Never say Never



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Never say Never

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Tallshadow
Member
Never say Never 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Never say Never   Never say Never Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 19:31

Langzaam liep hij naar hem toe, zijn gevoelens waren vermengd met schaamte, dankbaarheid en trots. Meest van allen nog wel dankbaarheid eigenlijk, hoe kon hij zijn vriend niet dankbaar zijn? Hij was hem komen redden, samen met Arcane, al wist Tall niet wat die twee ooit samen moesten, naar zijn weten was Never niet zo'n buddies met haar. Hij kon het natuurlijk fout hebben, hij had de laatste tijd heel wat dingen fout, niet alleen over zichzelf, maar ook over Ace en Running en de rest. Het leven was soms gewoon te ingewikkeld voor hem.

- Nevermind


Never say Never Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Never say Never KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 20:41

Hij staarde met een lege blik naar de onderkoelde grond. Zijn nagels vlogen af en toe ongecontroleerd in de aarde. Hij moest kalm blijven... Ietwat verwoed keek hij op toen hij een kat hoorde passeren. deze keek ietwat verbaasd toen ze elkaars blik kruisten. Nevermind slikte even waarna hij zijn blik wat ontspannender liet worden en even knikte naar zijn mede warrior. De kat knikte terug, waarna deze zich snel uit de voeten maakte. De zwarte kater keek hem na, een glans was te zien in zijn ogen. Hij was aan het doorslaan, dat voelde hij gewoon. Hoe kon hij van zo'n klein probleem zoiest groots maken? En hoe kon hij ooit zoiets zeggen over zijn leader? Waarom? Hij haalde even diep adem en sloot even zijn ogen, maar opende deze terug toen hij zachte pootstappen zijn richting hoorde opkomen. Langzaam keek hij op. Vanuit zijn positie leek de apprentice groot, hij lag immers op de grond. Hij keek enkel naar de kater. Zijn ogen nog steeds vochtig. Hij slikte even, maar zijn mond was te droog en ook zijn keel voelde als schuurpapier aan. Toch kon hij zijn stembanden dwingen tot een zwakke begroeting. "Tallpaw..." Zei hij enkel, ietwat lichtjes verbaasd. Zijn stem klonk dof, een beetje schurend en droog, maar vooral angstig. "Het spijt me."


and as he was the black canvas
Never say Never MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Never say Never 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 22:47

Tall was verbaasd over de woorden die de kater uitte, en kwam daardoor sneller dichterbij. Naast zijn vriend plofte hij neer, en keek hem met een oprecht verbaasde blik aan. Alles was vergeten en vergeven in zijn ogen, en sowieso, waarvoor zou Never sorry moeten zeggen? "Hey weirdo," Mauwde hij, terwijl zijn beste vriend een kleine duw kreeg, "Ik ben degene die dat moet zeggen, nu weet ik niet meer wat ik moet zeggen," Hij grinnikte, maar het klonk een beetje geforceerd. De stemming was vreemd, alletwee de katten leken niet goed in hun vel te zitten, en dat terwijl Tall zich beter voelde dan ooit.


Never say Never Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Never say Never KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 23:31

Hij volgde de kater met zijn ogen. Zijn blik klampte zich vast aan het lichaam van de jonge kater, tot deze ging zitten, Daan waagde hij zijn goudgele ogen te ontmoeten. Verbazing was te lezen in zijn blik en de kater moest even de droge smaak wegslikken voordat hij zichzelf rechtduwde en ging zitten. Zijn blik gleed naar de plek voor zich. De maar al,te bekende open plek leek nieuw in zijn ogen, het voelde niet meer als thuis. "Hey weirdo," de zwarte kater keek even op. Een ontvanger een duw van zijn vriend en lachte even sober naar hem. "Ik ben degene die dat moet zeggen, nu weet ik niet meer wat ik moet zeggen," het gegrinnik was de oudere kat niet ontglipt en ook hij liet een rij parelwitte tanden zien die samen een maar al de bekende grijns vormden, deze keer minder eng dan die bij zijn aanval. Hij haalde even diep adem, het was gebeurd. En nu kon hij er niks meer aan doen. Langzaam liet hij de lucht uit zij longen en hij wist meteen wat hij moest doen. "Ah, nee?" Zei hij op een verbaasde toon. Zijn ogen ontmoette die van Tall. "Bedankt o grote Nevermind dat u zo awesome bent zodat u mij plette," Zei hij op een hoge toon waarbij hij zijn voorpoten even wat voor zich uitsloeg. Hij lachte even en gaf hel een zachte duw. Dat was echt zijn beste Tall imitatie ever. "Zo, nu weet je het wel," Een voldane geniepige grijns sierde zijn lippen. Ja, er was geen rede meer nodig voor zo'n sfeer.


and as he was the black canvas
Never say Never MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Never say Never 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 0:45

Het was weer even stil, maar de grijns van zijn vriend maakte veel goed. De woorden die daarna kwamen deden Tall haast omvallen van verbazing en gelach. "Oke dan," Mauwde hij, waarna hij zijn rug rechtte, en netjes neerzat. "Bedankt, Oh grote Nevermind," Ging hij door, met een knikje naar de kater, en duidelijk zijn best doende om niet te gaan lachen, "Dat.." Hij stopte, "Dat.." Zijn ogen ontmoetten die van de ander, "Dat je mijn leven gered hebt," Pure dankbaarheid straalde nu uit zijn ogen, en het was wel duidelijk dat pas nadat Never erkend zou hebben dat Tall dit gezegd had, de jonge kater weer normaal zou kunnen doen. Het moest gezegd zijn, dat deden vrienden.


Never say Never Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Never say Never KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 0:42

"Oke dan," Tallpaw ging zitten en Nevermind liet even argwanend zijn oogleden over zijn blauwe ogen zakken, grijnzend staarde hij naar de kater. Hier ging hij van genieten. "Bedankt, Oh grote Nevermind," Hij knikte even toen hij de knik ving van de kater. "Dat.." Nevermind keek hem even aan en al snel verdween de grijns en werd het hem duidelijk wat de kater had willen uitbrengen. "Dat.." De amberkleurige ontmoette de zijne. "Dat je mijn leven gered hebt," Nevermind liet een zachte lach zien aan de kater en keek hem even aan met zachte ogen, iets dat hij eigenlijk maar zelden deed. Maar goed, er waren maar 2 katten die dit mochten zien: Aury en Tall, al de rest mocht zijn ijs maar hebben. "Geen probleem Tall," zei hij op een kalme toon. "Ik zou niet weten wat ik zonder jouw zou moeten," hij lachte zachtjes en knipperde even met zijn ogen, hij meende het ook.


and as he was the black canvas
Never say Never MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Never say Never 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 0:50

Op het moment wist Tall niet wat hem meer verwarde, de zachte ogen of de vriendelijke glimlach. In ieder geval leken beiden hem goedgezind te zijn, en dus ontspande hij. "Ik ben blij dat je er zo over denkt," Antwoordde de apprentice zijn vriend, "Want ik ben niet van plan het een tweede keer te proberen," Bij deze woorden straalden zijn ogen weer, en was er een brede glimlach te zien. Het leven had zin.


Never say Never Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Never say Never KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 1:33

Tall leek even niet zijn goede gebaren op te vangen. What? deed hij het verkeerd misschien? Ah daar ging hij het later wek nog eens over hebben met hem, nu was er een dramatisch moment die niet mocht verstoord worden, te kostbaar en stuff. "Ik ben blij dat je er zo over denkt," Nevermind knikte even waarbij zijn ogen even kort open en toe vlogen. "Want ik ben niet van plan het een tweede keer te proberen," Nevermind lachte even breed toen hij de stralende ogen van zijn maatje zag. "Goed zo," zei hij op spontane toon. "En durf er zelf niet aan te denken," Hij kneep opeens grijnzend zijn ogen tot spleetjes, de zachte ogen verdwenen en maakte plaats voor leegte met een zachte ondertoon van speelsheid. "Ik weet wat je denkt," zei hij op geniepige toon, zijn grijns breed en ietwat schuin en geniepig.


and as he was the black canvas
Never say Never MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Never say Never 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 12:40

Tall grinnikte toen Never hem goedkeurend toesprak, mooi, in ieder geval één iemand die hem begreep. De apprentice verzonk even in gedachten, het zou zo gaaf zijn als de wolken zouden leven en er een speelparadijs op was, en dan waren alle clans daar vrienden, en kon hij Tinder gewoon ontmoeten zonder dat zijn neus eronder hoefde te lijden. Nog even droomde hij zo verder, maar schrok op toen Never plots iets schokkends zei. "Echt?" Klonk het meteen verbaasd van zijn kant. "Wil jij ook een speelparadijs?"


Never say Never Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Never say Never KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 10:40

"Echt?" Nevermind keek een beetje verward op van die vraag. "Wil jij ook een speelparadijs?" Ok, die facepaw die volgde van hem mocht hij wel doen. Hij zuchtte even langs en de warme adem sloeg al snel terug in zijn gezicht door de poot die voor zijn gezicht ging. Langzaam trok hij de poot naar onder, tot het de grond raakte. Met twinkelende ogen keek hij naar de tabby, zijn wenkbrauwen lichtjes opgetrokken. "Je weet best wel wat ik bedoel," zei hij op grinnikende toon. "Maar eerlijk gezegd, ja," Oké, dat was droog. waarom dacht hij daar opeens ook aan? En waarom juist aan dat? Uit alle dingen koos hij aan dat? Wat was er mis met hen? Echt, waren ze beide gek? ... Ja.... Wauw, zelfs hij wist het antwoord, dus moest hij het niet meer luidop vragen aan zijn vriend, die er waarschijnlijk hetzelfde over dacht.


and as he was the black canvas
Never say Never MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Never say Never 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 16:33

Compleet verbaasd keek Tall naar zijn vriend die een facepaw deed. Oke, niet dus, zo zei ook Never. Meteen begon Tall weer te denken, waar the heck zou zijn vriend aan denken? Aan marsmannetjes? Aan ijs? Aan.. Aan.. Aan wat? Wacht! Misschien dacht Never wel aan het overnemen van Shadowclan, maar dat was na- Hij stopte toen de ander plots een bevestigend antwoord gaf. Ja? Hij wilde Shadowclan overnemen? Dit was echt vreemd, was hij gek geworden?! Vast wel, "Dat kan toch niet zomaar?" Siste Tall hem zacht, met grote ogen, toe. "Ben je gek?"


Never say Never Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Never say Never KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimema 23 jun 2014 - 10:37

Ietwat verbaasd keek de zwarte kater op toen de kater antwoord gaf. "Dat kan toch niet zomaar?" Nevermind fronste even en keek hem een beetje verward aan. Uhm? Wat kon niet? Een speelparadijs? Maar dat kon toch wel? Waar zat hij nu weer aan te denken? Nevermind zuchtte even. "Ben je gek?" DE blauwzwarte kater ontmoette even de amberkleurige ogen van zijn vriend en grijnsde even zachtjes. "Tuurlijk, dat weet je toch?" Zei hij op en grijnzende toon. Hij keek even met lege ogen nar de kat vor hem, hij snapte er echt niks meer van, maar goed… Dat zou hij waarschijnlijk wel nog uitleggen… Hopelijk… Hij haalde even diep adem en zuchtte nogmaals. Soms waren de gesprekken met Tall echt wel raar, maar hij had ze nodig om te blijven lachen en door te blijven gaan. En eerlijk gezegd leek het alsof Tall ze nodig had… Jep, iedereen had hier nood aan...


and as he was the black canvas
Never say Never MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Never say Never 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimema 23 jun 2014 - 17:03

Tall grinnikte om het antwoord van Never, maar keek toen weer serieus, ze hadden het hier wel over een revolutie. "Je kan toch niet zomaar Shrewstar afzetten?" Mauwde hij nog steeds ontzet, op een uiterst zachte toon. "Dat kan ik niet tolereren, sorry," Na deze woorden keek hij met een schuin oog naar zijn vriend, waarom zou hij dat willen? Hij had hem nooit het type geleken om de macht te willen, en nu nog niet eigenlijk.


Never say Never Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Never say Never KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 9:07

Tall moest grinniken om wat Never had gezegd, maar zette dan meteen weer zijn serieus face op. De blauwzwarte kater keek hem grijnzend aan, een frons liep over zijn voorhoofd en hij keek de kater even niet-begrijpend aan. Waaraan dacht hij? Waarom keek hij opeens zo serieus? "Je kan toch niet zomaar Shrewstar afzetten?" Nevermind staakte het gegrinnik en keek even geschokt naar Tall. "Dat kan ik niet tolereren, sorry," Opeens verscheen een krul in de lippen van de warrior en kneep hij zijn ogen dicht. Hij schokte zachtjes, alsof hij aan het huilen was. Maar als je beter keek zag je dat zijn mond in een scheve grijns was geplooid. Langzaam deed hij zijn ogen open en ontmoette hij de schuine blik van zijn vriend. "Serieus?" Zei hij op een grinnikende toon. "Ik die macht wil?" Hij knipperde een paar keer met zijn ogen. "Alsof ik dat ooit wil, ik ben blij met mijn rang, minder verantwoordelijkheid dan Shrewstar en Innerghost, minder stress," Hij glimlachte even naar zijn vriend. "Ik ben daar nog lang niet klaar voor," Hij sloeg zijn staart langs zich heen en het puntje wiebelde even voordat hij verder ging. "Maar als ik ooit de eer krijg om Deputy of Leader te worden, dan zal dat zeker zijn met de toestemming van Shrewstar," Hij knikte even naar Tall. "Ik ben nog steeds loyaal aan mijn clan en aan mijn leader," Hij sloeg even zijn ogen van de jonge kater af. "Hoe mijn gevoelens ook zijn," mompelde hij zachtjes, het was een feit dat hij het niet goed kon vinden met de hoge rangen van de clan. Hij ontmoette weer de goudgele ogen van zijn vriend. "Wat dacht je wel?" zei hij op een grinnikende toon.


and as he was the black canvas
Never say Never MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Never say Never 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 20:48

Tall begon hard te lachen toen Never hem compleet verbaasd aankeek, oke, miscommunicatie. Vreemd eigenlijk wel, maar hij had gelijk gehad, geen hogere rang voor Never voor nu, ook niet gewelddadig. De laatste vraag was de goede want dat precies dacht Tall nu ook. "Waar zat jij ooit aan te denken?" Antwoordde hij lachend, "Ik zit te denken 'hij zal toch zeker niet de clan over willen nemen,' en dan zeg jij ineens 'Ja'," Tall duwde zijn vriend tegen de schouder, "Weet je wel hoe verwarrend dat is?"


Never say Never Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Never say Never KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 9:10

"Waar zat jij ooit aan te denken?" Zei zijn vriend al lachend. Never gniffelde even en keek met geniepige ogen naar de kater. Dat wilde hij wel weten hé? "Ik zit te denken 'hij zal toch zeker niet de clan over willen nemen,' en dan zeg jij ineens 'Ja'," Hij begon luider te grinniken en keek met twinkelende ogen naar de kat. Ja, daar was er een misverstand gebeurd... Dat was zeker... Maar waarom dacht hij dat eigenlijk? Waarom zou hij in Starclansnaam een clan willen hebben? Veel te veel verantwoordelijkheid... Hij was nog jong en moest van zijn leven genieten... Niet zoals Shrew en Inner van hun leven genoten... Of gewoon leefden, genieten deden ze niet echt. Hij grinnikte weer. "Weet je wel hoe verwarrend dat is?" Hij knikte. "Ik dacht dat je het over dat speelgeval had," zei hij op een halflachende toon. "Want echt... Ik zat daar ook aan te denken."


and as he was the black canvas
Never say Never MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Never say Never 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 15:43

Tall begon alleen maar lastiger te kijken toen de ander ineens over speelgevallen begon. "Wat?" Bracht hij uiteindelijk uit, en frinste, waar the heck praatte die gast ooit over? Zeker niet over iets waar Tall over aan het denken was. "Waaraan?!" Hij snapte er echt helemaal niets meer van, het leven was dus zo dat Tall iets dacht, dat Never zei dat hij dat ook dacht, en dat dit er dan uitkwam? Gelukkig kon gedachtenlezen dus niet, want anders zou er geen normaal gesprek meer bestaan.


Never say Never Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Never say Never KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 20:09

"Wat?" Zei de kater. Never keek hem even aan. Hij snapte er ook niet echt iets van, hij begon ermee. Waarom vroeg hij dit nu? Wat was dit? Waarom deden ze dit eigenlijk? Hoe waren ze hier eigenlijk op gekomen? Waar was hij? Hij keek even rond en haalde opgelucht adem. Ah ja, het kamp, dat was waar ook. "Waaraan?!" Nevermind keek hem even vragend aan. Koppijn... Koppijn! Aaaah! Hij schudde even zijn kop. "Weet je wat, laat maar, ik krijg er koppijn van," Hij keek even naar de kater en knipperde een paar keer met zijn ogen. "Nee echt ik heb koppijn door jouw."


and as he was the black canvas
Never say Never MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Never say Never 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 22:13

Even viel het stil na de woorden van Nevermind, toen begon Tall te grinniken. "Ach nee!," Mauwde hij, acuut duidelijk op een plagende toon, "Kan je oude hoofd het niet meer aan? Zitten er teveel muizenkeutels in?" Afkeurend schudde Tall zijn hoofd, "Ik wist het wel hoor," Zijn ogen glommen, ja ja, nu had hij Never.


Never say Never Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Never say Never KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Never say Never   Never say Never Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 20:35

Tall grinnikende en Never snoof even geïrriteerd, man hij had gewoon koppijn, laat de oude warrior met rust. "Ach nee!,"zei de apprentice, zijn plagende toon was niet te missen. "Kan je oude hoofd het niet meer aan? Zitten er teveel muizenkeutels in?" Nevermind grinnikte even, waarna hij zijn ogen groot maakte en met een 'soblipje' knikte naar de kat. "Dat weet je toch best" zei hij, een beetje te serieus. "Ik wist het wel hoor," Hij knipperde een paar keer met zijn ogen en al snel keerde het ijs terug in zijn ogen. "Man, geef je oude warrior toch wat rust op zijn oude dag," hij deed het op een bromtoon, wat het stond hem eigenlijk niet zo aan. Hij moest aan veel dingen denken dan begon Tall met zijn rare woorden. Uhm... Dan kreeg toch elke kat koppijn, toch?


and as he was the black canvas
Never say Never MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never say Never
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: