Give me your soul..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Give me your soul..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostheart
Member
Give me your soul.. DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Frostheart
BerichtOnderwerp: Give me your soul..   Give me your soul.. Icon_minitimezo 13 maa 2011 - 17:00

Frostkit noemde haarzelf nu Frostheart. Dat kit gedoe liet alleen maar zien dat ze ooit bij een Clan hoorde. Daarbij zou iedereen denken dat ze een naïeve kleine kitten was. Zonder ervaring, die nog alles moest leren. ''Pff, elke kat die alleen maar dacht dat ze een onschuldige poes was ging eraan.'' Dacht Frostheart geergerd. Gelukkig was ze niet klein of snoezig aangelegd. Daarbij was de evilheid bij haar ingenesteld, niet zou die er uit kunnen halen. De dochter van de duivel, of misschien de duivel zelf. Nou ja, ze was nog jong. Frostheart kon alleen nog maar slechter worden, en of ze slechter werd. Slechter dan de Shadowclan, slechter dan Scourge! Frostheart zou haar hele leven niet beperkt blijven met het vermoorden van alleen maar Clankatten of alleen maar Rogue's. Wanneer Frostheart volgroeid zou zijn, de slechtheid zelve.. Dan zou ze Scourge laten zien wie de slechtste kat was..
Een geslepen lachje speelde om haar lippen. Twee grote scherpe hoektanden, nog witter dan de wolken werden zichtbaar. Ze had tanden van de Tijger, klauwen die behoorde aan de Leeuwen en haar vacht gestroomlijnd voor snelheid zoals bij de Cheeta. Een dodelijke combinatie zat in haar verscholen. Een geslepen diamant die alleen nog maar scherper kon worden.
Haar klauwen werden zichtbaar bij het zien van tweebenen. Frostheart was hier pas een dag maar ze had al geroken dat hier af en toe mensen kwamen. Dit waren duidelijk jongen. Eentje leek nog een kit, de andere kon ze vergelijken met Apprentices. Helemaal rechts zag ze een Queen staan bij haar kitten. Haar groen gele ogen kregen een gevaarlijke fonkel. De duivel in haar kreeg zin om deze tweebenen weg te jagen. Voor goed, en misschien om een beetje lol te hebben ze aan te vallen. Maar tweebenen waren groot, en lomp. Ze vochten nog valser met rare technieken. Ze trokken aan je staart of tilde je van de grond. Tussen het hoge gras zakte ze wat door haar poten. ''Wel, niet.. Wel, niet..'' Spookte door haar kop, haar verstand zei dat het verkeerd af kon lopen. Het duivelse, dus eigenlijk elke vezel in haar lijf, schreeuwde om een beetje lol.
Haar poten reageerde op de trillingen van de grond. Zonder boos te kijken, of te blazen keek ze naar de kat achter haar. Haar oren draaide zich een klein stukje om haar desinteresse te tonen. Kort keek ze met een koude blik, maar nog steeds een blik die iedereen de rillingen zou geven, keek ze naar de vreemdeling. Het was geen Clankat, nogal logisch. ''Als ik de tweebenen niet ga lastig vallen kan ik altijd nog deze slimmerik grijpen. Als straf voor het onderbreken van mijn gedachten én rust.''
Afwegend keek Frostheart naar de kat. Wat voor iemand zou ze voor haar hebben? Hopelijk iets waarmee ze wat lol kon beleven..

- Open voor de badguys die Frostheart's tweede hand word :3 -


Give me your soul.. Frostheartsig
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
Give me your soul.. DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Give me your soul..   Give me your soul.. Icon_minitimeza 20 aug 2011 - 14:05

soulheart zag dat frostheart reageerde op zijn voetstappen.
soulheart keek goed naar frostheart en zag zijn mooie vacht.
hij kreeg meteen bewondering voor frostheart.
haar perfecte vorm, een perfecte vacht en een perfect stel scherpe tanden.
soulheart deed een paar stappen achteruit.
hij mocht dan wel bewondering hebben, maar hij bleef schuw.
soulheart zag nu nog beter frosthearts scherpe tanden en begon weg te rennen.


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Give me your soul.. Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Give me your soul.. DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Give me your soul..   Give me your soul.. Icon_minitimeza 20 aug 2011 - 15:28

Ten eerste; welkom op dit forum Soulheart.
Ten tweede; zou je niet om de paar seconden op je entertoets willen drukken?
Zonder enters zou je post geen vijf VOLLE regels zijn, een waarschuwing bij deze dus.
En zou je je avatar alsjeblieft wat minder breed willen maken;
Je kunt nu gemakkelijk vals spelen wat deze regel betreft.

Mvg,

Hollypaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me your soul..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: