Talking about Dapplekit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Talking about Dapplekit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Divestream
Member
Talking about Dapplekit DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Talking about Dapplekit   Talking about Dapplekit Icon_minitimema 7 maa 2011 - 20:27

Divestream stond op met een goed gevoel. Ze ging vandaag over Dapplekit tegen Crookedstar praten. Ze ging Crookedstar eens flink de waarheid zeggen over Dapplekit. Gelukkig zou het voor Dapplekit goed zijn, mocht zij zijn mentor worden. Divestream keek een tijdje voor zich uit. Het gemis voor Fastclaw werd met de dag groter. Ze had de kater niet gezien. Dat stak een beetje. Maar haar eerste prioriteit was nu om Dapplekit blij te maken. Ze wou de kater helpen. Ze stond op en liep de Den uit. De witte poes ging recht tegen de zon in staan en genoot met gesloten ogen van de heerlijke zon. Divestream liep richting de Leader's Den. Divestream keek naar binnen. 'Crookedstar?' vroeg hij, terwijl ze met haar pootje een beetje naar binnenging. 'Bent u daar?' vroeg ze voorzichtig, terwijl ze haar witte kopje naar binnen stak. Ze snorde zachtjes, terwijl ze weer naar binnen keek. Toen stapte ze binnen. 'Ik kom over Dapplekit praten,' zei ze, terwijl ze Crookedstar's antwoord afwachtte. 'Ik vind dat hij zijn eigen mentor mag kiezen. Hij heeft te veel meegemaakt om met een mentor opgescheept te zitten die hij niet wilt of niet vertrouwt,' sprak Divestream, terwijl zij het zich gemakkelijk maakte.

- Inspiloos! -
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Talking about Dapplekit DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking about Dapplekit   Talking about Dapplekit Icon_minitimema 7 maa 2011 - 21:22

Crookedstar keek op en zag Divestream binnen komen. "Kom maar Divestream," Hij keek haar aan en draaide voorzichtig naar haar toe. 'Ik kom over Dapplekit praten,' zei ze, terwijl ze even wachtte. 'Ik vind dat hij zijn eigen mentor mag kiezen. Hij heeft te veel meegemaakt om met een mentor opgescheept te zitten die hij niet wilt of niet vertrouwt,' sprak Divestream. Crookedstar schudde zijn hoofd, "Het zijn zware tijden voor deze clan, alleen ik maak geen verschil tussen de clan leden. Ik kan niet zomaar een kitten zelf laten kiezen. Ik moet gewoon doen wat het beste lijkt. Ik kan ook niet gewoon een oogje dicht knijpen en Lightpaw een warrior laten worden. Ik kan niet mijn ogen dicht houden en kittens het kamp uit laten gaan zonder een preek te geven. Als dat gebeurt trek ik anderen voor, dan gebeuren er dingen. Als ik zulke dingen had gedaan, dan waren er ergere dingen gebeurt. Kittens zouden gestorven zijn, warriors zwakker en misschien zou Lightpaw niet meer leven dan." Hij keek naar Divestream, te moe om boos of fel te reageren. Hij keek haar aan en zuchtte. "Wie wil hij als mentor, dan kan ik er misschien over nadenken, als die mentor goed past." Hij draaide zijn hoofd even weg en kreeg een steek in zijn zij. Hij ging weer rustig liggen en wachtte op antwoord.


Talking about Dapplekit 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Divestream
Member
Talking about Dapplekit DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Talking about Dapplekit   Talking about Dapplekit Icon_minitimedi 8 maa 2011 - 9:29

Divestream keek naar Crookedstar. Ze luisterde aandachtig naar hem en knikte begrijpend. Ja, dat was ook wel zo. Maar Dapplekit had al zoveel meegemaakt. Divestream keek naar haar leider. Hij zag er heel anders uit dan eerst. Meer vermoeid. Divestream keek met een schuin kopje richting Crookedstar, terwijl een angstgevoel haar overviel. Was Crookedstar een leven verloren? Diep in Divestream's hart werd het ijskoud. Eerst Willowkit die stierf en nu Crookedstar die een leven vergoten had. Hoeveel had hij er nog? 'Wel, als ik Dapplekit moet geloven van de tijd toen ik bij hem was, dan zou ik voor hem geschikt zijn, maar de keuze is natuurlijk aan u,' zei Divestream, terwijl ze haar kopje boog en hem daarna respectvol aankeek. Ze kwam iets dichterbij Crookedstar staan, ongeveer tot haar gezicht dicht bij het zijne was en fluisterde toen: 'Bent u een leven verloren, Crookedstar?' Haar grote ogen, vol angst, keken Crookedstar aan. Ze keek naar Crookedstar's lichaam. Het viel haar nu pas op dat Crookedstar wel erg vaak in zijn Den lag. Hoeveel levens had hij tot nu toe nog? 'Hoeveel levens hebt u nog?' vroeg Divestream, terwijl ze hem aankeek. Wist Duskpelt dit? Dat Crookedstar misschien een leven was verloren? Ze keek naar haar Clanleider en ging net zoals hem, ook even liggen. Terwijl ze haar flank gauw glad streek met haar tong, spitste zij haar oren om naar Crookedstar te luisteren. Haar oren bewogen heen en weer, alsof ze elk moment kon horen dat Crookedstar's laatste leven was aangebroken. Divestream keek richting Crookedstar. Ze zou later wel terugdraaien op Dapplekit. Dit was nu even belangrijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Talking about Dapplekit DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking about Dapplekit   Talking about Dapplekit Icon_minitimedi 8 maa 2011 - 15:16

'Wel, als ik Dapplekit moet geloven van de tijd toen ik bij hem was, dan zou ik voor hem geschikt zijn, maar de keuze is natuurlijk aan u,' zei Divestream, Ze kwam iets dichterbij Crookedstar staan, ongeveer tot haar gezicht dicht bij het zijne was en fluisterde toen: 'Bent u een leven verloren, Crookedstar?' Ze keek angstig. "Ja, ik heb me leven verloren. Ik dacht dat het wel algemeen bekend was onder de leden. Het was het meer dan waard. Lightpaw leeft tenminste nog," Hij keek naar Divestream. 'Hoeveel levens hebt u nog?' vroeg Divestream. "Ik heb er nog genoeg om de clan te beschermen tot de clan kittens zelf misschien kittens krijgen later." Hij vond het niet nodig om het te vertellen. Het was trouwens niet zo heel erg dat hij er nog een aantal had. Hij ging rustig zitten en keek naar Divestream. Hij rechtte zijn rug en keek recht in haar ogen. "Zoals ik al zei, er is een zware tijd voor de clan. We kunnen beter niet stilstaan bij wat er gebeurt is maar focussen op ons eeuwige doel. Overleven, leven en stand houden voor onszelf." Crookedstar keek naar Divestream en sloot rustig zijn ogen en deed die even later weer open. Hij vond het niet erg om even te praten. Hij had nu genoeg tijd ervoor.


Talking about Dapplekit 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Talking about Dapplekit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: