You okay? {Icyrose}{Open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You okay? {Icyrose}{Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionbeat
StarClan
You okay? {Icyrose}{Open} Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: You okay? {Icyrose}{Open}   You okay? {Icyrose}{Open} Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 21:17


Het gerucht deed zijn ronde, en ze had het ook wel een beetje gezien. Lionroar en Icyrose waren uit elkaar. Door een ruzie wel te verstaan. Ze wist hoe dat voelde, het was verschrikkelijk. Zodra ze de poes zag liep ze naar haar toe, "Hey..." murmelde ze tegen haar. "Is... Is het waar wat ze zeggen?" vervolgde ze zacht, maar wel geïnteresseerd. Als het zo was, dan zou ze haar helpen waar ze kon. Ze wit nog wel hoe Firework was toen Otter overleed, Hij gaf haar van alles de schuld...

{Icyrose}{open}
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
You okay? {Icyrose}{Open} DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: You okay? {Icyrose}{Open}   You okay? {Icyrose}{Open} Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 10:55

Icyrose had de meeste vragen met een snauw van zich af kunnen krijgen en had nu eindelijk een beetje rust gevonden. Ze had wat te eten van de prooistapel afgehaald en was aan de rand van het kamp gaan zitten, waar ze met haar ijzige blik het kamp kon overzien. Ze nam een flink hap van haar eten en at het smakelijk op, toen ze opeens een stem naast zich hoorde. "Hey..." Ze keek op en zag de zwart/witte kattin, die ze kon als Lionbeat, naast haar staan. Ze snoof, waarom moeste alle katten met "Lion" in hun naam haar nou net hebben? Snapte ze dan niet dat ze even niet aan Lionroar herinnerd wilde worden? Dayum.
"Is... Is het waar wat ze zeggen?" Oh, geweldig, nu werd er ook al over haar geroddeld. Ze dacht eindelijk van dat gezeik af te zijn nadat haar vader uit de clan was verbannen. Maar nu hoor, nu hadden ze weer iets leuks om over te praten achter haar rug. Wacht maar, ze zouden snel genoeg ophouden als haar klauwen in hun nek stonden. "Ja," snauwde ze de poes af. "Het is waar, heb je nu je zin?" Er steeg een zacht gegrom op vanuit haar keel en ze snoof nog een keer, voordat ze zich weer richtte op haar eten.


You okay? {Icyrose}{Open} DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

You okay? {Icyrose}{Open} LcrIgCQ You okay? {Icyrose}{Open} M9EKCDX You okay? {Icyrose}{Open} EjrsROF
You okay? {Icyrose}{Open} RUq8TRk You okay? {Icyrose}{Open} UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
You okay? {Icyrose}{Open} Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: You okay? {Icyrose}{Open}   You okay? {Icyrose}{Open} Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 23:39


"Ja," snauwde de poes tegen haar "Het is waar, heb je nu je zin?" Ze werd er voor een moment stil van. "Zo... Eh ... Zo bedoelde.. Eh... Zo bedoelde ik het niet.." Stamelde ze ietwat zacht. "Ik eh... Ik wil... Eh.." Lion was nooit goed geweest in dit soort dingen... "Ik.. Ik weet nog... Uhm.. Ik weet nog hoe het was toen... Toen eh..." Ze leek wel een elder die alles vergat! "Toen Firework en ik... Ruzie hadden.. En uhm.. Dat eh... Dat ik open... Nee... Dat ik voor je ... Eh ... Zou klaar staan.. Mocht je me eh... Nodig hebben.." Wow zo slecht had ze nooit gepraat, maar dit was dan ook een moeilijke factor van haar geweest. Ze bedoelde het goed, en ze hoopte dat Icyrose dat ook in zou gaan zien.. Of dat ze dat al zag natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
You okay? {Icyrose}{Open} DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: You okay? {Icyrose}{Open}   You okay? {Icyrose}{Open} Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 14:00

IJzig bleef Icyrose de wit met zwarte kattin aankijken, terwijl ze ging zitten en haar pluizige staart over haar poten heen draaide. Geïrriteerd krabde ze achter haar oortje, terwijl ze wachtte op wat Lionbeat te zeggen had. "Zo... Eh ... Zo bedoelde.. Eh... Zo bedoelde ik het niet.." Haar blauwe ogen vernauwde zich eventjes. "Zeg gewoon wat je van me moet," sneerde ze de kattin toe. Het maakte haar niet uit dat ze zo dat kleine beetje respect dat ze had binnen de clan weggooide, ze wilde gewoon rust hebben, iets wat niemand haar blijkbaar gaf. "Ik.. Ik weet nog... Uhm.. Ik weet nog hoe het was toen... Toen eh..." Met haar nagels tikte ze verveeld op een losliggende steen en ze rolde een keer met haar ogen, dit ging veel te lang duren. "Toen Firework en ik... Ruzie hadden.. En uhm.. Dat eh... Dat ik open... Nee... Dat ik voor je ... Eh ... Zou klaar staan.. Mocht je me eh... Nodig hebben.." Ah, dus daar ging het om. Katten vonden haar nu dus blijkbaar zielig, dachten dat ze het niet alleen af kon omdat ze Lionroar aan de kant had geschoven. Nou, dan konden ze haar nog niet goed genoeg. "Ik kan het best alleen af," snauwde ze de kattin toe. "En als je me nu wilt excuseren, ik heb dingen te doen," miauwde ze daarna, bijna hooghartig, maar toch met een lichte snauw in haar stem. Icyrose stond op, schudde haar gevlekte vacht uit en wandelde weg.

[Sorry voor het korte topic x'D Ik kon Icy echt niet zo maar laten zitten :')]


You okay? {Icyrose}{Open} DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

You okay? {Icyrose}{Open} LcrIgCQ You okay? {Icyrose}{Open} M9EKCDX You okay? {Icyrose}{Open} EjrsROF
You okay? {Icyrose}{Open} RUq8TRk You okay? {Icyrose}{Open} UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You okay? {Icyrose}{Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: