I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloudpelt
Member
I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]   I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 18:02

De witte poes legde de laatste meters af,ze moest dringend met Shockwave praten,een ThunderClan kater waar ze zo verliefd op was. Ze had steeds de normale hoeveelheid voedsel gegeten en ondanks dat was ze dikker geworden,toen was ze minder gaan eten maar ze viel niet af,dus bleef er één oplossing over. Kittens. Ze ijsbeerde even heen en weer,de weg naar hier was al zwaar en even keek ze naar haar buik die erg dik was. Toen keek ze weer en wachtte ze af.

+Shockwave


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shockwave
Member
I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] DPKsfdL
JoJo c: de vage
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϑ~18 shocking moons
Gender:
Rank:
Shockwave
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]   I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 21:14

De jonge ThunderClan warrior stapte met een muis in zijn bek tussen het lange gras wat het smalle paadje tussen de bomen omringde. Het was nog vroeg in de morgen, maar de lichtgekleurde kater had daar geen problemen mee. Bovendien, als hij zo alleen was had hij meer kans om Cloudpelt tegen te komen! Hij klemde zijn kaken dichter rond zijn prooi, en moest zichzelf ervan weerhouden er niet van te eten. Hij had al wat prooi terug naar het kamp gebracht, maar hij wilde deze ook nog aan de Clan geven. Plots ving hij een bekende geur op. Het was een rogue geur, die hem op een aparte manier raakte. Zijn kop schoot omhoog en hij liep wat sneller door, in de richting van de geur.
Hij kwam uiteindelijk bij Fourtrees uit. Daar zag hij een witte poes. Was het Cloudtail? Ja, het was haar. Hij rende naar haar toe, breed grijnzend. Hij stopte vlak voor haar en zette zijn poot begroetend tegen haar klauw. Plots bemerkte hij dat de rogue niet meer zo mager was als dat ze vroeger was. Hij glimlachte terwijl hij de prooi neerlegde. Mooi, ze zag er een stuk gezonder uit. Plots merkte hij iets aparts op. Ze zag er breder uit, een groot stuk zelfs. Hij had het af en toe bij katten in de nursery gezien. Nuja. 'Hi Cloudpelt, hoe gaat het? Is er iets?' vroeg hij, blij dat hij haar weer was tegengekomen.

-sorry dat het zo laat is ik was mijn ww vergeten Cx


I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] 2zgelgl



.I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] EsObDFy(Cloudpelt).I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] FWu1gsf(Literally xD).I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] NMT5ue8(Not him, but Cloud ofcourse ^w^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]   I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 13:14

'Hi Cloudpelt, hoe gaat het? Is er iets?' vroeg hij, blij dat hij haar weer was tegengekomen. Die stem kwam zo bekend voor. Ze keek op en zag de kater waar ze mee samen was voor haar. 'Shockwave! Ik...moet je...het is...ik krijg...', ze zweeg even en dacht na. 'Nee...ja...heum...het gaat goed...', antwoordde ze zachtjes. Hoe moest ze het tegen de kater zeggen? Ze haalde even diep adem en keek hem strak aan. Het is belangrijk,heel belangrijk. Hield ze zichzelf voor. Ze ademde nog eens diep in en uit. 'Shockwave...', begon ze aarzelend. Het is belangrijk! Zei ze tegen zichzelf in gedachten. 'Ik...verwacht kittens,van jouw!', ze zei het zacht maar het klonk hard,iets te hard. Ze keek de kater aan,bang voor zijn reactie.


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shockwave
Member
I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] DPKsfdL
JoJo c: de vage
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϑ~18 shocking moons
Gender:
Rank:
Shockwave
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]   I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 14:07

De lichte ThunderClan warrior deed enkele passen naar zijn partner toe. Ze stotterde nogal, en het leek erop dat ze moeite had de juiste woorden te vinden. 'Vertel het maar rustig' stelde hij haar gerust. 'Shockwave...' zei Cloudpelt aarzelend. Shockwave gebaarde met zijn kop dat ze verder kon gaan. 'Ik...verwacht kittens,van jouw!' Shockwave zijn blauwe ogen vlogen wijd open. Kits? Kon dat wel? Zouden ze wel goed opgroeien? Zorgen spookten door zijn kop. Maar, langzaam kwam een opborrelende trots op die de negatieve gedachtes wegvaagde. Hij zou vader worden! Een echte vader! Met Cloudpelt als partner kon het niet beter. 'Dat is fantastisch!' riep hij uit. Hij drukte zijn neus tegen de kaak van de poes aan. 'Ik weet zeker dat ze net zo mooi als jij zullen worden!' spinde hij vrolijk.


I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] 2zgelgl



.I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] EsObDFy(Cloudpelt).I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] FWu1gsf(Literally xD).I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] NMT5ue8(Not him, but Cloud ofcourse ^w^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]   I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 14:13

'Dat is fantastisch!' riep hij uit. Hij drukte zijn neus tegen de kaak van de poes aan. 'Ik weet zeker dat ze net zo mooi als jij zullen worden!' spinde hij vrolijk. Even zweeg de witte poes,echter was zij er niet zo trots over als hij,integendeel bang. Wat had ze nu op haar schouders gezet? Kittens! Ze schudde even met haar kopje en plakte vervolgens een glimlach op haar gezicht. Al lachten haar ogen niet mee maar dat viel niet haard op. Ze spinde even zachtjes.


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shockwave
Member
I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] DPKsfdL
JoJo c: de vage
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϑ~18 shocking moons
Gender:
Rank:
Shockwave
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]   I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 14:22

Plots bemerkte Shockwave dat de rogue poes wat bang leek. Hij had al een idee waar het over ging. Hij trok zijn kop langzaam terug en ging zitten. 'Ik begrijp wat je bedoelt... Ik bedoel, jij zit niet in een Clan...' stamelde hij. Een korte stilte viel tussen de twee katten. Toen schoot een slim idee door de kop van de warrior heen. 'Ik weet het!' riep hij uit. 'Het is levensgevaarlijk voor kits om op de straat op te groeien, en aangezien jij best gezet bent nu lijkt me dat er veel komen. Wat nu als we ze opsplitsen, en een paar naar ThunderClan brengen?' hij stopte even om op adem te komen. 'Ik kan doen alsof ik ze bij de grens heb gevonden en voor hen zorgen!' Hij keek haar aan met grote ogen.


I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] 2zgelgl



.I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] EsObDFy(Cloudpelt).I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] FWu1gsf(Literally xD).I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] NMT5ue8(Not him, but Cloud ofcourse ^w^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]   I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 14:54

'Ik begrijp wat je bedoelt... Ik bedoel, jij zit niet in een Clan...' stamelde hij. Een korte stilte viel tussen de twee katten. 'Ik weet het!' riep hij uit. 'Het is levensgevaarlijk voor kits om op de straat op te groeien, en aangezien jij best gezet bent nu lijkt me dat er veel komen. Wat nu als we ze opsplitsen, en een paar naar ThunderClan brengen?' hij stopte even om op adem te komen. 'Ik kan doen alsof ik ze bij de grens heb gevonden en voor hen zorgen!' Hij keek haar aan met grote ogen. De poes dacht even na. 'Als ze oud genoeg zijn,dan kun je ze meenemen. Ik wil dat je ons komt opzoeken en als ze oud genoeg zijn alles,maar dan ook echt alles verteld en dat ze zelf kiezen of ze in de Clan willen blijven of dat ze liever een rogue leven lijden.', antwoordde ze. Ze zou een paar een clannaam geven en een paar een rogue naam.


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shockwave
Member
I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] DPKsfdL
JoJo c: de vage
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϑ~18 shocking moons
Gender:
Rank:
Shockwave
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]   I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 16:47

'Als ze oud genoeg zijn,dan kun je ze meenemen. Ik wil dat je ons komt opzoeken en als ze oud genoeg zijn alles,maar dan ook echt alles verteld en dat ze zelf kiezen of ze in de Clan willen blijven of dat ze liever een rogue leven lijden.' zei Cloudpelt. Shockwave knikte. 'Dat is goed. Ze moeten alleen wel snel met mij mee, anders zullen ze een veel te erge rogue geur hebben' hij spinde kort en likte over Cloudpelt's oor. 


I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] 2zgelgl



.I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] EsObDFy(Cloudpelt).I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] FWu1gsf(Literally xD).I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] NMT5ue8(Not him, but Cloud ofcourse ^w^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]   I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 12:02

'Dat is goed. Ze moeten alleen wel snel met mij mee, anders zullen ze een veel te erge rogue geur hebben' hij spinde kort en likte over Cloudpelt's oor.  Ze knikte en duwde even haar kopje tegen hem aan. 'Ik kan beter gaan,ik moet nog een lange weg terug doen', snorde ze. Ze gaf hem nog een lik en liep richting haar schuur.




{Cloudpelt is het topic uit c:}


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave] Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I need to talk whit you! Pleas! [Shockwave]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: