immortal [&Chey] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chey
Member
My Immortal [&Chey] DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm 4 moons old i think
Gender:
Rank:
Chey
BerichtOnderwerp: Re: My Immortal [&Chey]   My Immortal [&Chey] Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 21:47

"Blind?"De gevlekte poes knikte. "Had je daarom die auto niet zien aankomen kleintje?" Ze knikte weer maar had wel veel moeite."Niet bang?" Ze schudde nee en keek met haar twee ogen aan. Eentje die kleinder was dan de andere omdat die ene kleinere de blinde oog was. "Dan heb je Cyber, The Wolf Of Territory, nog niet ontmoet!" Even hield ze haar hoofdje schuin. “Nu toch wel? Jij doet me denken aan iemand waar Seraphine,mijn moeder vaak over vertelde.” piepte ze zachtjes. “Als je me wilt leren vechten moet ik je teleurstellen. Ik kan niks met mijn blinde oog zien,maar ik kan iets van zo'n kat zijn die andere geneest met kruiden en planten.” Stelde ze voor,al wist ze niet goed hoe zo'n kat noemde.


My Immortal [&Chey] V9hm
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
My Immortal [&Chey] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: My Immortal [&Chey]   My Immortal [&Chey] Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 22:01




-Ik laat alles i.v.m de "illegale" groep buiten dit topic :de rangen etc. Omdat we niet zeker weten of de groep zal worden goedgekeurd. Gelieve hier dus ook rekening mee te houden ;3


My Immortal [&Chey] AdnfjaMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 2gxnp75My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Cyber_pixelMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 34nodx3My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Teeth_dogs
My Immortal [&Chey] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chey
Member
My Immortal [&Chey] DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm 4 moons old i think
Gender:
Rank:
Chey
BerichtOnderwerp: Re: My Immortal [&Chey]   My Immortal [&Chey] Icon_minitimema 30 jun 2014 - 10:39

"Seraphine heum.." zei Cyber terwijl hij nadacht. "Wat is je naam Pupje?" vroeg hij fronsend. Cyber ging met een zucht zitten 'Ik ben een kitten,geen hond',snauwde ze. 'Maar mijn naam is Chey', De kater ging door. "Ik ben dus Cyber, en ik weet niet of Seraphine ooit mijn naam heeft genoemd.. maar aanvaard het of niet, maar ik ben je vader. Ik heb jullie kittens nooit kwaad gedaan, wat je mama ook heeft gezegd." De kat boog zich naar voor en gaf haar een lik. Uit alle angst raakte ze met haar nagels de kater over zijn gezicht. "Ook je drie andere broertjes en zusjes zijn terecht kleintje. Mischien herriner je ze nog? Blacky, Lola en Ace? Je twee zusjes en ene broertje Ace." Cyber knikte eventjes ter verduidelijking naar het territorium in de verte "Ze bevinden zich daar, bij mij thuis in ons territorium."
Het laatste had ze maar vaagjes gehoord omdat ze was opgestaan en richting de plek was gelopen waar de kater naar toe had gewezen. Even keek de kitten naar haar vachtje en drukte haar oren tegen haar kop aan. Haar gevlekte vacht viel veel te hard op en was nog lelijk ook nog,tegenover de zwarte vacht van de kater,ze had liever zo'n vacht gehad,dan was je wat gecamoufleerd.

-Chey is jaloers op Cyber's vacht XD


My Immortal [&Chey] V9hm
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
My Immortal [&Chey] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: My Immortal [&Chey]   My Immortal [&Chey] Icon_minitimema 30 jun 2014 - 11:56

Cyber had een pijnlijk prikkende snee moeten incaseren, de kit leek het nog niet te willen accepteren. Maar ze leek wel geïntereseerd te zijn in de andere kits, in haar siblings. Ze had er geen woord over gezegd, maar haar lichaamstaal en houding vertelden hem meer dan genoeg. De kitten liep zelfs zonder pardon weg van hem, zo zijn territorium in "Oh lala rustig he katje" zei hij plagend, net luid genoeg dat de kit het kon horen. Met stille gewichtige poten volgde hij de kit die Chey bleek te heten in zijn territorium. Zal ze haar siblings nog kunnen herkennen? Ze is met ze geboren en een deel met ze opgegroeid.. maar toch. "Weet je nog hoe je siblings eruitzien?" probeerde hij haar te vragen terwijl  Cyber een pasje bijzette en richting Chey toe sprintte.


-Na dit topicje komt een topic waarin Chey gaat kennismakten (terug dan toch) met haar siblings. Smile
-Cyber "probeert" het goed te maken met Chey


My Immortal [&Chey] AdnfjaMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 2gxnp75My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Cyber_pixelMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 34nodx3My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Teeth_dogs
My Immortal [&Chey] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:


Laatst aangepast door Cyber op ma 30 jun 2014 - 12:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chey
Member
My Immortal [&Chey] DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm 4 moons old i think
Gender:
Rank:
Chey
BerichtOnderwerp: Re: My Immortal [&Chey]   My Immortal [&Chey] Icon_minitimema 30 jun 2014 - 12:45

"Oh lala rustig he katje" Zei de kater plagend. De kitten bleef daarom opeens stilstaan. Zodra Cyber naast haar kwam liep ze weer sneller. "Weet je nog hoe je siblings eruitzien?" Vroeg de kater die vervolgens naar haar toe sprintte. 'Heum... Ik dacht 2 zwarte en een gestreepte', gokte ze. Ze wist het niet goed,maar dat was logisch als je bijna dood was gegaan.

XD


My Immortal [&Chey] V9hm
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
My Immortal [&Chey] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: My Immortal [&Chey]   My Immortal [&Chey] Icon_minitimema 30 jun 2014 - 12:56

Cyber keek het kleine katje met een gewoon lachje aan, "Bijna goed, 1 zwarte, 1 zwart-witte en 1 gestreepte." Cyber keek om zich heen, ze waren er bijna. Het gras werd hier al wat langer en de heuvels wat hoger. "Kan je de namen nog plakken bij het uiterlijk?" vroeg hij dan maar, het was een nogal ongemakkelijke sfeer zo momenteel. Ookal was Cyber diep opgelucht, hij kon het idee dat ze gewond was en hem nog niet echt aanvaarde maar moeilijk verbergen.


-kort


My Immortal [&Chey] AdnfjaMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 2gxnp75My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Cyber_pixelMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 34nodx3My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Teeth_dogs
My Immortal [&Chey] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chey
Member
My Immortal [&Chey] DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm 4 moons old i think
Gender:
Rank:
Chey
BerichtOnderwerp: Re: My Immortal [&Chey]   My Immortal [&Chey] Icon_minitimema 30 jun 2014 - 13:13

"Bijna goed, 1 zwarte, 1 zwart-witte en 1 gestreepte." Zei de kater. Chey keek even om haar heen,het gras was hoger geworden en hier en daar waren er een aantal heuvels. "Kan je de namen nog plakken bij het uiterlijk?" Chey dacht even na. 'Die zwarte was Blacky ofzo,die zwart met wit Lolie,Lola? En die gestreepte Ace ofzo', antwoordde ze nadenkend. Verschillende soorten geuren vlogen in haar neus maar de sterkste geuren waren van kruiden en planten merkte ze op.


My Immortal [&Chey] V9hm
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
My Immortal [&Chey] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: My Immortal [&Chey]   My Immortal [&Chey] Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 12:24

Cyber keek de kitten goedkeurend aan. "Ja, Lola." Cyber glimachte maar hij keek toch even half gegeneerd half nadenkend weg. "Er is iets wat je moet weten, ik weet niet of je het leuk zal vinden of niet.." Cyber draaide zich naar Chey "Maar er is nu een poes.. Iggy. Ze is een grijze bloodclanpoes met hemelsblauwe ogen en een roze leren band.. En nou ja. Er speelt wat tussen ons. Je moet haar niet als je moeder zien hoor, maar ik hou gewoon van haar."  Cyber lachte verontschuldigend. Maar hij fluisterde er toch nog aan toe: "Al zal ik Seraphine nooit vergeten." De zwart-witte kater keek verlangend naar de hemel en schudde vol zelfbeheersing zijn kop, laat je nu toch niet zo afleiden! Dacht hij. "Maar er is nog een poes.. een rosse Rogue met grasgroene ogen. Zij nou ja... betekend ook wat voor mij.  Niet zo veel als Iggy.. maar toch." Cyber keek totaal gegeneerd en met schuldgevoel om naar de kit, die hem waarschijnlijk moest haten dat hij nu op één, nee twéé poezen verliefd was.



My Immortal [&Chey] AdnfjaMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 2gxnp75My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Cyber_pixelMy Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] 34nodx3My Immortal [&Chey] 10pvxmwMy Immortal [&Chey] Teeth_dogs
My Immortal [&Chey] 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My Immortal [&Chey]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: