I wanna go all the way



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I wanna go all the way

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
.Graypaw
Member
I wanna go all the way DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: I wanna go all the way   I wanna go all the way Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 13:36




I wanna go all the way V9y2R1j
Graypaw zijn nagels staken zo diep mogelijk in de bast van de dikke boom. Hij omarmde de stam als het waren met zijn voorpoten, en had zijn achternagels er ingehaakt. Met wat pijn en moeite klom hij naar de laagste tak. Gisteren had hij een vreselijke discussie gehad met een ex SkyClan kat die hem had vertelt dat hij nooit zo goed zou kunnen klimmen als SkyClan. Dat wilde hij nog wel eens zien! Toen hij eenmaal veilig op de dikke, lage tak zat keek hij naar beneden. Als hij zich liet vallen zou hij goed terecht komen. Zijn gele kijkers gingen weer verder omhoog. Dit was niets! Hij kon nog veel hoger. Wacht maar tot hij op het topje zat. En dus begon hij te klimmen en te klimmen .. en uiteindelijk zat hij op de meest stevigste tak die op het bijna hoogste punt te vinden was. Triomfantelijk zat hij daar .. Graypaw keek naar beneden en besefte dat hij toch wel heel hoog zat. Benauwd keek hij weer voor zich uit. Trillerig haalde hij adem. Misschien zat hij hier wel goed .. hij moest nog lang niet naar beneden. En dat drukkende gevoel op zijn blaas die aangaf dat hij nodig naar de wc moest was ook niet aanwezig. "HELP!" Riep hij naar beneden, smekend en hopend dat diegene die hem hoorde niet een ex SkyClan kat was.

Eerste post voor Crystalpaw!


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
I wanna go all the way 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
I wanna go all the way DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna go all the way   I wanna go all the way Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 19:22

Crystalpaw liep met een goed humeur door het bos heen, ook al was er eigenlijk niet veel reden om vrolijk te zijn. Maar Crystalpaw was iemand die altijd optimistisch was, zelfs in de strenge bladkaal die ze net achter de rug hadden. Ze was die ochtend er op uit gegaan om te gaan jagen, al had ze niet veel gevangen. Maar een, schriel, muisje. Crystalpaw was toch niet echt zo'n goede jager, maar het was wel erg weinig, vond ze. "HELP!" hoorde ze opeens. Het was niet ver van waar ze zelf was, en die stem, die stem kwam heer vaag bekend voor. Maar ze kon hem niet plaatsen. ze snelde naar de plek waar het vandaan kwam. Ze kon alleen niks zien, dus keek ze omhoog. Waar ze Graypaw zag zitten in een boom. Natuurlijk het was Graypaws stem. "Wat doe jij daar nou?" riep Crystalpaw vragend naar boven.


I wanna go all the way 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
I wanna go all the way DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna go all the way   I wanna go all the way Icon_minitimema 9 jun 2014 - 11:50




Graypaw zijn hart sprong op toen hij iemand aan zag komen, en hij kon wel bijna uit elkaar knallen van geluk toen hij zag dat het Crystalpaw was. Gelukkig bleef zijn trots dus vrij onbeschadigd. 'Wat doe jij daar nou?' Klonk er in de verte. Graypaw deed zijn mond op en toen weer dicht. "N-niets ik .. ik zag een prooi en die wilde ik pakken" Verzon hij vlug. "Nou doet er niet toe .. haal me hier uit!" Maar hoe moest ze dat doen dan? Hij wist wel hoe hij naar beneden kon komen maar hij durfde het niet. Het was ook zo hoog .. als hij nu laag genoeg kon komen kon hij misschien springen? Nee dat was helemaal gekkenwerk. "Haal alsjeblieft geen SkyClan kat" Besloot hij toen maar, hopend dat deze stommiteit beperkt tot hen bleef.



Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
I wanna go all the way 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
I wanna go all the way DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna go all the way   I wanna go all the way Icon_minitimema 9 jun 2014 - 16:06

"N-niets ik .. ik zag een prooi en die wilde ik pakken" antwoordde Graypaw. Al geloofde Crystalpaw het niet, ze liet het er maar bij zitten. "Nou doet er niet toe .. haal me hier uit!" riep Graypaw naar haar toe. Ze bedacht hoe ze hem kon helpen. "Haal alsjeblieft geen SkyClan kat" Riep Graypaw vanuit de boom. Misschien kon hij tak naar tak omlaag komen en dan op de grond springen. "Kun je proberen om van tak naar tak omlaag te komen, dan kun je, als je laag genoeg bent, naar beneden springen" stelde Crystalpaw voor. "Dan hoeven we er niet eens iemand bij te halen" vervolgde ze.


I wanna go all the way 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
I wanna go all the way DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna go all the way   I wanna go all the way Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 18:12




Crystalpaw zag er klein uit vanaf hier, en dat beviel hem echt niet. Hij slikte en haakte zijn nagels nog dieper in de tak alsof hij elk moment kon afbreken. Haar voorstel dat van ver weg leek te komen klonk heel logisch. Ergens voelde hij zich stom dat hij er zelf niet aan gedacht had. Normaal kon hij zijn hoofd wel koel houden in situaties en er logisch een antwoord of oplossing voor vinden. Mogelijk was Graypaw zijn angst voor hoogtes een trigger geweest dat hij zijn logica afsloot. "O-oke .. " Stamelde hij angstig. "Ik kom naar beneden" Zijn stem klonk benauwd en helemaal niet enthousiast. Maar .. hij had geen keus. Hij kon niet voor eeuwig in de boom blijven beven. Zodra hij zijn eerste klauw los haakte schoot een visioen door zijn kop waarbij hij wel een erg hoge val maakte. Meteen haakte hij hem weer terug. "Ik kan het niet!" Miauwde hij angstig. "Het is te hoog!"



Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
I wanna go all the way 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wanna go all the way
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: