Would you believe it? {Mockingjay}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Would you believe it? {Mockingjay}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Poppyleaf
Member
Would you believe it? {Mockingjay} DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Would you believe it? {Mockingjay}   Would you believe it? {Mockingjay} Icon_minitimema 9 jun 2014 - 16:43

Een kleine calico poes drukte zich met voorzichtige passen door de struiken heen, toen een bekende geur haar neusvleugels binnendreef. Automatisch trokken haar mondhoeken naar boven in een brede glimlach en volgde ze de lucht. Ze had hem al een tijdje niet meer gesproken en stond echt te popelen om hem weer eens te zien. "Mockingjay?" Klonk haar zachte stem met een vrolijke glimlach.


Would you believe it? {Mockingjay} Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Mockingjay
Member
Would you believe it? {Mockingjay} DPKsfdL
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:18 Moons:.
Gender:
Rank:
Mockingjay
BerichtOnderwerp: Re: Would you believe it? {Mockingjay}   Would you believe it? {Mockingjay} Icon_minitimema 9 jun 2014 - 17:16

Hij had zich nog maar net omgedraaid toen hij zijn pas gevangen prooi had begraven of hij hoorde zijn naam alweer opdoemen. "Mockingjay?" Miauwde iemand, een stem die hij maar al te goed herkende. "Hey Poppyleaf!" Miauwde hij enthousiast waarna hij zich terug omdraaide en de calico poes vrolijk aankeek. Het was altijd fijn om bij haar te zijn, en ze was dan ook de enige waarbij hij zich anders gedroeg. Hij stond vooral bekend om zijn nogal playerige gedrag, maar stiekem kon hij wel echt voor iemand vallen, en was hij bereid om zijn charmante gedoe tegenover andere poezen op te geven. "Hoe gaat het?" Vervolgde hij vriendelijk terwijl hij de kattin glimlachend aankeek.


Would you believe it? {Mockingjay} ShqS1bV
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Would you believe it? {Mockingjay} DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Would you believe it? {Mockingjay}   Would you believe it? {Mockingjay} Icon_minitimema 9 jun 2014 - 18:20

Haar glimlach werd nog wat breder toen Mockingjay haar een aankeek en aansprak. Eventjes keek ze wat verlegen naar haar voorpootjes, maar vervolgens had Mockingjay weer al haar aandacht. Ze voelde zichzelf even warm worden door zijn enthousiaste toon en giechelde eventjes licht nerveus. "Met mij.. gaat het wel, denk ik," miauwde ze vervolgens, wel eerlijk over hoe ze zich voelde. "Met jou dan? Ik hoop goed?" Haar glimlach werd weer hoopvol. Ze zou niet willen dat er iets met Mockingjay was. Eigenlijk zou ze hem nog voor zichzelf stellen. Ach ja.. Ze was ook redelijk smoorverliefd op de knappe kater. Dat hij een enorme player kon zijn was haar totaal ontgaan omdat ze een tijd in de medicine cat den had gelegen.


Would you believe it? {Mockingjay} Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Mockingjay
Member
Would you believe it? {Mockingjay} DPKsfdL
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:18 Moons:.
Gender:
Rank:
Mockingjay
BerichtOnderwerp: Re: Would you believe it? {Mockingjay}   Would you believe it? {Mockingjay} Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 21:14

Hij spitste zijn lichte bruine oortjes toen de poes sprak. "Met mij.. gaat het wel, denk ik," Zijn kopje ging in een schuine positie staan en zijn bleekgroene ogen keken haar nieuwsgierig aan. "Hoezo, denk je?" Vroeg hij, met een lichte bezorgde ondertoon in zijn stem. Als er iets of iemand was die haar pijn had gedaan, dan kon hij haar verzekeren dat diegene het eind van de dag niet meer haalde. "Met jou dan? Ik hoop goed?" Een glimlach kwam op zijn gelaat te staan. "Nu ik jou zie, is m'n hele dag terug compleet." Miauwde hij warm. Het was hem ontgaan dat dit een behoorlijke flirt move was, wat eigenlijk kwam omdat hij dit gedrag gewoon was.  


Would you believe it? {Mockingjay} ShqS1bV
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Would you believe it? {Mockingjay} DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Would you believe it? {Mockingjay}   Would you believe it? {Mockingjay} Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 23:35


De vraag was te verwachten en eventjes keek Poppyleaf naar haar voorpootjes. "Nou ja.. Ik en Littlewish hebben voor de eerste keer in ons leven.. ruzie.." Miauwde de poes met een licht wrange glimlach. "Maar.. dat komt wel goed denk ik." Kwam er vlug achteraan. Sterker nog, enig verdriet was vergeven en vergeten toen de kater zijn woorden uitsprak. De poes voelde een lichte blos onder haar pels branden en keek verlegen naar haar voorpoten, breed glimlachend. "Dat is.. dat is heel erg lief van je.." kwam er gevleid maar lichtjes verlegen uit. Haar hart bonsde in haar keel.


Would you believe it? {Mockingjay} Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Mockingjay
Member
Would you believe it? {Mockingjay} DPKsfdL
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:18 Moons:.
Gender:
Rank:
Mockingjay
BerichtOnderwerp: Re: Would you believe it? {Mockingjay}   Would you believe it? {Mockingjay} Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 14:59

"Nou ja.. Ik en Littlewish hebben voor de eerste keer in ons leven.. ruzie.." Miauwde de poes, waardoor Mockingjay even wat ongemakkelijk met zijn oren trok. "Maar.. dat komt wel goed denk ik." Een kleine glimlach kwam op zijn gelaat te staan. "Tuurlijk," Verzekerde hij haar aanmoedigend. "Dat is.. dat is heel erg lief van je.." De kater knipperde even met zijn bleekgroene ogen, maar wist uiteindelijk zijn nieuwsgierigheid te vervangen door een nieuw idee. "Heb je zin om te jagen?" Vroeg hij, licht nieuwsgierig terwijl hij haar aankeek. Om eerlijk te zijn had hij nog niet veel gedaan vandaag, naast het gevangen prooidier dat hij zonet begraven had. En trouwens, samen jagen was altijd leuker dan alleen, toch?


Would you believe it? {Mockingjay} ShqS1bV
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Would you believe it? {Mockingjay} DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Would you believe it? {Mockingjay}   Would you believe it? {Mockingjay} Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 18:13

Poppyleaf begon lichtjes te stralen toen de kater aangaf dat hij wel met haar wilde jagen. Dat klonk helemaal top! Zachtjes snorde ze dan ook eventjes van plezier. "Ja natuurlijk!" Miauwde ze vrolijk, "Waar wil je gaan jagen dan?" kwam er vervolgens nieuwsgierig uit. Haar kopje helde iets naar de zijkant toen ze haar vraag stelde. Haar blik was onlosmakelijk op Mockingjay gericht. Ze was best wel dol op de kater, al wilde ze het nog niet helemaal toegeven aan hem.


Would you believe it? {Mockingjay} Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Mockingjay
Member
Would you believe it? {Mockingjay} DPKsfdL
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:18 Moons:.
Gender:
Rank:
Mockingjay
BerichtOnderwerp: Re: Would you believe it? {Mockingjay}   Would you believe it? {Mockingjay} Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 15:31

De poes stemde in, net zoals hij had verwacht. Een kleine lach begon met zijn lippen te spelen en zijn oortjes wiebelde even wat ongemakkelijk toen ze haar volgende vraag stelde. Er was de laatste tijd niet veel prooi meer te vinden in het territorium. En alhoewel het bos nog steeds aan het recupereren was, hield het prooi zich nog mooi verstopt. Zo dus haalde hij simpel zijn schouders op, waarna hij zijn groene blik op de poes gooide. "Ik weet momenteel niet echt een goede plek.." Miauwde hij, ter vergeefs. "We kunnen ook gewoon even gaan wandelen, en met wat geluk komen we prooi tegen onderweg." Het nieuwe voorstel had zijn blik nieuwsgierig gemaakt, en ook toen hij haar aankeek veranderde deze niet.


Would you believe it? {Mockingjay} ShqS1bV
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Would you believe it? {Mockingjay}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: