Warriors of the Future [RP forum]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slate
Warriors of the Future [RP forum] 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Slate
BerichtOnderwerp: Warriors of the Future [RP forum]   Warriors of the Future [RP forum] Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 15:15

Warriors of the Future
Spoiler:
-----

Warriors of the Future is an RP forum about the Warriors novels by Erin Hunter. There's one big difference between the "normal" cats from the books and the cats you can play on this forum, this is that the Warrior cats of the future have special powers, these powers can range from shapeshifting to breathing fire to turning invisible to more!

We're in need of three other New Clans! Do you want to start the "new" ShaodwClan, WindClan or ThunderClan? This is your chance! Try out for one of these Clans in this topic and maybe you're the new Clan leader of the TRhunderClan of the future?

Naam: Warriors of the Future
Soort: [ RPG ] (English)
Onderwerp: Warrior Cats with superpowers
Omschrijving: ↑
Link: http://warriorsofthefuture.forumotion.com/
Eventuele banner/afbeelding: Warriors of the Future [RP forum] Mv5fzq

Warriors of the Future [RP forum] JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cometlight
Warriors of the Future [RP forum] DPKsfdL
Laura, the mythology freak >:3

CAT'S PROFILE
Cometlight
BerichtOnderwerp: Re: Warriors of the Future [RP forum]   Warriors of the Future [RP forum] Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 19:19

Ik wist niet dat WOTF terug kwam? Smile Iig wel heel leuk dat het in het Engels is!
Toch, de foutjes die in dit reclametopic staan (het zijn nu wel gewoon typfouten lijkt me) hebben bij mij wel een beetje gezorgd voor een afknapper. Daar zou ik aan werken, kwestie dat het beter oogt in een reclametopic.

Warriors of the Future [RP forum] 5mhqd
Cometlight|| Icy
Shockwave
JoJo c: de vage
Actief

CAT'S PROFILE
Shockwave
BerichtOnderwerp: Re: Warriors of the Future [RP forum]   Warriors of the Future [RP forum] Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 14:55

Awesum! ^^ Je was het al een tijdje gestart, tog?

Warriors of the Future [RP forum] 2zgelgl

.Warriors of the Future [RP forum] EsObDFy(Cloudpelt).Warriors of the Future [RP forum] FWu1gsf(Literally xD).Warriors of the Future [RP forum] NMT5ue8(Not him, but Cloud ofcourse ^w^)
Slate
Mari
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Warriors of the Future [RP forum]   Warriors of the Future [RP forum] Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 10:11

Sorry iedereen, WotF is weer eens gesloten :s

stuff:
Hauntedpaw
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
Actief

CAT'S PROFILE
Hauntedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Warriors of the Future [RP forum]   Warriors of the Future [RP forum] Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 11:37

Waarom is het gesloten? Surprised

o I don't wanna sleep x I don't wanna dream oWarriors of the Future [RP forum] 2d1wwf8
o 'cause my dreams don't comfort me o
H A U N T E D M I N D
Slate
Mari
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Warriors of the Future [RP forum]   Warriors of the Future [RP forum] Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 11:41

Het voelde gewoon niet aan als WotF... En ik ben té onzeker over mijn Engels Dx

stuff:
Nimblepaw
Eef
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Warriors of the Future [RP forum]   Warriors of the Future [RP forum] Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:48

Ik hoop niet dat je hem helemaal verwijderd hebt, maar nog wel ergens hebt staan zodat je hem kan bewerken.

Denk even goed na wat je deze keer miste aan de site, voeg wat toe, vraag wat tips, en verander het naar het Nederlands (als je je daar fijner bij voelt). Ik weet zeker dat de site potentie heeft!

Warriors of the Future [RP forum] Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Warriors of the Future [RP forum] FROc2GQ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: