A Broken Heart.. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A Broken Heart..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Buzzardpaw
Member
A Broken Heart.. - Pagina 2 DPKsfdL
21

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Buzzardpaw
BerichtOnderwerp: Re: A Broken Heart..   A Broken Heart.. - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 maa 2011 - 21:20

Voorzichtig gluurde Buzzardkit vanachter Blacktail naar haar moeder en vader, die snauwden naar elkaar en op een gegeven moment sloeg haar moeder haar klauwen uit en viel Falconheart aan. Tot Buzzardkits ergernis ondanks dat ze zich daar nu niet druk overmaakte. Foxfur viel Falconheart aan en Buzzardkit liet een rauwe kreet horen en probeerde weg te kijken maar ze kon het niet. Bloed droop van Foxfur's klauwen en van Falconheart rug. Buzzardkit kwam in paniek achter Blacktail vandaan en rende yussen de warrior en queen door waar ze een paar seconden bleef staan en riep 'STOP!!" daarna rende ze verder en als je goed luisterde konm je haar nog bitter door tranen bijna niet te verstaan horen roepen 'Ik ga weg bij de clan!' daarna rende ze de nursery en het clan kamp uit om later rillend bij een boom in elkaar te zakken.

Voor wie de behoefte heeft haar achter na te gaan: http://warriorcats.bigforumpro.com/t1936-leaving-the-clan#28318

(en nee, ze gaat waarschijnlijk jiet eens echt weg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
A Broken Heart.. - Pagina 2 DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: A Broken Heart..   A Broken Heart.. - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 maa 2011 - 20:48

Wanneer Foxfur van Falconheart was gesprongen keek ze om haar heen. Verschillende ogen keken haar vanaf de schaduwen aan. Een klein beetje schaamte droop door haar heen, maar het werd meteen overspoeld door woede. Achter Blacktail bewoog er iets en Buzzardkit rende met een volle vaart rende ze het kamp uit. "Buzzardkit! Nee!!" Riep Foxfur met verdriet uit, haar kop hing laag en een paar tranen liepen over haar wangen. Straks zou ze Buzzardkit nooit meer terugzien! Haar blik richte zich op Falconheart, hij had al lang niet gereageert en stond daar maar! "Jij... Jij, hebt dit gedaan!" Begon ze, ze liet haar scherpe witte tanden zien en kwaad gingen haar haren overeind staan. "Ik wil je nooit meer van mijn leven zien! Ga weg met je prooi! Zoek maar iemand anders! En denk maar niet dat je de kittens ooit nog ziet!" Haar stem was vol woede en ze spuugde de woorden uit. Dit keer had ze alles wat ze zei gemeend. Verdedigend sloeg ze haar staart over Shadowkit. "Rustig maar Shadowkit, je zal je vader even niet zien. Vergeet hem maar." Fluisterde ze in zijn oor, hij en Mirrorkit waren haar enige kittens die er nog waren. Ik moet Buzzardkit halen ze overleeft het niet alleen! Steeds weer stroomde die gedachte door haar heen. "Blacktail, wil je even op de kittens letten? En zorg alsjeblieft niet dat die Falconheart ze te pakken krijgt." Zonder op antwoord te wachten rende ze het kamp uit, opzoek naar Buzzardkit. Het gras kriebelde welkomend tegen haar poten, maar dat moest ze even negeren. Haar enige doel nu was dat ze Buzzardkit moest vinden.


A Broken Heart.. - Pagina 2 Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


A Broken Heart.. - Pagina 2 Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
A Broken Heart.. - Pagina 2 DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: A Broken Heart..   A Broken Heart.. - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 20:38

Blacktail keek hoe de twee katten bleven schreeuwen tegen elkaar , Falconheart wouw Buzzardkit meenemen om met haar te kunnen praten . Maar Foxfur wouw dit niet laten gebeuren maar toen zette Falconheart de kitten beschermend tussen zijn poten en Foxfur werd gek van woede. Buzzardkit werd verscheurd door de keuze , hoe kon ze nu kiezen tussen haar twee ouders . Tot maat van ramp besprong Foxfur Falconheart en haalde ze met haar klauwen uit over zijn rug . Dit kon niet waar zijn maar toch was het gebeurd , ze hadden alkaar de strijd verklaard in het bijzijn van hun eigen kits . Buzzardkit kon het niet meer aan ,'STOP!!" schreeuwde de kleine kitten maar haar ouders luisterde niet . UIteindelijk vluchtte ze het kamp uit , weg van haar ruziënde ouders. "Buzzardkit! Nee!!" Riep Foxfur met verdriet uit ,"Blacktail, wil je even op de kittens letten? En zorg alsjeblieft niet dat die Falconheart ze te pakken krijgt." mauwde Foxfur en ze liep achter Buzzardkit aan . Blacktail pakte Schadowkit en mirrorkit en zette die achter haar bescherming ," alles komt goedn jullie mama komt zo terug samen met jullie zusje" mauwde ze geruststellend . Toen keek ze naar Falconheart en ze zette haar haren overeind , "Als je deze kittens nu nog durft aan te raken heb je met mij te maken , je zult ze pas terug zien als je die onozele ruzie tussen julie twee hebt opgelost !" blies ze tegen hem . Blacktail hoopte vurig dat Falconheart haar niet zou gaan aanvallen want dan zouden haar kits die nu nog warm in haar buik zaten mischien schade oplopen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
A Broken Heart.. - Pagina 2 DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: A Broken Heart..   A Broken Heart.. - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 20:54

Oakheart's ogen openden slaperig. Hij blonk zijn ogen peinzend in de zon.
Heb ik zo lang geslapen?! Straks heb ik mijn patrouille gemist! Als een speer gaf Oakheart zich een paar likken over zijn vacht, en haalde de korreltjes uit zijn ogen. De zon scheen fel op zijn ogen, en Oakheart sloot ze even voor de pijn. Hij had heel diep geslapen en was in een ruk wakker gemaakt door een schreeuwend geluid uit de kraamkamer. Toen Oakheart wat wakkerder was geworden, richtte hij zich weer opgewekt op de dag en hij kreeg opeens een gedachte binnen. Het geluid kwam uit de kraamkamer...oh nee! Straks is het Blacktail! Ik moet naar haar toe om te kijken of alles in orde is! Oakheart vergat zijn ontbijt en sprong naar de kraamkamer. Hij zag Blacktail buigend over Foxfur's kittens, blazend naar Falconheart die voor haar stond. Met wijd open ogen keek hij naar Blacktail. " Wat is hier aan de hand ? " er was een lage grauw in Oakheart's stem. Falconheart zou tog zeker niet Blacktail aan het aanvallen zijn ? En waar was Foxfur ? Oakheart wist dat er iets mis was en liep verdedigend naar Blacktail.


A Broken Heart.. - Pagina 2 Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
A Broken Heart.. - Pagina 2 DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: A Broken Heart..   A Broken Heart.. - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 21:05

" Wat is hier aan de hand ? " mauwde een bekende stem die Blacktail het allerliefste hoorde, Ze wende haar blik af van Falconheart en keek recht in de ogen van haar Partner. "Oakheart" mauwde blacktail opgewekt en ze gaf hem een lieve lik over zijn wang , "Kijk Foxfur en Falconheart kregen ruzie en Buzzardkit is het kamp uitgevlucht omdat ze het niet meer aan kon horen. Toen heeft Foxfur Falconheart een fikse krab gegeven op zijn rug , en toen is ze achter Buzzardkit aangelopen en heeft ze mij gevraagd om haar kits te beschermen tegen Falconheart. " Legde Blacktail uit aan Oakheart " Ik ben bang dat Falconheart mij of de kits gaat aanvallen want hij is erg van slag" mauwde Blacktail terwijl ze haar ogen neersloeg ,de ruzie was in een flits gebeurd maar ze zou nog lang in har geheugen blijven hangen . "Kun jij me helpen " mauwde Blacktail terwijl ze diep in Oakhearts ogen keek , ze wist dat hij een uitweg kon vinden .
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
A Broken Heart.. - Pagina 2 DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: A Broken Heart..   A Broken Heart.. - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 21:27

Oakheart luisterde naar Blacktail. Twee close partners hadden ruzie. Hoe moest hij dit oplossen ? Hij zou in ieder geval Blacktail en de kittens beschermen, als Falconheart te dicht bij zou komen. Oakheart gaf Blacktail een lik over haar kop " Ik laat onze kittens en die van Foxfur geen gevaar oplopen " Hij keek naar Falconheart. Hij zag woede in zijn ogen, ogen die vertelde dat hij elk moment zou kunnen aanvallen. Had niemand anders deze ruzie dan gehoort ? Oakheart had al gezien dat het kamp nogal leeg was. Het leek net alsof zij de enige waren in het kamp. Hoewel het verboden was om met je mede clan katten te vechten. Oakheart zou ze niet in de steek laten. Hij liep dichter naar Falconheart, tot dat hij neus aan neus stond. Oakheart zei iets, het kwam er nogal koud en anders uit. " Ik weet niet waar deze ruzie over gaat " begon Oakheart. "....maar als je maar een klauw uitsteekt naar Blacktail of de kits, zal ik niet twijfelen om je vacht eraf te scheuren " Oakheart's stem klonk koud en harteloos, maar Falconheart zag eruit als een vijand zo boos was hij. Hij zou tog niet zijn eigen kitten met geweld afpakken ?


A Broken Heart.. - Pagina 2 Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowglare
Member
A Broken Heart.. - Pagina 2 DPKsfdL
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: A Broken Heart..   A Broken Heart.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 18:03

Shadowkit zag dat zijn moeder achter Buzzardkit aanrende, even voelde hij zich alleen. Zijn oren gingen hangen en hij keek angstig om zich heen. Niemand was er nu om voor hem te zorgen! Blacktail kwam naar hem toe en ging beschermend voor hem staan. Weer wat opgeluchter ging hij zitten en waste zijn staart. Maar wat als Blacktail weg zou gaan? Een vervelende kriebel kwam over zijn ruggengraat. Daar moest hij niet aan denken. Maar een ding wilde hij dolgraag weten, hoe was de ruzie tussen Foxfur en Falconheart ontstaan? Hij wilde het wel vragen, maar op dit moment kon Falconheart nogal kwaad reageren, Shadowkit besloot zijn mond te houden en trippelde naar de Nursery. Alles was nog precies hetzelfde als toen ze het hadden achtergelaten. Shadowkit krulde zich op in zijn nest en probeerde in slaap te komen. Het zachte mos hield hem warm en hij kon zo gemakkelijk in slaap vallen.

Met sterke poten trippelde Shadowkit door het denkbeeldige gras. Hij wist wel dat dit een droom was, maar hij genoot ervan! Hier was hij al Shadowheart, een trotse en moedige krijger van de RiverClan. Hij had alles hier, zelfs een partner. Nu was hij op een patrouille met een heleboel andere krijgers. Altijd al wilde hij dat als kit, en nu kon hij naar buiten zo vaak als hij wilde. Zo trots als een pauw liep hij door het natte gras, op weg naar de rivier. Andere krijgers hadden gezegd dat er ThunderClan katten waren gaan jagen. De perfecte kans om zijn technieken te oefenen! Met rennende poten kwam de rivier in zicht en inderdaad! Twee katten waren op de brug met hun poten in het water aan het graaien. Ja hoor! Alsof de vis in ke poten terecht komt! Gromde hij in zichzelf, met zijn klauwen uit geschoten rende hij naar de brug. "Wat moeten jullie hier!" Grauwde hij, de katten schrokken op en zetten hun vacht op. Niemand zou ongestraft hier jagen! Met een gigantische sprong landde hij op de rug van een van de katten en krabde wild met zijn klauwen. Maar de kater draaide zich om en nu stond hij boven op Shadowheart. "Nu ben je niet meer zo sterk!" Gromde hij terwijl hij zijn kaken in zijn schouder zette. Daarna duwde hij Shadowheart in de rivier, met wild slaande poten kwam Shadowheart boven, maar de stroming trok hem weer terug. Het laatste wat hij van de bovenwerled zag waren twee trots glimmende ogen.

Geschrokken werd Shadowkit wakker, zelfs zijn vacht was nat! Buiten tikte de regen op de grond. "Het komt vast van de regen." Mompelde hij, hij probeerde weer in zijn droomwrreld te komen, maar door zijn natte vacht was hij klaar wakker. Teleurgesteld wachtte hij op de terugkomst van zijn moeder..


Spoiler:

Softcream | James | Snowrose |Oddeye | Kestrelpaw | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Leopardstrike
A Broken Heart.. - Pagina 2 33uscd0
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconheart
Member
A Broken Heart.. - Pagina 2 DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: A Broken Heart..   A Broken Heart.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 apr 2011 - 10:14

"Falconheart! Je bent nu echt te ver gegaan! Ik hoopte dit niet te doen, maar je geeft me geen keus!" Foxfur zette zich af van de zanderige grond en landde met haar klauwen op de rug van Falconheart. FOxfur raasde met haar klauwen langs de rug van de kater en beet met al haar kracht in zijn staart. Snel sprong ze van hem af. Toen ze van hem af was rende falconheart op haar af eeen beet in haar nek door. Hij proefde bloed in zijn mond. Hij sporong van haar af en keek haar boos aan. 'Ik ga weg bij de clan!' Riep Buzzardklit. Falconheart keek geschroken op. 'Neeee!' Riep Falconhreart boos. Dit is jou schuld wou Falconheart zeggen maar hij hield zig in. "Jij... Jij, hebt dit gedaan!" Begon Foxfur, Foxfur liet haar scherpe witte tanden zien en kwaad gingen haar haren overeind staan. "Ik wil je nooit meer van mijn leven zien! Ga weg met je prooi! Zoek maar iemand anders! En denk maar niet dat je de kittens ooit nog ziet!" Zei Foxfur. 'Mijn schuld! Als er iemand schuldig is ben jij dat wel ik heb ook gevoel hoor en ik ben de vader van de kittens ik hou ook van ze hoor en ik wou met Buzzardkit praten zodat dit niet zou gebeuren ik wou hem uitleggen dat we uit elkaar waren maar jij moest er weer dit van maken en ik wil jou ook niet meer zien!' Snauwde Falconheart Hij stormde het kamp uit op zoek naar Buzzardkit maar hij kon hem niet echt vinden. De zon scheen fel in zijn ogen maar hij rende door!


A Broken Heart.. - Pagina 2 Falconheartsig

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A Broken Heart..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: