Clean!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clean!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Clean! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Clean!   Clean! Icon_minitimema 2 jun 2014 - 16:41

Zijn ogen gleden langzaam door de grote den, die overvol leek te zijn. De laatste tijd waren er veel kittens bijgekomen, maar goed dat hij er was om alles schoon te houden. Tall grinnikte, hij werd vast voor gek verklaard dat hij dit deed, maar zelf was hij er best blij mee. Een band opbouwen met kittens kon best leuk zijn naar zijn idee. Aangezien de den nu dus schoon was, eindelijk, had de kater daar ook weer tijd voor. Of hij er op het moment zin in had wist hij echter niet, moeheid viel over hem, het was ook al laat.

- Eerste post Stoatkit


Clean! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Stoatpaw
Member
Clean! DPKsfdL
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Six Moons!
Gender:
Rank:
Stoatpaw
BerichtOnderwerp: Re: Clean!   Clean! Icon_minitimema 2 jun 2014 - 17:17

;; take it to the grave
Als een echte rebel had ze geweigerd om te gaan slapen, toen haar pleegmoeder haar wollige staart over haar rossige vacht had geslagen. De nog jonge kitten glipte onder de pluim door, niet eens de moeite nemend om zacht te doen en stapte gewoon het nest uit. Uitdagend wierp ze nog een blik achterom, maar de Queen had het te druk met haar echte kittens. Die zwakkelingen. Alleen zij was nog overgebleven uit haar originele nestje, zij had de kou wel overleefd. Hoe zouden die kleintjes het doen in de kou? Vast binnen een dag doodvriezen aan de grond, ja. Stoatkit gooide trots haar kopje omhoog en stapte met fierse passen door de nursery, totdat ze een persoon zag. Haar pootjes kwamen tot stilstand en met een deftige blik keek ze de vreemdeling aan. 'Waarom is deze kater nog aanwezig in dit vertrek?' Vroeg ze, ervoor zorgend dat ze de meest deftige woorden gebruikte die ze kende. De kitten had vaak gesprekken van oudere katten afgeluisterd en de mooie woorden in haar kopje opgeslagen, zodat zij veel volwassener leek dan haar leeftijdsgenoten. Want minder zijn wilde ze niet, nee, kon ze niet.
TAG: Tallpaw ; SHIP: sst, not yet (; ; NOTES: zo ontzettend deftig
coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Clean! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Clean!   Clean! Icon_minitimema 2 jun 2014 - 18:39

Hij had nog geen drie minuten rondgekeken of er stond een roodgekleurde kitten voor zijn poten. Hij grijnsde naar het beestje, en liet zichzelf zakken zodat ze op dezelfde hoogte zaten. "Deze edele jongheer is aanwezig vanwege het feit dat hij dit vertrek sober moest maken," Mauwde hij op net zo'n deftige toon, en pretlichtjes in zijn ogen. Leuke kitten.


Clean! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Stoatpaw
Member
Clean! DPKsfdL
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Six Moons!
Gender:
Rank:
Stoatpaw
BerichtOnderwerp: Re: Clean!   Clean! Icon_minitimema 2 jun 2014 - 18:55

;; take it to the grave
Een wat vreemde glimlach verscheen op het gelaat van de oudere kater, maar die gedachten waren vergeten toen hij zich als een echte jonkheer liet zakken. Goedkeurend keek Stoatkit hem aan. Zo zouden alle katers moeten zijn, alles voor de she-cats en niet alleen maar aan hun image denken. "Deze edele jongheer is aanwezig vanwege het feit dat hij dit vertrek sober moest maken," Licht verbaasd door zijn woordkeus keek de rossige kitten hem aan. Nee, toch..? Had ze dan eindelijk iemand gevonden die ook voor deze weg koos? Snel haalde ze deze expressie van haar gezicht af. Ze moest nog wel in haar rolletje blijven, anders was het feestje snel voorbij. 'Ah, maar waarom dan, meneer? Was er een sanctie tegen u genomen? En door wie is deze getrokken? U lijkt me zo'n aardige jongeman.' Er verscheen een vrolijke twinkeling in haar oogjes. Eentje die niet vaak verscheen omdat ze vaak alleen maar dacht aan de slechte dingen die haar overkomen waren. 'Excuses voor de vele vragen.'
TAG: Tallpaw ; SHIP: sst, not yet (; ; NOTES: oeh, een mogelijk speelmaatje! ;
coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Clean! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Clean!   Clean! Icon_minitimema 2 jun 2014 - 19:37

Compleet van zijn stuk door de grappige woordkeuze van de jonge poes keek hij haar met een schuin kopje aan, en grinnikte even toen ze zich verontschuldigde. "Dat is geen punt jongedame," Mauwde hij galant, en boog even voor haar, dat vonden kittens altijd prachtig, "Ik bied u graag soelaas in het lastige, onwetendheidsprces," Hij grinnikte niet, in plaats daarvan glommen zijn ogen vrolijk, "Mijn edelheer vader heeft mij deze bezigheid bedeeld," Mauwde hij daarna, om inderdaad te antwoorden op haar vraag. "Snapt u?" Zo nu en dan even checken kon geen kwaad.


Clean! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Stoatpaw
Member
Clean! DPKsfdL
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Six Moons!
Gender:
Rank:
Stoatpaw
BerichtOnderwerp: Re: Clean!   Clean! Icon_minitimema 2 jun 2014 - 20:40

;; take it to the grave
"Dat is geen punt jongedame," Opgelucht liet ze haar ogen even rusten op de grond. Het zou namelijk vreselijk zijn geweest als hij haar niet vergeven had. Toen ze haar oogleden weer ophief zag ze de kater buigen en zachtjes giechelde ze even. "Ik bied u graag soelaas in het lastige, onwetendheidsprces," Voor een kort moment keek ze hem onbegrijpend aan. Wat? Geïrriteerd met zichzelf kneep ze de grond onder haar pootjes samen. Waarom kende ze sommige woorden niet? Wat was ze? Dom? Haar ademhaling werd even meer geblaas dan adem, maar toen ze haar ogen weer het donker liet zien, helderde ze wat op. "Mijn edelheer vader heeft mij deze bezigheid bedeeld," Goed, dat snapte ze weer en dus knikte ze ook bij zijn woorden. "Snapt u?" Ze knikt weer en keek de kater weer aan, wat minder vrolijk dan daarnet, aangezien hij soms met te moeilijke woorden strooide. "Ah, dat snap ik, meneer. Maar hoezo is deze taak u dan toegedeeld?" De kittenachtige nieuwsgierigheid ontging Stoatkit ook niet, maar ze wist het met haar gewoonlijke toontje te omhullen.
TAG: Tallpaw ; SHIP: sst, not yet (; ; NOTES:
coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Clean! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Clean!   Clean! Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:43

Bij de eerste zin werd hij even verbaasd en onduidelijk aangekeken, maar duidelijk snapte het poesje zijn verdere woorden wel, want een vraag kreeg hij niet. Nou ja, niet over zijn woorden, wel over de inhoud ervan. "Deze jongeman," Begon hij zorgvuldig aan zijn antwoord, "Had het in zijn stupide hoofd weten te bedenken dat een soortgenootje van uw leeftijd het plezant zou vinden om de buitenlucht te zien," Hij grinnikte even, "Helaas vond de desbetreffende jongedame het minder plezant dan vooraf gedacht," Met zijn gouden ogen keek hij naar het poesje, zou ze dit ook snappen? Hij verbaasde zich over de grote woordenschat die ze nu al bezat. Geweldig gewoon.


Clean! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Stoatpaw
Member
Clean! DPKsfdL
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Six Moons!
Gender:
Rank:
Stoatpaw
BerichtOnderwerp: Re: Clean!   Clean! Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 14:25

;; take it to the grave
"Deze jongeman," Misschien was het wel helemaal geen aardige kater? De gedachte verscheen ineens in haar kop. Wie weet deed hij nu maar alsof, waren zijn acteertalenten zo groot dat ze er met open ogen in was getuimeld. "Had het in zijn stupide hoofd weten te bedenken dat een soortgenootje van uw leeftijd het plezant zou vinden om de buitenlucht te zien," Door het gegrinnik keek ze hem licht wantrouwig aan. Was dat zo grappig dan? "Helaas vond de desbetreffende jongedame het minder plezant dan vooraf gedacht," Hm. Dat was dus die ophef waar ze al wat over had gehoord, ja. Maar dat 'leeftijdsgenootje' was wel een paar manen jonger dan zij, dus minder moedig en sterk. 'Oh, dan begrijp ik wel waarom u zich nu hier bevindt.' Antwoordde ze en keek even langs de kater heen, naar de uitgang van de steeds voller wordende den. 'Dus u geeft geen tourtjes meer? Want ik zou er graag eentje willen krijgen van .. Oh, maar zo beleefd bent u niet! U heeft uw naam nog niet eens vermeld!' Ze deed alsof ze die beledigd was en haalde haar neusje voor hem op.
TAG: Tallpaw ; SHIP: sst, net yet (; ; NOTES: x ;
coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Clean! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Clean!   Clean! Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 22:31

Zijn ogen bleven op het poesje gericht, ook toen ze hem dan eindelijk, na een korte stilte, antwoordde. Haar antwoord deed hem glimlachen, er waren dus ook nog lieve kittens. Dat beeld werd helaas meteen in de war geschopt toen de poes plotseling quasi-beledigd haar hoofd in de lucht gooide, en met een gekke omweg basically om zijn naam vroeg. "Ik ga bij de naam Tallpaw madame," Mauwde hij, quasi-verontschuldigend, en boog nog eens, "Mijn nederige excuses, mag ik u ter compensatie een tour op mijn rug aanbieden?" Dat deed hij niet vaak, misschien zo nu en dan bij Stormkit, maar zij was een geval apart. Nu had hij wat goed te maken, nu mocht het.


Clean! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Stoatpaw
Member
Clean! DPKsfdL
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Six Moons!
Gender:
Rank:
Stoatpaw
BerichtOnderwerp: Re: Clean!   Clean! Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 18:27

;; take it to the grave
"Ik ga bij de naam Tallpaw madame," Het was maar een klein excuus, maar hoe kon ze er zeker van zijn dat het hem speet als hij het niet eens onder woorden bracht? Dus hield Stoatkit haar blik nog even fel, want ja, voor haar was dit geen excuus waardig. "Mijn nederige excuses, mag ik u ter compensatie een tour op mijn rug aanbieden?" Daar was het! Maar wat was dit voor een offer? De rossige kitten dacht even goed na. 'Omdat het er naar uit ziet dat u niets anders heeft.. goed dan.' Zuchtte ze, maar glimlachte even kort, waarna ze haar deftige gelaatsuitdrukking weer hernam.
TAG: tallpaw ; SHIP: sst not yet (; ; NOTES: x
coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Clean! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Clean!   Clean! Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 0:30

Eerst keek het poesje nog zuinig, maar bij het voorstel dacht de kater even een sprankje opwinding te zien. Dus knielde hij voor haar neer zodat de dame er beter op kon springen, en spinde zacht. Op deze leeftijd waren ze nog zo schattig, en zo heerlijk onschuldig. Nou ja, bijna allemaal dan, een zekere 'het' was hem tegengevallen, maar dat zou nog wel goed komen. "Dan mag de freule op haar trouwe ros stappen," Mauwde hij dramatisch, en knipoogde naar het poesje. Dramatisch doen was leuk, Never en hij deden het de hele dagen door.


Clean! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clean!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: